Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr 6/2018 dotyczące zakupu zestawu komputerów mobilnych

Data publikacji: 21.11.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 29-11-2018

Numer ogłoszenia

12191

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

a. osobiście w siedzibie firmy: – ul. Św Elżbiety 6, 41-905 Bytom
b. pocztą, listem poleconym, kurierem na adres firmy: ul. Św Elżbiety 6, 41-905 Bytom
c. pocztą elektroniczną na adres mailowy: dariusz.matusiak@abisal.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

dariusz.matusiak@abisal.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Dariusz Matusiak

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

696005822

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

dostawa zestawu komputerów mobilnych

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Sprzęt IT

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: Bytom Miejscowość: Bytom

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Realizacja zakresu rzeczowego projektu oraz osiągnięcie zakładanych jego celów i wartości wskaźników.

Przedmiot zamówienia

fabrycznie nowy zestaw komputerów mobilnych

Szczegółowe wymagania techniczne:

W skład zestawu będzie wchodziło 10 szt urządzeń (komputerów - skanerów), baza dokująca, i dwa komplety zestawów ładujących do akumulatorów.

Wymagania techniczne:
sprzęt fabrycznie nowy, nieużywany
typ obudowy skanera
pistoletowy, jednoczęściowy tzn. taki, który razem z uchwytem tworzy jedną całość (z uwagi na brak połączeń typu "wymienny uchwyt" konstrukcja taka cechuje się większą trwałością)
wielkość wyświetlacza
4'' lub większy
rozdzielczość wyświetlacza
WVGA 800×480px kolorowy lub wyższa
typ wyświetlacza
pojemnościowy (dotykowy)
dodatkowe wyświetlacze
panel dotykowy fabrycznie wzmocniony szkłem ochronnym
podświetlenie
LED
klawiatura funkcyjno-numeryczna z czytelnymi klawiszami
sygnalizacja
diody oraz sygnały dźwiękowe
system operacyjny
Android wersja min 7.0 z możliwością aktualizacji
procesor
6 rdzeni, 64-bit, min 1.8 GHz
pamięć operacyjna
2GB lub więcej
pamięć na dane
minimum 8GB
łączność
WIFI 802.11 b/g/n/ac, USB, bluetooth
temperatura robocza
-20 stC do +50stC lub szersza
temperatura przechowywania
-24 stC do +70stC lub szersza
wilgotność względna
do 95% bez kondensacji
odporność na upadki
wielokrotne upadki na beton z 1.5m wysokości w całym zakresie temperatur roboczych lub większa
odporność na wstrząsy
min 1000 wstrząsów o amplitudzie 1m
odporność na szok termiczny
-40 stC do +70stC lub więcej
odporność na wyładowania elektrostatyczne
tak, w powietrzu do 20kV, bezpośrednie do 10kV
klasa szczelności IP54
czujnik ruchu
trójosiowy akcelerometr, żyroskop
waga od 450 do 550g

Kod CPV

30213100-6

Nazwa kodu CPV

Komputery przenośne

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Dodatkowy kod PCV 30216000-6 Czytniki magnetyczne lub optyczne

Harmonogram realizacji zamówienia

Wybrany oferent zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia w terminie 10 dni roboczych od złożenia zamówienia

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:

Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia będącego elementem formularza ofertowego).

Wiedza i doświadczenie

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:

Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje odpowiednim doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia lub zagwarantuje odpowiednich podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia (spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia będącego elementem formularza ofertowego).

Potencjał techniczny

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:

Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub zagwarantuje odpowiednich podwykonawców posiadających odpowiedni potencjał niezbędny do wykonania zamówienia (spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia będącego elementem formularza ofertowego).

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki: Wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zagwarantuje odpowiednich podwykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia będącego elementem formularza ofertowego).

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:

Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych (spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia będącego elementem formularza ofertowego).

Dodatkowe warunki

a. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
b. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
c. Termin składania ofert: decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty dostarczone Zamawiającemu po terminie składania ofert zostaną odrzucone.
d. Termin ważności oferty: minimum 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
e. Koszty przygotowania oferty i jej dostarczenia ponosi Oferent.
f. Po upływie terminu składania ofert Zamawiający dokona oceny ofert i podejmie decyzję o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz zamieści informację o wynikach postępowania, za pośrednictwem kanałów wykorzystanych do upublicznienia zapytania ofertowego.
g. Podana oferta cenowa musi zawierać wszelkie koszty jakie poniesie Zamawiający z tytułu należytej realizacji zamówienia.
h. Ofertę należy sporządzić wyłącznie w języku polskim na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania.
i. Wynagrodzenie za dostawę wyposażenia zostanie uregulowane w formie przelewu bankowego na konto podane przez Oferenta. Wynagrodzenie musi zostać podane w PLN lub EUR. Oferty wystawione w euro zostaną przeliczone wg średniego kursu NBP na dzień otwarcia ofert.
i. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest podpisać umowę o treści odpowiadającej złożonej ofercie, w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, a także zdarzeń losowych lub wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego, których nie dało się przewidzieć na etapie przygotowania postępowania ofertowego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Złożenie podpisanej oferty na wypełnionym formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania potwierdzającej spełnienie wymogów i akceptację warunków oraz oświadczeń określonych w zapytaniu ofertowym.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

51 % - cena netto (maksymalnie 51 punktów). Oferta najtańsza uzyskuje maksymalną liczbę punktów. Ilość punktów liczona będzie według następującego wzoru: Ilość punktów = (Najniższa cena netto oferty/cena netto oferty badanej) × 51. Cena ofertowa to wartość netto wyrażona w złotych polskich lub euro i powinna być określona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

• 49% - termin dostawy (maksymalnie 49 punktów): liczony będzie według następującego wzoru: Ilość punktów = (No/Bo) × 49, gdzie: Bo – termin dostawy badanej oferty w dniach, No – najkrótszy termin dostawy zaproponowany w złożonych ofertach. Za rozpoczęcie biegu terminu dostawy uznaje się datę złożenia zamówienia.


2. Sposób oceny oferty: Oferta, która uzyska najwyższą sumę wyników oceny, uznana zostanie za ofertę najkorzystniejszą.

Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę. Ponadto zamawiający przy dokonywaniu wyboru wykonawcy będzie się kierował elementarnymi zasadami obowiązującymi na wspólnotowym jednolitym rynku europejskim, min: - zasadą przejrzystości i jawności prowadzonego postępowania, - zasadą ochrony uczciwej konkurencji, - zasadą swobody przepływu kapitału, towarów, dóbr i usług, - zasadą niedyskryminacji i równego traktowania wykonawców na rynku. Wybór zostanie dokonany
w oparciu o najbardziej korzystną ekonomicznie i jakościowo ofertę.

Wykluczenia

Z postępowania wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
− uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
− posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
− pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
− pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli

Potwierdzeniem braku występowania powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez oferenta/wykonawcę podpisu na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego), którego częścią jest oświadczenie o braku występowania w/w powiązań.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Abisal Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Adres

Św Elżbiety 6

41-905 Bytom

śląskie , Bytom

Numer telefonu

696005822

NIP

6260000945

Numer naboru

RPSL.03.03.00-IP.01-24-011/18

Inne źródła finansowania

Projekt pod tytułem Usprawnienie procesów biznesowych w firmie poprzez zakup i wdrożenie nowoczesnych systemów informatycznych realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 osi priorytetowej III: Konkurencyjność MŚP, Działania 3.3 Technologie informacyjno-komunikacyjne w działalności gospodarczej

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Aspekt Sp z o.o. ul. Męczenników Oświęcimskich 40 41-922 Radzionków, 28.11.2018 cena 37435,78 netto
Liczba wyświetleń: 607