Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
W związku z uszkodzeniem pliku zawierającego szablon ofertowy postępowanie ofertowe zostaje wydłużone do dnia 18.12.2018
Miejsce i sposób składania ofert
a. osobiście w siedzibie firmy: – ul. Św Elżbiety 6, 41-905 Bytom
b. pocztą, listem poleconym, kurierem na adres firmy: ul. Św Elżbiety 6, 41-905 Bytom
c. pocztą elektroniczną na adres mailowy: dariusz.matusiak@abisal.pl
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
dariusz.matusiak@abisal.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Dariusz Matusiak
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
696005822
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Sprzęt IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
śląskie
Powiat:
Bytom
Miejscowość:
Bytom
Cel zamówienia
Realizacja zakresu rzeczowego projektu oraz osiągnięcie zakładanych jego celów i wartości wskaźników.
Przedmiot zamówienia
fabrycznie nowy stacjonarny zestaw komputerowy
Szczegółowe wymagania techniczne:
Wymagania techniczne:
sprzęt fabrycznie nowy, nieużywany
procesor
minimum 6 rdzeni fizycznych, architektura 64-bit, 3GHz, 9MB L3, zintegrowany układ graficzny, oryginalne chłodzenie producenta w zestawie
płyta główna
płyta główna kompatybilna z procesorem, obsługa DDR4 3000MHz, ochrona przed przepięciami i wyładowaniami elektrostatystycznymi, gwarancja minimum 36 m-cy
Złącza zewnętrzne: HDMI, DVI-D, PS/2, USB 3.1, USB 3.0, USB 2.0 min 2szt., RJ45 (LAN).
Złącza wewnętrzne: USB 3.0 x 2, USB 2.0 x 2, SATA III 6Gb/s min 4szt., RAM x 4 banki
pamięć RAM
DDR4, 3000MHz, CL max 16, min 1 x 8 GB
Dysk SSD "SATA III (6Gb/s), pojemność minimum 250GB, szybkość odczytu/zapisu > 520MB/s,
Pamięć podręczna cache 512MB, gwarancja 60 m-cy"
zasilacz
Moc 500-600W, standard ATX, sprawność min 86% przy 20-100% obciążeniu (230V), wentylator min 120mm, układ PFC aktywny, gwarancja 36 m-cy.
Złącza: CPU 4+4 pin, MOLEX 4-pin, SATA x 4, PCI-E 2.0 (6+2) pin, EPS12V 20+4 (24) pin
Zabezpieczenia: przed zbyt wysokim prądem (OCP), przeciwprzeciążeniowe (OPP), termiczne (OTP), przeciwprzepięciowe (OVP), przeciwzwarciowe (SCP), przed zbyt niskim
napięciem (UVP)."
obudowa
Typ Middle Tower, standard płyty ATX. Materiał: stal (przewaga) + tworzywo. Zamontowane minimum 3 ciche wentylatory 120mm. Wyprowadzone wyjścia: słuchawkowe,
mikrofonowe, czytnik kart pamięci, USB 3.1 / USB 3.0 x 2 szt. Przyciski: power, reset. Miejsce na zasilacz u dołu obudowy, filtry antykurzowe, regulacja wentylatorów na zewnątrz
obudowy, system aranżowania kabli, komplet śrubek i elementów montażowych, kolor czarny.
system operacyjny
kompatybilny z istniejącym środowiskiem oraz używanym oprogramowaniem w firmie (tj Windows 10 w wersji PRO 64 bit)
monitor
27'' LED rozdzielczość 1920x1080px czas reakcji max 4ms, matryca VA, wejścia HDMI, DVI lub D-sub (VGA), regulacja pochylenia, częstotliwość odświeżania 75Hz, jasność
300cd/m2
Kod CPV
30213300-8
Nazwa kodu CPV
Komputer biurkowy
Harmonogram realizacji zamówienia
Wybrany oferent zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia w terminie 10 dni roboczych od złożenia zamówienia
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia będącego elementem formularza ofertowego).
Wiedza i doświadczenie
Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje odpowiednim doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia lub zagwarantuje odpowiednich podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia (spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia będącego elementem formularza ofertowego).
Potencjał techniczny
Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub zagwarantuje odpowiednich podwykonawców posiadających odpowiedni potencjał niezbędny do wykonania zamówienia (spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia będącego elementem formularza ofertowego).
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki: Wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zagwarantuje odpowiednich podwykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia będącego elementem formularza ofertowego).
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych (spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia będącego elementem formularza ofertowego).
Dodatkowe warunki
a. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
b. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
c. Termin składania ofert: decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty dostarczone Zamawiającemu po terminie składania ofert zostaną odrzucone.
d. Termin ważności oferty: minimum 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
e. Koszty przygotowania oferty i jej dostarczenia ponosi Oferent.
f. Po upływie terminu składania ofert Zamawiający dokona oceny ofert i podejmie decyzję o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz zamieści informację o wynikach postępowania, za pośrednictwem kanałów wykorzystanych do upublicznienia zapytania ofertowego.
g. Podana oferta cenowa musi zawierać wszelkie koszty jakie poniesie Zamawiający z tytułu należytej realizacji zamówienia.
h. Ofertę należy sporządzić wyłącznie w języku polskim na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania.
i. Wynagrodzenie za dostawę wyposażenia zostanie uregulowane w formie przelewu bankowego na konto podane przez Oferenta. Wynagrodzenie musi zostać podane w PLN lub EUR. Oferty wystawione w euro zostaną przeliczone wg średniego kursu NBP na dzień otwarcia ofert.
i. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest podpisać umowę o treści odpowiadającej złożonej ofercie, w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, a także zdarzeń losowych lub wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego, których nie dało się przewidzieć na etapie przygotowania postępowania ofertowego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Złożenie podpisanej oferty na wypełnionym formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania potwierdzającej spełnienie wymogów i akceptację warunków oraz oświadczeń określonych w zapytaniu ofertowym.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
• 51 % - cena netto (maksymalnie 51 punktów). Oferta najtańsza uzyskuje maksymalną liczbę punktów. Ilość punktów liczona będzie według następującego wzoru: Ilość punktów = (Najniższa cena netto oferty/cena netto oferty badanej) × 51. Cena ofertowa to wartość netto wyrażona w złotych polskich lub euro i powinna być określona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
• 49% - termin dostawy (maksymalnie 49 punktów): liczony będzie według następującego wzoru: Ilość punktów = (No/Bo) × 49, gdzie: Bo – termin dostawy badanej oferty w dniach, No – najkrótszy termin dostawy zaproponowany w złożonych ofertach. Za rozpoczęcie biegu terminu dostawy uznaje się datę złożenia zamówienia.
2. Sposób oceny oferty: Oferta, która uzyska najwyższą sumę wyników oceny, uznana zostanie za ofertę najkorzystniejszą.
Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę. Ponadto zamawiający przy dokonywaniu wyboru wykonawcy będzie się kierował elementarnymi zasadami obowiązującymi na wspólnotowym jednolitym rynku europejskim, min: - zasadą przejrzystości i jawności prowadzonego postępowania, - zasadą ochrony uczciwej konkurencji, - zasadą swobody przepływu kapitału, towarów, dóbr i usług, - zasadą niedyskryminacji i równego traktowania wykonawców na rynku. Wybór zostanie dokonany
w oparciu o najbardziej korzystną ekonomicznie i jakościowo ofertę.
Wykluczenia
Z postępowania wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
− uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
− posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
− pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
− pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
Potwierdzeniem braku występowania powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez oferenta/wykonawcę podpisu na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego), którego częścią jest oświadczenie o braku występowania w/w powiązań.
Nazwa
Abisal Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Adres
41-905 Bytom
śląskie
,
Bytom
Numer telefonu
696005822
NIP
6260000945
Numer naboru
RPSL.03.03.00-IP.01-24-011/18
Inne źródła finansowania
Projekt pod tytułem Usprawnienie procesów biznesowych w firmie poprzez zakup i wdrożenie nowoczesnych systemów informatycznych realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 osi priorytetowej III: Konkurencyjność MŚP, Działania 3.3 Technologie informacyjno-komunikacyjne w działalności gospodarczej
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Studio Nowoczesnych Mediów Tomasz Szczurek, 41-806 Zabrze, Korczaka 79E/11 18.12.2018 3430,90