Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferty prosimy dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną lub kurierem w zamkniętej kopercie na adres firmy, tj.: ZPUH “Drew-Met” S.C. Lubera Maria & Lubera Stanisław do dnia 26.10.2018 roku, do godz. 12:00 (decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego).
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (bez względu na przyczynę opóźnienia) i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom).
3. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej następującymi elementami:
a) Nazwą i adresem Zamawiającego: ZPUH “Drew-Met” S.C. Lubera Maria & Lubera Stanisław
b) Nazwą i adresem Wykonawcy
c) Adnotacją „Oferta dotycząca zapytania ofertowego nr 1/POPW14 ETAP I/2018. Nie otwierać do dnia 26.10.2018 r. do godziny 12:30."
4.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.10.2018 g.12:30 w siedzibie Zamawiającego.
5.Otwarcie ofert jest jawne. Osoby chcące brać udział w otwarciu proszone są o zgłoszenie się do sekretariatu Zamawiającego na 10 minut przed planowanym terminem otwarcia.
6.W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Stanisław Lubera
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 535 249 821
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1. Wspólny słownik zamówień (CPV): 79212000-3 – usługi audytu.
2. Zakres Zamówienia obejmuje:
a) przeprowadzenie audytu wzorniczego celem przygotowania Zamawiającego do podjęcia działań w kierunku rozwoju produktów wraz z rekomendacjami. Jako audyt wzorniczy należy rozumieć analizę działalności Zamawiającego pod względem potencjału i potrzeb wzorniczych, obejmujący co najmniej: analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie oferty produktowej, modelu biznesowego, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji, strategii marketingowej, zdefiniowania i charakterystyki klientów i konkurencji oraz kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych, analizę potrzeb Zamawiającego w zakresie zarządzania wzornictwem, analizę oferty pod kątem wykorzystania wzornictwa i potencjału rynkowego Zamawiającego,
b) opracowanie strategii wzorniczej firmy w postaci raportu z przeprowadzonego audytu wzorniczego, zawierający co najmniej następujące elementy:
- ogólną charakterystykę firmy zawierającą analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie produktów, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji z klientem, strategii marketingowej,
- ogólny opis otoczenia Zamawiającego w zakresie designu zawierający co najmniej informacje odnośnie charakterystyki klientów, opis głównych konkurentów, opis trendów rynkowych;
- określenie kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych, społecznych
i technologicznych o dużym potencjale wpływu na rynek Zamawiającego;
- ocenę poziomu wykorzystania wzornictwa w firmie Zamawiającego oraz jej potencjału w tym zakresie;
- zdefiniowanie problemów wzorniczych w firmie Zamawiającego, przy czym problemy te mogą dotyczyć zarówno produktu, jak i innych procesów biznesowych w firmie Zamawiającego;
- możliwość rozwiązania problemów wzorniczych w przedsiębiorstwie Zamawiającego;
- rekomendacje dalszych szczegółowych działań dla Zamawiającego.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączonym zapytaniu ofertowym.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podkarpackie
Powiat:
kolbuszowski
Miejscowość:
Kolbuszowa
Cel zamówienia
W związku z planowanym ubieganiem się przez firmę ZPUH “Drew-Met” S.C. Lubera Maria & Lubera Stanisław (zwana dalej Zamawiającym) o dofinansowanie projektu w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO POLSKA WSCHODNIA, Działanie 1.4 „Wzór na konkurencję” – Etap I (zwany dalej Projektem), ogłaszamy ZAPYTANIE OFERTOWE na:
Przeprowadzenie usługi indywidualnego audytu wzorniczego wraz z opracowaniem na jego podstawie strategii wzorniczej dla firmy ZPUH “Drew-Met” S.C. Lubera Maria & Lubera Stanisław.
Przeprowadzenie audytu wzorniczego ma na celu przygotowanie Zamawiającego do podjęcia działań w kierunku rozwoju produktów wraz z rekomendacjami. Jako audyt wzorniczy należy rozumieć analizę działalności Zamawiającego pod względem potencjału i potrzeb wzorniczych, obejmujący co najmniej: analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie oferty produktowej, modelu biznesowego, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji, strategii marketingowej, zdefiniowania i charakterystyki klientów i konkurencji oraz kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych, analizę potrzeb Zamawiającego w zakresie zarządzania wzornictwem, analizę oferty pod kątem wykorzystania wzornictwa i potencjału rynkowego Zamawiającego,
Przedmiot zamówienia
1. Wspólny słownik zamówień (CPV): 79212000-3 – usługi audytu.
2. Zakres Zamówienia obejmuje:
a) przeprowadzenie audytu wzorniczego celem przygotowania Zamawiającego do podjęcia działań w kierunku rozwoju produktów wraz z rekomendacjami. Jako audyt wzorniczy należy rozumieć analizę działalności Zamawiającego pod względem potencjału i potrzeb wzorniczych, obejmujący co najmniej: analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie oferty produktowej, modelu biznesowego, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji, strategii marketingowej, zdefiniowania i charakterystyki klientów i konkurencji oraz kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych, analizę potrzeb Zamawiającego w zakresie zarządzania wzornictwem, analizę oferty pod kątem wykorzystania wzornictwa i potencjału rynkowego Zamawiającego,
b) opracowanie strategii wzorniczej firmy w postaci raportu z przeprowadzonego audytu wzorniczego, zawierający co najmniej następujące elementy:
- ogólną charakterystykę firmy zawierającą analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie produktów, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji z klientem, strategii marketingowej,
- ogólny opis otoczenia Zamawiającego w zakresie designu zawierający co najmniej informacje odnośnie charakterystyki klientów, opis głównych konkurentów, opis trendów rynkowych;
- określenie kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych, społecznych
i technologicznych o dużym potencjale wpływu na rynek Zamawiającego;
- ocenę poziomu wykorzystania wzornictwa w firmie Zamawiającego oraz jej potencjału w tym zakresie;
- zdefiniowanie problemów wzorniczych w firmie Zamawiającego, przy czym problemy te mogą dotyczyć zarówno produktu, jak i innych procesów biznesowych w firmie Zamawiającego;
- możliwość rozwiązania problemów wzorniczych w przedsiębiorstwie Zamawiającego;
- rekomendacje dalszych szczegółowych działań dla Zamawiającego.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączonym zapytaniu ofertowym.
Kod CPV
79212000-3
Nazwa kodu CPV
Usługi audytu
Harmonogram realizacji zamówienia
1. Realizacja przedmiotu zamówienia rozpocznie się nie później niż 110 dni od spełnienia warunku obowiązywania umowy warunkowej, tj. od otrzymania informacji od PARP o przyznaniu dofinansowania. Termin zakończenia prac – nie później niż 6 miesięcy od rozpoczęcia realizacji zlecenia.
2. Szczegółowy harmonogram przeprowadzenia audytu wzorniczego zostanie ustalony przez Zamawiającego z wybranym Wykonawcą.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Szczegółowe informacje znajdują się w załączonym zapytaniu ofertowym.
Wiedza i doświadczenie
1. Oferent z chwilą złożenia oferty posiada udokumentowane doświadczenie w projektowaniu strategii rozwoju produktów (wyrobów lub usług). Doświadczenie to polega na przeprowadzeniu przez Oferenta co najmniej trzech projektów w tym zakresie wraz z wdrożeniem na rynek w ostatnich pięciu latach. Wskazane jest, aby doświadczenie Oferenta w tym zakresie obejmowało trzy różne branże gospodarki. W przypadku gdy doświadczenie Oferenta dotyczy jednej lub dwóch branży gospodarki konieczne jest, by jedną z nich była branża Zamawiającego.
Dokumentacją potwierdzającą spełnienie powyższego warunku jest uzupełniony Załącznik nr 3 oraz referencje odbiorców usług, przedstawiające zakres zrealizowanych prac wraz z osiągniętymi efektami
Potencjał techniczny
Szczegółowe informacje znajdują się w załączonym zapytaniu ofertowym.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
2. Oferent dysponuje i oddeleguje do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej dwóch ekspertów, z których każdy posiada doświadczenie w realizacji co najmniej trzech projektów w ostatnich 5 latach w zakresie projektowania strategii rozwoju produktów (wyrobów lub usług) w trzech różnych branżach gospodarki. W przypadku gdy dotychczasowe doświadczenie ekspertów wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje trzy projekty w zakresie projektowania strategii rozwoju produktów (wyrobów lub usług) w jednej lub dwóch branżach gospodarki konieczne jest, by jedną z nich była branża Zamawiającego. Wymagane jest, aby co najmniej jeden z wyznaczonych ekspertów posiadał udokumentowane doświadczenie w zakresie wzornictwa.
Dokumentacją potwierdzającą spełnienie powyższego warunku jest uzupełniony Załącznik nr 4 oraz załączone referencje odbiorców usług, przedstawiające zakres zrealizowanych prac wraz z osiągniętymi efektami.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Szczegółowe informacje znajdują się w załączonym zapytaniu ofertowym.
Dodatkowe warunki
3. W przypadku gdy Oferent jest wskazany jako wykonawca usługi indywidualnego audytu wzorniczego wraz z opracowaniem na jego podstawie strategii wzorniczej w innych projektach w ramach Działania 1.4 Wzór na konkurencję I Etap, wymagane jest oświadczenie, że posiada możliwości do zrealizowania usług w ramach wszystkich zgłoszonych projektów w sposób rzetelny, dokładny, zgodny z zakresem umowy.
Dokumentem potwierdzającym spełnienie powyższego warunku jest Oświadczenie oferenta stanowiące element Załącznika 1 do niniejszego zapytania.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Oferta powinna być sporządzona według wzoru „Formularz oferty” (zgodnie z załącznikiem nr 1).
2. Do formularza oferty należy załączyć:
a) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (zgodnie z załącznikiem nr 2);
b) opis doświadczenia: wykaz zrealizowanych projektów w zakresie projektowania strategii rozwoju produktów (wyrobów lub usług) ze wskazaniem zakresu prac i efektów w postaci wdrożenia udoskonalonych/nowych produktów (wyrobów lub usług) potwierdzone referencjami odbiorców usług, przedstawiających zakres zrealizowanych prac wraz z osiągniętymi efektami (zgodnie z załącznikiem nr 3);
c) Wykaz ekspertów oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z wykazem zrealizowanych przez nich projektów w zakresie projektowania strategii rozwoju produktów (wyrobów lub usług) ze wskazaniem zakresu prac i efektów w postaci wdrożenia udoskonalonych/nowych produktów (wyrobów lub usług) potwierdzone referencjami odbiorców usług, przedstawiających zakres zrealizowanych prac wraz z osiągniętymi efektami (zgodnie z załącznikiem nr 4);
d) Wykaz metod/technik kreatywnych, które oferent będzie wykorzystywać w realizacji przedmiotu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 5).
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem.
4. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane i parafowane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Oferenta. W przypadku podpisania Oferty przez pełnomocnika wymagane jest także złożenie stosowanego pełnomocnictwa.
5. Kopie dokumentów powinny zostać opatrzone napisem „Za zgodność z oryginałem” i podpisem osoby uprawnionej do składania oferty. W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnego potwierdzenia.
6. W razie wątpliwości w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferenta dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień potwierdzających informacje zawarte w ofercie, z minimalnie 2-dniowym terminem dostarczenia.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Rozpatrywane będą wyłącznie oferty spełniające kryteria dopuszczające, o których mowa w pkt III.
2. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryteria:
- CENA (C) – waga 50%;
- SPOSÓB REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (S) – waga 20%;
- TERMIN REALIZACJA ZAMÓWIENIA (T) – waga 10%;
- LICZBA SPOTKAŃ PROJEKTOWYCH W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO (L) – waga 20%.
3. Łączna maksymalna liczba punktów z kryteriów wymienionych w pkt 2 wynosi 100.
4. Sposób wyliczenia punktacji:
a) CENA (C) – waga 50%. Punkty w tym kryterium zostaną obliczone według następującego wzoru:
C = (najniższa oferowana cena netto/ Cena netto oferty badanej) x 50 = liczba punktów
Końcowy wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów w kryterium CENA = 50.
b) SPOSÓB REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (S) – waga 20%. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w skali punktowej:
0 pkt. - Oferent zaproponował i opisał 1 metodę/technikę kreatywną, która wykorzystana zostanie w procesie budowania strategii wzorniczej
10 pkt. - Oferent zaproponował i opisał 2 metody/techniki kreatywne, które wykorzystane zostaną w procesie budowania strategii wzorniczej.
20 pkt. - Oferent zaproponował i opisał 3 metody/techniki kreatywne, które wykorzystane zostaną w procesie budowania strategii wzorniczej.
Metodologia realizacji usługi winna uwzględniać m.in.
- Specyfikę realizacji audytu wzorniczego dla Zamawiającego
- Specyfikę branży, w której działa Zamawiający,
- Specyfikę oferty produktów/usług oferowanych przez Zamawiającego,
- Potencjał sprzedażowy produktów/usług oferowanych przez Zamawiającego.
Metodologia winna zostać szczegółowo opisana w dokumencie WYKAZ METOD/TECHNIK KREATYWNYCH (załącznik nr 5 do oferty). Do zadań oferentów należy odpowiednie przedstawienie metodologii realizacji usług i uzasadnienie, iż jest ona adekwatna do przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego oraz do branży, w której działa Zamawiający.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przyznania 0 pkt., w przypadku, gdy uzna, iż zaproponowana metodologia jest nieadekwatna do przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego oraz do branży, w której działa Zamawiający. Oferenci winni zastosować się do minimalnych limitów znaków w zakresie opisania metodologii realizacji usługi oraz uzasadnienia w zakresie adekwatności zaproponowanej metodologii.
Maksymalna liczba punktów w kryterium SPOSÓB REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA = 10. Kryterium zostanie zweryfikowane na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 5 do oferty.
c) TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA (T) – waga 10%. Punkty za kryterium w tym kryterium zostaną przyznane w skali punktowej:
0 pkt. - 6 miesięcy od rozpoczęcia realizacji zlecenia zgodnie z umową warunkową
5 pkt. - 5 miesięcy od rozpoczęcia realizacji zlecenia zgodnie z umową warunkową
10 pkt. - 4 miesiące od rozpoczęcia realizacji zlecenia zgodnie z umową warunkową
Maksymalna liczba punktów w kryterium TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA = 10. Kryterium zostanie zweryfikowane na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 1.
d) LICZBA SPOTKAŃ PROJEKTOWYCH W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO (L) – waga 20%. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w skali punktowej:
0 pkt. - Dwa i mniej, minimum 4-godzinne spotkania projektowe
10 pkt. - Trzy, minimum 4-godzinne spotkania projektowe
20 pkt. - Cztery i więcej, minimum 4 – godzinnych spotkań projektowych
Wymagania w zakresie spotkań konsultacyjnych:
- W spotkaniach musi każdorazowo brać udział co najmniej 2 osoby spośród zespołu odpowiedzialnego za realizację usługi,
- Każde spotkanie trwać będzie co najmniej 4 godziny zegarowe,
- Zamawiający o spotkaniu winien powiadomić Wykonawcę co najmniej 2 dni robocze przed planowanym terminem spotkania,
- W trakcie realizacji usługi Wykonawca może maksymalnie dwukrotnie dokonać zmiany terminu spotkania ustalonego przez Zamawiającego
Maksymalna liczba punktów w kryterium d) LICZBA SPOTKAŃ PROJEKTOWYCH W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO = 10. Kryterium zostanie zweryfikowane na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 1.
Suma punktów będzie liczona według wzoru: W (wartość punktowa) = C + S + T + L
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ocenę końcową.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieudzielania zamówienia lub pozostawiania zapytania bez rozstrzygnięcia.
7. W przypadku otrzymania tylko jednej oferty spełniającej warunki zamówienia, a jednocześnie przekraczającej kwotę założoną w budżecie Zamawiającego – zastrzega się możliwość negocjacji.
8. Z wyboru Oferenta zostanie sporządzony pisemny protokół.
Wykluczenia
4. Pomiędzy Oferentem a Zamawiającym, osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy brak jest powiązań kapitałowych lub osobowych. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem a wykonawcą, polegające na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5% akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Dokumentem potwierdzającym spełnienie powyższego warunku jest Oświadczenie oferenta (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania).
5. Oferent podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, także w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z poniższych warunków:
a) otwarcia w stosunku do Oferenta postępowania likwidacyjnego lub ogłoszenia upadłości;
b) zalegania z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskane zostało przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) złożenia nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
Dokumentem potwierdzającym spełnienie powyższego warunku jest Oświadczenie oferenta (zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania).
Nazwa
ZPUH “Drew-Met” S.C. Lubera Maria & Lubera Stanisław
Adres
36-100 Kolbuszowa
podkarpackie
,
kolbuszowski
Numer telefonu
(17)2280 467
NIP
8141633622
Numer naboru
POPW.01.04.00-IP.01-00-002/18
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Za najkorzystniejszą ofertę uznano ofertę od firmy INNpuls Sp.z o.o. (ul. Hetmańska 40A, 35-045 Rzeszów)