Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostawa urządzenia do automatycznej selekcji wyrobów tekstylnych na podstawie składu włókien, ich koloru oraz stopnia wilgotności

Data publikacji: 23.07.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 24-08-2020

Numer ogłoszenia

1255570

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Oferta powinna być przekazana w terminie składania ofert
a) w formie papierowej, podpisanej i opieczętowanej listem poleconym lub kurierem lub osobiście na adres 3R Recycling sp. z o.o. S.K. ul. Partyzancka 11, 21-020 Milejów, Polska
lub
b) w formie skanu podpisanej i opieczętowanej oferty pocztą elektroniczną na adres: s.bebenek@3r-recycling.pl z tytułem maila „oferta dotycząca zapytania ofertowego z dnia 23.07.2020”
2. Oferta powinna
• zawierać informację jaki podmiot będzie stroną umowy
• być opatrzona pieczęcią firmową,
• zawierać datę jej sporządzenia,
• zawierać adres Dostawcy,
• zawierać Oświadczenie, o którym mowa w opisie podmiotów dopuszczonych do składania ofert, a które stanowi załącznik do niniejszego Zapytania,
• zawierać wypełniony Formularz ofertowy, który stanowi załącznik do niniejszego Zapytania,
• zawierać specyfikację urządzenia oraz parametry techniczne poszczególnych elementów
• zawierać pozostałe dokumenty wymagane w zapytaniu ofertowym
• zostać przygotowana w języku polskim,
• zawierać imię i nazwisko oraz dane kontaktowe, telefon i adres e-mail, osoby wyznaczonej do kontaktów z Zamawiającym,
• być opatrzona podpisem osoby upoważnionej lub umocowanej do reprezentowania Dostawcy.
• zawierać aktualny wyciąg z bazy CEIDG lub KRS
• referencje od co najmniej 3 klientów
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
4. Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych
5. Oferta powinna być ważna przez 2 miesiące od momentu złożenia Oferty. Oferty nieopatrzone datą ważności traktuje się, jako oferty ważne przez 2 miesiące od momentu wpływu oferty, jako odpowiedź na Zapytanie ofertowe.
6. Oferta powinna być wyrażona w walucie „polski złoty”
7. Oferta powinna obejmować wszystkie warunki na jakich Oferent chce realizować zamówienie w tym m.in. płatności, gwarancji, harmonogramu prac
8. W przypadku złożenia oferty niezgodnie z powyższymi wymaganiami lub po upływie terminu składania ofert lub oferty niekompletnej w szczególności niezawierającej wymaganych informacji , oświadczeń lub dokumentów za wyjątkiem braku podania ważności oferty zgodnie z zapisem pkt. 5 niniejszego zapytania Zamawiający ofertę odrzuci jako ofertę niezgodną z treścią zapytania ofertowego.
9. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent.
10. W przypadku wątpliwości związanych z merytoryczną zawartością złożonych ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Oferenta do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień. Nie zostanie wezwany do uzupełnień Oferent. który złoży ofertę niekompletną i nie poprawną pod względem formalnym.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

s.bebenek@3r-recycling.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Sylwia Bębenek

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

605249963

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa Urządzenia do automatycznej selekcji wyrobów tekstylnych na podstawie składu włókien, ich koloru oraz stopnia wilgotności

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: łęczyński Miejscowość: Milejów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie dostawcy Urządzenia do automatycznej selekcji wyrobów tekstylnych na podstawie składu włókien, ich koloru oraz stopnia wilgotności w ramach projektu na realizację którego Zamawiający otrzymał decyzję o finansowaniu w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa III: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałania 3.2.2 „Kredyt na Innowacje technologiczne”.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie Urządzenia do automatycznej selekcji wyrobów tekstylnych na podstawie ich składu włókien, ich koloru oraz stopnia wilgotności. Urządzenie powinno wykorzystywać technikę spektroskopową opartą na absorpcji molekularnej mierzonej w części widma w bliskiej podczerwieni. Następnie tekstylia powinny być automatycznie sortowane przez powietrze pod ciśnieniem do odpowiedniej kategorii. Wydajność urządzenia: 3.600 sztuk / godzinę z 1 operatorem. Linia powinna uwzględniać wszystkie poniższe funkcjonalności i parametry techniczne:

WYMAGANIA MINIMALNE:
Urządzenie powinno składać się z następujących części:
• Pas rozładunkowy z min. wys. ścian bocznych 1000 mm oraz możliwością kontrolowania jego ruchu przez Operatora
• Platforma operatora i stół sortujący
• Automatyczny system podawania do skanera
• Skaner wykorzystujący technikę spektroskopową opartą na absorpcji molekularnej mierzonej w części widma w bliskiej podczerwieni
• Jednostka detekcji kolorów – kolory ciemne, kolory jasne, przedmioty wielokolorowe i przedmioty jednokolorowe
• System ewakuacji z ośmioma dmuchawami
• Elektryczny układ sterowania z HMI
• Oprogramowanie z widmami odniesienia (bawełna, wiskoza, poliester, wełna, akryl, nylon, stopień wilgotności)
Parametry urządzenia
• Wydajność urządzenia: minimum 3.600 sztuk / godzinę
• Obsługiwana przez jednego operatora
• Gwarantowana dokładność na poziomie min. 80%
Dodatkowe wymogi
• Licencja na oprogramowanie w cenie urządzenia
• Elektroniczny podręcznik w języku polskim w postaci pliku PDF na płycie CD-ROM
• Deklaracja zgodności WE
• Gwarancja: min. 12 m-cy

Zamówienie obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie urządzenia, instruktarz personelu w zakresie obsługi urządzeń oraz serwis i gwarancję.
Wszystkie elementy linii muszą być fabrycznie nowe.
Urządzenie musi uwzględniać warunki techniczne i konstrukcyjne budynku, w którym zlokalizowana będzie produkcja. Wyciąg z dokumentacji technicznej budynku stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania.
Urządzenie musi spełniać obowiązujące normy i wymogi przepisów w zakresie środowiskowym, PPOŻ i BHP. Przed uruchomieniem urządzenia i jego końcowym odbiorem technicznym Dostawca zobowiązany jest do przedłożenia wszystkich wymaganych prawem zezwoleń i atestów.
Oferent zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu w ramach dostawy instrukcji obsługi oraz karty gwarancyjnej urządzenia w języku polskim. W przypadku posiadania dokumentacji w innym języku, zapewnia odpowiednie ich tłumaczenie na język polski.
Wymagany okres gwarancji dotyczący wszystkich podzespołów- minimum 12 miesięcy od protokolarnego odbioru urządzenia
Wymagany maksymalny czas reakcji serwisowej rozumianej jako podjęcie czynności naprawczych /diagnostycznych w siedzibie Zamawiającego nie dłuższy niż 48h.

Kod CPV

42990000-2

Nazwa kodu CPV

Różne maszyny specjalnego zastosowania

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Nie dotyczy

Harmonogram realizacji zamówienia

Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany do 30.09.2020 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Dostawca, posiadający wszelkie uprawnienia, które pozwalają mu na zrealizowanie przedmiotu Zapytania Ofertowego. Spełnienie warunku udziału w postępowaniu będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Dostawcy

Wiedza i doświadczenie

Dostawca musi wykazać, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem niezbędnymi do realizacji prac objętych przedmiotem Zapytania Ofertowego. Spełnienie warunku udziału w postępowaniu będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Dostawcy wraz z referencjami od trzech kontrahentów którym wykonawca dostarczył podobne urządzenia o wartości minimum 800 tys. PLN każda

Potencjał techniczny

Dostawca musi wykazać, że dysponuje potencjałem technicznym, niezbędnym do realizacji przedmiotu Zapytania Ofertowego. Spełnienie warunku udziału w postępowaniu będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Dostawcy

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Dostawca musi wykazać, że dysponuje zasobami kadrowymi, niezbędnymi do realizacji przedmiotu Zapytania Ofertowego. Spełnienie warunku udziału w postępowaniu będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Dostawcy

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Dostawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia oraz że nie zalega w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. W przypadku podmiotów zagranicznych spełnienie warunku udziału w postępowaniu będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Dostawcy.

Dodatkowe warunki

a) Zamawiający nie zwraca Oferentom kosztów przygotowania ofert i innych kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem Oferty.
b) Oferta zwycięska zostanie wybrana niezwłocznie po upływie terminu oceny ofert. Sam wybór oferenta nie będzie oznaczał zaciągnięcia zobowiązania cywilno-prawnego. Oferent, który wygra konkurs ofert zobowiązany będzie do zawarcia umowy w terminie określonym przez Zamawiającego, nie później niż przed upływem terminu związania ofertą na warunkach określonych w ofercie.
c) Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia Umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych złożonych ofert lub unieważni postępowanie i przeprowadzi ponowną procedurę wyboru.
d) Złożenie Oferty oznacza akceptację przez Oferenta wszystkich warunków niniejszego zapytania ofertowego.
e) Oferenci mogą zadawać pytania do przedmiotu zamówienia najpóźniej 3 dni robocze przed zakończeniem terminu składania ofert. Pytania należy składać wyłącznie drogą mailową na adres s.bebenek@3r-recycling.pl Odpowiedzi będą udzielane w ciągu 2 dni roboczych za pośrednictwem portalu www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.
f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zadawania pytań dotyczących proponowanych urządzeń i ich składowych. Ewentualne pytania będą zadawane w okresie trwania postępowania ofertowego i 5 dni po jego zakończeniu, drogą mailową na wskazany w ofercie adres.
g) Zamawiający przewiduje możliwość negocjowania warunków dotyczących ceny, oraz harmonogramu realizacji projektu i warunków płatności bez możliwości negocjowania terminu ostatecznego realizacji zamówienia.
• Decyzję o ewentualnym podjęciu negocjacji podejmie Zamawiający w ciągu 5 dni po zakończeniu terminu na składanie ofert
• Do negocjacji zaproszeni zostaną maksymalnie trzej Oferenci, którzy otrzymali największą punktację w ramach kryteriów określonych w zapytaniu
• Negocjacje prowadzone będą w okresie do 14 dni po zakończeniu terminu na składanie ofert
• Po zakończeniu negocjacji sporządzony zostanie protokół z negocjacji a uczestnicy negocjacji zostaną poinformowani o jej wyniku
h) Zamawiający zastrzega możliwość anulowania niniejszego postępowania (zapytania) na każdym jego etapie bez podania przyczyn
i) Oferent składając ofertę wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie przez Zamawiającego, uczestników postępowania oraz inne uprawnione podmioty, danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z póź. zm.) zawartych w ofercie oraz załącznikach do niej.
Administratorem danych osobowych podawanych w związku ze składaną ofertą jest 3R Recycling Sp. z o.o. S.K., ul. Rapackiego 14, 20-150 Lublin - „Spółka”. Dane osobowe oferenta (strony składającej ofertę) w odpowiedzi na opublikowane zapytanie ofertowe (podstawa przetwarzania -> art. 6 ust. 1 lit. b) rodo), a także jego przedstawicieli oraz innych osób działających w jego imieniu np. pracowników lub współpracowników oferenta (podstawa przetwarzania -> art. 6 ust. 1 lit. f) rodo tj. tzw. uzasadniony interes administratora danych), będą przetwarzane w celu zbadania złożonej oferty w toku postępowania ofertowego, a w razie wyboru oferty – w celu zawarcia oraz wykonania umowy.
Dane osobowe mogą być przetwarzane także do celów dochodzenia, ustalenia lub obrony przez roszczeniami związanymi z postępowaniem ofertowym, a następnie realizacją zawartej w oparciu o ofertę umowy.
Dane osobowe mogą być wykorzystywane także w celu realizacji zobowiązań publicznoprawnych wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c) rodo).
Dane nie będą nikomu udostępniane, chyba, że będzie to niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest Spółka lub wynikać to będzie z przepisów prawa. Spółka może powierzyć dane osobowe np. dostawcom usług informatycznych czy księgowych, czy przekazać korespondencję i dokumenty dotyczące oferty pomiędzy upoważnionymi pracownikami Spółki.
Oferentowi przysługuje prawo dostępu do danych, w tym uzyskania kopii danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do zgłoszenia sprzeciwu (gdy przetwarzanie następuje na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f rodo). Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
Dane osobowe zostaną usunięte lub zanonimizowane maksymalnie po upływie okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń związanych ze złożoną ofertą lub realizacją umowy, w szczególności wynikających z procesu ofertowania lub zawierania i realizacji umowy zawartej przez Spółkę, zobowiązań publicznoprawnych lub krócej jeżeli zgłosisz skuteczny sprzeciw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji w/w celów. We wszelkich kwestiach dotyczących ochrony danych należy kontaktować się z nami pisząc na adres Spółki lub na adres mailowy: s.bebenek@3r-recycling.pl Więcej informacji o przysługujących prawach jest dostępnych na stronie www.rodo.gov.pl
Zamawiający informuje, że dane osobowe o których mowa w poprzednim akapicie przetwarzane są w celu wypełnienia prawnie usprawiedliwionego celu jakim jest w szczególności: przeprowadzenie postępowania w formule Zapytanie Ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności, zawarcie i realizacja umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą, dokonanie rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy.

Warunki zmiany umowy

Wykonawca winien zwrócić szczególną uwagę na oświadczenie zawarte w załączniku nr 6 do niniejszego zapytania, w którym oświadcza, że zapoznał się z istotnymi postanowieniami umowy i w przypadku wybrania jego oferty jest gotów do podpisania umowy na podanych przez Zamawiającego warunkach. Umowa z dostawcą będzie sporządzona w oparciu o treść niniejszego zapytania oraz przedstawioną ofertę.

Ogólne warunki umowy istotne dla Zamawiającego są następujące:
1. Przedmiot umowy obejmuje dostawę Urządzenia do automatycznej selekcji wyrobów tekstylnych na podstawie składu włókien, ich koloru oraz stopnia wilgotności, niezbędnego do realizacji projektu: „ Wdrożenie technologii produkcji płyt kompozytowych z odpadów tekstylny i polimerowych”, na realizację którego Zamawiający otrzymał decyzję o finansowaniu w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa III: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałania 3.2.2 „Kredyt na Innowacje technologiczne”, zgodnie z opisem zawartym w części „Przedmiot zamówienia” zapytania ofertowego nr. …......................... z dnia 23.07.2020 r
2. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie ze złożoną ofertą (stanowiącą załącznik do niniejszej umowy) i dokumentacją przetargową będącą integralną częścią umowy oraz według wytycznych Zamawiającego.
3. Warunki płatności:
30% przy zamówieniu, po otrzymaniu faktury za zaliczkę
60%, przed dostawą
10% po instalacji w siedzibie Zamawiającego, pierwszym uruchomieniu oraz podpisaniu protokołu końcowego odbioru urządzenia
4. Wykonawca oświadcza, że dla dostarczenia przedmiotu umowy posiada odpowiednie zaplecze techniczne oraz stosowne uprawnienia i kwalifikacje. Wykonawca gwarantuje, że:
a) dostarczone w ramach umowy urządzenia będą jego własnością i nie będą obciążone jakimikolwiek prawami osób trzecich;
b) dostarczone urządzenia będą należytej jakości;
c) dostarczone urządzenia są fabrycznie nowe;
d) wystawi deklarację zgodności CE
5. W przypadku wystąpienia opóźnienia w oddaniu przedmiotu umowy lub opóźnienia w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze, wartość faktury końcowej zostanie pomniejszona o wysokość kar umownych. Dostawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:
a) za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Dostawca - w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto za przedmiot umowy;
b) za opóźnienie w oddaniu przedmiotu umowy – w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego brutto za przedmiot umowy za każdy dzień opóźnienia;
c) za opóźnienie w usunięciu wad/usterek stwierdzonych przy odbiorze - w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień opóźnienia, liczonej od dnia wyznaczonego na usunięcie wad/usterek.
Za termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy uważa się datę podpisania obustronnego protokołu odbioru bez uwag, potwierdzającego wykonanie całego przedmiotu umowy.
Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzania zmian do Umowy z Dostawcą po jej zawarciu, w następujących przypadkach:
a) jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) zmian w zakresie lub sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
c) zmian istotnych dla zlecenia regulacji prawnych;
d) konieczności wykonania prac dodatkowych, wpływających na termin wykonania prac objętych umową podstawową
e) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zawartej umowy
Zmiana umownego terminu wykonania Umowy z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień;
Niedotrzymanie pierwotnego terminu z przyczyn innych niż wymienione w pkt a)-e) skutkować będzie naliczeniem za każdy dzień opóźnienia kary umownej, co zostanie uregulowane w umowie z Wykonawcą.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

• Formularz ofertowy – wg wzoru zamieszczonego w niniejszym zapytaniu ofertowym – załącznik nr 1
• Oświadczenia oferenta - wg wzoru zamieszczonego w niniejszym zapytaniu ofertowym – załącznik nr 2 i 3
• Listę referencyjną – wg wzoru zamieszczonego w zapytaniu ofertowym – załącznik nr 5
• Zaświadczenie o niezaleganiu wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego
• Koncepcja układu urządzenia
• Wypis z KRS lub CEIDG

Zamówienia uzupełniające

Nie dotyczy

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń Dostawcy oraz na podstawie dokumentacji technicznej opisującej przedmiot zamówienia, prezentującej w sposób czytelny i nie budzący wątpliwości parametry i funkcjonalności wymagane przez zamawiającego, co umożliwi ocenę spełnienia wymogu. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana przez zamawiającego metodą spełnia/nie spełnia.
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty oraz przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo do weryfikacji oświadczeń Dostawcy (spełnia/nie spełnia) dot. warunków udziału w postępowaniu na podstawie właściwych dokumentów potwierdzających oświadczenie Dostawcy.
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego ze względu na niespełnienie wymagań odnośnie wymogów.
Zamawiający dokona oceny według wagi punktowych następujących kryteriów:

• Kryterium nr 1 - Łączna cena oferty - waga kryterium 90%
• Kryterium nr 2 – Deklarowany czas dostawy – waga kryterium 5%
• Kryterium nr 3 - Gwarancja na instalację i jej elementy - waga kryterium 5%

Kryterium 1: ŁĄCZNA CENA OFERTY (C)
Waga: 90
Sposób oceny: Stosunek cenny najniższej oferty do ceny badanej oferty mnożony przez 90. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.
UWAGA: Oferta powinna zawierać wynagrodzenie netto za przedmiot zamówienia oraz obowiązujący podatek od towarów i usług VAT i cło jeśli dotyczy.
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując czy dostawa będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. W sytuacji, gdy w postępowaniu o niniejsze zamówienia wezmą udział podmioty zagraniczne, które na podstawie odrębnych przepisów nie są zobowiązane do uiszczenia podatku VAT na terenie Polski, oferty sporządzone przez takich wykonawców zawierają cenę z 0 % stawką podatku VAT. Obowiązek podatkowy w sytuacji nabywania towarów lub usług od podmiotów zagranicznych, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług spoczywa na Zamawiającym. Dokonując czynności oceny oferty w zakresie kryterium ceny Zamawiający dla porównania tych ofert doliczy do ceny ofertowej podmiotów zagranicznych, kwotę należnego podatku VAT oraz cła (jeśli dotyczy – wykonawcy spoza Unii Europejskiej), które obciążają Zamawiającego z tytułu realizacji umowy.

Kryterium 2: DEKLAROWANY CZAS DOSTAWY (D)
Waga: 5
Sposób oceny:
Najkrótszy termin dostarczenia spośród złożonych ofert: 5 pkt.
Termin dostarczenia dłuższy niż najkrótszy wynikający ze złożonych ofert: 0 pkt.

Kryterium 3: GWARANCJA (G)
Gwarancja powinna obejmować wszystkie urządzenia i ich podzespoły
Waga: 5
Sposób oceny:
Za spełnienie powyższego kryterium Oferent otrzymuje odpowiednio 5 lub 0 punktów, wg wskazanej w ofercie długości okresu gwarancji:
• Okres gwarancji powyżej 12 miesięcy - 5 pkt.
• Okres gwarancji 12 miesięcy – 0 pkt.


Zamawiający przydzieli każdej ofercie odpowiednią liczbę punktów według następującego wzoru:
• P = C + D+ G

Łączna maksymalna liczba punków w ramach kryteriów wynosi 100.
Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej oferentów takiej samej liczby punktów. Zamawiający dokona wyboru oferty wykazującej pierwsze najniższą cenę. Jeżeli cena jest taka sama w drugiej kolejności będzie brany pod uwagę krótszy termin dostawy urządzenia.

Wykluczenia

Informujemy, iż w postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału podmioty, które pozostają z Firmą 3R Recycling sp. z o.o. spółka komandytowa w relacji powiązania osobowego lub kapitałowego.
Ocena wystąpienia powiązań osobowych lub kapitałowych prowadzona jest na podstawie orzecznictwa oraz praktyki decyzyjnej Komisji Europejskiej, odwołujących się do treści zalecenia Komisji 2003/361/WE z dnia 6 maja 2003 r. dotyczącego definicji mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw (Dz.U. L 124 z 20.5.2003, s. 36).
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się także wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim albo we wspólnym pożyciu, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

3R RECYCLING SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA

Adres

20-006 Lublin

lubelskie , Lublin

Numer telefonu

605249963

NIP

7123300192

Tytuł projektu

Wdrożenie technologii produkcji płyt kompozytowych z odpadów tekstylnych i polimerowych

Numer projektu

POIR.03.02.02-00-1444/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 490