Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Termin i sposób składania ofert:
a. ofertę należy złożyć pisemnie na załączonych formularzach, dokumenty należy wypełnić czytelnie, w języku polskim;
b. ofertę można dostarczyć: kurierem, operatorem pocztowym lub osobiście do biura Zamawiającego, Plac Kaszubski 8/201, 81-350 Gdynia; w dni powszednie biuro otwarte jest w godzinach od 8:00 do 16:00; przesyłki odbierane są także w portierni budynku: przez całą dobę, 7 dni w tygodniu;
c. ofertę należy dostarczyć do biura Zamawiającego nie później niż do końca dnia 10.08.2020 r. – oferty, które w tym czasie nie wpłyną do biura firmy nie będą brane pod uwagę;
d. dokumenty należy dostarczyć w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie z napisem: „oferta dot.
3/ZO/IwS/11.4.3/2020”.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Robert Jurkiewicz
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+ 48 505 444 195
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa podręczników: 876 kompletów – zgodnych z ramami kompetencji informacyjnych i informatycznych DIGCOMP (5 modułów i 21 kompetencji) odpowiadających na potrzeby szkoleń na dowolnym poziomie zaawansowania (A, B i C), przygotowujących do zewnętrznego egzaminu certyfikującego.
Zestawienie modułów:
a) Informacja,
b) Komunikacja,
c) Tworzenie treści,
d) Bezpieczeństwo,
e) Rozwiązywanie problemów.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Druk
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
śląskie
Powiat:
Cel zamówienia
Druk i/lub dostawa podręczników dla 876 Uczestników/Uczestniczek szkoleń ICT .
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest druk i/lub dostawa podręczników: 876 kompletów – zgodnych z ramami kompetencji informacyjnych i informatycznych DIGCOMP (5 modułów i 21 kompetencji) odpowiadających na potrzeby szkoleń na dowolnym poziomie zaawansowania (A, B i C), przygotowujących do zewnętrznego egzaminu certyfikującego.
Zestawienie modułów:
a) Informacja,
b) Komunikacja,
c) Tworzenie treści,
d) Bezpieczeństwo,
e) Rozwiązywanie problemów.
Kod CPV
22110000-4
Nazwa kodu CPV
Drukowane książki
Harmonogram realizacji zamówienia
Planowany termin realizacji Umowy: w ciągu 2 miesięcy od dnia zawarcia Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji Umowy o 60 dni jeżeli wystąpią ku temu przesłanki formalno-merytoryczne.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opisane w załączniku "Zapytanie ofertowe"
Wiedza i doświadczenie
Opisane w załączniku "Zapytanie ofertowe"
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opisane w załączniku "Zapytanie ofertowe"
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opisane w załączniku "Zapytanie ofertowe"
Dodatkowe warunki
Opisane w załączniku "Zapytanie ofertowe"
Warunki zmiany umowy
-Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, o ile nie zmieniały będą postanowień najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu przez Wykonawcę, z którym następnie została zawarta przedmiotowa umowa.
-Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku, gdy zmiana ta nie prowadzi do zmiany charakteru umowy
i spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. Zmiany możliwe są też w przypadku zmian wymienionych w rozdziale 6.5.2 punkt 22 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020.
-Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców.
-Zmiany umowy dokonywane będą za zgodą obu stron umowy, w formie aneksu do umowy, w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń w momencie dokonywania wyboru oferty, a w szczególności nieprzewidzianych zdarzeń losowych.
-Umowa może zostać rozwiązana za jedno miesięcznym wypowiedzeniem lub za porozumieniem stron.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Kompletna oferta powinna zawierać:
a. Formularz oferty (stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego);
b. Doświadczenie wykonawcy (Załącznik nr 2);
c. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (Załącznik nr 3);
d. Istotne postanowienia umowy (stanowiące Załącznik nr 4);
e. Klauzule społeczne (załącznik nr 5);
f. potwierdzenie wpłaty wadium;
g. KRS/CEIDG,
h. Kserokopia polisy OC.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Ocenie podlegają wyłącznie oferty kompletne, zgodnie z treścią i przedmiotem zamówienia oraz spełniające określone w Zapytaniu ofertowym wymagania. Zamawiający nie będzie zliczał punktów w przypadku otrzymania tylko jednej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Cena (C) – waga 70%. Wykonawca, który zaproponuje najniższą łączną cenę brutto za usługę, otrzyma max. 70 pkt., natomiast pozostali Wykonawcy zdobędą odpowiednią liczbę punktów wynikającą z poniższego wyliczenia:
C= Cn/Co x 70
gdzie C = przyznane punkty za cenę, Cn = najniższa cena ofertowa (brutto) spośród ważnych ofert,
Co = cena badanej oferty.
Doświadczenie (D) = waga 30%. Ocena nastąpi w oparciu o doświadczenie wykazane w zał. nr 2.
Oferent, który wykaże doświadczenie w realizacji dużych zamówień na druk/dostawę podręczników lub książek, w ilości podobnej lub większej do niniejszego przedmiotu zamówienia, otrzyma dodatkowe punkty w ofercie, zgodnie z poniższą punktacją. Doświadczenie takie musi być potwierdzone dokumentem w postaci umowy lub FV.
Ilość podręczników/książek wchodzących w skład 1 zamówienia max. pkt dla Wykonawcy
(punkty liczone dla najliczniejszego zamówienia)
400 i mniej 0
401 – 600 10
601 – 900 20
901 i więcej 30
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty tj. oferty, która uzyska najwyższą ilość punktów
w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
Ogólna ilość punktów zostanie obliczona wg następującego wzoru:
SP=C+D
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium Ceny,
D – liczba punktów uzyskanych w kryterium Doświadczenie.
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Wykluczenia
Opisane w załączniku "Zapytanie ofertowe"
Nazwa
BUSINESS CENTER 1 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
40-007 Katowice
śląskie
, Katowice
Numer telefonu
326704040
NIP
9542556891
Tytuł projektu
Inwestycja w siebie - bezpłatne szkolenia językowe i komputerowe
Numer projektu
RPSL.11.04.03-24-02C5/19-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
BSMART Sp. z o.o., ul. ENergatyków 9, 70-656 Szczecin, wpłynęła: 07.08.2020, cena = 70.080,00 PLN brutto