Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę należy złożyć:
a) osobiście, pocztą lub kurierem na adres:
Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Kielecka
ul. Pańska 1a, 25-811 Kielce
w godz. 9 - 15
b) w formie skanów na adres e-mail: zamowienia@kielecka.zhp.pl
w terminie do dnia 31.08.2020 r.,
2. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona bez otwierania.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
zamowienia@kielecka.zhp.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Alojzy Jakóbik
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
606 206 214
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Podniesienie poziomu efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej ZHP Chorągwi Kieleckiej w Końskich:
Hufiec ZHP Końskie.
Zakres prac termomodernizacyjnych do wykonania:
1. Ocieplenie ścian fundamentowych płytami XPS gr. 14 cm wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej ścian oraz cokołu do wysokości około 0,5m powyżej poziomu terenu. Powierzchnia około 63,0 m2
- odsłonięcie ściany fundamentowej, uzupełnienie nierówności ścian i zaizolowanie przeciwwilgociowe ścian,
- ocieplenie ściany styropianem XPS gr. 14cm o lambda max 0,037 W/mK,
- poniżej poziomu gruntu – montaż folii kubełkowej,
- powyżej poziomu tereny do wysokości około 50 cm wykonać cokół wykończony tynkiem mineralnym – kolor elewacji do uzgodnienia z Inwestorem.
2. Ocieplenie ścian nadziemia budynku – płytami styropianowymi EPS 032 - grubość: 0,14 m, lambda max: 0,032 W/mK. Powierzchnia około 280,0 m2
- oczyszczenie ściany z odpadającego tynku, przygotowanie pod montaż docieplenia,
- ocieplenie ściany styropianem EPS gr. 14cm o lambda max 0,032 W/mK,
- wykonanie wykończenia ściany za pomocą tynków akrylowych – kolor elewacji do uzgodnienia z Inwestorem.
3. Ocieplenie dachu u stropu za pomocą wełny mineralnej gr. 25 cm wraz z wykończeniem. Powierzchnia około 190,0 m2
- docieplenie skosów dachu znajdujących się pomiędzy stropem nad parterem, a stropem nad poddaszem wraz z obudową z płyt g-k,
- docieplenie stropu nad poddaszem wraz z wykończeniem.
4. Wymiana stolarki okiennej w budynku na okna z PCV o lambda max 0,9 W/mK. Powierzchnia wymienianej stolarki około 38,50 m2
- demontaż wszystkich okien w budynku, odpowiednie obsadzenie nowych okien z PCV wraz z obróbką glifów,
- czyszczenie i malowanie istniejących krat okiennych (jeśli jest taka możliwość to bez montażu, jeśli nie to demontaż i ponowny montaż).
5. Demontaż starych i montaż nowych drzwi zewnętrznych w budynku.
Powierzchnia stolarki drzwiowej do wymiany około 5,0 m2.
6. Wykonanie kompletnej nowej instalacji c.o. w całym budynku wraz z podłączeniem do nowego węzła ciepłowniczego podłączonego do sieci miejskiej.
- montaż kompletnej instalacji z rur izolowanych w całym budynku,
- montaż nowych grzejników wyposażonych w głowice termostatyczne.
7. Wykonanie nowej instalacji CWU wraz z podłączeniem do nowego węzła ciepłowniczego podłączonego do sieci miejskiej.
- doprowadzenie ciepłej wody użytkowej do wszystkich miejsc poboru wody w budynku (sanitariaty, aneks kuchenny).
8. Wymiana istniejącego oświetlania na energooszczędne typu LED.
- wymiana wszystkich lamp oświetleniowych na nowe energooszczędne.
Modernizując elewację budynku (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykończenie ocieplonych ścian budynku wraz z niezbędnymi obróbkami) należy zachować jego obecny wygląd. Należy zachować charakterystyczne elementy tej elewacji (gzymsy, sztukaterie), jej „rysunek”, kształt istniejących okien, ich ilość i usytuowanie. Wszystkie kolory i zastosowane materiały przed wbudowaniem należy uzgodnić z Inwestorem.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
świętokrzyskie
Powiat:
konecki
Miejscowość:
Końskie
Cel zamówienia
Podniesienie poziomu efektywności energetycznej budynku Związku Harcerstwa Polskiego
Chorągwi Kieleckiej w Końskich
Zgodnie z punktem 3.1 SIWZ
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w następujących dokumentach:
a) dokumentacji, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej:
audyty energetyczne
b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Podniesienie poziomu efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej ZHP Chorągwi Kieleckiej w Końskich.
Zgodnie z punktem 3.1 SIWZ
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w następujących dokumentach:
a) dokumentacji, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej:
audyty energetyczne
b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ.
Kod CPV
45321000-3
Nazwa kodu CPV
Izolacja cieplna
Dodatkowe przedmioty zamówienia
45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45261000-4 Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421131-1 Instalowanie drzwi
45421132-8 Instalowanie okien
45320000-6 Roboty izolacyjne
31520000-7 Lampy i oprawy oświetleniowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Po modyfikacji z dnia 20.08.2020 r.:
Zakończenie robót budowlanych do dnia 31.01.2021 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą
oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ
Wiedza i doświadczenie
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykazu robót budowlanych i usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat dla robót i 3 lat dla usług przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty i usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane i usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
Jedną robotę budowlaną zrealizowaną w ramach, której wykonano roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku lub budynków o wartości minimum 150 000,00 zł brutto.
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:
• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej posiadający doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy w tym przy realizacji przynajmniej jednego przedsięwzięcia związanego z termomodernizacją budynku.
Do wykazu osób w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.
Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Na potwierdzenie należy złożyć:
a) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - to jest wykonywaniem robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 PLN,
Dodatkowe warunki
Wadium w wysokości:
4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych)
należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Warunki zmiany umowy
1. Dopuszcza się stosowanie robót zamiennych w następujących okolicznościach;
1) na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane
zmiany technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane
przez Wykonawcę rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jaki przewiduje opis
przedmiotu zamówienia określony w art. 31 ustawy (dalej OPZ). W tym przypadku Wykonawca przedstawia
projekt zamienny uzgodniony z autorem OPZ zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami.
Projekt taki wymaga akceptacji i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego który korzysta z opinii
inspektora nadzoru.
2) w przypadku gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych
wynikających z umowy Zamawiający sporządza protokół robót zamiennych, a następnie dostarcza
dokumentację na te roboty.
3) konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji w sytuacji gdy
wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego i zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i
obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy.
4) konieczność zrealizowania OPZ przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze
względu na zmiany obowiązującego prawa, a zmiany te uniemożliwią przekazanie obiektu do użytkowania.
5) Konieczność wprowadzenia zmian spowodowanych kolizją z planowanymi lub równolegle
prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną
ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji,
6) W przypadku, gdy określone w pkt. 2 zmiany spowodują wzrost kosztów, roboty te będą traktowane jako
dodatkowe i Zamawiający sporządzi aneks na wykonanie robót dodatkowych.
7) Rozliczenie robót zamiennych o których mowa w pkt. 1) - 5) następuje w oparciu o czynniki cenotwórcze
przedstawione w kosztorysie ofertowym Wykonawcy lub szczegółowej kalkulacji. W przypadku braku w
kosztorysie ofertowym lub kalkulacji cen materiałów lub urządzeń przyjmuje się za prawidłowe średnie ceny
z ostatniego opublikowanego cennika sekocenbud dla woj. świętokrzyskiego lub udokumentowaną najniższą
cenę z trzech porównywalnych cen z hurtowni z tymi materiałami.
8) Zmiany wynagrodzenia wskazanego w umowie w przypadku zlecenia robót dodatkowych lub wystąpienia
okoliczności skutkujących zmianą wynagrodzenia na warunkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy
2. Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia wynagrodzenia w przypadku;
1) Rezygnacji z części zakresu robót do wykonania
2) Braku konieczności wykonania robót wynikłych z błędów stwierdzonych w OPZ
3) Modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub powtarzających
za roboty zaniechane 4) Jeżeli wartość robót zamiennych będzie mniejsza od podstawowych.
5) Zmniejszenie wynagrodzenia o którym mowa w pkt. 1) - 4) następuje w oparciu o kosztorys ofertowy.
3. Zmiana terminu, która uprawnia do zmiany harmonogramu który wymaga akceptacji Zamawiającego
nastąpi w następujących okolicznościach;
1) Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót, tj.:
a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności warunki atmosferyczne odbiegające
od typowych dla pory roku lub utrzymują się przez dłuższy okres czasu co uniemożliwia prowadzenie robót
budowlanych z uwagi na uwarunkowania techniczne i technologiczne wynikające z norm
b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne, lub lokalne, epidemie oraz inne
uwarunkowania niezależne od producenta materiałów dostarczającego główne materiały lub sprzęt czynniki
które wstrzymały produkcję ), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót;;
c) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w OPZ o czas niezbędny do ich usunięcia.
d) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
e) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania
należytej staranności,
f) wykopalisk archeologicznych lub niewypałów uniemożliwiających wykonanie dalszych robót
g) wydłużenie o czas powstały w wyniku nie zawarcia umowy w pierwotnym terminie związania ofertę
h) o czas niezbędny na wykonanie robót zamiennych lub dodatkowych
i) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności;
• przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji,zezwoleń itp.
• odmowa wydania przez organ administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów
w OPZ.
J) Skrócenie terminu realizacji zakresów częściowych oraz terminu końcowego.
k) Zmiana terminów cząstkowych bez zmiany terminu końcowego jest dopuszczalna w okolicznościach
niespowodowanych działalnością Wykonawcy.
l) wydłużenie terminu związanego z wydłużeniem terminu odbioru końcowego ponad termin wskazany w
umowie w tym wydłużenie terminu na usunięcia wad i usterek podczas odbioru końcowego
4. Zmiany materiałowe, dopuszcza się wprowadzenie zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w
ofercie pod warunkiem, że;
a) spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację
wykonanego przedmiotu umowy;
b) wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących
przepisów (następca zmienianego materiału lub urządzenia).
c) Zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w
przypadku wycofania lub niedostępność na rynku materiału lub urządzenia oferowanego.
d) zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie po
uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, pod warunkiem iż niniejsza zmiana nie powoduje zmiany ceny
ofertowej.
5. Dokonanie zamiany kierownika budowy (robót) na osobę o kwalifikacjach wymaganych w SIWZ oraz
zmianę osób zatrudnionych na umowę o pracę.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem „formularza oferty” – załącznik do SIWZ. Forma
wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to RYCZAŁT. Przy
dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie dane z analizy przedmiaru
robót, dokumentacji oraz wnioski wypływające z zalecanej do przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie. Do
wynagrodzenia ryczałtowego ma zastosowanie art. 632 KC.
2. Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.2 (załącznik nr 3 i 4 SIWZ)
3. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a SIWZ)
4. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych – według wzoru stanowiącego załącznik nr
5 do Oferty.
5. Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty
załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
6. Wykonawcy, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o
udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)”.
7. Oryginał wniesienia wadium jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej.
13. 1.2 Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunki podmiotowe - składane na wezwanie
Zamawiającego
1. Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte
wykonanie tych robót 9.4.2 a) - załącznik nr 8 SIWZ
2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2
b) - załącznik nr 6 SIWZ
3. Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z opisanym
warunkiem 9.4.3
x Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
4. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do
wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów. (dokumenty te zostały określone w pkt. 9.4.4 )
5. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z
opisem w pkt. 9.4.4
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1 Cena brutto 80%
2 Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20%
1 Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 80
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 80 wskaźnik stały 80 % 80 pkt
2 Okres wydłużonego okresu udzielonej gwarancji jakości na wykonanie przedmiotu zamówienia
Za udzielenie gwarancji jakości na okres:
poniżej 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona
• 36 miesięcy, wykonawca otrzyma – 0 pkt.
• 48 miesięcy, wykonawca otrzyma – 10 pkt.
• 60 miesięcy, wykonawca otrzyma – 20 pkt.
Informację należy wskazać w formularzu ofertowym 20% 20 pkt.
Wykluczenia
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa
w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz
przedłoży na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty i oświadczenia;
a) art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w
postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku
lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo
restrukturyzacyjne (t.j. Dz.U. 2019 poz. 243) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy,
który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ
nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził
likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (t.j.
Dz.U.2019 r. poz. 498); - wymagany dokument; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;
b) Wykonawca zostanie wykluczony z rozpoznania:
jeżeli jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe
rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia,
opieki lub kurateli.
Nazwa
ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO CHORĄGIEW KIELECKA
Adres
25-811 Kielce
świętokrzyskie
, Kielce
Numer telefonu
413446555
Fax
413446555
NIP
6570386525
Tytuł projektu
Podniesienie poziomu efektywności energetycznej trzech budynków Związku Harcerstwa Polskiego Chorągwi Kieleckiej oraz budowa instalacji OZE
Numer projektu
RPSW.03.03.00-26-0058/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
GANIMEDES Centrum Pokryć Dachowych Jacek Stępień, Piła 157, 26-200 Końskie, 31.08.2020 r., 206 100,00 zł. brutto