Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Podpisaną ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w formie skanów na adres mailowy korszon@sales-team.pl
1) Ofertę należy złożyć najpóźniej do dnia 21.11.2018r. do godz. 23:59 poprzez przesłanie skanu podpisanych dokumentów na adres e-mail: korszon@sales-team.pl
2) Otwarcie ofert nastąpi o godz. 9:00 dnia 22.11.2018r. w siedzibie Zamawiającego.
3) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4) Oferent może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
5) W toku weryfikacji i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
korszon@sales-team.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Jacek Korszon
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac badawczo-rozwojowych w celu opracowania innowacyjnego systemu definiującego na nowo sposób przeprowadzania wizyt przedstawicieli handlowych w punktach sprzedaży budującego relacje pomiędzy stronami a także automatyzującego i przyspieszającego wymianę informacji, która odbywa się w sposób analogowy. Zlecającym usługę jest firma Zespół Sprzedażowy sp. z o.o. . Usługa będzie polegała w szczególności na:
1) Zbadaniu możliwości przeprowadzania wizyt zdalnych przez przedstawicieli handlowych
2) Zbadaniu możliwości i gotowości odbywania wizyt zdalnych przez pracowników sklepów
3) Zbadanie potencjalnych czynników motywujących pracowników sklepów do odbywania wizyt zdalnych
4) Zaprojektowanie i zaprogramowanie systemów informatycznych niezbędnych do realizacji wizyt zdalnych oraz do zachęcania pracowników sklepów do przeprowadzania ich
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi badawcze
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
cała Polska
Powiat:
Cel zamówienia
W związku z realizacją projektu pt. "Opracowanie innowacyjnego systemu definiującego na nowo sposób przeprowadzania wizyt przedstawicieli handlowych w punktach sprzedaży" w ramach Poddziałania 2.3.2 Bony na innowacje dla MŚP, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, zamawiający poszukuje jednostki badawczej, która podejmie się stworzenia innowacyjnego systemu definiującego na nowo sposób przeprowadzania wizyt przedstawicieli handlowych w punktach sprzedaży dla firmy Zespół Sprzedażowy Sp. z o.o. zgodnie z zakresem opisanym w sekcji "Przedmiot zamówienia"
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie innowacyjnego systemu definiującego na nowo sposób przeprowadzania wizyt przedstawicieli handlowych w punktach sprzedaży budującego relacje pomiędzy stronami a także automatyzującego i przyspieszającego wymianę informacji, która odbywa się w sposób analogowy. Aktualna wiedza pracowników dot. użycia oprogramowania oraz sprzętu mobilnego (smartfony, tablety) oraz warunków technicznych oraz dostępnej technologii i możliwości sprawnego przesyłu danych na duże odległości pozwala na wdrożenie systemu optymalizującego pracę zarówno przedstawicieli handlowych, pracowników sklepów ale także centrali producenta, która pozyskuje dokładne dane dot. ekspozycji towaru czy aktualnych promocji.
Zbudowane narzędzie będzie platformą posiadającą centralną bazę danych, do której będą wysyłane informacje zbierane lokalnie w punktach oraz aplikacja preinstalowana przez osoby znajdujące się na terenie placówki, wykonujące konkretne zadanie zlecone przez jednostkę nadzorującą.
Realizacja projektu przez jednostkę naukową musi obejmować włączenie użytkowników końcowych w proces tworzenia wyrobu będącego rezultatem projektu.
Kod CPV
73000000-2
Nazwa kodu CPV
Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
Harmonogram realizacji zamówienia
Realizacja zamówienia powinna się zamknąć w okresie maksymalnie 18 miesięcy. Planowane rozpoczęcie prac to drugi kwartał 2019 roku.
Zadanie 1: Zbadanie możliwości przeprowadzania wizyt zdalnych przez przedstawicieli handlowych
Opis działań (poszczególne podzadania)
1. Analiza obecnych możliwości technicznych i infrastrukturalnych
2. Identyfikacja zadań przedstawicieli handlowych możliwych do wykonania za pośrednictwem pracowników sklepów
3. Analiza potrzeb przedstawicieli handlowych w zakresie przeprowadzania wizyt zdalnych
4. Opracowanie zakresu funkcjonalnego i technologicznego niezbędnego do przeprowadzania wizyt zdalnych po stronie przedstawicieli
Zadanie 2: Zbadanie możliwości i gotowości odbywania wizyt zdalnych przez pracowników sklepów
Opis działań (poszczególne podzadania)
1. Analiza obecnych warunków technicznych i infrastrukturalnych w grupie docelowej
2. Zbadanie gotowości pracowników sklepów do odbywania wizyt zdalnych
3. Analiza potrzeb i oczekiwań pracowników sklepów w zakresie przeprowadzania wizyt zdalnych
4. Opracowanie zakresu funkcjonalnego i technologicznego niezbędnego do przeprowadzania wizyt zdalnych po stronie pracowników sklepów
Zadanie 3: Zbadanie potencjalnych czynników motywujących pracowników sklepów do odbywania wizyt zdalnych
Opis działań (poszczególne podzadania)
1. Przeprowadzenie wywiadów pogłębionych z pracownikami sklepów
2. Zbadanie możliwości technicznych i infrastrukturalnych
3. Opracowanie zakresu funkcjonalnego i technologicznego niezbędnego do zachęcenia pracowników sklepów
Zadanie 4: Zaprojektowanie i zaprogramowanie systemów informatycznych niezbędnych do realizacji wizyt zdalnych oraz do zachęcania pracowników sklepów do przeprowadzania ich
Opis działań (poszczególne podzadania)
1. Zaprojektowanie architektury informacji, struktury stron i aplikacji oraz ścieżek użytkowników
2. Zaprojektowanie makiet poszczególnych ekranów
3. Zaprojektowanie strony wizualnej
4. Programowanie
5. Testy z użytkownikami
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wykonawcą usługi, o której mowa w ust. 5 są jednostki naukowe w rozumieniu art. 2 pkt 9 ustawy o zasadach finansowania nauki posiadające siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) posiadające przyznaną kategorię naukową A+, A albo B, o której mowa w art. 42 ust. 3 ustawy o zasadach finansowania nauki;
lub
2) spółki celowe uczelni, o których mowa w art. 86a ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, z późn. zm.) lub spółki celowe jednostki naukowej;
lub
3) centra transferu technologii uczelni, o których mowa w art. 86 ust. 1 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym; lub
4) przedsiębiorcy posiadający status centrum badawczo-rozwojowego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2008 r. o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 141, z późn. zm.); lub
5) akredytowane laboratoria (posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji) lub notyfikowane laboratoria przez podmioty, o których mowa w art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2017 r. poz. 1226, z późn. zm).
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Kryteria oceny
Kryterium nr 1
Cena. Waga kryterium 70%. Maksymalnie do uzyskania jest 70 pkt.
Ocenie podlegać będzie cena netto oferty. Wykonawca, który zaoferował najniższą cenę netto otrzyma maksymalną liczbę punktów – 70. Dla pozostałych wykonawców punktacja za cenę będzie obliczana wg następującego wzoru:
Najniższa oferowana cena netto
C = ------------------------------------------------------ x 70 pkt.
Cena netto w rozpatrywanej ofercie
Kryterium nr 2
Czas realizacji usługi. Waga kryterium 30%. Maksymalnie do uzyskania jest 30 pkt. Sposób wyliczenia punktów:
Najkrótszy czas wykonania usługi spośród badanych ofert
Wynik = ------------------------------------------------------------------------------- x 30 pkt.
Czas wykonania usługi badanej oferty
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma łącznie najwyższą ilość punktów
Nadesłane oferty oceniane będą przez komisję przetargową, w skład której wchodzić będą pracownicy Zamawiającego. Ocena dokonywana będzie w oparciu o ww. kryteria.
Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert zaproponuje Oferentowi, który uzyskał największą ilość punktów, zawarcie umowy warunkowej na realizację przedmiotu zamówienia
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Oferenta, a Zleceniodawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadaniu co najmniej 5 % udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
Nazwa
Zespół Sprzedażowy sp. z o.o.
Adres
03-963 Warszawa
mazowieckie
,
Warszawa
Numer telefonu
+48 504 082 344
NIP
5213177305
Numer naboru
POIR.02.03.02-IP.03-00-001/18
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
KOZMINSKI BUSINESS HUB SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
Ul. Jagiellońska 59, 03-301 Warszawa
Data wpłynięcia oferty: 21.11.2018r.
Cena: 396 450,00zł netto + 91 183,5 zł VAT 23%
Łączna wartość: 487 633,50 zł brutto