Strona główna
Logo unii europejskiej

Świadczenie usług gastronomicznych oraz najem powierzchni szkoleniowej na potrzeby organizacji spotkań warsztatowych/konferencji w Katowicach w 2019 r.

Data publikacji: 10.01.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 16-01-2019

Numer ogłoszenia

14162

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Propozycję cenową należy przesłać w formie elektronicznej na adres biuro@subregioncentralny.pl do dnia 16.01.2019 r., do godziny 12:00.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro@subregioncentralny.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Małgorzata Płonka

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

32 461 22 49

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest najem sali szkoleniowej oraz świadczenie usług gastronomicznych na potrzeby organizacji spotkań warsztatowych na terenie miasta Katowice w 2019 r.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi hotelarskie

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: Katowice Miejscowość: Katowice

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest najem sali szkoleniowej oraz świadczenie usług gastronomicznych na potrzeby organizacji spotkań warsztatowych na terenie miasta Katowice w 2019 r.

Przedmiot zamówienia realizowany będzie wg następującej specyfikacji:
1. Usługi świadczone będą w związku z organizacją spotkań informacyjnych/warsztatowych/ seminaryjnych z reprezentantami jednostek będących Członkami Związku Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego.
2. Jednorazowe zamówienie może obejmować usługi świadczone podczas spotkań organizowanych dla min. 15 osób, a max 40 osób. Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości osób o max. 10 przy czym 90% spotkań organizowanych przez Biuro Związku jest dla maksymalnie 40 osób. Potwierdzenie liczby osób będzie dokonywane na dwa dni przed spotkaniem e-mailowo/telefonicznie.
3. Terminy spotkań będą ustalane z Wykonawcą z min. 14-dniowym wyprzedzeniem wraz z wybranym menu. W przypadku braku dostępności wolnej sali w podanym przez Zamawiającego terminie, Wykonawca zobowiązuje się podać najbliższy wolny termin.
4. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązuje się przygotować, w ustalonych
z Zamawiającym terminach spotkań, wysokiej jakości produkty spożywcze wraz ze stolikami, zastawą porcelanową, szklaną oraz sztućcami.

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia realizowany będzie wg następującej specyfikacji:
1. Sala szkoleniowa musi pomieścić w komfortowych warunkach (min. 80 m2 powierzchni) maksymalnie 40 osób (wymagana sala widna – z oknami/przeszklona, dająca możliwość dostawienia ok. 10 krzeseł) oraz musi być wyposażona co najmniej w:
 krzesła i stoliki ustawione w kształcie podkowy/w układzie kinowym, flip-chart + pisaki, biały ekran projekcyjny o wymiarach min. 177 x 129 cm, 2x3, projektor, laptop, stolik dla prowadzącego, stolik pod projektor, dostęp do Internetu, klimatyzację, mikrofon (min. 2 sztuki) i nagłośnienie, stolik recepcyjny przed salą.
Układ sali nie może zawierać w sobie kolumn.
2. Szczegółowy zakres usług gastronomicznych znajduje się w załącznikach (zapytanie ofertowe).
3. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić:
 stoły koktajlowe tzw. „bociany” nakryte białym/ecru materiałem lub obrusem – min. 1 sztuka/4 osoby,
 stoły, na których będzie podawany serwis kawowy i lunch,
 białe, eleganckie obrusy do nakrycia stołów.
4. Temperatura dań podawanych na ciepło nie powinna być niższa niż 75 stopni Celsjusza - zupy oraz 63 stopni Celsjusza - drugiego dania.
5. W przypadku formy bufetowej dania gorące powinny być serwowane w podgrzewanych lub trzymających ciepło, chromowanych bemarach. Dania zimne, desery oraz ciasta i ciastka powinny być podane na ceramicznych półmiskach lub chromowanych tacach, dodatki warzywne - w ceramicznych lub szklanych miskach, sztućce powinny być stalowe - nierdzewne, do zimnych napojów i wody powinny być zapewnione szklanki.
6. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić serwis gastronomiczny z uwzględnieniem przygotowania, sprzątania, zastawy ceramicznej, szklanej i obsługi kelnerskiej (obecność min. 2 wyszkolonych
i schludnie ubranych pracowników restauracji od momentu podania lunchu, aż do zakończenia spotkania). Ilość obsługi kelnerskiej powinna zapewnić sprawną i płynną obsługę uczestników spotkań. Obsługa kelnerska powinna być ubrana w jednolite stroje. Obsługa musi znać skład serwowanych dań. Każda z osób wchodzących w skład kucharzy i obsługi kelnerskiej powinna posiadać ważną książeczkę sanitarno-epidemiologiczną.
7. Zamawiający zastrzega, aby posiłki podawane były w ustalonych z Zamawiającym pomieszczeniach zarezerwowanych wyłącznie dla uczestników zebrań.
8. Serwis kawowy powinien być dostępny dla uczestników od rozpoczęcia spotkania aż do jego zakończenia, a lunch – w czasie przerwy obiadowej.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
 stworzenia nowego zestawu z wymienionych propozycji menu, zamówienia wyłącznie serwisu kawowego lub lunchu, zamówienie serwisu kawowego bez kanapek, zmian w programie godzinowym,
10. Usługa będzie realizowana sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
11. Zamawiający nie gwarantuje zrealizowania całości przedmiotu zamówienia.
12. Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia dodatkowego związanego z innymi elementami składowymi serwisu kawowego/lunchu niż wskazane w ofercie w oparciu o dostępne menu restauracji na dzień składania zamówienia po uzgodnieniach z Wykonawcą.
13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności ani kosztów związanych ze szkodami wyrządzonymi przez uczestników spotkań.
14. Zamawiający nie pokrywa kosztów ewentualnych zamówień i usług złożonych przez uczestników.

Kod CPV

55000000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Usługi świadczone będą w związku z organizacją spotkań informacyjnych/warsztatowych/ seminaryjnych z reprezentantami jednostek będących Członkami Związku Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego.
2. Jednorazowe zamówienie może obejmować usługi świadczone podczas spotkań organizowanych dla min. 15 osób, a max 40 osób. Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości osób o max. 10 przy czym 90% spotkań organizowanych przez Biuro Związku jest dla maksymalnie 40 osób. Potwierdzenie liczby osób będzie dokonywane na dwa dni przed spotkaniem e-mailowo/telefonicznie.
3. Terminy spotkań będą ustalane z Wykonawcą z min. 14-dniowym wyprzedzeniem wraz z wybranym menu. W przypadku braku dostępności wolnej sali w podanym przez Zamawiającego terminie, Wykonawca zobowiązuje się podać najbliższy wolny termin.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca musi:
 wykonać przedmiot zamówienia, w szczególności estetycznie podawać dania zgodnie z wymogami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia zbiorowego,

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca musi:
 zapewnić jednakową gramaturę podawanych potraw zgodnych z zapytaniem ofertowym,
 zapewnić wykwalifikowanych pracowników (kucharzy, kelnerów), posiadających certyfikaty
z odbytych kursów/szkoleń dotyczących branży gastronomicznej (do wglądu na życzenie Zamawiającego),

Potencjał techniczny

Siedziba Wykonawcy, w której znajduje się proponowana sala szkoleniowa musi:
 być klimatyzowana, o powierzchni min. 80 m2,
 posiadać dogodny dojazd środkami komunikacji publicznej,
 posiadać min. 20 miejsc parkingowych do wykorzystania przez uczestników,

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych
w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 pkt (100% = 100 pkt):
1) cena – 55% (55 pkt.),
2) posiadanie min. 20 miejsc parkingowych do wykorzystania przez uczestników poszczególnych spotkań – 10% (10 pkt.),
3) lokalizacja restauracji/hotelu (odległość od dworca PKP w Katowicach) - 30% (30 pkt.),
4) klauzule społeczne– 5% (5 pkt.).

1) cena:
 cena najniższa / cena badanej oferty x 55 pkt.
2) 20 miejsc parkingowych:
 posiada – 10 pkt.
 nie posiada – 0 pkt.
3) lokalizacja:
 do 1,0 km – 30 pkt.
 od 1,1 km do 2,0 km – 15 pkt.
 powyżej 2,0 km – 0% (0 pkt.)
4) klauzule społeczne
 Wykonawca, który zatrudni przy realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jedną osobę ze wskazanych poniżej grup społecznych na umowę o pracę otrzyma: 5 pkt.
 Wykonawca, który nie zatrudni przy realizacji przedmiotu zamówienia żadnej osoby ze wskazanych poniżej grup społecznych na umowę o pracę otrzyma: 0 pkt.

Końcowa ocena stanowić będzie sumę punktów przyznanych za poszczególne kryteria.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów wynikającą ze zsumowania liczby punktów uzyskanych w kryteriach oceny ofert.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Związek Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego

Adres

Bojkowska 35A

44-100 Gliwice

śląskie , Gliwice

Numer telefonu

32 461 22 50

Fax

32 461 22 51

NIP

6312651874

Numer naboru

POPT.03.01.00-IZ.00-00-001/15

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Inne

Opis

Postępowanie zostaje unieważnione ponieważ cena najkorzystniejszej oferty oferta Firmy Vienna House Easy Katowice ul. Sokolska 24, 40-086 Katowice, przekracza możliwości finansowe Wnioskodawcy.
Liczba wyświetleń: 555