Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2020

Data publikacji: 21.07.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 30-07-2020

Numer ogłoszenia

1255024

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferta powinna zawierać:
- Informację, iż została skierowana do „ABC-MEDI Sp. z o.o.”;
- Nazwę i numer postępowania ofertowego, którego dotyczy;
- Dane Oferenta: nazwę, adres, NIP;
- Wyszczególnienie zadań i cen;
- Cenę netto, brutto zamówienia;
- Termin realizacji;
- Termin płatności;
- Dane osoby do kontaktu (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail);
- Datę sporządzenia oferty;
- Datę ważności oferty – min. 30 dni;
- Podpis i pieczęć oferenta
Oferta powinna być sporządzona na Załączniku nr 1 - Formularz ofertowy. Do oferty należy dołączyć:
a. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań pomiędzy podmiotami współpracującymi
b. Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków stawianych Wykonawcom
c. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wskazany w pkt IV.

1. Oferta może być dostarczona za pośrednictwem:
- Poczty, kurierem lub osobiście
Adres siedziby:
ABC-MEDI Sp. z o.o.
Ul. Leszka Czarnego 13/50, 97-500 Radomsko
- Pocztą elektroniczną: biuro@abc-medi.pl
2. Oferty należy składać do dnia: 30.07.2020r.
3. Oferty złożone po terminie wskazanym w pkt. 2 nie będą rozpatrywane.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro@abc-medi.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Anna Łuszczyńska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 793 71 09 02

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Zapytanie ofertowe dotyczące wyboru wykonawcy na przeprowadzenie usług doradczych w zakresie wdrożenia nowego produktu.
Zakup jest planowany w ramach projektu, który otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020 Poddziałanie 2.3.5 Design dla przedsiębiorców.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat: radomszczański Miejscowość: Radomsko

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zapytanie ofertowe dotyczące wyboru wykonawcy na przeprowadzenie usług doradczych w zakresie wdrożenia nowego produktu.

Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. Postępowanie ofertowe jest prowadzone zgodnie z zasadą konkurencyjności opisaną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia:

1. Opracowanie strategii marketingowej, niezbędnej w celu zbudowania nowej, silnej marki produktów – wyrobów medycznych o najwyższej jakości, produkowanych w Polsce, skierowanych na potrzeby pacjentów po zabiegach tracheotomii lub laryngektomii.

2. Usługi doradcze w zakresie certyfikacji CE dla nowych wyrobów (Analiza wymagań prawnych względem wyrobu będącym przedmiotem usługi (norm, dyrektyw, rozporządzeń wykonawczych), określenie wymaganych dokumentów, ew. testów i badań składających się na dokumentację techniczną wyrobu, , przeprowadzenie analizy ryzyka zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 14971:2012 przy ścisłej współpracy z wytwórcą, Przeprowadzenie oceny klinicznej na podstawie literatury przedmiotu, publikacji naukowych.

3. Usługi doradcze w zakresie rejestracji wyrobu medycznego - Ocena zgodności wyrobu i jego przeznaczenia z definicją wyrobu medycznego oraz klasyfikacja, weryfikacja dokumentacji technicznej spełniającej wymagania Dyrektywy 93/42/EEC dla wyrobów medycznych, oraz Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 876), w tym uzupełnienie i opracowanie brakujących dokumentów oraz korekta istniejących, skompletowanie dokumentacji wymaganej do prawidłowej i zgodnej z wymaganiami prawnymi rejestracji wyrobu medycznego w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.

Kod CPV

73220000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi doradcze w zakresie rozwoju

Harmonogram realizacji zamówienia

Całość powinna zostać wykonana do 30.09.2020 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

O realizację zlecenia stanowiącego przedmiot niniejszego zapytania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną oraz kwalifikacje w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. posiadają w dyspozycji na moment składania oferty:
1. doświadczenie w transferze technologii medycznych (min. 2 realizacje w przeciągu 3 lat liczonych od daty publikacji zapytania)
2. certyfikat Prince2Foundation
Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków jest załączenie do oferty oświadczania stanowiącego zał. nr 3 do zapytania ofertowego oraz przedstawienie skanów odpowiednich dokumentów (tj. skan min. 2 protokołów zdawczo-odbiorczych wskazujących zakresem na transfer technologii medycznych oraz skan certyfikatu Prince2Foundation).
W przypadku, gdy złożona oferta nie będzie zawierała wymienionych w niniejszym punkcie dokumentów potwierdzających, że Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu ofertowym, oferta ta będzie podlegała odrzuceniu z przyczyn formalnych.

Dodatkowe warunki

W ramach postępowania ofertowego dopuszcza się możliwość podwykonawstwa.

1. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty częściowej.
2. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
3. Termin związania ofertą: minimum 30 dni.
4. Oferent przed datą wyboru dostawcy może zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania/unieważnienia postępowania ofertowego bez podania przyczyny.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy z Wykonawcą w zakresie terminu realizacji w przypadku, gdy dotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest niemożliwe i wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, a także gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy.
W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta powinna być sporządzona na Załączniku nr 1 - Formularz ofertowy. Do oferty należy dołączyć:
a. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań pomiędzy podmiotami współpracującymi
b. Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków stawianych Wykonawcom
c. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wskazany w pkt IV. załącznika ((tj. skan min. 2 protokołów zdawczo-odbiorczych wskazujących zakresem na transfer technologii medycznych oraz skan certyfikatu Prince2Foundation)

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie porównania:
- CENY (netto), ocena polega na obliczeniu ilorazu ceny najniższej do wielkości oferowanej, gdzie oferta z najniższą ceną otrzyma 1 punkt, następnie ocena jest przemnażana razy wagę 60%.
- TERMINU PŁATNOŚCI (dni), ocena polega na obliczeniu ilorazu oferowanej liczby dni, do największej liczby dni, gdzie oferta z największą liczbą dni otrzyma 1 punkt, następnie ocena jest przemnażana razy wagę 40%.
Zamawiający wybierze wykonawcę na podstawie złożonych ofert.

Wykluczenia

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z beneficjentem osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ABC-MEDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Leszka Czarnego 13/50

97-500 Radomsko

łódzkie , radomszczański

Numer telefonu

793710902

NIP

7722414565

Tytuł projektu

Projekt wzorniczy oraz wdrożenie na rynek innowacyjnych produktów dla osób po zabiegu tracheotomii i laryngektomii

Numer projektu

POIR.02.03.05-10-0023/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Yoshi S.A.
75 Pułku Piechoty 1
41-500 Chorzów
data wpływu: 21.07.2020r.
cena: 150 000,00 zł netto
Liczba wyświetleń: 399