Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Oferta musi zawierać co najmniej:
1. Nazwę, adres i NIP oferenta
2. Cenę netto, cenę brutto wykonania usługi badawczej oraz poszczególnych elementów usługi badawczej
3. Termin wykonania usługi badawczej
4. Termin sporządzenia oferty
5. Data ważności oferty – nie krótsza niż 30 dni od terminu składania ofert.
Ponadto oferta musi zawierać:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem oświadczenia, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Oświadczenie o braku powiązań pomiędzy podmiotami - zgodnie ze wzorem oświadczenia, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Oferta oraz załączniki muszą być podpisane przez oferenta.
Oferty wraz z załącznikami należy składać do dnia 21 listopada br. w formie elektronicznej (skan podpisanych dokumentów) na adres: marcin.grzegorski@gmail.com lub w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Frezerów 3, 20-209 Lublin, w dni robocze, w godzinach pracy biura tj. od 8.00 do 16.00.
Oferty złożone po ww. terminie nie będą brane pod uwagę przy ocenie.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
marcin.grzegorski@gmail.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Marcin Grzegórski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 575 351 333
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie prac badawczo-rozwojowych w zakresie usługi polegającej na opracowaniu projektu wzorniczego dla 50 nowych wyrobów wraz z modelami 3D tych wyrobów pozwalającymi na ich wydruk w technologii druku 3D. Usługa będzie także obejmowała usługę dotyczącą innowacji nietechnologicznej w obszarze innowacji marketingowej.
Zakres prac obejmuje:
1. Dobór technologii i metodologii druku 3D pod kątem ich wykorzystania w elementach wzorniczych – wstępny projekt wzorniczy;
2. Przygotowanie projektów wzorniczych wraz z ich przygotowaniem do wdrożenia;
3. Opracowanie i wdrożenie nowej metody marketingowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt 3 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w załączonym Zapytaniu Ofertowym.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi badawcze
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubelskie
Powiat:
Lublin
Miejscowość:
Lublin
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór jednostki wykonującej usługi polegającena opracowaniu projektu wzorniczego dla 50 nowych wyrobów wraz z modelami 3D tych wyrobów pozwalającymi na ich wydruk w technologii druku 3D. Usługa będzie także obejmowała usługę dotyczącą innowacji nietechnologicznej w obszarze innowacji marketingowej.
Przedmiot zamówienia
Przeprowadzenie prac badawczo-rozwojowych w zakresie usługi polegającej na opracowaniu projektu wzorniczego dla 50 nowych wyrobów wraz z modelami 3D tych wyrobów pozwalającymi na ich wydruk w technologii druku 3D. Usługa będzie także obejmowała usługę dotyczącą innowacji nietechnologicznej w obszarze innowacji marketingowej.
Szczegółowe zadania badawcze przedstawiać się mają następująco:
1. Dobór technologii i metodologii druku 3D pod kątem ich wykorzystania w elementach wzorniczych – wstępny projekt wzorniczy, w tym:
- Przygotowanie listy rekomendowanych materiałów wykorzystywanych w druku 3D;
- Przeprowadzenie analizy właściwości materiałowych wraz z opracowaniem statystycznym wpływu poszczególnych parametrów na daną cechę materiałową dla materiałów wytworzonych w FDM;
- Opracowanie metody optymalnego doboru parametrów wytwarzania wysokowytrzymałych części drukowanych.
2. Przygotowanie projektów wzorniczych wraz z ich przygotowaniem do wdrożenia, w tym:
- Opracowanie projektu wzorniczego dla 50 nowych wyrobów wraz z modelami 3D tych wyrobów pozwalającymi na ich wydruk w technologii druku 3D, w tym dla: 10 elementów związanych z wzornictwem meblarskim - głownie elementy wykończenia mebli jak klamki, uchwyty, zamki; 10 elementów związanych z wzornictwem jubilerskim i modą; 10 elementów związanych z zabawkami; 10 elementów związanych z gadżetami elektronicznymi jak np. obudowy do komórek, uchwyty na urządzenia, zaciski itp.; 5 elementów związanych z przemysłem rzemieślniczym - tworzenie elementów ozdobnych, wykończeniowych;
5 elementów związanych z przemysłem motoryzacyjnym - wydruki małych elementów jak znaczki identyfikacyjne pojazdów, elementy tuningowe itp.
- Opracowanie algorytmu zabezpieczania plików źródłowych modeli 3D;
- Wydruk w technologii 3D po jednym egzemplarzu finalnych, opracowanych 50 nowych wyrobów;
- Wdrożenie opracowanych modeli 3D do systemu informatycznego Zamawiającego.
W zadaniu tym przewiduje się włączenie końcowych użytkowników w proces tworzenia projektu wzorniczego nowych wyrobów.
3. Opracowanie i wdrożenie nowej metody marketingowej, w tym:
- Przygotowanie katalogu wyrobów;
- Przygotowanie strategii promocji wyrobów wytwarzanych w technologii druku 3D;
- Przygotowanie broszur informacyjnych na temat właściwości oraz nowych możliwości jakie daje wytwarzanie wyrobów w technologii druku 3D.
Koszt tej usługi nie powinien przekroczyć 15% wartości całego przedmiotu zamówienia
Kod CPV
73111000-3
Nazwa kodu CPV
Laboratoryjne usługi badawcze
Dodatkowe przedmioty zamówienia
72244000-7 Usługi prototypowania
79940000-5 Specjalne usługi projektowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Usługa badawcza musi zostać zrealizowana w terminie 14 miesięcy od daty rozpoczęcia prac. Umowa zostanie zawarta jako warunkowa, której realizacja nastąpi pod warunkiem otrzymania przez Zamawiającego dofinansowania ze środków działania 2.3.2 PO IR.
Szczegółowy harmonogram realizacji zamówienia zostanie określony w umowie z wybranym Wykonawcą.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Ofertę w przedmiotowym postępowaniu mogą składać tylko i wyłącznie:
1. Jednostki naukowe w rozumieniu art. 2 pkt 9 ustawy o zasadach finansowania nauki posiadające siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i przyznaną kategorię naukową A+, A albo B, o której mowa w art. 42 ust. 3 ustawy o zasadach finansowania nauki;
2. Spółki celowe uczelni, o których mowa w art. 86a ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, z późn. zm.) lub spółki celowe jednostki naukowej;
3. Centra transferu technologii uczelni, o których mowa w art. 86 ust. 1 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym;
4. Przedsiębiorcy posiadający status centrum badawczo-rozwojowego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2008 r. o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 141, z późn. zm.);
5. Akredytowane laboratoria (posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji) lub notyfikowane laboratoria przez podmioty, o których mowa w art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2017 r. poz. 1226, z późn. zm).
Powyższy warunek udziału stanowi warunek dostępowy i będzie oceniany na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Wiedza i doświadczenie
Nie dotyczy
Potencjał techniczny
Nie dotyczy
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Nie dotyczy
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Nie dotyczy
Dodatkowe warunki
1. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych, ani wariantowych.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian warunków zapytania ofertowego
w uzasadnionych przypadkach, a także jego odwołania oraz zakończenia postępowania bez wyboru ofert bez podania przyczyny.
3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie z wybranym Wykonawcą.
4. Niniejsze zapytanie ofertowe zostało upublicznione na stronie internetowej Bazy konkurencyjności pod adresem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/. Informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej zostaną zamieszczone w miejscu publikacji zapytania.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza zmianę warunków umowy w przypadku gdy:
- nastąpi konieczność zmiany terminu lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zmian zasad finansowania zadania wynikającego z podpisanych przez Zamawiającego umów z Instytucjami Pośredniczącymi
- nastąpi zmiana adresu siedziby Wykonawcy w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz danych identyfikacyjnych
- nastąpi zmiana adresu realizacji projektu lub siedziby Zamawiającego
- nastąpi konieczność likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy
- nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy
- opuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówieni nie wpłynęłaby na krąg Wykonawców/Oferentów ubiegających się o zamówienie, ani na wynik postępowania
- Zmiana zakresu przedmiotu zamówienia i proporcjonalnego zmniejszenia/zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku konieczności zmiany zakresu prac badawczych wynikającej z ich przebiegu.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik 1 do Zapytania ofertowego.
Ponadto oferta musi zawierać:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem oświadczenia, stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
2. Oświadczenie o braku powiązań pomiędzy podmiotami - zgodnie ze wzorem oświadczenia, stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
Oferta oraz załączniki muszą być podpisane przez oferenta.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie z wybranym Wykonawcą.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie kryteriów formalnych oraz punktowych.
Kryteria formalne:
1. Zgodność oferty z zapytaniem ofertowym – na podstawie opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w punkcie 3 Zapytania Ofertowego
2. Kompletność oferty – oferta musi zostać złożona na formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 Zapytania ofertowego oraz zawierać oświadczenia stanowiące załączniki 2 i 3 do Zapytania ofertowego
3. Złożenie oferty w formie i terminie określonym w punkcie 6 Zapytania ofertowego
Ocena formalna będzie oceną zerojedynkową. Wszystkie kryteria formalne muszą zostać spełnione. Oferty, które nie będą spełniały jakiegokolwiek kryterium formalnego zostaną odrzucone.
Kryteria punktowe
1. Łączna cena netto w PLN: 100%
Do realizacji zostanie wybrana oferta z najniższą ceną netto w PLN za wykonanie usługi badawczej.
Jeśli cena w ofercie będzie wyrażona w innej walucie niż złoty polski zostanie ona przeliczona na PLN przy zastosowaniu kursu średniego NBP waluty, obowiązującego w ostatnim dniu składania ofert.
W przypadku, kiedy dwie lub więcej ofert będą opiewały na tę samą najniższą kwotę, wówczas Zamawiający oceni potencjał jednostek naukowych. Pisemnie zwróci się do wszystkich oferentów o przekazanie wykazu osób i ich doświadczenia w realizacji podobnych zadań.
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Oświadczenie o braku powiązań pomiędzy podmiotami należy przygotować zgodnie ze wzorem oświadczenia, stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
Nazwa
AB Sp. z o.o.
Adres
20-209 Lublin
lubelskie
,
Lublin
Numer telefonu
575 351 333
NIP
9462676570
Numer naboru
POIR.02.03.02-IP.03-00-001/18
Inne źródła finansowania
Nie dotyczy