Strona główna
Logo unii europejskiej

Zakup i montaż wyposażenia a także zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu

Data publikacji: 11.10.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 22-10-2018

Numer ogłoszenia

10212

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć do dnia 22.10.2018 r. do godz. 8:00 za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej na adres: zlobekmiejski@op.pl, lub
- poczty, kuriera lub dostarczyć osobiście na adres: Żłobek Miejski w Zabrzu, 41-800 Zabrze, ul.
Wolności 198(oferty składane osobiście lub kurierem do biura Dyrektora Żłobka, I piętro, od pon.
– pt. w godz. 8:30 do 14:00 w zamkniętej odpowiednio opisanej kopercie).
W przypadku dostarczania oferty drogą pocztową lub kurierem wiążący jest termin dotarcia oferty
do firmy Zamawiającego, nie zaś data nadania na poczcie/kurierowi.
2. Oferty niekompletne lub złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
6. Otwarcie ofert zostanie dokonane w biurze Dyrektora Żłobka Zabrze, ul. Wolności 198 w dniu
22.10.2018 r. o godz . 09:00.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

zlobekmiejski@op.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Jolanta Galczus

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

697 930 151

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Zakup i montaż wyposażenia a także zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: Zabrze Miejscowość: Zabrze

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zakup i montaż wyposażenia a także zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu
„Nasze małe skarby –zwiększenie liczby miejsc w żłobku przy ul. Andersa 34 w Zabrzu”
Przedmiot

Przedmiot zamówienia

Zakup i montaż wyposażenia a także zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu
„Nasze małe skarby –zwiększenie liczby miejsc w żłobku przy ul. Andersa 34 w
Zabrzu”-szczegółowe zamówienie w załączniku nr 1

Kod CPV

39150000-8

Nazwa kodu CPV

Różne meble i wyposażenie

Dodatkowe przedmioty zamówienia

-pomoce dydaktyczne
-prasowalnica

Harmonogram realizacji zamówienia

- wyposażenie - dostarczenie i montaż najpóźniej do 29.10.2018
- pomoce dydaktyczne - do 31.10.2018
- prasowalnica - do 31.10.2018

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

- niekarany karą zakazu dostępu do środków itp z przetargów

Wiedza i doświadczenie

Wykonawcy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli posiadają wiedzę i doświadczenie
niezbędne do realizacji zamówienia.

Potencjał techniczny

Wykonawcy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli dysponują odpowiednim
potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do sprawnego i starannego wykonania
zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawcy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli dysponują odpowiednim
potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Nie w upadłości.

Dodatkowe warunki

serwis, gwarancja

Warunki zmiany umowy

nie przewiduje się

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań częściowych przy czym
na wybrane zadanie częściowe składa jedną ofertę. Oferta powinna zawierać:
a) Wzór formularza ofertowego - Załącznik nr 1,
b) Kosztorys przygotowany na Załączniku nr 2 - opis szczegółowy przedmiotu zamówienia,
c) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w zapytaniu - Załącznik nr 3,
d) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym - Załącznik
nr 4,
e) Dokumenty potwierdzające, iż zaproponowany asortyment posiada ważne dopuszczające do
użytku certyfikaty dla wyposażenia i pomocy dydaktycznych
f) Aktualny odpis z właściwego rejestru (np. odpis z KRS, który to odpis nie może być starszy niż
6 miesięcy od daty wystawienia, względnie dopuszcza się jego kserokopie poświadczone za
zgodność z oryginałem lub elektroniczny odpis KRS pobierany z systemu Ministerstwa
Sprawiedliwości) albo zaświadczenie o wpisie w CEIDG zgodne z treścią art. 38 ust. 4 ustawy z
dnia 02.07.2004 r. z późn. zm. o swobodzie działalności gospodarczej – dokument wygenerowany
ze strony www.ceidg.gov.pl,
g) W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcę, na
podstawie udzielonego mu pełnomocnictwa (upoważnienia), niezbędnym elementem takiej oferty
jest oryginał bądź odpowiednio kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem takiego
pełnomocnictwa (upoważnienia).
2. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie częściowe w Załączniku nr 1 i 2
należy zaznaczyć zadania częściowe na które jest składana oferta, natomiast pozostałe dokumenty
wystarczy dołączyć tylko raz.
3. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
5. Wykonawca poda kwotę oferty brutto w polskich złotych (PLN), a płatności odbędą się na
zasadach szczegółowo określonych w umowie. Cena oferty obejmować będzie wszystkie koszty
niezbędne do wykonania zamówienia (koszty dostawy). Wykonawca podaje wszystkie ceny z
dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. W cenie brutto należy uwzględnić podatek od
towarów i usług (VAT) w obowiązującej na dzień otwarcia ofert stawce.
6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez
Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
8. W przypadku oferty w wersji papierowej na kopercie należy zamieścić:
- nazwę i adres Zamawiającego Żłobek Miejski w Zabrzu ul. Wolności 198,
- nazwę i adres Wykonawcy,
- dopisek: nr ogłoszenia/RPSL.08.01.03-IZ.01-24-185/17
9. W przypadku złożenia oferty w formie wiadomości elektronicznej, Wykonawca wpisuje w
tytule maila:nr ogłoszenia/RPSL.08.01.03-IZ.01-24-185/17 i załącza zeskanowaną ofertę, tj.
komplet zeskanowanych dokumentów, spełniających wszelkie wymagania formalno-prawne, tj.
np. pieczęcie, podpisy. Jednocześnie Wykonawca, w przypadku wybrania oferty jako
najkorzystniejszej, wymaga przedłożenia kompletu oryginalnych dokumentów (przesłanych
wcześniej drogą elektroniczną) do biura Żłobka Miejskiego w Zabrzu w terminie do 7 dni od dnia ogłoszenia wyników.

Zamówienia uzupełniające

Nie przewiduje się.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1.Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena ofertowa – ranga procentowa 80%
Termin wykonania zamówienia – ranga procentowa 20 %
Zamawiający przyjmuje zasadę iż 1% = 1 pkt.
Cena ofertowa musi obejmować:
1. wartość przedmiotu zamówienia
2. podatek VAT
Termin realizacji rozumiany jest jako ilość dni roboczych (pod pojęciem dzień roboczy
Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od
pracy w godz. od 8.00 do 16.00), w jakich Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Żłobek Miejski w Zabrzu

Adres

Buchenwaldczyków 32

41-800 Zabrze

śląskie , Zabrze

Numer telefonu

884 956 297

NIP

6482324358

Numer naboru

RPSL.08.01.03-IZ.01-24-185/17

Inne źródła finansowania

- Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Sląskiego na lata 2014-2020, poddziałanie 8.1.3 oraz środków
Budżetu Państwa.

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 539