Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy składać mailowo na adres email:
j.zagrabska@mazowia.eu;
lub pocztą polską na adres:
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa z dopiskiem:
Sz. P. Justyna Zagrabska,
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
j.zagrabska@mazowia.eu
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Justyna Zagrabska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
022/542-20-72
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa usługa cateringowa będzie realizowana podczas konferencji dla maksymalnie 50 osób w: Ciechanowie, Ostrołęce, Piasecznie, Płocku, Radomiu, Siedlcach, Wołominie, Żyrardowie.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi cateringowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
mazowieckie
Powiat:
Cel zamówienia
Wyłonienie Wykonawcy, który zrealizuje kompleksową usługę cateringową podczas 8 konferencji na terenie Województwa Mazowieckiego.
Przedmiot zamówienia
Kompleksowa usługa cateringowa podczas konferencji regionalnych w: Ciechanowie, Ostrołęce, Piasecznie, Płocku, Radomiu, Siedlcach, Wołominie, Żyrardowie.
Kod CPV
55300000-3
Nazwa kodu CPV
Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin: do dnia 16.12.2020 r. Informacje dotyczące terminów i godzin organizacji poszczególnych konferencji zostaną przekazane Wykonawcy do 7 dni roboczych przed każdym wydarzeniem.
Uwaga: Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że konferencje realizowane będą w 2020 r. W przypadku zagrożenia epidemiologicznego COVID-19 wywołanego koronawirusem SARS-CoV-2 i/lub decyzji rządu, i/lub innych organów, które mogą nałożyć ograniczenia w zakresie organizacji imprez masowych, które ograniczą Zamawiającemu i Wykonawcy możliwość realizacji zamówienia w 2020 r., umowa będzie realizowana sukcesywnie do dnia 16 grudnia 2021 r. W sytuacji, gdy z powyższych przyczyn zrealizowanie wszystkich konferencji nie będzie możliwe, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie zrealizowaną część zamówienia.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
posiadania uprawnień lub kompetencji do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia w zakresie, o którym mowa w przepisach ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U z 2018 r., Nr 136, poz. 1541, z późn. zm.), w związku Rozporządzeniem (WE) nr 882/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. (Dz. U. UE L 139 z 30.04.2004 r.), wymagającej uzyskania wpisu w rejestrze zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) należycie co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługi polegające na obsłudze restauracyjno–cateringowej w trakcie trwania wydarzenia o charakterze konferencyjno-wystawowym, seminarium, konferencji, warsztatów, dla co najmniej 50 osób (w każdym wydarzeniu), o wartości co najmniej 5.000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych brutto) każda z usług”;
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Koordynatora usługi/ menagera – osoba, która koordynowała realizację co najmniej 3 imprez/eventów, tj. o charakterze: spotkań/seminariów/ konferencji/warsztatów, każde wydarzenie o wartości minimum 5 000,00 złotych brutto oraz w każdym z nich kierowała zespołem nie mniejszym niż 6-osobowym. Osoba ta, w przypadku każdego wydarzenia, była odpowiedzialna za działania dotyczące kompleksowych usług cateringowych a zakres wykonanych przez nią czynności obejmował co najmniej realizację działań organizacyjnych, obsługi klientów, kontaktu z Partnerami i Podwykonawcami;
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca przystępujący do postępowania przedstawi opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej (OC), a w przypadku ich braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) ), w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto).
Dodatkowe warunki
Wykonawca przystępujący do postępowania musi przedłożyć ubezpieczenie od Następstwa Nieszczęśliwych Wypadków (NNW), dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego na kwotę 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto);
Warunki zmiany umowy
I. Usługa będzie realizowana od dnia podpisania umowy do 16 grudnia 2020 roku z zastrzeżeniem, że w przypadku zagrożenia epidemiologicznego COVID-19 wywołanego koronawirusem SARS-CoV-2 i/lub decyzji rządu, i/lub innych organów, które mogą nałożyć ograniczenia w zakresie organizacji imprez masowych, które ograniczą Zamawiającemu i Wykonawcy możliwość realizacji zamówienia w 2020 r., usługa będzie realizowana sukcesywnie do dnia 16 grudnia 2021 r. W sytuacji, gdy z powyższych przyczyn zrealizowanie wszystkich konferencji nie będzie możliwe, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie zrealizowaną część zamówienia.
II. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w zakresie:
1. zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i były wskazane w ofercie Wykonawcy, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy;
2. rozszerzenia liczby osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zarówno wskazanych przez Wykonawcę w ofercie, jak również osób nie wskazanych w ofercie.
B. Warunkiem zmiany wskazanej w ust. C pkt 1 jest wystąpienie okoliczności lub zdarzenia losowego uniemożliwiającego danej osobie wykonywanie czynności wynikających z zawartej umowy lub utrata uprawnień do wykonywania takich czynności (jeżeli dotyczy), czego Strony nie mogły przewidzieć wcześniej.
C. Warunkiem zmiany wskazanej w ust. C pkt 2 jest konieczność zwiększenia ilościowego osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia w celu zapewnienia jego terminowej realizacji przy jednoczesnej obsłudze zamówienia przez osoby wskazane przez Wykonawcę w ofercie.
D. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o konieczności zmiany osób lub rozszerzeniu liczby osób nie później niż na 2 dni robocze przed konferencją, w której miała uczestniczyć zmieniana osoba lub dodana osoba. Powiadomienie o konieczności zmiany lub rozszerzenia liczby osób musi mieć formę pisemną lub e-mailową.
E. Powiadomienie o konieczności zmiany osoby musi zawierać minimalnie: imię i nazwisko, pełnioną funkcję oraz przyczynę braku możliwości realizacji zadań przez daną osobę. Wraz z powyższą informacją Wykonawca zobowiązany jest zaproponować minimum jedną osobę, która będzie realizowała zadania w zastępstwie oraz o posiadanych kwalifikacjach i doświadczeniu opisanych w SOPZ.
F. Powiadomienie o konieczności rozszerzenia liczby osób musi zawierać minimalnie: imię i nazwisko, pełnioną funkcję, przyczynę dodania osoby oraz o informację o posiadanych kwalifikacjach i doświadczeniu opisanych w SOPZ wraz z powyższą informacją Wykonawca zobowiązany jest zaproponować inną osobę, zdolną do wykonywania czynności będącej przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, czyli posiadającego minimalne kwalifikacje i doświadczenie opisane w SOPZ.
G. Zamawiający najpóźniej na 1 dzień roboczy przed konferencją udzieli odpowiedzi dotyczącej akceptacji lub braku akceptacji zaproponowanej osoby. W przypadku braku akceptacji, Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego (w tym samym dniu) przedstawienia kolejnych kandydatur, tak aby zadanie było realizowane przez osoby spełniające wszystkie wymagania Zamawiającego oraz w liczbie opisanej w SOPZ. Zmiana lub zwiększenie liczby osób nie może spowodować zwiększenia ceny za realizację przedmiotu zamówienia, nie może również wpłynąć na termin i jakość realizowanych usług.
H. Zmiana lub zwiększenie liczby osób musi być dokonane w formie pisemnej. Do dokonania zmian nie jest wymagane zawarcie aneksu.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Polisa od Odpowiedzialności Cywilnej;
2. Wpis do rejestru zakładów podlegających kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
3. Wykaz usług;
4. Wykaz osób;
5. Formularz oferty.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Załącznik KRYTERIA OCENY
100% ceny
Wykluczenia
Wyklucza się z postępowania Wykonawców, którzy:
1. nie spełnią warunków wymaganych przez Zamawiającego;
Nazwa
WOJEWÓDZTWO MAZOWIECKIE/MAZOWIECKA JEDNOSTKA WDRAŻANIA PROGRAMÓW UNIJNYCH
Adres
03-301 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
(22)5422000
Fax
(22)6983144
NIP
1132453940
Tytuł projektu
Plan Działań Pomocy Technicznej MJWPU na lata 2019-2023 w zakresie informacji i promocji
Numer projektu
RPMA.11.01.00-14-0008/18-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Restauracja Amfitrion Sp. z o.o.
Ul. Smoleńska 75/8
Warszawa
03-528
Data wpłynięcia oferty: 2020-08-05
Cena: 16 000,00