Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe 1/2018

Data publikacji: 10.01.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 17-01-2018

Numer ogłoszenia

135

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1) osobiście w siedzibie firmy: 2REST Sp. z o.o. ul. Heleny Modrzejewskiej 2, 81-198 Pogórze
2) pocztą, listem poleconym, kurierem na adres firmy: 2REST Sp. z o.o. ul. Heleny Modrzejewskiej 2, 81-198 Pogórze z dopiskiem „Zapytanie ofertowe 1/2018”;
3) pocztą elektroniczną na adres mailowy: 2rest@wp.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

2rest@wp.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Robert Gwóźdź

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

601 897 779

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

• Zakup zestawu zabudowy stoiska wystawowego.
Firma 2 Rest Sp.zo.o. planuje kupić zestaw skręcanych ram i plansz wypełniających ramy do uniwersalnej zabudowy stoiska o powierzchni wystawowej 12 m2 z uwzględnieniem:
- 4 x krzesło, 1 x stolik
- ścianki działowe z logo marki firmy oraz grafikami produktu
- ścianki działowe / elementy uwzględniające założenia wizualizacji MPG
- elementy wystroju: półki, lada, hooker, dystrybutor ulotek
- tablet lub laptop lub telewizor - do wyświetlania spotów telewizyjnych, minimalna przekątna
ekranu 15 cali
- stelaż wystawowy do eksponatu - o wymiarach ok. 60 cm x 60 cm x 120 cm.

• Produkcja elementu stoiska wystawienniczego uwzględniającego założenia wizualizacji MPG, tj. panelu MPG.
Udział firmy 2Rest Sp.zo.o. w programie promocji marek produktowych wymaga stosowania wizualizacji Marki Polskiej Gospodarki, w szczególności na stoiskach wystawienniczych. W związku z powyższym Zamawiający zakupi elementy stoiska wystawienniczego uwzględniające założenia wizualizacji MPG. Elementy wizualizacji Marki Polskiej Gospodarki zgodnie z założeniami wizualizacji Marki Polskiej Gospodarki- rysunek w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego. Element został zaprojektowany na planie trójkąta równoramiennego, a jego wysokość dostosowana może być do każdej wysokości stoiska. Stanowi on element świecący, montowany na krawędzi ścian pomiędzy stoiskami.
Sugerowane materiały: pleksa mleczna wycięta CNC, Identyfikacja naklejana z wydruku samoprzylepnego, wycinanego CNC Całość podświetlona od wewnętrznej strony oświetleniem LED.

• Organizacja usługi spedycyjnej.
Przedsiębiorstwo 2 Rest, zamówi usługę spedycyjną dotyczącą przejazdu na targi Boot Dusseldorf
i z powrotem. Wyjazd 19 stycznia 2018 z ul. Heleny Modrzejewskiej 2, 81-198 Pogórze do Dusseldorfu adres Stockumer Kirchstr. 61 40474 Düsseldorf, powrót 30 stycznia 2018 roku.
Do przewozu 2 osoby oraz materiały, tj. wyposażenie stoiska wystawowego, materiały marketingowe, eksponat (model motorówki o wymiarach 60cm x 60 cm x 120 cm, waga do 30 kg, w trwałym opakowaniu transportowym) oraz stelaż wystawowy- razem materiały i wyposażenie stoiska, zabudowa itd. do 5m3 / 500 kg ładunku.
Transport osób, eksponatu, wyposażenia stoiska i materiałów marketingowych powinien odbyć się w jednym czasie, tym samym środkiem transportu bądź innym środkiem transportu (tej samej firmy spedycyjnej).
• Organizacja noclegu.
Organizacja noclegu dla 2 osób na 11 dób, w dniach 19-30.01.2018, w ramach wyjazdu na targi Boot Dusseldorf (targi odbywają się w dniach 20 - 28.01.2018).
Nocleg w hotelu lub wynajętym mieszkaniu o standardzie co najmniej 3* wg lokalnego systemu standaryzacji; miejsce noclegu powinno być położone w obrębie miasta Dusseldorf. 2 pokoje, 1-2 osobowe, łazienka wspólna lub osobna dla każdego pokoju.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: pomorskie Powiat: pucki Miejscowość: Pogórze

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Pozyskanie ofert na organizację targów- wykonanie zabudowy stoiska wystawienniczego oraz elementu stoiska wystawienniczego uwzględniającego założenia wizualizacji MPG oraz organizację usługi spedycyjnej i noclegów, związanych z udziałem Wnioskodawcy w targach Boot Dusseldorf w styczniu 2018 roku.

Przedmiot zamówienia

• Zakup zestawu zabudowy stoiska wystawowego.
Firma 2 Rest Sp.zo.o. planuje kupić zestaw skręcanych ram i plansz wypełniających ramy do uniwersalnej zabudowy stoiska o powierzchni wystawowej 12 m2 z uwzględnieniem:
- 4 x krzesło, 1 x stolik
- ścianki działowe z logo marki firmy oraz grafikami produktu
- ścianki działowe / elementy uwzględniające założenia wizualizacji MPG
- elementy wystroju: półki, lada, hooker, dystrybutor ulotek
- tablet lub laptop lub telewizor - do wyświetlania spotów telewizyjnych, minimalna przekątna
ekranu 15 cali
- stelaż wystawowy do eksponatu - o wymiarach ok. 60 cm x 60 cm x 120 cm.

• Produkcja elementu stoiska wystawienniczego uwzględniającego założenia wizualizacji MPG, tj. panelu MPG.
Udział firmy 2Rest Sp.zo.o. w programie promocji marek produktowych wymaga stosowania wizualizacji Marki Polskiej Gospodarki, w szczególności na stoiskach wystawienniczych. W związku z powyższym Zamawiający zakupi elementy stoiska wystawienniczego uwzględniające założenia wizualizacji MPG. Elementy wizualizacji Marki Polskiej Gospodarki zgodnie z założeniami wizualizacji Marki Polskiej Gospodarki- rysunek w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego. Element został zaprojektowany na planie trójkąta równoramiennego, a jego wysokość dostosowana może być do każdej wysokości stoiska. Stanowi on element świecący, montowany na krawędzi ścian pomiędzy stoiskami.
Sugerowane materiały: pleksa mleczna wycięta CNC, Identyfikacja naklejana z wydruku samoprzylepnego, wycinanego CNC Całość podświetlona od wewnętrznej strony oświetleniem LED.

• Organizacja usługi spedycyjnej.
Przedsiębiorstwo 2 Rest, zamówi usługę spedycyjną dotyczącą przejazdu na targi Boot Dusseldorf
i z powrotem. Wyjazd 19 stycznia 2018 z ul. Heleny Modrzejewskiej 2, 81-198 Pogórze do Dusseldorfu adres Stockumer Kirchstr. 61 40474 Düsseldorf, powrót 30 stycznia 2018 roku.
Do przewozu 2 osoby oraz materiały, tj. wyposażenie stoiska wystawowego, materiały marketingowe, eksponat (model motorówki o wymiarach 60cm x 60 cm x 120 cm, waga do 30 kg, w trwałym opakowaniu transportowym) oraz stelaż wystawowy- razem materiały i wyposażenie stoiska, zabudowa itd. do 5m3 / 500 kg ładunku.
Transport osób, eksponatu, wyposażenia stoiska i materiałów marketingowych powinien odbyć się w jednym czasie, tym samym środkiem transportu bądź innym środkiem transportu (tej samej firmy spedycyjnej).

• Organizacja noclegu.
Organizacja noclegu dla 2 osób na 11 dób, w dniach 19-30.01.2018, w ramach wyjazdu na targi Boot Dusseldorf (targi odbywają się w dniach 20 - 28.01.2018).
Nocleg w hotelu lub wynajętym mieszkaniu o standardzie co najmniej 3* wg lokalnego systemu standaryzacji; miejsce noclegu powinno być położone w obrębie miasta Dusseldorf. 2 pokoje, 1-2 osobowe, łazienka wspólna lub osobna dla każdego pokoju.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
63515000-2 - Usługi podróżne.
63521000-7 - Usługi agencji przewozu towarowego.
79956000-0- Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw.

Kod CPV

79956000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

Harmonogram realizacji zamówienia

Planowany termin realizacji zamówienia:
Organizacja targów- wykonanie zabudowy stoiska wystawienniczego oraz elementu stoiska wystawienniczego uwzględniającego założenia wizualizacji MPG do 19.01.2018, miejsce dostawy: ul. Heleny Modrzejewskiej 2, 81-198 Pogórze.
Organizacja usługi spedycyjnej oraz noclegów zgodnie z podanymi terminami w opisie przedmiotu zamówienia.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
-Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Wiedza i doświadczenie

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
- Posiadanie wiedzy i doświadczenia należytego wykonania zamówienia

Potencjał techniczny

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
-Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
- Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
- Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie.

Dodatkowe warunki

Niniejsze zapytanie ofertowe nie zobowiązuje firmy 2 Rest Sp.zo.o. do żadnego określonego działania:
▪ Wydanie niniejszego zapytania ofertowego nie zobowiązuje firmy „2 Rest Sp.zo.o.
do akceptacji oferty, w całości lub części.
▪ 2 Rest Sp.zo.o. nie może być pociągana do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
▪ 2 Rest Sp.zo.o. zastrzega sobie prawo w każdej chwili do anulowania lub dokonania zmian
w całości lub części zapytania ofertowego.

Warunki zmiany umowy

▪ Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
▪ Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, np. terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, zmiany wartości zamówienia wynikającej ze zmniejszenia / rozszerzenia zakresu rzeczowego.
▪ Zamawiający będzie potrącał od Wykonawcy karę w wysokości 1% wartości kontraktu brutto za każdy dzień spóźnienia począwszy od pierwszego dnia spóźnienia na co Wykonawca wyraża zgodę składając ofertę na niniejsze zapytanie.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:
1) Złożenie oferty zawierającej:
 nazwę i adres oferenta, NIP;
 datę wystawienia oferty;
 dane pozwalające ocenić ofertę i przyznać punkty w ramach kryteriów;
 termin ważności oferty;
 cenę netto/brutto.
2) Złożenie na ofercie oświadczeń następującej treści:
 Wykonawca oświadcza, że zna i akceptuje warunki realizacji zamówienia określone
w zapytaniu ofertowym oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie.
 Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
 Wykonawca, oświadcza że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie umożliwiające prawidłową realizację zamówienia.
 Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
 Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie.
 Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo
z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
- Punkty w ramach kryterium ,,cena netto w PLN/waluta obca*” będą przyznawane wg następującej formuły:

C min
A n = ----------------- x 100 x 100%
C r
C min – cena minimalna w zbiorze
C r – cena oferty rozpatrywanej
A n – ilość punktów przyznana ofercie

* w przypadku oferty podanej w walucie obcej do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs NBP z dnia poprzedzającego sporządzenie protokołu wyboru ofert przez Zamawiającego.

Wykluczenia

Informacja na temat zakresu możliwości wykluczenia z możliwości realizacji zamówienia:
Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z firmą 2 Rest Sp.zo.o. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie między firmą 2 Rest Sp.zo.o. lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu firmy 2 Rest Sp.zo.o. lub osobami wykonującymi w imieniu firm2 Rest Sp.zo.o. czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy
a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub
w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez oferenta oświadczenia o braku występowania w/w powiązań na formularzu ofertowym (załącznik nr 1
do zapytania ofertowego).

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

2REST Sp. z o.o.

Adres

ul. Heleny Modrzejewskiej 2

81-198 Pogórze

pomorskie , pucki

Numer telefonu

601 897 779

NIP

8883114231

Numer naboru

POIR.03.03.03-IP.03-00-002/17

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

MARS Marine and Road Services
29, Park View Road
NW 10 1AJ London UK

Data wpłynięcia oferty: 17.01.2018

Cena oferty: 89 990,00 zł
Liczba wyświetleń: 1389