Strona główna
Logo unii europejskiej

07/01/2020/PBK – Zakup felg samochodowych z oponami

Data publikacji: 21.07.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 28-07-2020

Numer ogłoszenia

1255070

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Mailowo na adres: bartlomiej.czerniak@zieta.pl
Osobiście lub pocztą na adres: ZietaProzessdesign sp. z o.o, ul. Kościerzyńska 16-18, 51-430 Wrocław
Osoba do kontaktu:
Bartłomiej Czerniak, telefon: 609772154

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

bartlomiej.czerniak@zieta.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Bartłomiej Czerniak

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

609772154

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa felg z oponami:

4x koła (felgi z oponami) 125/70R16, felga średnica 16 cali, szerokość 3,5 cala, rozstaw śrub 5x112, otwór centrujący minimum 66,6mm, ET 15
Cena powinna zawierać wszystkie niezbędne koszty związane z dostawą elementów.
Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne dla dwóch kół (zarówno w ofercie jak i w zmianie umowy): 2x koła (felgi z oponami) 125/70R16, felga średnica 16 cali, szerokość 3,5 cala, rozstaw śrub 4x114.3, otwór centrujący minimum 58.1mm, ET 15.
Termin dostawy: do 7 dni od zlecenia realizacji.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat: Wrocław Miejscowość: Wrocław

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Wyłonienie dostawcy kół i opon wg sepcyfikacji.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa felg z oponami:

4x koła (felgi z oponami) 125/70R16, felga średnica 16 cali, szerokość 3,5 cala, rozstaw śrub 5x112, otwór centrujący minimum 66,6mm, ET 15
Cena powinna zawierać wszystkie niezbędne koszty związane z dostawą elementów.
Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne dla dwóch kół (zarówno w ofercie jak i w zmianie umowy): 2x koła (felgi z oponami) 125/70R16, felga średnica 16 cali, szerokość 3,5 cala, rozstaw śrub 4x114.3, otwór centrujący minimum 58.1mm, ET 15.
Termin dostawy: do 7 dni od zlecenia realizacji.

Kod CPV

34324000-4

Nazwa kodu CPV

Koła, części i akcesoria

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin dostawy: do 7 dni od zlecenia realizacji.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Oferent powinien posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeśli są wymagane.

Wiedza i doświadczenie

Oferent powinien posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie tematyki opisanej w przedmiocie zamówienia.

Potencjał techniczny

Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał techniczny umożliwiający realizację zakresu wykonania usługi opisanej w przedmiocie zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał osobowy umożliwiający realizację zakresu usługi opisanej w przedmiocie zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oferenci biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej oferty

Dodatkowe warunki

1. Z postępowania wykluczeni są Oferenci powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Oferenta, a Oferentem, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Do oferty należy załączyć oświadczenie zakresu wykluczeń w odniesieniu do podmiotów powiązanych, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Oferta powinna być złożona na Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego (pod rygorem wykluczenia Oferenta z postępowania). Każdy podpunkt zamówienia powinien zostać wyceniony. Oferta nie może być częściowa.

Postanowienia ogólne:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie Oferentom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
3. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem bez zastrzeżeń wszystkich warunków postępowania.
4. Odstąpienie przez Zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia Oferenta o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń poniesionych kosztów udziału w postępowaniu.
5. W toku dokonywania oceny złożonych wniosków Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich dokumentów.
6. Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać Oferenta do jego uzupełnienia.
7. Zamawiający rezerwuje prawo do nagrywania dźwięku podczas spotkań technicznych z dostawcami. Przesłanie oferty będzie traktowane jako udzielenie zgody na nagrywanie spotkań.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Oferentem, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Oferenta przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia.
9. Oferent, składając ofertę, zgadza się ze Wzorem umowy na Warunki zmiany umowy.
10. Zamawiający nie dopuszcza oferty cząstkowej.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Oferenta, w przypadku ziszczenia się konieczności zmiany wskazanego w ofercie/umówionego zakresu robót wynikającej z:
1. Koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia;
2. konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych;
3. ograniczeń finansowych po stronie Zamawiającego powodujących konieczność ograniczenia zakresu prac ujętych w ofercie.
4. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań, tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w specyfikacji przedmiotu zamówienia. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
5. Ograniczeń wynikających z dostępności produktu na rynku, a których nie mógł przewidzieć Wykonawca, powodujących niemożność zrealizowania zamówienia w określonym czasie.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Oferentem będą dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Zamawiający wymaga od Oferenta przedstawienia:
1) wypełnionego formularza ofertowego (zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania)
2)Oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków zamówienia – załącznik nr 2 do oferty.
3)Oświadczenie w przedmiocie powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym - załącznik nr 3 do oferty.
4)Przedłożenie aktualnego wydruku z KRS lub z CEDIG lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania i reprezentowania określonej działalności (nr/symbol dokumentu rejestrowego i wskazania organu który go wydał)
5) jeśli dotyczy: dokument potwierdzający prawo do reprezentowania firmy i składania oferty, jeśli nie wynika to z z dokumentu pkt. 4

Zamówienia uzupełniające

Nie wyklucza się udzielenia zamówień uzupełniających (powtórzenia podobnego zamówienia) w wysokości nieprzekraczającej 100% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Oferentem, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Cena oferty (100%)
Kryterium – cena
P=Cn/Cob x[100]
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Oferentowi za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZIETA PROZESSDESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Stanisława Moniuszki 29/2

51-610 Wrocław

dolnośląskie , Wrocław

Numer telefonu

693 969 063

NIP

8982176666

Tytuł projektu

Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym

Numer projektu

POIR.01.02.00-00-0328/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 307