Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr 1/ZNMW/LB/2020

Data publikacji: 15.07.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 23-07-2020

Numer ogłoszenia

1254150

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Uprzejmie prosimy o przesłanie oferty nie później niż do dnia 23 lipca 2020 r. do godziny 10:00.
O terminie złożenia oferty decyduje data wpłynięcia do Zamawiającego.
2. Oferty, które wpłyną po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie /złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazanie w niniejszym zapytaniu.
5. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii (załączniki do oferty). Każda strona dokumentu złożonego w formie kopii musi być opatrzona klauzulą: „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” oraz datą i podpisana przez Oferenta.
6. Ofertę można wysłać tradycyjną pocztą, kurierem lub złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Zapytanie ofertowe nr 1/ZNMW/LB/2020 - Konsultacje merytoryczne powiat nowosolski i wschowski” na adres: Związek Młodzieży Wiejskiej ul. Chmielna 6 lok. 6, 00-020 Warszawa .
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktów z oferentami jest:
Anna Ścibek tel. 22 826 11 68.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Anna Ścibek

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

228261168

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

W ramach procedury zapytania ofertowego Związek Młodzieży Wiejskiej zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia dotyczącego przeprowadzenia konsultacji merytorycznych w ramach projektu pt.: „Z nami możesz więcej”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 na lata 2014 – 2020, 7 Oś Priorytetowa – Równowaga społeczna, Działanie 7.5 – Usługi społeczne.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubuskie Powiat: Miejscowość: Powiat nowosolski, wschowski oraz okolice

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Związek Młodzieży Wiejskiej w ramach procedury zapytania ofertowego zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie konsultacji merytorycznych w ramach projektu pt.: „Z nami możesz więcej”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 na lata 2014 – 2020, 7 Oś Priorytetowa – Równowaga społeczna, Działanie 7.5. – Usługi społeczne.

Przedmiot zamówienia

1. Zgodnie ze wspólnym słownikiem zamówień (CPV) przedmiotem zapytania ofertowego jest 85312320-8 Usługi doradztwa, 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe oraz 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne. Realizacja usługi polega na udzieleniu konsultacji merytorycznych uczestnikom projektu oraz ich otoczeniu. Uczestnikami są osoby zagrożone wykluczeniem społecznym bądź ubóstwem zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków EFS i EFRR na lata 2014-2020 zamieszkujące woj lubuskie, w szczególności powiat nowosolski i wschowski oraz okolice. Konsultacje merytoryczne obejmują wsparcie w postaci psychoterapii rodzinnej, psychoterapii indywidualnej, terapii uzależnień, cyklu zajęć grupowych pn. „Szkoła dla rodziców” oraz terapii psychologicznej. Liczba godzin oraz zakres wsparcia dla Uczestnika Projektu zostanie ustalony przez organizatora pracy Klubu Rodziny na podstawie diagnozy problemu klienta. Zakłada się, że łączna średniomiesięczna liczba godzin w zakresie ww. form wsparcia wynosi około 70 godz zegarowych. Usługa będzie realizowana w Klubie Rodziny w Bytomiu Odrzańskim, Al. Złotej Jesieni 1, bądź w innym miejscu dogodnym dla Uczestnika Projektu, w terminie wskazanym przez organizatora pracy Klubu Rodziny. Ze względu na proces ciągłej rekrutacji uczestników projektu, Wykonawca będzie informowany o miejscu i terminie konsultacji najpóźniej na 1 dzień przed terminem realizacji usługi. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: sierpień 2020 r. – grudzień 2021 r.
2. Przedmiot zamówienia składa się z 5 wyodrębnionych części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części, kilka lub jedną część zamówienia:
a. CZEŚĆ I: psychoterapia rodzinna w ramach której możliwe będzie wspieranie relacji i bliskości pomiędzy poszczególnymi członkami rodziny, budowanie prawidłowej komunikacji wewnątrz systemu rodzinnego, wspieranie i rozwijanie kompetencji do samodzielnego radzenia sobie z trudnościami i kryzysami w systemie rodzinnym, rozwijanie kompetencji rodzicielskich (CPV: 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne).
b. CZĘŚĆ II: psychoterapia indywidualna oparta na wspieraniu osób w kryzysach psychicznych, sytuacjach poczucia obciążenia nadmiernym stresem, trudnych sytuacjach życiowych, trudnościach w pełnieniu ról zawodowych, społecznych i rodzinnych, zaburzeniach i chorobach psychicznych utrudniających codzienne prawidłowe funkcjonowanie (CPV: 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne).
c. CZĘŚĆ III: terapia uzależnień skoncentrowana na pomocy osobom uzależnionym od substancji psychoaktywnych (alkohol, narkotyki), od komputera, Internetu, hazardu, zakupów oraz pracy (CPV: 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne).
d. CZĘŚĆ IV: cykl zajęć grupowych pn. „Szkoła dla rodziców”, których celem jest rozwijanie prawidłowych postaw rodzicielskich, budowanie prawidłowych relacji rodzic-dziecko, kształtowanie technik radzenia sobie z sytuacjami trudnymi wychowawczo (CPV: 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe, 85312320-8 Usługi doradztwa).
e. CZĘŚĆ V: terapia psychologiczna – wsparcie w zakresie diagnozowania psychologicznego, opiniowania, orzekania oraz udzielania pomocy psychologicznej. Pomoc koncentruje się m.in. na rozwiązywaniu problemów dnia codziennego jak wsparcie w momentach kryzysu życiowego czy trudnościach przystosowawczych (CPV: 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne).
3. Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji świadczonych usług, posiadania niezbędnych kwalifikacji uprawniających do pracy w zakresie składanej oferty, sprawdzania listy obecności.
4. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się jednocześnie do zapewnienia gotowości do bezpłatnego świadczenia usług w zbliżonym zakresie i jakości po zakończeniu realizacji projektu, tj. w okresie od 1.01.2022 r. do 30.06.2023 r.

Kod CPV

85121270-6

Nazwa kodu CPV

Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

Harmonogram realizacji zamówienia

sierpień 2020 r.- grudzień 2021 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca powinien spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. Posiadać wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym oraz wszelkie niezbędne kwalifikacje uprawniające do podjęcia pracy w zakresie składanej oferty:
a. dla Części I – psychoterapeuta rodzinny,
b. dla Części II – psychoterapeuta,
c. dla Części III – terapeuta uzależnień,
d. dla Części IV –uprawnienia do prowadzenia warsztatów w oparciu o program „Szkoła dla rodziców”,
e. dla Części V – psycholog.

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca posiada co najmniej 5-letni staż pracy, w tym doświadczenie w pracy z grupą docelową, o której mowa w części III Zapytania ofertowego.

Potencjał techniczny

Wykonawca dysponuje adekwatnym do zamówienia potencjałem technicznym i osobowym, umożliwiającym przeprowadzenie zamówienia. Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty stosowne oświadczenie.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty odpowiednie dyplomy/zaświadczenia potwierdzające posiadane doświadczenie, o którym mowa w części IV pkt. 2 Zapytania ofertowego oraz wykształcenie/uprawnienia wskazane w pkt. IV.1.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oferent:
1. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Zamawiający nie przewiduje płatności zaliczkowych).
2. Posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 50 tysięcy złotych. W celu spełnienia tego warunku Oferent zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku – inny dokument jednoznacznie potwierdzający fakt posiadania stosownego ubezpieczenia. Należy bezwzględnie załączyć również dowód opłacenia składki za ww. ubezpieczenie OC. W przypadku upływu terminu trwania ochrony ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu niezwłocznie, bez wezwania Zamawiającego, dokumenty potwierdzające dalsze posiadanie ubezpieczenia, na warunkach nie gorszych niż poprzednio, przez cały okres realizacji zamówienia.

Dodatkowe warunki

Oferent nie może być powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się:
 uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
 posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji,
 pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
 pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Kompletna oferta musi zawierać :
1. Wypełnione i podpisane Części Formularza ofertowego (Załącznik nr 1).
2. Podpisane oświadczenie o braku powiązań (Załącznik nr 2).
3. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy OC, a w przypadku jej braku – inny dokument jednoznacznie potwierdzający fakt posiadania stosownego ubezpieczenia, łącznie z dowodem opłacenia składki za ww. ubezpieczenie OC.
4. Dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje, odpowiednie dla Części zamówienia, którego dotyczy oferta (min. dyplomy/zaświadczenia/certyfikaty).
5. Dokument potwierdzający co najmniej 5 letni staż pracy, w tym doświadczenie w pracy z grupą docelową (m.in. cv/rekomendacje/zaświadczenia).
6. Oświadczenie potwierdzające dysponowanie adekwatnym do zamówienia potencjałem technicznym i osobowym, umożliwiającym przeprowadzenie wszystkich elementów zamówienia.
7. Oświadczenie wskazujące na sytuację ekonomiczną i finansową Oferenta zapewniającą prawidłowe wykonanie zamówienia.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

V. Kryterium Wyboru Oferty
1. Oferta powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim.
2. Kryterium wyboru oferty stanowić będzie:
Cena wyrażona w kwocie brutto, obejmująca wszystkie koszty związane z wykonaniem całego zakresu zamówienia. Zamawiający dokona oceny i porównania złożonych ofert biorąc pod uwagę cenę brutto za całość zamówienia, przyznając punktację według wzoru:
Cena brutto – 100%
wyliczana wg wzoru:
Cena oferowana brutto najtańszej oferty
Ilość punktów = ----------------------------------------------------------------------------------------- x 100 Cena ofertowa brutto ocenianej oferty
Ocena zostanie przeprowadzona na podstawie przesłanej oferty Oferenta

3. Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, iż zostały złożone oferty o takiej samej punktacji lub cena oferty najkorzystniejszej przekracza wartość środków przeznaczonych na realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji cen.
4. Zamawiający może prowadzić negocjacje z Wykonawcą, którego oferta została wybrana
5. Wykonawca jest związany ofertą do 30 dni od upływu terminu składania ofert.
6. Zamawiający niezwłocznie po wybraniu oferty albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru, powiadamia oferentów o jego wyniku albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
7. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie niezwłocznie wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę w danej Części do zawarcia umowy.

Wykluczenia

Wykonawca nie może być powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się:
 uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
 posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji,
 pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
 pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MŁODZIEŻY WIEJSKIEJ

Adres

Chmielna 6/6

00-020 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

228261168

Fax

228264455

NIP

5251916874

Tytuł projektu

Z nami możesz więcej

Numer projektu

RPLB.07.05.00-08-0026/19-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Rozstrzygnięte w zakresie Części IV:
Irena Sauter
ul. Nowosolska 4
67-115 Bytom Odrzański
Oferta wpłynęła dnia 20.07.2020

Karolina Cieślak- Szulc
ul. Cicha 2A
67-100 Nowa Sól
Oferta wpłynęła dnia 22.07.2020

Rozstrzygnięte w zakresie Części V:
Karolina Cieślak- Szulc
ul. Cicha 2A
67-100 Nowa Sól
Oferta wpłynęła dnia 22.07.2020
Liczba wyświetleń: 419