Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy zainstalowanej 614,25 kWp dla firmy Zychowicz Przetwórstwo Mięsa Spółka z o. o.

Data publikacji: 20.02.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 23-03-2018

Numer ogłoszenia

1207

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty można składać w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania. Oferta powinna być opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia i powinna być podpisana przez uprawnioną do reprezentacji osobę. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu oferty do zamawiającego w formie skanu na adres mailowy:
inwestycje@zychowicz.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

inwestycje@zychowicz.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Barbara Domagała

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

513745880

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

a) dostawa i montaż 2275 modułów fotowoltaicznych polikrystalicznych o mocy 270 W, które muszą się charakteryzować następującymi parametrami:
• gwarancja liniowa na wydajność min 83% po 25 latach,
• maksymalne obciążenie min. 8000 Pa,
• zdjęcie elektroluminescencyjne oraz lista fleszowa każdego modułu dostępna na życzenie Zamawiającego,
• sprawność modułu min. 15, 98%,
• maksymalny wymiar modułu 1640 x 992mm,
• temperaturowy współczynnik mocy nie gorszy niż -0,4%/deg
• rama anodowana posiadająca aluminiowe narożniki zaciskane mechanicznie, niedopuszczalne narożniki samozaciskowe – typu self-locking (oświadczenie producenta, które należy dołączyć do oferty),
• certyfikat, potwierdzający pozytywny wynik testów zgodności modułów z normami IEC 61215, EN-61730-1 oraz EN-61730-2 wydany nie późnej niż w 2016 roku (należy dołączyć do oferty),
• certyfikat lub dokument z akredytowanej jednostki laboratoryjnej stwierdzający pozytywny wynik testów odporności modułu na degradację indukowaną potencjałem PI (należy dołączyć do oferty),
• certyfikat, potwierdzający odporność paneli na degradacje wywołaną napromieniowaniem do 99 kWh/m2 według normy IEC 61345 (należy dołączyć do oferty),
• certyfikat, potwierdzający odporność paneli na degradacje wywołaną światłem według normy IEC 60904-11 (należy dołączyć do oferty),
• szyba pokryta warstwą samoczyszczącą typu nanopowłoka nanoszona na etapie produkcji (oświadczenie producenta które należy dołączyć do oferty),
• gniazdko przyłączeniowe min IP 67,
• rok produkcji paneli fotowoltaicznych nie starszy niż 2017
Zamawiający informuje, że 5 paneli losowo wybranych, może być skierowane do certyfikowanego labolatorium w celu zweryfikowania parametrów podanych w dokumentacji technicznej. Na potwierdzenie wyżej wymienionych wymagań poza oświadczeniami i certyfikatami od producenta do oferty należy dołączyć kartę katalogową paneli.
b) dostawa i montaż systemowej konstrukcji wsporczej, montowej na dachach istniejących budynków,
c) dostawa i montaż inwerterów w ilości 22 szt., które charakteryzują:
• zintegrowany rejestrator danych,
• możliwość uaktualniania oprogramowania,
• zintegrowany rozłącznik obwodu DC,
• izolacja ochronna klasy II,
• zabezpieczenia stałoprądowe generatora fotowoltaicznego.
d) Dostawa i montaż okablowania AC i DC,
e) dostawa i montaż zabezpieczeń od porażeń, przepięć i pożaru zgodnie z polskimi normami,
f) podłączenie i uruchomienie instalacji do sieci energetycznej PGE,
Zamawiający przed podpisaniem umowy z wykonawcą przekaże mu opracowaną dokumentację projektową (projekt budowlany wraz z pozwoleniem oraz inne decyzje administracyjne).

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: świętokrzyskie Powiat: kielecki Miejscowość: Daleszyce

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez instalację paneli fotowoltaicznych – Zychowicz Przetwórstwo Mięsa Spółka z o. o.

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 614,25 kW. W zakres zamówienia wchodzi:
a) dostawa i montaż 2275 modułów fotowoltaicznych polikrystalicznych o mocy 270 W, które muszą się charakteryzować następującymi parametrami:
• gwarancja liniowa na wydajność min 83% po 25 latach,
• maksymalne obciążenie min. 8000 Pa,
• zdjęcie elektroluminescencyjne oraz lista fleszowa każdego modułu dostępna na życzenie Zamawiającego,
• sprawność modułu min. 15, 98%,
• maksymalny wymiar modułu 1640 x 992mm,
• temperaturowy współczynnik mocy nie gorszy niż -0,4%/deg
• rama anodowana posiadająca aluminiowe narożniki zaciskane mechanicznie, niedopuszczalne narożniki samozaciskowe – typu self-locking (oświadczenie producenta, które należy dołączyć do oferty),
• certyfikat, potwierdzający pozytywny wynik testów zgodności modułów z normami IEC 61215, EN-61730-1 oraz EN-61730-2 wydany nie późnej niż w 2016 roku (należy dołączyć do oferty),
• certyfikat lub dokument z akredytowanej jednostki laboratoryjnej stwierdzający pozytywny wynik testów odporności modułu na degradację indukowaną potencjałem PI (należy dołączyć do oferty),
• certyfikat, potwierdzający odporność paneli na degradacje wywołaną napromieniowaniem do 99 kWh/m2 według normy IEC 61345 (należy dołączyć do oferty),
• certyfikat, potwierdzający odporność paneli na degradacje wywołaną światłem według normy IEC 60904-11 (należy dołączyć do oferty),
• szyba pokryta warstwą samoczyszczącą typu nanopowłoka nanoszona na etapie produkcji (oświadczenie producenta które należy dołączyć do oferty),
• gniazdko przyłączeniowe min IP 67,
• rok produkcji paneli fotowoltaicznych nie starszy niż 2017
Zamawiający informuje, że 5 paneli losowo wybranych, może być skierowane do certyfikowanego labolatorium w celu zweryfikowania parametrów podanych w dokumentacji technicznej. Na potwierdzenie wyżej wymienionych wymagań poza oświadczeniami i certyfikatami od producenta do oferty należy dołączyć kartę katalogową paneli.
b) dostawa i montaż systemowej konstrukcji wsporczej,
c) dostawa i montaż inwerterów w ilości 22 szt, które charakteryzują:
• zintegrowany rejestrator danych,
• możliwość uaktualniania oprogramowania,
• zintegrowany rozłącznik obwodu DC,
• izolacja ochronna klasy II,
• zabezpieczenia stałoprądowe generatora fotowoltaicznego.

Na potwierdzenie należy dołączyć kartę katalogową inwerterów

d) Dostawa i montaż okablowania AC i DC,
e) dostawa i montaż zabezpieczeń od porażeń, przepięć i pożaru zgodnie z polskimi normami,
f) podłączenie i uruchomienie instalacji do sieci energetycznej PGE,

Kod CPV

09331200-0

Nazwa kodu CPV

Słoneczne moduły fotoelektryczne

Dodatkowe przedmioty zamówienia

45 000000-7 Roboty budowlane
09 331 200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne
09 332 000-5 Instalacje słoneczne
45 000 000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45 223 810-7 Konstrukcje gotowe
45 261 215-4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45 310 000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45 311 200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45 311 100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45 315 100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45 315 300-1 Instalacje zasilania elektrycznego

Harmonogram realizacji zamówienia

Zamówienie powinno zostać zrealizowane do końca października 2018 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

a) certyfikat UDT na fotowoltaikę (potwierdzoną kopie należy dołączyć do oferty),
b) certyfikat autoryzowanego instalatora, wydany nie później niż w 2018, przez producenta paneli fotowoltaicznych (potwierdzoną kopię należy dołączyć do oferty),
c) odbycie wizji lokalnej poświadczone podpisem zamawiającego (należy dołączyć do oferty).

Wiedza i doświadczenie

a) wykonane minimum 2 instalacje fotowoltaiczne o mocy minimum 500 kW poświadczone referencjami ( potwierdzoną kopie referencji należy załączyć do oferty),

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

a) przedstawienie zaświadczenia z US i ZUS o niezaleganiu,
b) przedstawienie zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego, właścicieli firmy/ udziałowców i członków zarządu spółki,
c) oświadczenie wykonawcy o postawieniu/ nie postawieniu podmiotu wykonawcy w stan upadłości
d) oświadczenie o nie toczącym się/toczącym się postępowaniu komorniczym wobec wykonawcy
e) Środki na rachunku lub Zdolność kredytowa wydana przez bank na min. 2 000 000 zł (potwierdzoną kopię załączyć do oferty
f) Przychody z tytułu sprzedaży i montażu elektrowni fotowoltaicznych z zeszłego roku na min. 6 000 000 zł netto ( dołączyć do oferty potwierdzoną kopie złożonego PIT-u za 2017 (ew. 2016) potwierdzony przez właściwy dla oferenta US )
g) polisa ubezpieczeniowa OC wykonawcy na kwotę min. 3 000 000 zł. ( potwierdzoną kopie polisy należy załączyć do oferty)

Dodatkowe warunki

1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości:
a) składania ofert częściowych,
b) składania ofert wariantowych,
2. W przypadku składania oferty drogą poczty elektronicznej prosimy o złożenie jej w formie skanu oryginalnego dokumentu.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy dostawy w przypadku upadłości Oferenta lub utraty przez niego statusu czynnego podatnika VAT.
4. Okres gwarancji na panele fotowoltaiczne nie może być krótszy niż 10 lat,
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert, w przypadku, gdy cena najtańszej oferty przekroczy planowany budżet na inwestycję, której dotyczy to postępowanie.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Warunki zmiany umowy

1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpi-sanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności:
1) Terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadkach:
a) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi zapewniającymi właściwą jakość wykonania - fakt ten musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru na piśmie,
b) wstrzymania robót przez właściwe organy administracji publicznej na podstawie przepisów Prawa budowlanego,
c) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
d) konieczności wprowadzenia zmian na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron,
e) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
f) zawsze, gdy zmiana taka jest to korzystna dla Zamawiającego
g) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy w terminie umownym, zgodnie z dokumentacją. Zaistnienie przeszkód w wykonywaniu robót powinno być potwierdzone pismem. Termin wykonania przedmiotu zamówienia ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnień rozpoczęcia prac. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli konieczność dokonania zmia-ny została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy.
2) zmiany ustalonego wynagrodzenia brutto Wykonawcy, w sytuacji ustawowej zmiany staw-ki podatku VAT, o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiające-go do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość.
4. Strona wnioskująca o zmianę Umowy przedkłada drugiej stronie propozycję zmian wraz z pisemnym uzasadnieniem konieczności wprowadzenia zmian do Umowy i opisem wpływu zmiany na termin wykonania Umowy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
a) pełną nazwę i adres Oferenta,
b) opis odpowiadający wymaganiom zapytania ofertowego,
c) wartość oferty w kwotach netto i brutto,
d) termin realizacji zadania,
e) długość okresu gwarancji wyrażoną w latach,
f) czas reakcji serwisu rozumiany jako okres, który upłynie od momentu zgłoszenia usterki, do momentu podjęcia pierwszych czynności serwisowych na terenie Zakładu Zamawiającego, wyrażony w godzinach.
g) załączniki wymagane w zapytaniu ofertowym.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana w oparciu o następujące kryteria:

a) cena netto– maks. 50 pkt (waga - 50 %),
b) czas reakcji serwisu w czasie krótszym niż 1 godzina – 20 pkt,
c) czas reakcji serwisu w czasie 1 – 12 godziny – 10 pkt,
d) czas reakcji serwisu w czasie dłuższym niż 12 godziny – 0 pkt,
e) gwarancja na panele fotowoltaiczne i inwertery powyżej 15 lat – 30 pkt,
f) gwarancja na panele fotowoltaiczne i inwertery 10 – 15 lat – 15 pkt,
g) gwarancja na panele fotowoltaiczne i inwertery poniżej 10 lat –0 pkt,

Cena oferty powinna zawierać koszt urządzeń oraz koszty transportu i instalacji.
Czas reakcji serwisu rozumiany jako okres, który upłynie od momentu zgłoszenia usterki do momentu podjęcia pierwszych czynności serwisowych na terenie Zakładu Zamawiającego, wyrażony w godzinach.

Punktacja = cena netto najniższa/cena netto wybranego wykonawcy* 0,5 * 100 pkt + czas reakcji serwisu + gwarancja na panele i inwertery
Wygrywa oferta która będzie miała najwięcej punktów.

Wykluczenia

Z udziału w zamówieniu wykluczeni są oferenci powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym (należy dołączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań).

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Zychowicz Przetwórstwo Mięsa Spółka z o. o.

Adres

Kościelna 14

26-021 Daleszyce

świętokrzyskie , kielecki

Numer telefonu

513745880

NIP

6572932245

Numer naboru

RPSW.03.01.00-IZ.00-26-132/17

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

EkoEnergia Polska Spółka z o. o.
ul. Olszewskiego 6
25-663 Kielce
NIP 959 195 39 88
Data wpłynięcia oferty:
23-03-2018 r.
Cena netto:
2 825 203,25 zł
Liczba wyświetleń: 1438