Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
1. WYKLUCZENIA:
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wykonał albo nienależycie wykonał wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego zawartą z Zamawiającym. Przez nienależyte wykonanie umowy rozumieć należy rozumieć w szczególności fakt naliczenia Wykonawcy kary umownej, odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2. WARUNKI ZMIANY UMOWY
Zamawiający dokonał zmiany w treści załącznika nr 1 do zapytania ofertowego - projekt umowy (zmiana dotyczy paragrafu 7 patrz załącznik ZMIANA ZAŁĄCZNIK NR 1 - UMOWA)
3. ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT 18.08.2020 DO GODZINY 12:00.
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferty należy składać w języku polskim w formie elektronicznej (przez formę elektroniczną rozumie się przesłania e-maila zawierającego skan formularza oferty wraz ze skanem wymaganych formularzy podpisane przez Wykonawcę składającego ofertę - w tytule e-maila należy wpisać OFERTA ASI.272.7.5.2020). Oferty należy przesyłać na adres zapytania.ofertowe@lodzkie.pl). Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. (liczy się data i godzina wpływu oferty na skrzynkę pocztową Zamawiającego, a nie data i godzina jej wysłania). Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta winna być złożona na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość uzupełniania dokumentów składanych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, pozostałe dokumenty nie podlegają uzupełnieniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania najpierw oceny ofert a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta otrzymała największą liczbę punktów nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. Złożenie oferty nie rodzi po stronie Wykonawcy roszczenia o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania bez wyboru Wykonawcy.
Termin składania ofert: 17.08.2020 do godziny 12:00.
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT 18.08.2020 DO GODZINY 12:00.
2. Jeżeli złożone wraz z ofertą informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) wówczas Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy należy złożyć w formie skanu z podpisem Wykonawcy.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
zapytania.ofertowe@lodzkie.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Osoby do kontaktu ze strony Zamawiającego: Katarzyna Witkowska adres e-mail zapytania.ofertowe@lodzkie.pl
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja „Strefy Funduszy Europejskich” podczas Dożynek Wojewódzkich.
Termin: 20 września 2020 r.
Miejsce: ul. Zamkowa 2, 99-210 Uniejów
Przewidywany czas wydarzenia: 13:00-19:00 (+/- 1 godzina)
Kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
W ramach Dożynek Wojewódzkich, Zamawiający planuje organizację Strefy Funduszy Europejskich, w której przewiduje następujące strefy: Strefa Beneficjentów RPO WŁ, Strefa Łódzkie na plus, Strefa Kulinarna, Strefa dla Dzieci.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do umowy.
Projekt, którego dotyczy umowa, jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej RPO WŁ 2014-2020 oraz z budżetu samorządu województwa łódzkiego. Nazwa i numer projektu - „Pomoc Techniczna - Działania informacyjne i promocyjne związane z rozwojem regionalnym” RPLD.12.04.00-10-0008/18-08
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
łódzkie
Powiat:
poddębicki
Miejscowość:
Uniejów
Cel zamówienia
Celowość zamówienia uzasadniają następujące przepisy: Strategia Komunikacji RPO WŁ 2014-2020 oraz Roczny plan działań informacyjnych i promocyjnych na 2020 r. w ramach RPO WŁ 2014-2020. Działania informacyjne i promocyjne są prowadzone w ramach Pomocy Technicznej RPO WŁ 2014-2020.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja „Strefy Funduszy Europejskich” podczas Dożynek Wojewódzkich.
Termin: 20 września 2020 r.
Miejsce: ul. Zamkowa 2, 99-210 Uniejów
Przewidywany czas wydarzenia: 13:00-19:00 (+/- 1 godzina)
Kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
W ramach Dożynek Wojewódzkich, Zamawiający planuje organizację Strefy Funduszy Europejskich, w której przewiduje następujące strefy: Strefa Beneficjentów RPO WŁ, Strefa Łódzkie na plus, Strefa Kulinarna, Strefa dla Dzieci.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do umowy.
Projekt, którego dotyczy umowa, jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej RPO WŁ 2014-2020 oraz z budżetu samorządu województwa łódzkiego. Nazwa i numer projektu - „Pomoc Techniczna - Działania informacyjne i promocyjne związane z rozwojem regionalnym” RPLD.12.04.00-10-0008/18-08
Kod CPV
79952000-2
Nazwa kodu CPV
Usługi w zakresie organizacji imprez
Harmonogram realizacji zamówienia
20 września 2020 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
nie dotyczy
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Posiadania wiedzy i doświadczenia tj.:
opis sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku:
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali/zakończyli, co najmniej 5 usług* z których każda polegała na organizacji imprezy, o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto.
*Jedna usługa = jedna umowa
Potencjał techniczny
nie dotyczy
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
nie dotyczy
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
nie dotyczy
Dodatkowe warunki
nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
Zgodnie z załączonym projektem u mowy - patrz załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Na ofertę składa się:
a) Formularz ofertowy – patrz Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
b) Wykaz wykonanych/zakończonych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców – patrz Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usług.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa powyżej.
Ww. dowody należy załączyć w formie skanu z podpisem wystawcy dokumentu.
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria:
I. Cena – 60%
II. Liczba dodatkowych atrakcji dla dzieci w Strefie Funduszy Europejskich – 10%
III. Zapewnienie nagród pocieszenia dla 18 Kół Gospodyń Wiejskich biorących udział w konkursie – 10%
IV. Dodatkowe oznakowanie Strefy Funduszy Europejskich spójne z koncepcją graficzną – 20%
Szczegółowy opis sposobu przyznawania punktów zawiera załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Wykluczenia
nie dotyczy
Nazwa
WOJEWÓDZTWO ŁÓDZKIE
Adres
al. marsz. Józefa Piłsudskiego 8
90-051 Łódź
łódzkie
, Łódź
Numer telefonu
0426633092
Fax
0426633094
NIP
7251739344
Tytuł projektu
Działania XII.4 - Informacja i promocja
Numer projektu
RPLD.12.04.00-10-0008/18-08
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Zamawiający zawiadamia, że w ww. postępowaniu jako ofertę najkorzystniejszą wybrano
ofertę nr 4 złożoną przez Wykonawcę:
JET EVENTS SP. Z O.O
UL. GEN. K.S. RUDNICKIEGO 1/U1
01-858 WARSZAWA
Data wpływu oferty:
18.08.2020 r.
GODZINA 11:11
za cenę ofertową 86 085,24 PLN brutto.
Uzasadnienie:
Oferta Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w zakresie przyjętych kryteriów, spośród ofert zgodnych z treścią zapytania ofertowego oraz spełnia wymagania Zamawiającego określone w zapytaniu.
Oferta uzyskała 100 pkt w przyjętych kryteriach oceny ofert.