Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Prosimy o odpowiedź do dnia 24 sierpnia 2020, poprzez przesłanie skanu podpisanej i opieczętowanej oferty na adres email: julia.gemser@get3clicks.com
Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę otrzymania oferty w wersji elektronicznej przez 3Clicks Sp. z o. o.
Wybór wykonawcy zostanie dokonany dnia 25 sierpnia 2020. Każdy z oferentów zostanie niezwłocznie poinformowany o wynikach postępowania ofertowego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
julia.gemser@get3clicks.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Julia Gemser
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
W związku realizacją przez 3Clicks Sp. z o.o. projektu w ramach programu operacyjnego Polska Wschodnia działania 1.2 Internacjonalizacja MŚP, numer projektu POPW.01.02.00-06-0017/18 zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty handlowej na:
Wyszukanie, selekcji i nawiązanie kontaktów oraz doprowadzanie do negocjacji z wybranymi partnerami działającymi na rynku niemieckim (bez udziału doradcy w negocjacjach).
Opis zamówienia:
Usługa dotyczy wyszukanie, selekcja i nawiązanie kontaktów oraz doprowadzanie do negocjacji z wybranymi partnerami działającymi na rynku niemieckim. Przedmiotem internacjonalizacji będzie platforma cyfrowa umożliwiająca tworzenie interaktywnych aplikacji mobilnych w dwóch systemach iOS i Android, które są adresowane do głównych interesariuszy rynku zdrowia: lekarzy oraz pielęgniarek. Każda aplikacja mobilna jest tworzona dla wybranego terytorium terapeutycznego, np. kardiologia-nadciśnienie tętnicze, onkologia-nowotwór nerki, nowotwór jelita grubego, czy antybiotykoterapia w chorobach infekcyjnych i zawiera niezbędne informacje dotyczące diagnostyki oraz leczenia w postaci prostych algorytmów, skal diagnostycznych, krótkiej informacji o dawkach leków czy wytycznych towarzystw naukowych.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
cała Polska
Powiat:
Cel zamówienia
W związku realizacją przez 3Clicks Sp. z o.o. projektu w ramach programu operacyjnego Polska Wschodnia działania 1.2 Internacjonalizacja MŚP, numer projektu POPW.01.02.00-06-0017/18 zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty handlowej na:
1. Wyszukanie, selekcji i nawiązanie kontaktów oraz doprowadzanie do negocjacji z wybranymi partnerami działającymi na rynku niemieckim (bez udziału doradcy w negocjacjach).
Opis zamówienia:
Usługa dotyczy wyszukanie, selekcja i nawiązanie kontaktów oraz doprowadzanie do negocjacji z wybranymi partnerami działającymi na rynku niemieckim. Przedmiotem internacjonalizacji będzie platforma cyfrowa umożliwiająca tworzenie interaktywnych aplikacji mobilnych w dwóch systemach iOS i Android, które są adresowane do głównych interesariuszy rynku zdrowia: lekarzy oraz pielęgniarek. Każda aplikacja mobilna jest tworzona dla wybranego terytorium terapeutycznego, np. kardiologia-nadciśnienie tętnicze, onkologia-nowotwór nerki, nowotwór jelita grubego, czy antybiotykoterapia w chorobach infekcyjnych i zawiera niezbędne informacje dotyczące diagnostyki oraz leczenia w postaci prostych algorytmów, skal diagnostycznych, krótkiej informacji o dawkach leków czy wytycznych towarzystw naukowych.
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia:
Dobór partnerów na rynku docelowym - Niemcy. Partnerzy spośród których ma zostać dokonana selekcja to zarówno firmy farmaceutyczne, jak i stowarzyszenia lekarzy i pielęgniarek oraz Key Opinion Leaderów (tj. specjalistów i autorytety w danej dziedzinie medycyny).
W ramach niniejszego zamówienia dokonana ma zostać selekcja 10 potencjalnych partnerów.
Ze względu na różny charakter interesariuszy objętych zamówieniem, wśród których znajdą się zarówno osoby fizyczne, jak i stowarzyszenia oraz przedsiębiorstwa, Zamawiający nie przedstawia zamkniętego katalogu działań jakie należy wykonać z celu uzasadnienia wyboru (selekcji) potencjalnego partnera, jednakże w miarę możliwości należy użyć poniższych przykładowych kategorii:
Dla osób fizycznych (głownie Key Opinion Leaderzy):
● Weryfikacja zatrudnienia (jeżeli znane) i powiazań z jednostkami naukowymi/badawczymi (w przypadku lekarzy),
● ogólna analiza publikacji naukowych (jeżeli występują), obejmująca ich tematykę, nie treść
● weryfikacja powiazań z firmami z branży farmaceutycznej (wcześniejsze kontrakty, udział w sponsorowanych seminariach, wykładach itp. – o ile dane są dostępne)
● weryfikacja powiązań ze stowarzyszeniami branżowymi (których są członkami lub z którymi współpracują)
Dla stowarzyszeń:
● Liczba członków (jeżeli znana)
● Źródła finansowania
● Podstawowe zadania i aspekty aktywności (np. jakie kampanie organizuje, jakim wydarzeniom partneruje, jakie konferencje lub szkolenia organizuje itp.)
● Powiązania z Key Opinion Liderami (np. kto z członków stowarzyszenia jest KOLem, jaki KOL uczestniczy w sympozjach, konferencjach organizowanych przez stowarzyszenia itp.)
Dla przedsiębiorstw:
● Dane finansowe (przychody, obroty, zatrudnienie - jeżeli dostępne publicznie; dopuszczalne jest pominięcie tych danych w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, spółek zagranicznych z siedzibami w krajach które nie wymagają publikacji takich danych oraz spółek holdingowych zarejestrowanych w jurysdykcjach niewymagających upubliczniania takich danych)
● Informacje o najważniejszych produktach, kontrahentach, sektorach rynku na których przedsiębiorstwo radzi sobie najlepiej lub najgorzej (tj. osiąga największą część swoich przychodów z tego sektora rynku lub ma wysoki udział w rynku) itp. (o ile takie dane są dostępne)
● Informacje dotyczące aktywności na rynku w tym obejmujące np. informacje o przyznanych dofinansowaniach z UE lub innych źródeł i rodzaju projektów które zostały dofinansowane, wywiady prasowe osób decyzyjnych wskazujące na dalsze planowane kierunki rozwoju przedsiębiorstwa, informacje o toczących się i zakończonych procesach sądowych i ich wyniku, w przypadku gdy zakres sporu może być istotny dla działalności przedsiębiorstwa)
● Informacja i powiązania z Key Opinion Leaderami i stowarzyszeniami branżowymi w tym o zakresie i historii współpracy, wspólnych inicjatywach itp.
Powyższe stanowi przykład informacji, których pozyskaniem Zamawiający jest zainteresowany. W przypadku gdy część z tych informacji nie jest dostępna, a dostępne są inne informacje, które uzasadniają wartościowość współpracy z danym partnerem, Zamawiający przyjmie takie informacje jako poprawne.
Celem Zamawiającego jest dobór odpowiednich partnerów i od Wykonawcy oczekujemy wykonania selekcji i odpowiedniego uzasadnienia, dlaczego wybrani partnerzy są dla Zamawiającego najlepsi.
W związku z tym jesteśmy w stanie zaakceptować inną dokumentację niż wskazana w punktach powyżej, jeżeli będzie ona wystarczającym potwierdzeniem tego faktu. Nie jest wymagane wybranie partnerów z każdej z wymienionych wyżej grup.
UWAGA: Ze względu na limit znaków w tym polu zasady obioru prac opisano w polu "Dodatkowe warunki" niniejszego zapytania.
Kod CPV
79411100-9
Nazwa kodu CPV
Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej
Harmonogram realizacji zamówienia
Wybór wykonawcy 25 sierpnia 2020
Podpisanie umowy – niezwłocznie po wyborze wykonawcy (prawdopodobnie około 1 września)
Realizacja: od podpisania umowy do 30 października 2020
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Dodatkowe warunki
Odbiór prac
Wynikiem usługi musi być raport w języku polskim przekazany Zamawiającemu w formie pliku Word/OpenDocument oraz PDF (w wersji niezabezpieczonej przed kopiowaniem i wydrukiem).
UWAGA: Dokumenty źródłowe załączone do raportu np. sprawozdania finansowe, wywiady prasowe kluczowego personelu itp. nie muszą być tłumaczone na język polski o ile wersja oryginalna załączona do raportu jest w języku angielskim lub niemieckim. Sam raport w części napisanej przez Wykonawcę musi być przygotowany w języku polskim.
Zamawiający nie wymaga potwierdzenia nawiązania kontaktów i doprowadzenia do negocjacji w formie pisemnej – Wykonawca może dokonać takich kontaktów telefonicznie lub w dowolnie wybrany sposób.
W przypadku gdy Wykonawca uzna, że jego pośrednictwo w nawiązywaniu kontaktu jest niewskazane i kontakt powinien być zainicjowany bezpośrednio przez Zamawiającego, jest do dopuszczalne, pod warunkiem, że zostanie jasno wskazane w raporcie. Dotyczy to sytuacji gdy np. kontakt z osobą na wysokim stanowisku u potencjalnego partnera powinien być ze względów dyplomatycznych zainicjowany bezpośrednio przez osobę na podobnym stanowisku po stronie Zamawiającego. W takiej sytuacji część usługi określona w nazwie zamówienia jako „nawiązanie kontaktów oraz doprowadzanie do negocjacji” będzie uznana za wykonaną.
Zamawiający nie sprzeciwia się co do zasady wykorzystywania informacji powszechnie dostępnych – raportów, artykułów prasowych itp. jednak za niedopuszczalne uznaje się przedstawienie nieprzetworzonych lub w nieznacznym stopniu zmienionych danych dostępnych np. na stronie www potencjalnego partnera.
Informacje pochodzące bezpośrednio od potencjalnego partnera (z wyjątkiem danych znajdujących się w rejestrach) powinny być zweryfikowane i potwierdzone w innych źródłach.
Po przekazaniu wyników prac Zmawiający i Wykonawca podpiszą protokół zdawczo-odbiorczy z zastrzeżeniem sytuacji opisanej poniżej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia wyników prac, w przypadku gdyby przedstawione informacje były pobieżne i nie uzasadniały, dlaczego współpraca z potencjalnym partnerem miałaby stanowić wartość dla Zamawiającego.
W takiej sytuacji Zamawiający odmówi podpisania protokołu odbioru dokonania płatności, a wykonawca będzie mógł dochodzić wynagrodzenia na drodze sądowej.
W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego zastrzeżeń, wykonawca otrzyma termin na ich usunięcie lub złożenie wyjaśnień (14 dni). W przypadku braku usunięcia zastrzeżeń lub przedstawienia niewystarczających wyjaśnień Zamawiający odmówi przyjęcia wyników prac.
Jednocześnie w przypadku podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru, Wykonawca nie będzie ponosił odpowiedzialności, nawet w przypadku gdyby instytucja odpowiedzialna za weryfikację dokumentacji (PARP) uznała ją za niewystarczającą.
Niniejsze postępowanie jest trzecią częścią doboru partnerów na rynku niemieckim. Do tej pory wybrano 20 partnerów. Zamawiający przekaże listę dotychczas wybranych partnerów zwycięzcy postępowania.
W przypadku gdyby zwycięzca postępowania ofertowego po otrzymaniu listy uznał, że nie jest w stanie dobrać innych niż już wybrani w poprzednich etapach, będzie mu przysługiwało prawo do odstąpienia od podpisania umowy bez jakichkolwiek roszczeń ze strony Zamawiającego a konkurs na wykonawcę zostanie ogłoszony ponownie.
Inne istotne informacje dotyczące postępowania:
● W przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100% ofertowanej kwoty.
● Niniejsze postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadą konkurencyjności. Do zamówienia nie mają zastosowania przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
● Kod CPV odpowiadający przedmiotowi zamówienia to „79411100-9 Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej”.
● Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyn.
● Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
● Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
● Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
● Szacunkowa wartość zamówienia przekracza 50 tys. PLN.
● Wymagany termin ważności oferty – co najmniej do 30 października 2020. Wymagane jest aby przez okres ważności oferty cena nie ulegała zmianie i była zgodna z ceną przedstawioną w ofercie.
● Niniejsze zapytanie umieszczono na stronie Bazy Konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/.
● Więcej informacji o profilu działalności firmy 3Clicks Sp. z o. o. można uzyskać na stronie www.get3clicks.com.
● Do niniejszego zapytania dołączono formularz oferty, z którego należy obowiązkowo skorzystać.
Warunki zmiany umowy
● Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zawartej z wykonawcą wybranym w wyniku niniejszego postępowania, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
● Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zaistnienia czynników zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego, takich jak: siła wyższa, nieprzewidziane warunki pogodowe itd.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Wymagane złożenie oferty na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria formalne:
● Oferta złożona w terminie przewidzianym w zapytaniu
● Oferta podpisana i opieczętowana
● Oferta jasno identyfikująca oferenta i czytelna
● Oferta kompletna złożona na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania.
● Oferta tożsama z opisem zamówienia umieszczonym w zapytaniu ofertowym
● Cena wyrażona w PLN
Oferty niespełniające powyższych kryteriów zostaną odrzucone z przyczyn formalnych, pozostałe oferty będą podlegać ocenie wg kryteriów opisanych poniżej.
Kryteria dopuszczające:
● Spełnienie wymogów dotyczących braku powiązań z Zamawiającym (na podstawie oświadczenia Oferenta),
Kryteria merytoryczne:
● Cena netto 100%.
Cena netto powinna zawierać wszystkie opłaty przewidziane przez oferenta.
Sposób przyznawania punktów – najtańsza oferta otrzymuje 100 pkt a kolejna oferta otrzymuje o tyle mniej punktów o ile procent jest droższa od najtańszej. Oferta droższa o 100% lub więcej od najtańszej otrzyma 0 pkt.
Przykład: Najtańsza oferta 100PLN = 100 pkt. Kolejna oferta 150 PLN = 50 pkt, trzecia oferta 200 PLN = 0 pkt
Wybrana zostanie oferta która zdobyła największą ilość punktów. Punkty będą zaokrąglane zgodnie z zasadami matematyki do drugiego miejsca po przecinku.
W przypadku gdy dwie oferty zdobędą identyczną ilość punktów, wybrana zostanie oferta, która została złożona wcześniej.
Wykluczenia
Z ubiegania się o zamówienie wykluczeni są oferenci powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym, a Wykonawcą, polegające na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu udziałów lub co najmniej 10 % akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze Wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
3CLICKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
20-601 Lublin
lubelskie
, Lublin
Numer telefonu
+48 512604606
NIP
5213710426
Tytuł projektu
Rozwój firmy 3Clicks przez wejście na rynek niemiecki.
Numer projektu
POPW.01.02.00-06-0017/18-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Leverage Consulting Marcin Bosakirski, ul. Zagójska 14/38, 04-101 Warszawa, oferta na kwotę 17 800,00 PLN netto wpłynęła 19 sierpnia 2020.