Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Wszystkie Oferty muszą zostać złożone zgodnie z wymogami wskazanymi w pkt. X oraz dostarczone w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.08.2020 r. do godziny 23:59 (decyduje data wpływu) na adres mailowy: przetarg@vectisiuris.com.
2. Wpłynięcie oferty zostanie niezwłocznie potwierdzone drogą mailową przez Zamawiającego.
3. Przed złożeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z treścią Zapytania ofertowego oraz z treścią załączników do Zapytania ofertowego. Składając ofertę, wykonawca akceptuje ich treść.
4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
6. Zamawiający nie zapoznaje się z treścią ofert do upływu terminu, o którym mowa w pkt. 1.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
przetarg@vectisiuris.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Grzegorz M. Tracz
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
516 147 818
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Moduł edycji pisma
Moduł ten umożliwi edycję wygenerowanego pisma dotyczącego danej sprawy, co będzie dawać wrażenie edytowania finalnego pliku PDF. Dzięki temu modułowi prawnicy oraz klienci będą mieć możliwość edycji dokumentów w czasie rzeczywistym. Po zaakceptowaniu takiej edycji system wygeneruje ostateczny plik w formacie PDF. W trakcie pracy nad dokumentem, dzięki specjalnemu oknu obsługi tego typu dokumentów, będzie istniała możliwość dodawania do dokumentu adnotacji i uwag, które nie będą przenoszone na finalny plik PDF.
Moduł umożliwi również generowanie raportów na temat czasów obsługi konkretnych pracowników lub konkretnych typów procesów. Moduł generować będzie raporty finansowe dotyczące zarobków kancelarii.
Moduł raportowy
Moduł ten da możliwość raportowania czasu pracy przez pracowników kancelarii. W tym celu prawnik będzie musiał określić jaką czynność wykonuje (rozmowa telefoniczna, analiza dokumentów, korespondencja e-mailową itp.) oraz podać opis i czas trwania.
Moduł raportowy pozwoli kontrolować czas pracy pracowników, na co trzeba przeznaczyć więcej czasu, a co jest wykonywane szybko dzięki temu możliwe będzie przeprowadzenie działań rozwojowych w firmie, mających na celu ustalenie, jak usprawnić czy jeszcze lepiej udoskonalić wdrażaną w ramach projektu usługę.
Moduł kontaktu z klientem/prawnikiem
Moduł ten umożliwi umawianie się na kontakt, głównie telefoniczny, pomiędzy pracownikiem i klientem. Prośba o kontakt może wyjść z obu stron w zależności od potrzeb, gdzie określa się preferowaną godzinę i datę kontaktu. W przypadku gdy rodzaj sprawy tego będzie wymagać Klient będzie mógł skorzystać z innych form kontaktu (niżeli online) udostępnionych przez Wnioskodawcę, na co pozwoli niniejszy moduł, w tym przede wszystkim wideokonferencji czy rozmowy telefonicznej z prawnikiem prowadzącym sprawę, a nawet indywidualnego spotkania w siedzibie Klienta. Czas poświęcony na rozmowę prawnik lub konsultant będzie umieszczać w module raportowym.
Moduł notyfikacji
Dzięki modułowi notyfikacji każdy z użytkowników systemu będzie na bieżąco informowany o wszystkich zmianach zachodzących w jego sprawach. Moduł zaprezentuje to w formie krótkiego komunikatu tekstowego wraz z sygnałem dźwiękowym. Klient będzie informowany o zmianach w czasie rzeczywistych, bez konieczności odświeżania strony. Natomiast, jeśli w ramach prowadzonej sprawy dojdzie do sytuacji wymagającej pilnego zaangażowania Klienta np.: niepomyślny wyrok sądowy, czy decyzja administracyjna, które z założenia wymagają podjęcia działań w przewidzianym prawem terminie, to VECTIS IURIS poinformuje o tym Klienta zamieszczając stosowny komunikat na stronie głównej klienta oraz w teczce sprawy.
Moduł płatności
VECTIS IURIS działać będzie w oparciu o sprzedaż pakietów. Wykorzystanie pakietu w danym okresie rozliczeniowym nie będzie wyłączać możliwości zlecenia wykonania czynności poza pakietem. Ponadto Klient będzie mieć możliwość „doładowania” swojego konta dowolną kwotą korzystając z modułu płatności. Moduł płatności umożliwi natychmiastową płatność przy pomocy systemu np. dotPay (lub równoważne) lub płatność tradycyjnym przelewem na wskazane indywidualnie klientowi dane.
Integracja
W ramach realizacji powyższych modułów należy dokonać integracji tych modułów z modułami wytworzonymi w ramach Projektu w ramach 3 Osi Priorytetowej Przedsiębiorcza Małopolska Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020. Nadto wykonawca zobowiązuje się do zestawienia pełnego środowiska akceptacyjnego oraz produkcyjnego Systemu do świadczenia pakietowanej usługi prawnej wytworzonego w ramach realizacji Projektu w ramach 3 Osi Priorytetowej Przedsiębiorcza Małopolska Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020. Zamawiający dysponuje dokumentacją techniczną API REST umożliwiającą integrację dla modułu obsługi konta użytkownika [krótki opis modułu znajduje się w załączniku: "Zapytanie ofertowe nr 6"] oraz będzie dysponował dokumentacją API REST umożliwiającą integrację dla modułu obsługi spraw [ [krótki opis modułu znajduje się w załączniku: "Zapytanie ofertowe nr 6"] około 9 listopada 2020 r.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
małopolskie
Powiat:
Kraków
Miejscowość:
Kraków
Cel zamówienia
W ramach projektu zaplanowano realizacje działań, których celem jest wdrożenie wyników prac B+R, które to wdrożenie będzie skutkowało wzrostem innowacyjności oraz konkurencyjności firmy VECTIS IURIS, poprzez wdrożenie do oferty udoskonalonej, pakietowanej usługi prawnej, opierającej się na dedykowanym systemie informatycznym. Wnioskodawca w ramach projektu wdroży innowacje produktowa na poziomie krajowym. Zakres rzeczowy projektu obejmuje zakup następujących wartości niematerialnych i prawnych, na które będzie składał się system informatyczny: Moduł obsługi konta użytkownika, Moduł obsługi spraw, Moduł edycji pisma, Moduł raportowy, Moduł kontaktu z klientem/prawnikiem, Moduł notyfikacji, Moduł płatności; oraz środków trwałych: serwer, zestaw komputerowy 6 zestawów. Inwestycja zaplanowana w niniejszym projekcie wynika z przeprowadzonych przez firmie prac B+R oraz analizy rynku. Inwestycja przyniesie wymierne korzyści nie tylko dla całego przedsiębiorstwa, ale również regionu. Realizacja projektu umożliwi wprowadzanie innowacyjnych technologii, które pozwolą na wdrożenie do oferty udoskonalonej usługi, której dotychczas w Polsce nikt nie świadczył w sposób planowany przez Wnioskodawcę. Efektem wdrożenia innowacyjnej usługi może być przeniesienie centrum świadczenia usług prawniczych z województwa mazowieckiego Warszawa do województwa małopolskiego Kraków. Kompleksowa realizacja projektu istotnie wpłynie na rozwój przedsiębiorstwa oraz wzrost jego konkurencyjności. Realizacja niniejszego projektu ma docelowo prowadzić do zwiększenia przychodów firmy, wypromowania innowacyjnej usługi, do zbudowania silnej pozycji firmy na rynku, pozyskania nowych kontrahentów oraz nawiązania relacji biznesowych. Jednak zasadniczym celem wdrożenia przedmiotowego modelu świadczenia usług prawniczych jest udostępnienie wszystkim przedsiębiorcom dostępu do obsługi prawnej.
Przedmiotowe zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, Działanie 3.4 Rozwój i konkurencyjność małopolskich MŚP, Poddziałanie 3.4.3 Dotacje dla MŚP – wczesna faza rozwoju, Typ A „Wdrożenia wyników prac B+R, wynalazków oraz wzorów użytkowych przez MŚP funkcjonujące na rynku nie dłużej niż 24 m-ce”.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wartości niematerialnych i prawnych stanowiących element: Systemu informatycznego do świadczenia pakietowych usług prawnych w postaci następujących modułów: edycji pisma, raportowego, kontaktu z klientem/prawnikiem, notyfikacji i płatności, w ramach realizacji projektu „Wdrożenie wyników prac B+R dotyczących pakietowanej usługi prawnej w firmie VECTIS IURIS” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 –2020.
Kod CPV
72210000-0
Nazwa kodu CPV
Usługi programowania pakietów oprogramowania
Harmonogram realizacji zamówienia
1. Zamówienie musi zostać zrealizowane przez Wykonawcę od dnia podpisania umowy do dnia wskazanego przez Wykonawcę w ofercie.
2. Termin odbioru końcowego przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w przypadku konieczności zmiany terminu lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zmian zasad finansowania zadania wynikającego z podpisanych przez Zamawiającego umów z Instytucjami Pośredniczącymi.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej zapłaty za całość lub część przedmiotu zamówienia, o ile w zakresie całości lub części zostaną zrealizowane wszystkie wymagania wynikające z zawartej umowy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający uzna warunki za spełnione, jeżeli Wykonawca przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie zrealizował lub jest w trakcie realizacji co najmniej 3 projektów inwestycyjnych, z obszaru wytwarzania oprogramowania, spełniających wszystkie poniższe warunki:
i) każdy polegający na:
(1) sprecyzowaniu wymagań projektowych,
(2) wytworzeniu oprogramowania w oparciu o odpowiednio dobraną architekturę i technologię,
(3) testowaniu,
(4) wdrożeniu systemu dla użytkowników.
(5) wykorzystaniu stosu technologicznego o którym mowa w Zapytaniu ofertowym
ii) każdy o wartości minimum 50 000 PLN netto
iii) przynajmniej jeden o wartości wyższej lub równej 100 000 PLN netto
iv) przynajmniej jeden o wartości wyższej lub równej 250 000 PLN netto
Potencjał techniczny
Zamawiający uzna warunki za spełnione jeżeli Wykonawca dysponuje:
1. przynajmniej 10 stanowiskami komputerowymi;
2. przynajmniej 1 serwerem;
3. dostępem do klimatyzowanej sali konferencyjnej dla przynajmniej 10 osób.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający uzna warunki za spełnione, jeżeli Wykonawca dysponuje 12 pracownikami z wykształceniem wyższym kierunkowym (informatyka lub pokrewne), w tym:
i) 4 programistami frontend, z których każdy musi posiadać następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
(1) posiadać minimum roczne doświadczenie w zakresie programowania, inżynierii oprogramowania, zarządzania projektami oraz ogólnie rozumianego środowiska IT.
(2) współpracuje z Wykonawcą minimum przez okres 3 miesięcy przed ogłoszeniem przetargu
ii) 4 programistami backend, z których każdy musi posiadać następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
(1) posiadać minimum roczne doświadczenie w zakresie programowania, inżynierii oprogramowania, zarządzania projektami oraz ogólnie rozumianego środowiska IT.
(2) współpracuje z Wykonawcą minimum przez okres 3 miesięcy przed ogłoszeniem przetargu.
iii) 1 tester, który musi posiadać następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
(1) posiadać minimum roczne doświadczenie w zakresie testowania oprogramowania, inżynierii oprogramowania, wdrażania, testowania oraz ogólnie rozumianego środowiska IT.
iv) 1 administrator, który musi posiadać następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
(1) posiadać minimum roczne doświadczenie w zakresie administrowania systemów informatycznych.
(2) współpracuje z Wykonawcą minimum przez okres 3 miesięcy przed ogłoszeniem przetargu.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca spełni wymogi jeżeli znajduje się w sytuacji ekonomiczno-finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie znajduje się w stanie upadłości ani nie obciążają go zaległości podatkowe.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymogi, jeżeli osiągnął minimalny roczny przychód z działalności za rok 2017 nie mniejszy niż 300 000 zł i za rok 2018 nie mniejszy niż 1 000 000 zł; lub za rok 2018 nie mniejszy niż 300 000 zł i za rok 2019 nie mniejszy niż 1 000 000 zł.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający dopuszcza zmianę warunków umowy, a Wykonawca, składając ofertę, zgadza się na to, przyjmując tę okoliczność do wiadomości, w przypadku:
a) rozwiązania lub zmiany umowy lub /i wniosku o dofinansowanie Projektu, która wiąże Zamawiającego z Instytucją Zarządzającą/Pośredniczącą – dostosowaniu ulegną te elementu umowy, które muszą zostać zmienione, aby osiągnąć zgodność z umową z Instytucją Zarządzającą/Pośredniczącą /wnioskiem o dofinansowanie;
b) zmiany terminu lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zmian zasad finansowania zadania wynikającego z podpisanych przez Zamawiającego umów z Instytucjami Pośredniczącymi;
c) zmiany adresu/danych identyfikacyjnych Zamawiającego/Wykonawcy;
d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
2. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta musi zostać złożona na wzorze formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.
Do oferty musi zostać dołączony:
1. Zał. nr 2 do Zapytania ofertowego
2. Zał. nr 3 do Zapytania ofertowego
3. Zał. nr 4 do Zapytania ofertowego
4. Zał. nr 5 do Zapytania ofertowego
5. Zał. nr 6 do Zapytania ofertowego
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Poniżej zostały wskazane kryteria oceny, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów. Oferta będzie podlegała ocenie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki do Zapytania ofertowego.
1. CENA – 30%
Liczba punktów za kryterium cena zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
P1=((Cmin )/Cb)×100×Wc
gdzie:
P1 – Liczba przyznanych punktów za kryterium „cena”
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert badanych
Cb – cena podana w ofercie badanej
Wc – waga kryterium ceny tj. 30%
2. KWALIFIKACJE ZAWODOWE I DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE OSÓB WSKAZANYCH DO REALIZUJACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (10 OSÓB) – 40 %
Liczba punktów za kryterium „Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia” zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
P2=(K+7)×Wk
gdzie:
P2 – Liczba punktów za kryterium „Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia”
K – punkty uzyskane łącznie za kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia – 4 programistów frontend, 3 programistów backend, 1 testera, 1 administratora, 1 programisty backend, który pełnił funkcję kierownika projektu.
Wk – waga kryterium „Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia” tj. 40%
Kryterium „K” oblicza się zgodnie z następującym wzorem:
K=(Ld1+W1)+(Ld2+W2 )+(Ld3+W3)+(Ld4+W4)+(Ld4+W4)+(Ld5+W5)+(Ld6+W6)+(Ld7+W7 )+(Ld8+W8)+(Ld9+W9)+ (LdKp+WKp)
Gdzie:
Ld1 – liczba punktów przyznana za lata doświadczenia 1. programisty frontend
Ld2 – liczba punktów przyznana za lata doświadczenia 2. programisty frontend
Ld3 – liczba punktów przyznana za lata doświadczenia 3. programisty frontend
Ld4 – liczba punktów przyznana za lata doświadczenia 4. programisty frontend
Ld5 – liczba punktów przyznana za lata doświadczenia 1. programisty backend
Ld6 – liczba punktów przyznana za lata doświadczenia 2. programisty backend
Ld7 – liczba punktów przyznana za lata doświadczenia 3. programisty backend
Ld8 – liczba punktów przyznana za lata doświadczenia testera
Ld9 – liczba punktów przyznana za lata doświadczenia administratora
LdKp – liczba punktów przyznana za lata doświadczenia Kierownika projektu
W1 – liczba punktów przyznana za wykształcenie 1. programisty frontend
W2– liczba punktów przyznana za wykształcenie 2. programisty frontend
W3– liczba punktów przyznana za wykształcenie 3. programisty frontend
W4– liczba punktów przyznana za wykształcenie 4. programisty frontend
W5– liczba punktów przyznana za wykształcenie 1. programisty backend
W6– liczba punktów przyznana za wykształcenie 2. programisty backend
W7– liczba punktów przyznana za wykształcenie 3. programisty backend
W8– liczba punktów przyznana za wykształcenie testera
W9– liczba punktów przyznana za wykształcenie administratora
WKp – liczba punktów przyznana za wykształcenie Kierownika projektu
W celu obliczenia wartości „K” punkty za wykształcenie i doświadczenie będą przyznawane zgodnie z następującym taryfikatorem:
Dla osób nie będących kierownikiem projektu:
Lata doświadczenia (poza kierownikiem projektu):
5pkt — więcej niż 3 lata doświadczenia,
2pkt — więcej niż 2 lata doświadczenia,
1pkt — więcej niż 1 rok doświadczenia
Wykształcenie (poza kierownikiem projektu) (Wn):
2pkt — ukończenie studiów II stopnia, na kierunku informatycznym lub pokrewnym.
1pkt — ukończenie studiów I stopnia, na kierunku informatycznym lub pokrewnym.
Dla osoby pełniącej funkcję kierownika projektu:
Lata doświadczenia:
15pkt — min. siedem lat doświadczenia,
10pkt — min. pięć lat doświadczenia,
5pkt — min. trzy lata doświadczenia,
Wykształcenie:
15pkt — tytuł naukowy (co najmniej habilitacja) w dziedzinie informatyki lub pokrewnej,
14pkt — ukończenie studiów III stopnia (doktoranckich) w dziedzinie informatyki lub w dziedzinie pokrewnej,
7pkt — ukończenie studiów II stopnia (magisterskich) na kierunku informatycznym lub pokrewnym
2pkt — ukończenie studiów I stopnia (inżynierskich) na kierunku informatycznym lub pokrewnym.
Maksymalna ilość punktów do zdobycia za kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia to odpowiednio:
7 pkt. dla każdego z 4 programistów frontend, tj. 28 pkt
7 pkt. dla każdego z 3 programistów backend, tj. 21 pkt
7 pkt. dla testera, tj. 7 pkt
7 pkt. dla administratora, tj. 7 pkt
30 pkt. dla programisty backend pełniącego funkcję kierownika projektu.
3. OKRES GWARANCJI – 10%
P3= (Gob )/(24 m-cy) ×100×Wg
gdzie:
P3 – punkty za kryterium „okres gwarancji”
Gob – okres gwarancji podany w ofercie badanej
24 m-cy – maksymalny okres gwarancji oczekiwany przez Zamawiającego
Wg – waga kryterium okresu gwarancji, tj. 10%
4. TERMIN REALIZACJI – 20%
P4=T×Wt
gdzie:
P4 – Waga kryterium „Termin realizacji”
T – punkty uzyskane za termin realizacji podany w ofercie badanej
Wt – waga kryterium terminu realizacji, tj. 20%
Maksymalna ilość punktów do zdobycia za termin realizacji to odpowiednio:
– data realizacja przedmiotu zamówienia, rozumiana jako data podpisu protokołu, do 15.02.2021: 100 pkt.
– data realizacja przedmiotu zamówienia, rozumiana jako data podpisu protokołu, od 16.02.2021 do 08.03.2021: 50 pkt.
– data realizacja przedmiotu zamówienia, rozumiana jako data podpisu protokołu, 09.03.2021 r. lub później: 0 pkt.
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Wykonawca w takim przypadku podlega wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostaje odrzucona.
i) Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
(1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
(2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
(3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
(4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
VECTIS IURIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
30-398 Kraków
małopolskie
, Kraków
Numer telefonu
516147818
Fax
n/d
NIP
6762566884
Tytuł projektu
Wdrożenie wyników prac B+R dotyczących pakietowanej usługi prawnej w firmie VECTIS IURIS
Numer projektu
RPMP.03.04.03-12-0205/19-00