Strona główna
Logo unii europejskiej

prace remontowo–wykończeniowe w żłobku

Data publikacji: 07.11.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 21-11-2018

Numer ogłoszenia

11337

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

a) Ofertę należy dostarczyć do żłobka (ul. 3 Maja 15, 62-052 Komorniki) osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 lub przesłać pocztą na adres ul. Buczka 21c, 62-030 Luboń lub drogą elektroniczną w postaci podpisanych i zeskanowanych dokumentów na adres: komorniki@u7krasnoludków.pl do dnia 21.11.2018r. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
b) Oferty proszę przygotować na formularzu przedstawionym w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego
c) Oferty należy złożyć w języku polskim
d) Formularz oferty musi być podpisany i ostemplowany pieczęcią imienną osoby/ób upoważnionych. W przypadku braku pieczęci imiennej wymagany jest czytelny podpis
e) W ofercie prosimy o podanie ceny netto i brutto za wykonanie usługi
f) Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności, ani jakichkolwiek kosztów związanych z przygotowaniem oferty przez Wykonawcę, a w szczególności związanych z przystąpieniem do procesu ofertowego, przygotowaniem i złożeniem oferty, negocjacji, przygotowaniami do zawarcia umowy.
g) W przypadku składania kopii dokumentów powinny one być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
h) Dopuszcza się możliwość złożenia oferty częściowej na wykonanie robót

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

komorniki@u7krasnoludkow.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Małgorzata Koszuta

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

601788964

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Żłobek Niepubliczny "U 7 Krasnoludków" S.C. Małgorzata Koszuta Grażyna Rosa z siedzibą w Luboniu (62-030), ul. Buczka 21c, występuje z zapytaniem ofertowym na prace remontowo –wykończeniowe w żłobku na potrzeby projektu realizowanego w Żłobek Niepubliczny "U 7 Krasnoludków" w Luboniu. Zakup usługi realizowany będzie w ramach projektu pt. „Nowe miejsca opieki w żłobku "U 7 Krasnoludków”” nr RPWP.06.04.01-30-0058/18

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat: poznański Miejscowość: Luboń

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Żłobek Niepubliczny "U 7 Krasnoludków" S.C. Małgorzata Koszuta Grażyna Rosa z siedzibą w Luboniu (62-030), ul. Buczka 21c, występuje z zapytaniem ofertowym na prace remontowo –wykończeniowe w żłobku na potrzeby projektu realizowanego w Żłobek Niepubliczny "U 7 Krasnoludków" w Luboniu. Zakup usługi realizowany będzie w ramach projektu pt. „Nowe miejsca opieki w żłobku "U 7 Krasnoludków”” nr RPWP.06.04.01-30-0058/18

Przedmiot zamówienia

Usługa obejmować będzie (wykonanie wraz z wszystkimi materiałami):
a) zakup i montaż drzwi do szatni, sal i łazienek doprowadzenie wody i odpływu ścieków, instalacje wod-kan, centralne ogrzewanie
b) zakup i montaż wyposażenia 2 łazienek (Ubikacje 4 szt., prysznic 2 szt. brodzik 2szt., umywalki dla dzieci 5 szt., zlew do mycia nocników, baterie 4 szt., półki, lustro)
c) zakup oraz położenie płytek w kuchni na podłogę i na ściany 32 m kw. , w hallu , szatni i wiatrołapie na podłogę 26 m kw.
d) zakup farby specjalistycznej i pomalowanie sali, wraz gruntowaniem, szpachlowaniem ok. 600m2
e) przygotowanie podłóg, ułożenie wykładziny w salach 175 m kw., w łazience 17 m kw. (podłoga) +33 m kw. ściany
f) zakup i montaż oświetlenia, dostosowanie instalacji elektrycznej ścianki działowe w 3 salach, korytarzu, 2 łazienkach, aneksie kuchennym, szatni, 200 m2

2.3. Usługa rozliczana będzie na podstawie faktury/rachunku, płatność – przelew w terminie 14 dni.
2.5. Wyceny prac proszę dokonać na podstawie powyższego opisu oraz w razie potrzeby wizji lokalnej w miejscu realizacji prac przy ul. Sobieskiego w Luboniu. Usługa zawiera ceny materiałów
2.12. Pełna odpowiedzialność za wykonanie usług spoczywa na oferencie

Kod CPV

45450000-6

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

Harmonogram realizacji zamówienia

zakończenie robót do dnia 15.12.2018

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

Wiedza i doświadczenie

posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia

Potencjał techniczny

posiadanie odpowiedniego potencjału technicznego do wykonania zamówienia

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

posiadanie zasobów kadrowych zdolnych do wykonania zamówienia

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie przedmiotu zamówienia

Dodatkowe warunki

Zamawiający nie podlega wykluczeniu zgodnie z zapisami „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” tj.: nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo ani kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki zmiany umowy

Umowa na realizację robót nie może ulec zmianie, za wyjątkiem terminu zakończenia robót wyłącznie za zgodą Zamawiającego

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

a) Ofertę należy dostarczyć do żłobka (ul. 3 Maja 15, 62-052 Komorniki) osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 lub przesłać pocztą na adres ul. Buczka 21c, 62-030 Luboń lub drogą elektroniczną w postaci podpisanych i zeskanowanych dokumentów na adres: komorniki@u7krasnoludków.pl do dnia 21.11.2018r. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
b) Oferty proszę przygotować na formularzu przedstawionym w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego
c) Oferty należy złożyć w języku polskim
d) Formularz oferty musi być podpisany i ostemplowany pieczęcią imienną osoby/ób upoważnionych. W przypadku braku pieczęci imiennej wymagany jest czytelny podpis
e) W ofercie prosimy o podanie ceny netto i brutto za wykonanie usługi
f) Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności, ani jakichkolwiek kosztów związanych z przygotowaniem oferty przez Wykonawcę, a w szczególności związanych z przystąpieniem do procesu ofertowego, przygotowaniem i złożeniem oferty, negocjacji, przygotowaniami do zawarcia umowy.
g) W przypadku składania kopii dokumentów powinny one być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
h) Dopuszcza się możliwość złożenia oferty częściowej na wykonanie robót

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

4. Opis kryteriów wyboru oferty oraz sposobu oceny ofert

I. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na wykonanie usługi na podstawie przyjętego kryterium.
II. Przy ocenie oferty będzie brane pod uwagę kryterium: cena brutto za wykonanie usługi – 100%
III. Sposób oceny ofert:
a. Punktowo w skali od 0 do 100 pkt
b. Liczba punktów (P) liczona będzie w następujący sposób:

P=(cena oferty najtańszej)/(cena oferty badanej) x 100

c. Liczba uzyskanych punktów będzie mnożona przez współczynnik 1,0 odpowiadający wadze kryterium

IV. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień w zakresie poprawy oczywistych pomyłek i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, jedynie w przypadku jeżeli nie naruszy to konkurencyjności.
V. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, ważna i nieodrzucona, która po zsumowaniu punktów przyznanych za wszystkie kryteria otrzyma największą liczbę punktów. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów, Zamawiający zwróci się do Wykonawców, którzy przedstawili te oferty z dodatkowym zapytaniem pozwalającym na wyłonienie Wykonawcy (uruchomienie kolejnego etapu procedury).
VI. Wykonawca zostanie odrzucony z niniejszego postępowania w przypadku: niespełnienia warunków udziału w postępowaniu, niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem, przedstawienie przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych.

Wykluczenia

Zamawiający nie podlega wykluczeniu zgodnie z zapisami „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” tj.: nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo ani kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Żłobek Niepubliczny "U 7 Krasnoludków" S.C. Małgorzata Koszuta Grażyna Rosa

Adres

Buczka 21c

62-030 Luboń

wielkopolskie , poznański

Numer telefonu

601788964

NIP

7831718198

Numer naboru

RPWP.06.04.01-IZ.00-30-001/18

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Usługi Budowlane Szymon Krupa, ul. Poznańska 1, 63-400 Ostrów Wlkp.
data wpłynięcia oferty 20.11.2018, cena 126000,00 zł brutto
Liczba wyświetleń: 639