Strona główna
Logo unii europejskiej

Zakup środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych – Zakup: pionowe centrum obróbkowe

Data publikacji: 13.11.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 26-11-2018

Numer ogłoszenia

11660

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę można przesłać pocztą na adres Zamawiającego:
ZPHU MIKRON BIS S.C.LESZEK GRUDNIEWSKI, MICHAŁ NIEMIEC ul. 1 Maja 12, 27-200 Starachowice
złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego:
ZPHU MIKRON BIS S.C.LESZEK GRUDNIEWSKI, MICHAŁ NIEMIEC ul. 1 Maja 12, 27-200 Starachowice
lub mailowo na adres: rpo.mikron@gmail.com

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

rpo.mikron@gmail.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Michał Niemiec

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

0048501452670

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Dostawy: Zakup środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych – Zakup: pionowe centrum obróbkowe
Inwestycja jest odpowiedzią na zidentyfikowane problemy Wnioskodawcy, a także wynika z przeprowadzonej analizy potrzeb. Inwestycja pozwoli Wnioskodawcy na eliminację bariery jaką jest oferowanie zawężonej oferty części dla branży motoryzacyjnej. Inwestycja prowadzi do silniejszego wejścia na rynek metalowy, co stanowi priorytet Wnioskodawcy.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: świętokrzyskie Powiat: starachowicki Miejscowość: Starachowice

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Dostawy: Zakup środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych – Zakup: pionowe centrum obróbkowe
Minimalne wymagane parametry techniczne urządzenia (Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych):
 Powierzchnia stołu roboczego w osiach X i Y: minimum 1300 x 600 mm, maksimum: 1500 x 800 mm
 Maksymalne obciążenie stołu: nie mniejsze niż 1000kg
 Przesuwy robocze: przesuw w osi X: minimum 1000 mm, przesuw w osi Y: minimum 650 mm, przesuw w osi Z: minimum 630 mm
 Przygotowanie maszyny pod 4 oś, wraz z tarczą mocującą do 4 osi o wymiarach min. fi 200 mm
 Moduł wczesnego wykrywania zaniku napięcia
 Monitor LCD min. 15” i złącze USB + minimum. 1gb wbudowanej pamięci
 Układ chłodzenia wrzeciona oraz układ przedmuchu stożka wrzeciona
 Kompensacja temperaturowa śrub pociągowych-tocznych
 Rodzaj napędu: przekładnia zębata
 Stożek mocujący ISO 40
 Maksymalna moc wrzeciona: minimum 14 kW,
 Maksymalne obroty wrzeciona: minimum 10 000 obr/min
 Chłodzenie przez wrzeciono: minimum 20 bar
 Wyrzutnik wiórów
 Boczny magazyn narzędziowy na min. 30 narzędzi
 Zestaw sond pomiarowych, do pomiaru narzędzi na promieniu i długości, do pomiaru i ustawiania detali wraz z cyklami pomiarowymi.
 Ciężar maszyny: minimum 6000 kg,
 Gwarancja: minimum 24 miesiące, bez limitu godzin
 Zdalny monitoring stanu pracy maszyny
 System sterowania CNC
 Maszyna musi być fabrycznie nowe, nie starsza niż pół roku na dzień dostawy
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: NIE.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: NIE.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania zamówienia: do dnia 2019-06-30.
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny. Wzór oświadczenia w celu potwierdzenia powyższego stanowi załącznik nr 2 do niniejszej oferty.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Potwierdzeniem udzielenia obowiązkowego oraz dodatkowego okresu gwarancji, jako jednego z kryteriów wyboru, jest udział w postępowaniu, co oznacza akceptację warunków w nim postawionych.

Przedmiot zamówienia

Dostawy: Zakup środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych – Zakup: pionowe centrum obróbkowe

Kod CPV

42630000-1

Nazwa kodu CPV

Obrabiarki do obróbki metali

Dodatkowe przedmioty zamówienia

BRAK

Harmonogram realizacji zamówienia

1. W DNIU 13.11.2018 WNIOSKODAWCA ZAMIEŚCIŁ ZAPYTANIE NA BAZIE KONKURENCYJNOŚCI MIIR.
2. TERMIN NA SKŁADANIE OFERT TO 26.11.2018.
3. PO TYM TERMINIE WNIOSKODAWCA NIEZWŁOCZNIE PODPISZE UMOWĘ Z FIRMĄ KTÓRA ZDOBYŁA NAJWIĘKSZĄ ILOŚĆ PUNKTÓW W RAMACH KRYTERIÓW WYBORU OFERT.
4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA TO 30.06.2019.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA UDOKUMENTOWANIA UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI. OFERENT SKŁADAJĄC OFERTĘ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA DOSTARCZA WYPEŁNIONY ZAŁĄCZNIK NR 2 OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W KTÓRYM TO OŚWIADCZA IŻ:
1. AKCEPTUJE BEZ ZASTRZEŻEŃ WARUNKI W NIM ZAWARTE,
2. ZAWARTE W OFERCIE DANE SĄ ZGODNE ZE STANEM FATYCZNYM I PRAWNYM (ART. 233 KK),
3. ZNAJDUJE SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ TERMINOWE I ZGODNE Z WYMAGANIAMI WYKONANIE ZAMÓWIENIA,
4. POSIADA NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ POTENCJAŁ TECHNICZNY, A TAKŻE DYSPONUJEMY OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

Wiedza i doświadczenie

ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA UDOKUMENTOWANIA WIEDZY I DOŚWIADCZENIA. OFERENT SKŁADAJĄC OFERTĘ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA DOSTARCZA WYPEŁNIONY ZAŁĄCZNIK NR 2 OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W KTÓRYM TO OŚWIADCZA IŻ:
1. AKCEPTUJE BEZ ZASTRZEŻEŃ WARUNKI W NIM ZAWARTE,
2. ZAWARTE W OFERCIE DANE SĄ ZGODNE ZE STANEM FATYCZNYM I PRAWNYM (ART. 233 KK),
3. ZNAJDUJE SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ TERMINOWE I ZGODNE Z WYMAGANIAMI WYKONANIE ZAMÓWIENIA,
4. POSIADA NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ POTENCJAŁ TECHNICZNY, A TAKŻE DYSPONUJEMY OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

Potencjał techniczny

ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA UDOKUMENTOWANIA POTENCJAŁU TECHNICZNEGO. OFERENT SKŁADAJĄC OFERTĘ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA DOSTARCZA WYPEŁNIONY ZAŁĄCZNIK NR 2 OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W KTÓRYM TO OŚWIADCZA IŻ:
1. AKCEPTUJE BEZ ZASTRZEŻEŃ WARUNKI W NIM ZAWARTE,
2. ZAWARTE W OFERCIE DANE SĄ ZGODNE ZE STANEM FATYCZNYM I PRAWNYM (ART. 233 KK),
3. ZNAJDUJE SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ TERMINOWE I ZGODNE Z WYMAGANIAMI WYKONANIE ZAMÓWIENIA,
4. POSIADA NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ POTENCJAŁ TECHNICZNY, A TAKŻE DYSPONUJEMY OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

OFERENT SKŁADAJĄC OFERTĘ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA DOSTARCZA WYPEŁNIONY ZAŁĄCZNIK NR 2 OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W KTÓRYM TO OŚWIADCZA IŻ:
1. AKCEPTUJE BEZ ZASTRZEŻEŃ WARUNKI W NIM ZAWARTE,
2. ZAWARTE W OFERCIE DANE SĄ ZGODNE ZE STANEM FATYCZNYM I PRAWNYM (ART. 233 KK),
3. ZNAJDUJE SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ TERMINOWE I ZGODNE Z WYMAGANIAMI WYKONANIE ZAMÓWIENIA,
4. POSIADA NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ POTENCJAŁ TECHNICZNY, A TAKŻE DYSPONUJEMY OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA UDOKUMENTOWANIA SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ. OFERENT SKŁADAJĄC OFERTĘ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA DOSTARCZA WYPEŁNIONY ZAŁĄCZNIK NR 2 OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W KTÓRYM TO OŚWIADCZA IŻ:
1. AKCEPTUJE BEZ ZASTRZEŻEŃ WARUNKI W NIM ZAWARTE,
2. ZAWARTE W OFERCIE DANE SĄ ZGODNE ZE STANEM FATYCZNYM I PRAWNYM (ART. 233 KK),
3. ZNAJDUJE SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ TERMINOWE I ZGODNE Z WYMAGANIAMI WYKONANIE ZAMÓWIENIA,
4. POSIADA NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ POTENCJAŁ TECHNICZNY, A TAKŻE DYSPONUJEMY OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

Dodatkowe warunki

Inne istotne warunki
- Złożona oferta wiąże Wykonawcę przez 30 dni licząc od dnia wskazanego w niniejszym Zapytaniu Ofertowym jako termin składania ofert.
- Z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza (tj. otrzyma najwyższą liczbę punktów) po wybraniu oferty, zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia
- Umowa ta zostanie zawarta na warunkach Zamawiającego po wybraniu oferty. W umowie przy jej zawieraniu zostanie zawarta cena wykonania usługi zgodnie z ceną podaną przez Wykonawcę w wybranej przez Zamawiającego ofercie.
- Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty, wg ceny wynikającej z wybranej oferty, wyłącznie za faktycznie zrealizowane zamówienie.
- Zamawiający dopuszcza przedpłatę w formie zaliczki do 40% zaproponowanej ceny brutto.
- Płatności związane z zakończeniem dostaw będą regulowane w terminie do 60 dni od daty prawidłowego wystawienia faktury na podstawie kompletnego protokołu odbioru, sporządzonego w formie pisemnej.
- W trakcie postępowania dotyczącego niniejszego Zapytania Ofertowego do jego zakończenia rozumianego jako zawarcie umowy z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, wszelkie oświadczenia, zapytania, wyjaśnienia, wnioski i zawiadomienia (z wyjątkiem oferty i umowy) Zamawiającego lub Wykonawców mogą być przekazywane drogą elektroniczną, chyba, że Zamawiający w danym konkretnym przypadku będzie wymagał zachowania innej formy komunikacji.
- Zamawiający wskazuje następujący adres e-mail do komunikacji z Zamawiającym: rpo.mikron@gmail.com, adres e-mail do komunikacji z Wykonawcą, Wykonawca wskazuje w składanej przez siebie Ofercie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym lub odwołania postępowania, o czym zawiadomi e-mailowo każdego oferenta. W przypadku wprowadzenia takich zmian, Zamawiający może oznaczyć inny termin składania ofert.
- Zamawiający nie przewiduje dla uczestników postępowania środków odwoławczych od rozstrzygnięcia Zamawiającego podejmowanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia (zamknięcia) postępowania o udzielenie zamówienia bez dokonywania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, bez podawania przyczyn takiego zakończenia postępowania.

Warunki zmiany umowy

ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZMIANY ISTOTNYCH POSTANOWIEŃ UMOWY KTÓRE MOGŁYBY RZUTOWAĆ NA WYNIK POSTĘPOWANIA.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

- Załącznik nr 1 – formularz ofertowy,
- Załącznik nr 2 – oświadczenie o spełnieniu warunków,
- Załącznik nr 3 – oświadczenie o braku powiązań.

Zamówienia uzupełniające

BRAK

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryterium oceny ofert: Kryterium WAGA (%)

1) Cena oferty (50%),
2) Dodatkowa gwarancja (20%). Maksymalnie można wydłużyć okres dodatkowej gwarancji o 5 lat (w sumie razem z gwarancją obowiązkową do 7 lat). Za każdy rok Zamawiający przyzna 4 punkty. Dodatkowa gwarancja musi obejmować pełne okresy w postaci lat.
3) Termin realizacji (30%). Jeden miesiąc krócej: 15%, dwa miesiące krócej: 30%. Skrócenie terminu musi obejmować pełne okresy w postaci miesięcy.


Sposób oceny ofert
Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:
Kryterium – Cena

C=Cn/Cob x[50]
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę,
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu,
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej.

Kryterium – Dodatkowa gwarancja

G=Gob/Gn x[20]
gdzie:
G – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną dodatkową gwarancję,
GN – najdłuższa dodatkowa gwarancja zaoferowana w postępowaniu,
GOB – dodatkowa gwarancja zaoferowana w ofercie badanej.

Termin realizacji

T=Tob/Tn x[30]
gdzie:
T – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowany skrócony termin realizacji zamówienia,
TN – największe skrócenie realizacji zamówienia zaoferowane w postępowaniu,
TOB – skrócenie realizacji zamówienia zaoferowane w ofercie badanej.

Wykluczenia

Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

ZPHU MIKRON BIS S.C.LESZEK GRUDNIEWSKI, MICHAŁ NIEMIEC

Adres

ul. 1 Maja 12/N/D

27-200 Starachowice

świętokrzyskie , starachowicki

Numer telefonu

0048510192067

NIP

6642013616

Numer naboru

RPSW.02.05.00-IZ.00-26-154/17

Inne źródła finansowania

BRAK

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Abplanalp Sp. z o.o., Kostrzyńska 36, 02-979 Warszawa, 23.11.2018, 527 832,00 PLN netto
Liczba wyświetleń: 680