Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 20.11.2018 r. osobiście w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem usług pocztowych lub kurierskich, na adres e-mail: maciej.szreder@vp.pl
Oferta złożona po terminie podlega zwrotowi bez otwierania.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
maciej.szreder@vp.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Maciej Szreder
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
502557156
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie efektywności energetycznej budynku w Morągu i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii do produkcji energii cieplnej i elektrycznej.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
warmińsko-mazurskie
Powiat:
ostródzki
Miejscowość:
Morąg
Cel zamówienia
Celem głównym projektu jest zwiększenie efektywności energetycznej budynku w Morągu i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii do produkcji energii cieplnej i elektrycznej.
Przedmiot zamówienia
Termomodernizacja obiektu wraz z zastosowaniem wysokosprawnej rekuperacji z wymianą dolnego źródła ciepła na pompę hybrydową i
wdrożeniem instalacji fotowoltaicznej do produkcji energii elektrycznej. W ramach przedsięwzięcia zakłada się usprawnienie stanu
technicznego budynku przy ul. Mickiewicza 12 C i Kajki w Morągu na działkach 88/1, 86/9 i 86/10 w następującym zakresie:
- instalacja hybrydowej pompy ciepła o mocy grzewczej 47,6 kW,
- instalacja paneli fotowoltaicznych o mocy 49,88 kW,
-modernizacja systemu przygotowania c.w.u.
- ściany zewnętrzne: demontaż elewacji stalowej, wykonanie dodatkowego ocieplenia i nowej elewacji,
- stropodach: Ułożenie dodatkowej warstwy konstrukcyjnej a na niej ocieplenia wypełniającego istniejące przerwy w ociepleniu jak i zwiększenie jego grubości na całej powierzchni sufitu,
- drzwi w ścianach zewnętrznych: wymiana drzwi na częściowo przeszklone drzwi spełniające warunek graniczny UMAX WT 2021.
Szczegółowe informacje w załącznikach.
Kod CPV
45000000-7
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane
Dodatkowe przedmioty zamówienia
45000000-7 Roboty budowlane
42511110-5: Pompy grzewcze
09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne
Harmonogram realizacji zamówienia
Zakończenie realizacji zamówienia wyznaczono na: 31.12.2019 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:
Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym w tym okresie:
- co najmniej 1 pompę ciepła o mocy nie mniejszej niż 45 kW. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty poświadczające, że instalacja została wykonana prawidłowo.
- co najmniej 1 instalację fotowoltaiczną o mocy nie mniejszej niż 40 kW. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty poświadczające, że instalacja została wykonana prawidłowo.
Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w zamówieniu może polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia /oryginał zobowiązania.
Dokument z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającego się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazać:
a) Jaki jest zakres dostępnych dla Wykonawcy zasobów innego podmiotu
b) W jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia.
c) Jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.
d) Czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesienia do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli:
- wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne dla wykonania zamówienia, tj. posiada ważny certyfikat potwierdzający kwalifikacje do instalowania odnawialnych źródeł energii ( art. 136 i art. 145 ustawy o odnawialnych źródłach energii)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:
- będzie posiadał aktualną, opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej odpowiedzialność za szkodę wynikłą z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, o sumie gwarancyjnej w wysokości co najmniej 800 000,00 zł.
- znajduje się w odpowiedniej sytuacji finansowej zapewniającej prawidłową realizację zamówienia i finansowanie robót w toku – w ciągu ostatnich 3 lat tj. 2015, 2016, 2017 w co najmniej dwóch latach osiągnął dodatni wynik finansowy
- przedstawi dokument wydany przez Instytucję Finansową w rozumieniu ustawy Kodeks Spółek Handlowych potwierdzający posiadaną zdolność kredytową lub potwierdzenie posiadanych środków przez w/w instytucję na realizację zamówienia – dokument nie starszy niż 30 dni na dzień złożenia oferty przez oferenta.
Wadium
Wadium w wysokości 15 000zł wnoszone w formie przelewu należy wpłacić przelewem na konto prowadzone przez Zamawiającego Deutsche Bank Polska SA 72 1910 1048 2267 0001 1344 0001 tytułem: „Termomodernizacja obiektu w Morągu” (do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania przelewu).
Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie do dnia 20.11.2018 r.
Warunki zmiany umowy
- zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, wymagająca wprowadzenia zmian do już wykonanych elementów przedmiotu zamówienia – po udokumentowaniu przez Wykonawcę wykonania tych elementów;
- wystąpienie w trakcie realizacji przedmiotu umowy zdarzeń noszących znamiona tzw. siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie umownym, którym Wykonawca nie mógł zapobiec lub których nie mógł przewidzieć, po udokumentowaniu zamawiającemu faktu wystąpienia tych zdarzeń oraz rzeczywistego ich wpływu na termin realizacji przedmiotu umowy.
- zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
- ze względu na konieczność techniczną lub z innych powodów za porozumieniem stron, istnieje możliwość zmiany umowy w zakresie parametrów technicznych urządzeń i materiałów.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
- Wykaz zrealizowanych zamówieniach
- Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym,
- Aktualna polisa ubezpieczeniowa OC wraz z potwierdzeniem jej opłacenia zgodna z zapytaniem
- Oferta wraz z kartami katalogowymi
- Potwierdzenie wpłaty wadium
-Dokument wydany przez Instytucję Finansową w rozumieniu ustawy Kodeks Spółek Handlowych potwierdzający posiadaną zdolność kredytową lub potwierdzenie posiadanych środków przez w/w instytucję na realizację zamówienia – dokument nie starszy niż 30 dni na dzień złożenia oferty przez oferenta.
- Potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty finansowe Wykonawcy za lata 2015, 2016, 2017 w postaci: rachunku zysków i strat oraz bilansu (w przypadku prowadzenia pełnej księgowości), w innych przypadkach deklaracje podatkowe PIT.
- Inne dokumenty niezbędne do prawidłowej oceny oferty
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium nr 1 - Czas usunięcia awarii (wad) od momentu zgłoszenia usterki (w
godzinach) – waga kryterium 20%
Kryterium będzie weryfikowane na podstawie danych zawartych w ofercie.
Kryterium nr 2 - Cena netto oferty – waga kryterium 40%
Kryterium będzie weryfikowane na podstawie wskazanej w ofercie ceny netto wyrażonej w złotych polskich.
Kryterium nr 3 – Termin realizacji zamówienia – waga kryterium 20%
Kryterium będzie weryfikowane na podstawie deklarowanego w ofercie terminu realizacji zamówienia.
Kryterium nr 4 – Okres gwarancji na wykonane prace – waga kryterium – 20%
Kryterium będzie weryfikowane na podstawie deklarowanego w ofercie okresu gwarancji na wykonane prace.
Metodologia przyznawania punktacji
Maksymalna liczba punktów jaką zdobyć może Oferent wynosi 100 punktów, w podziale na poszczególne kryteria (według ich wagi):
Kryterium nr 1 – 20 punktów
Kryterium nr 2 – 40 punktów
Kryterium nr 3 – 20 punktów
Kryterium nr 4 – 20 punktów
Oceniana oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikających z kryteriów oceny oferty, wyliczanych na podstawie następującego wzoru:
Kryterium nr 1 - Czas usunięcia awarii (wad) od momentu zgłoszenia usterki (w godzinach)
Najkrótszy czas usunięcia awarii
Punkty = ------------------------------------------------ x 100 x znaczenie 20% (max. 20 pkt.)
Czas usunięcia awarii badanej oferty
Kryterium nr 2 - Łączna cena netto oferty
Wartość oferty najtańszej (w PLN)
Punkty = ------------------------------------------------ x 100 x znaczenie 40% (max. 40 pkt.)
Wartość oferty badanej (w PLN)
Kryterium nr 3 - Termin realizacji zamówienia
31.12.2019 r. – 0 punktów
31.10.2019 r. – 10 punkty
30.08.2019 r. – 20 punktów
Kryterium nr 4 - Okres gwarancji na wykonane prace
Okres gwarancji badanej oferty
Punkty = ------------------------------------------------ x 100 x znaczenie 20% (max. 20 pkt.)
Najdłuższy oferowany okres gwarancji
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, w związku z czym Oferent zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą oświadczenia stanowiącego załącznik. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych do niniejszego zapytania ofertowego. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Oferentem , polegające w szczególności na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
„ABL” Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
Adres
14-300 Morąg
warmińsko-mazurskie
,
ostródzki
Numer telefonu
502557156
NIP
7411144365
Numer naboru
RPWM.04.02.00-IZ.00-28-001/18
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Res Energy BGW sp. z o.o. sp.k. ul. Metalowa 3 10-603 Olsztyn, data wpłynięcia oferty 20.11.2018 r.