Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu ofert stanowiącym załącznik - "Formularz oferty" - do niniejszego zapytania ofertowego wraz z pozostałymi wymaganymi załącznikami.
Oferty należy składać:
1. W formie pisemnej w postaci papierowej w zamkniętych kopertach za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście w siedzibie firmy:
ZOP-INVEST Sp. z o.o., 21-040 Świdnik, ul. Kuźnicza 13
z dopiskiem „Oferta - Poprawa efektywności energetycznej nawy północnej budynku B4A przy ul. Kuźniczej 13 w Świdniku w zakresie modernizacji systemu grzewczego”
2. Elektronicznie w formie skanu podpisanego przez oferenta podpisem kwalifikowanym na adres e-mail: zopinvest@kuznia zop.pl - w tytule wiadomości proszę wpisać " Oferta - Poprawa efektywności energetycznej nawy północnej budynku B4A przy ul. Kuźniczej 13 w Świdniku w zakresie modernizacji systemu grzewczego "
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
zopinvest@kuznia-zop.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Dariusz Frejowski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
601174172
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania (c.o.) z wykorzystaniem istniejących rurociągów c.o., modernizacja węzła c.o., wydzielenie układu ogrzewania hali B-4A/4 z zastosowaniem automatyki do sterowania pogodowego na nieruchomości ZOP INVEST Sp. z o.o. Jest to zadanie będące częścią projektu „Poprawa efektywności energetycznej nawy północnej budynku B4A przy ul. Kuźniczej 13 w Świdniku” zarejestrowanego pod numerem ewidencyjnym RPLU.05.01.00-06-0056/19 w zakresie „Modernizacja systemu grzewczego w ramach termomodernizacji Nawy Produkcyjnej Północnej Budynku B4A”
Opis zamówienia znajduje się w załącznikach: "Zapytanie ofertowe", Dokumentacja techniczna, Przedmiar robot
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubelskie
Powiat:
świdnicki
Miejscowość:
Świdnik
Cel zamówienia
Wykonanie modernizacji wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania (c.o.) z wykorzystaniem istniejących rurociągów c.o., modernizacja węzła c.o., wydzielenie układu ogrzewania hali B-4A/4 z zastosowaniem automatyki do sterowania pogodowego na nieruchomości ZOP-INVEST Sp. z o.o. Jest to zadanie będące częścią projektu „Poprawa efektywności energetycznej nawy północnej budynku B4A przy ul. Kuźniczej 13 w Świdniku” zarejestrowanego pod numerem ewidencyjnym RPLU.05.01.00-06-0056/19 w zakresie „Modernizacja systemu grzewczego w ramach termomodernizacji Nawy Produkcyjnej Północnej Budynku B4A”.
Realizacja zgodnie z załączoną Dokumentacją techniczną.
Pełny opis warunków i oceny znajduje się w załączniku "Zapytanie ofertowe ZOP-INVEST"
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania (c.o.) z wykorzystaniem istniejących rurociągów c.o., modernizacja węzła c.o., wydzielenie układu ogrzewania hali B-4A/4 z zastosowaniem automatyki do sterowania pogodowego na nieruchomości ZOP INVEST Sp. z o.o. Jest to zadanie będące częścią projektu „Poprawa efektywności energetycznej nawy północnej budynku B4A przy ul. Kuźniczej 13 w Świdniku” zarejestrowanego pod numerem ewidencyjnym RPLU.05.01.00-06-0056/19 w zakresie „Modernizacja systemu grzewczego w ramach termomodernizacji Nawy Produkcyjnej Północnej Budynku B4A”
W zakres prac wchodzi:
1. Roboty demontażowe części instalacji centralnego ogrzewania w nawie produkcyjnej północnej budynku B4A oraz pomieszczenie węzła głównego co.
2. Wykonanie węzła centralnego ogrzewania dla nawy północnej budynku B4A.
3. System automatyki pogodowej i zarządzania energią węzła - regulator pogodowy wraz z komunikacją bus, licznikiem ciepła i osprzętem.
4. Modernizacja wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z wykorzystaniem istniejących rurociągów c.o. z zastosowaniem zaworów termostatycznych i termostatu wewnętrznego.
5. Instalacja urządzeń zgodnie z wytycznymi elektrycznymi i budowlanymi zawartymi w dokumentacji projektowe.
Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z załączoną Dokumentacją techniczną
Zakresy wszystkich prac powinny być wykonane zgodnie z Dokumentacją techniczną stanowiącymi Załączniki do niniejszego Zapytania Ofertowego przez wykwalifikowanych pracowników, pod nadzorem osób o odpowiednich uprawnieniach, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i przepisów BHP z zastrzeżeniem, że wszelkie urządzenia wskazane w ramach Dokumentacji technicznej mają charakter odnośnikowy — dopuszczalne jest stosowanie urządzeń równoważnych, przy czym parametry urządzeń proponowanych przez Wykonawcę nie powinny być gorsze niż minimalne parametry techniczne opisane w Dokumentacji technicznej.
Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Wszelkie prace muszą być wykonane przy funkcjonującym zakładzie produkcyjnym Inwestora.
Miejscem realizacji inwestycji jest budynek położony w Świdniku przy ul. Kuźnicza 13, 21-040 Świdnik, województwo lubelskie. Zamawiający posiada prawo do dysponowania tą nieruchomością oraz realizacji na niej inwestycji.
Kod CPV
45300000-0
Nazwa kodu CPV
Roboty instalacyjne w budynkach
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Uzupełniające kody CPV:
44621000-9 Grzejniki i kotły grzewcze
42131110-0 Zawory do grzejników centralnego ogrzewania
45317000-2 Inne instalacje elektryczne
45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
51900000-1 Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
Harmonogram realizacji zamówienia
Wykonawca wykona roboty instalacyjne oraz dokona dostawy i montażu wszystkich komponentów dotyczących realizacji zamówienia, co zostanie potwierdzone podpisaniem Protokołu Odbioru Końcowego w nieprzekraczalnym w terminie do 15.11.2020 r. Harmonogram prac musi przewidywać uruchomienie obiegu co zawierającego grzejniki do dn. 15.10.2010r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie w wykonaniu usług takich jak wskazane w przedmiocie zamówienia;
Wiedza i doświadczenie
Zamówienie może być udzielone podmiotowi, który wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a w przypadku, gdy oferent prowadzi działalność gospodarczą krócej — w okresie prowadzenia działalności gospodarczej) co najmniej jedno zamówienie na roboty instalacyjne centralnego ogrzewania, instalacyjne sanitarne o wartości nie mniejszej, niż 200 000, 00 PLN NETTO słownie (dwieście tysięcy złotych) obejmujące w zakresie prac wykonanie lub remont węzła cieplnego.
Uwaga: przez należytą staranność Zamawiający rozumie wykonanie prac zgodnie z dokumentacją i normami budowlanymi.
Potencjał techniczny
Kandydaci na wykonawców muszą dysponować stosownym potencjałem technicznym i organizacyjnym, zapewniającym realizację zamówienia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie udzielane przez Beneficjenta nie będącego podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy PZP zgodnie z art.3 ustawy PZP, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązać w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub osobowej,
b) Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia w terminie realizacji wg umowy. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę oraz złożenia wraz z ofertą dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, dotyczące:
1) Aktualnego zaświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków z właściwego Urzędu Skarbowego. Wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
Zamawiający wykluczy z postępowania oferenta, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1574, 1579, 1948 i 2260) lub którego upadłość ogłoszono,
Dodatkowe warunki
Wykonawca zobowiąże się do posiadania, przez cały okres wykonywania umowy zawartej z Zamawiającym, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, związanej z prowadzeniem działalności gospodarczej, o wartości nie niższej niż 250 000, 00 PLN.
Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia, złożonego przez oferenta na wzorze udostępnionym przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się do wpłaty kaucji gwarancyjnej w wysokości 10% wartości zamówienia netto na rzecz Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy, która będzie zabezpieczeniem należytego wykonania zlecenia, jego zaakceptowania przez LAWP. Po pozytywnym zakończeniu w.w. procedury (tj. zatwierdzenia wniosku końcowego przez LAWP) kaucja gwarancyjna zostanie zwrócona Wykonawcy
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu prowadzona będzie wg formuły: „spełnia — nie spełnia” na podstawie oświadczeń Wnioskodawcy i analizy dokumentów załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowne dokumenty określone w liście dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy.
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz robót budowlanych, usług lub dowody potwierdzające czy roboty budowlane, usługi zostały wykonane należycie budzą wątpliwości, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do podmiotu na rzecz, którego roboty budowlane lub usługi były w przeszłości wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów potwierdzających rzetelność wykonania robót.
Dokumenty ofertowe sporządzone w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zamawiający wymaga, aby oferta była podpisana przez Wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN przed upływem terminu do składania ofert.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Składana oferta musi gwarantować kompleksową realizację przedmiotowego zadania inwestycyjnego zgodnie z przedłożoną przez Zamawiającego Dokumentacją techniczną. Treść oferty musi obejmować zakres danych i informacji wskazanych w Formularzu ofertowym wraz z załącznikami
2. Wykonawca składając ofertę o treści zgodnej z treścią formularzu ofertowego zobowiązany jest podać ceny: netto i brutto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, obejmujące całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wszystkie świadczenia i elementy stanowiące przedmiot zamówienia oraz podać wszystkie pozostałe wymagane dane i informacje, w tym parametry podlegające punktacji przy ocenie oferty.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. W toku oceny i badania ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i załączonych dokumentów.
6. Oferent składając ofertę wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie przez Zamawiającego, uczestników postępowania oraz inne uprawnione podmioty, danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z póź. zm.) zawartych w ofercie oraz w załącznikach do niej.
8. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa.
9. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w jednym egzemplarzu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wpisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski.
10. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego.
11. Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznym w sposób czytelny, pismem czytelnym (drukowanym).
12. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę (imię i nazwisko).
13. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego, które należy dostarczyć w formie oryginału lub notarialne poświadczonej kopii.
15. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
Nie jest dopuszczalne składanie ofert częściowych.
Pełny opis znajduje się w załączonym "Zapytaniu ofertowym"
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w wyniku zmiany umowy o dofinansowanie oraz w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń w momencie dokonywania wyboru oferty, a w szczególności nieprzewidzianych zdarzeń losowych. W powyższych przypadkach Strony spiszą protokół konieczności zmian do Umowy i zawrą stosowny aneks do Umowy, z zastrzeżeniem, że w przypadkach wymagających uzyskania zgody Instytucji finansującej projekt, wprowadzenie zmian Umowy wymaga zgody tej Instytucji. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
a) danych teleadresowych,
b) danych rejestrowych,
c) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy. Zamawiający zastrzega możliwość:
a) odwołania postępowania w ramach zapytania ofertowego w każdym czasie bez wskazania przyczyny;
b) zakończenia postępowania bez dokonania wyboru Wykonawcy;
c) unieważnienia postępowania ofertowego w momencie uzyskania ofert przewyższających zakładany budżet na realizację zamówienia lub ofert rażąco niskich lub zaistnienia innej przyczyny uniemożliwiającej zawarcie umowy z Wykonawcą.
Zamawiający zastrzega sobie również możliwość istotnej zmiany umowy w zakresie adekwatnym do zaistniałych okoliczności, których Zamawiający nie mógł obiektywnie przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności w przypadku:
a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa, mającej wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji przedmiotu umowy;
b) powstania nadzwyczajnych okoliczności będących „siłą wyższą” skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy – jako siłę wyższą rozumie się wydarzenia i okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezależne od woli którejkolwiek ze Stron umowy;
c) powstania nadzwyczajnych okoliczności niebędących „siłą wyższą”, grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy;
Forma zmian – aneks do umowy z Wykonawcą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Do udziału w postępowaniu dopuszczony zostanie wykonawca, który wraz z ofertą dostarczy:
1. Wypełniony Formularz Ofertowy wraz z załącznikami:
a. Oświadczenie oferenta o spełnianiu kryteriów uczestnictwa w postępowaniu wraz z referencjami zrealizowanych robót
b. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych
c. Oświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
d. Aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków z właściwego Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
2. Kosztorys ofertowy wykonany w oparciu o „Przedmiar robót”, który jest załącznikiem do niniejszego Zapytania ofertowego.
3. Dowód wniesienia wadium.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
L.p. Kryterium waga 1 0/01
1. Cena netto - KI 70%
2. Serwis - czas usunięcia awarii (wad) — K2 15%
3. Okres gwarancji na roboty instalacyjne — K3 15%
Maksymalna liczba punktów, które można uzyskać w kryterium K1 - „Cena” to 70 pkt (waga
70%).
Maksymalną punktację otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową. Punkty w kryterium K1, poszczególnym badanym ofertom będą przyznawane według następującej zależności:
K1 = Cn/Cb x 70 pkt
gdzie:
K1 — liczba punktów przypisanych ofercie badanej w kryterium „Cena” z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
Cn — najniższa cena ze wszystkich ofert [PLN]
Cb - cena oferty badanej [PLN]
70 pkt. — maksymalna ilość punktów, możliwa do uzyskania w ramach tego kryterium (waga 70%)
Cena oferty musi pokrywać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, wynikające wprost z projektu. Cena musi zawierać również koszty nie ujęte w Dokumentacji technicznej, bez których nie można wykonać przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający przekazanie obiektu do użytkowania.
Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, wezwie Wykonawcę do udzielenia wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Maksymalna liczba punktów, które można uzyskać w kryterium K2 - „Czas usunięcia awarii (wad)” to 15 pkt. (waga kryterium - 15%).
Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość Czasu usunięcia awarii (wad), w przedziale od 24 godzin do 96 godzin. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości Czasu usunięcia awarii (wad) dłuższego niż 96 godzin, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego Czasu usunięcia awarii (wad), Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje usunięcia awarii (wad), i ofertę odrzuci.
Wykonawca może zaproponować długość okresu Czasu usunięcia awarii (wad) krótszy niż wyznaczony minimalny 24 godziny, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 24 godziny - najkrótszy przyjęty w kryterium oceny ofert. Wykonawcy zobowiązani są oferować długości okresu Czasu usunięcia awarii (wad) w pełnych godzinach w przedziale od 24 do 96 godzin.
Punkty za kryterium „Czas usunięcia awarii (wad)” zostaną obliczone wg następującego
wzoru :
K2 =CZn/CZb x 15 pkt
Gdzie:
K2 — liczba punktów przypisanych ofercie badanej w kryterium „Czas usunięcia awarii (wad)” z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
CZn — najkrótszy czas usunięcia awarii - 24 godziny
CZb - czas usunięcia awarii w badanej ofercie (w godzinach)
15 pkt. — maksymalna ilość punktów, możliwa do uzyskania w ramach tego kryterium
(waga 15%)
3. Maksymalna liczba punktów, które można uzyskać w kryterium K3- „Okres gwarancji” to 15 pkt. (waga kryterium - 15%).
Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 24 miesięcy do 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszej niż 24 m-ce, Zamawiający ofertę odrzuci.
W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji,
Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji, i ofertę odrzuci.
Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 60 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 miesięcy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert. Wykonawcy zobowiązani są oferować długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach w przedziale od 24 do 60 miesięcy.
Punkty za kryterium „Okres gwarancji na roboty budowlane” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
K3 = OGn/OGb x 15 pkt
Gdzie:
K3 — liczba punktów przypisanych ofercie badanej w kryterium „ Okres gwarancji na roboty budowlane” z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
OGn — najdłuższy okres gwarancji (36 miesięcy)
OGb — okres gwarancji w badanej ofercie (w miesiącach)
15 pkt. — maksymalna ilość punktów, możliwa do uzyskania w ramach tego kryterium
(waga 15%)
Każda oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą sumą liczby punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:
S=K1+K2+K3
gdzie:
S - suma punktów uzyskana przez ofertę
K1 - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”
K2 - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Czas usunięcia awarii (wad)”
K3 - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Okres gwarancji na roboty budowlane”
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Wykluczenia
Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
2. została przygotowana niezgodnie z wymogami Zamawiającego lub
3. nie zawiera wszystkich wymaganych załączników lub
4. termin wykonania jest dłuższy niż wymagany przez Zamawiającego lub
5. oferta nie spełnia wymogów technicznych wskazanych przez Zamawiającego lub
6. została złożona przez podmiot:
a) niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru wykonawcy lub
b) powiązany osobowo lub kapitałowo z zamawiającym lub
7) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym lub
8) nie wniesiono wadium przed upływem terminu do składania ofert lub
9) oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
Nazwa
ZOP-INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
21-040 Świdnik
lubelskie
, świdnicki
Numer telefonu
601174172
NIP
7123375014
Tytuł projektu
Poprawa efektywności energetycznej nawy północnej budynku B4A przy ul. Kuźniczej 13 w Świdniku
Numer projektu
RPLU.05.01.00-06-0056/19-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
PHU FIRMPOL BEATA CIECHOŃSKA 20-423 Lublin ul. Piękna 9
NIP: 712- 185-44-37 Regon: 060011161
oferta wpłynęła dn. 14.08.2020r.
Cena (z podatkiem VAT): 335 928,20 zł. (słownie: trzysta trzydzieści pięć tysięcy dziewięćset dwadzieścia osiem 20/100 zł)