Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferta powinna zawierać co najmniej:
• nazwę i adres Oferenta
• datę sporządzenia oferty
• cenę netto
• termin realizacji zamówienia
• warunki i termin płatności
• termin ważności oferty
• podpisane oświadczenie stanowiące załącznik do niniejszego zapytania
2. Sposób złożenia oferty
a) forma pisemna – ofertę sporządzoną w języku polskim należy umieścić w zamkniętej kopercie, opis koperty powinien zawierać: nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Oferenta, opis „ZAPYTANIE_1_1.2_WYMUSZALNIK”. Kopertę należy przesłać poczta tradycyjna bądź kurierem lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego
b) forma elektroniczna – oferta powinna być przygotowana tak jak oferta składana w formie pisemnej – skany podpisanych dokumentów należy przesłać na adres mailowy Zamawiającego wskazany w zapytaniu
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
szymon.zawora@zamel.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Szymon Zawora
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
32 210 46 65 wew. 361
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia: Wymuszalnik prądowy AC (1 szt.)
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
śląskie
Powiat:
pszczyński
Miejscowość:
Pszczyna
Cel zamówienia
W związku z przystąpieniem do realizacji projektu pt. „Opracowanie innowacyjnego i uniwersalnego systemu realizującego zabezpieczenie odcinkowe linii SN” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 1. Nowoczesna gospodarka, Działanie 1.2. Badania, rozwój i innowacje w przedsiębiorstwach, zapraszamy wszystkie podmioty spełniające określone poniżej warunki do składania ofert na dostawę urządzenia.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia:
Wymuszalnik prądowy – 1 szt.
Specyfikacja techniczna sprzętu (zakres minimalny):
• zasilanie: 230/400 V, 50Hz
• max prąd ciągły: minimum 2000 A, AC
• max moc wyjściowa: minimum 6 kVA
• max dopuszczalny błąd podstawowy pomiaru napięcia i prądu: ±0,2%
Kod CPV
38500000-0
Nazwa kodu CPV
Aparatura kontrolna i badawcza
Harmonogram realizacji zamówienia
1. W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia z wybranym Oferentem zawarta zostanie pisemna umowa.
2. Maksymalny termin realizacji umowy: do 30.04.2018 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Dodatkowe warunki
1. Zamówienie dotyczy sprzętu fabrycznie nowego.
2. Oferent może złożyć jedną ofertę na dany sprzęt.
3. Oferta powinna być ważna minimum 21 dni od daty jej złożenia.
4. Koszt przygotowania i dostarczenia oferty pokrywa Oferent.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postepowania o udzielenie zamówienia w przypadku:
a) gdy ze strony Instytucji Pośredniczącej pojawi się konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Oferenta,
b) istotnych zmian w zakresie przedmiotu i sposobu realizacji umowy niespowodowanych działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze stron umowy,
c) wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani przeciwdziałać, a które uniemożliwia stronom wykonanie w części lub w całości ich zobowiązań, w szczególności: wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; terroryzm, rewolucję, przewrót wojskowy lub cywilny, wojnę domową; skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez Oferenta; klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Oferenta; inne wydarzenia losowe.
2. Każdorazowa zmiana umowy wymagać będzie sporządzenia aneksu do umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Wraz z ofertą należy złożyć podpisane Oświadczenie (lub skan podpisanego Oświadczenia) o niepodleganiu wykluczeniu z zapytania ofertowego – zgodnie z załączonym do zapytania ofertowego wzorem.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY
1. Ocenia ofert przeprowadzona zostanie w oparciu o kryteria oceny określone w pkt. V załączonego zapytania
2. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty kompletne złożone w terminie określonym w pkt. VI załączonego zapytania
3. Ocena ofert dokonana zostanie w terminie 14 dni od upływu terminu składania ofert.
4. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonuje Komisja Konkursowa.
5. Zamawiający w trakcie analizy ofert może wystąpić do Oferenta o dodatkowe wyjaśnienia lub uzupełnienia, jeśli zawarte w ofercie informacje nie pozwolą na obiektywną ocenę oferty. Dla odpowiedzi związanych z wyjaśnieniem oferty, przyjmuje się 2 dni robocze od dnia dostarczenia przez Zamawiającego zapytania/prośby o wyjaśnienie.
6. Po dokonaniu analizy i oceny ofert Zamawiający poinformuje mailowo Oferentów o wyborze najkorzystniejszej oferty. Dodatkowo informacja taka zostanie upubliczniona w Bazie Konkurencyjności
7. Oferty niekompletne oraz takie, do których nie załączono wymaganych załączników zostaną odrzucone z przyczyn formalnych.
8. Oferty, które wpłyną po terminie potraktowane zostaną jako nieważne - pozostaną bez oceny.
9. W związku z odrzuceniem oferty, uczestnikom postępowania nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.
KRYTERIA OCENY OFERTY
1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
- Cena netto [PLN]. Punktacja maksymalna: 90 pkt. Sposób oceny: 90 pkt x cena najniższa/cena badana
- Okres gwarancji [miesiące od daty zakupu]. Punktacja maksymalna: 10 pkt. Sposób oceny: 10 pkt x okres badany/okres najdłuższy
2. Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
3. Punktacja będzie zaokrąglana w górę do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, z wyłączeniem ofert, które uzyskają punkty tylko i wyłącznie za kryterium cenowe.
5. Ocena ofert zostanie przeprowadzone w terminie do 14 dni od upływu terminu składania ofert.
6. W przypadku, gdy w ramach zapytania ofertowego kilka ofert otrzyma identyczną liczbę punktów, kryterium rozstrzygającym o wyborze dostawcy będą warunki płatności.
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ponadto osoby wykonujące w imieniu zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy, w tym biorące udział w procesie oceny ofert, nie mogą być powiązane osobowo lub kapitałowo z wykonawcami, którzy złożyli oferty. Powinny być to osoby bezstronne i obiektywne.
Nazwa
ZEG-ENERGETYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
43-200 Pszczyna
śląskie
,
pszczyński
NIP
6381805949
Numer naboru
RPSL.01.02.00-IP.01-24-007/17
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Najkorzystniejszą ofertę na dostawę urządzenia: Wymuszalnik prądowy (1 szt.) złożyła firma Zakład Pomiarowo-Badawczy Energetyki
"Energopomiar-Elektryka" Sp. z o.o. Oferta wpłynęła do Zamawiającego w dniu 21.02.2018 i na podstawie kryteriów oceny przedstawionych w zapytaniu otrzymała 99,60 pkt.
Przedsiębiorstwo: Zakład Pomiarowo-Badawczy Energetyki "Energopomiar-Elektryka" Sp. z o.o. (adres: ul. Świętokrzyska 2, 44-101 Gliwice) zostało wybrane do realizacji dostawy przedmiotu zamówienia.