Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe na realizację usług opiekuńczych w DDP „Dom nad Potokiem” w Janowcu na rzecz pacjentów zakwalifikowanych do Projektu pn.: DDP "Dom nad Potokiem" Gminie Janowiec.

Data publikacji: 14.07.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 24-07-2020

Numer ogłoszenia

1254044

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć w formie papierowej, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
2BIZNES SP. z o. o.
ul. gen. Fieldorfa "Nila" 18/15
24-100 Puławy
Do dnia 24.07.2020r. do godziny 10:00
Za termin przyjęcia oferty w wersji papierowej uznaje się wpływ oferty do siedziby Zamawiającego.
Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny w języku polskim na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1. Formularz ten ma charakter pomocniczy; w przypadku gdy formularz nie zawiera wszystkich ww. elementów oferty – Oferent powinien dołączyć do formularza pismo z wymaganymi elementami oferty. Oferta wraz załącznikami powinna być złożona w zamkniętej kopercie. Koperta winna być oznakowana widocznym dopiskiem: Oferta na realizację usług opiekuńczych w DDP „Dom nad Potokiem” w Janowcu na rzecz pacjentów zakwalifikowanych do Projektu pn.: DDP "Dom nad Potokiem" Gminie Janowiec.
Oferta powinna być kompletna , zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia oraz informacje określone w sposób jednoznaczny.
Oferta powinna być zgodna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami dotyczącymi ochrony uczciwej konkurencji oraz przepisami Kodeksu cywilnego dotyczącymi oferty oraz spełniać wymogi opisane w niniejszym zapytaniu.
Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, na całość zamówienia lub na poszczególne części, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami oraz zaparafowana.
Poprawki lub zmiany w ofercie, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Eliza Czerwińska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

512287072

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawców, którzy zapewnią świadczenie usług opiekuńczych w DDP „Dom nad Potokiem” w Janowcu na rzecz pacjentów zakwalifikowanych do Projektu pn.: DDP "Dom nad Potokiem" Gminie Janowiec zgodnie z zapytaniem ofertowym, na podstawie umowy cywilno-prawnej w terminie od 01.08.2020r. do 31.12.2021r.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: puławski Miejscowość: Janowiec

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zamówienie ma zostać wykonane w ramach realizacji projektu DDP "Dom nad Potokiem" w Gminie Janowiec, numer RPLU.11.02.00-06-0179/18, realizowany przez 2BIZNES Sp. z o. o. w partnerstwie ze Specjalistycznymi Gabinetami Lekarskimi "Zdrowie" H.Kłaczyńska i E.Czerwińska s.c. oraz z Gminą Janowiec, współfinansowanego ze środków UE w ramach RPO WL, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zapytania jest wyłonienie wykonawców którzy zapewnią świadczenie usług opiekuńczych w DDP „Dom nad Potokiem” w Janowcu (średnio 2 osoby realizujące łącznie 16 godzin usług dziennie- łącznie 5 776 h w ramach projektu), zgodnie z zapytaniem ofertowym, na podstawie umowy cywilno-prawnej .
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają lub posiadają personel spełniający niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
a) osoba, która posiada kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, AON, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej;
b) osoba, która posiada doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariackie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła minimum 80-godzinne szkolenie z zakresu realizowanej usługi, w tym udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej.
Zakres obowiązków opiekuna w DDP:
a) pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (np. pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie, czynności związane utrzymywanie porządku i czystości w najbliższym otoczeniu, czystości odzieży, bielizny osobistej, pościelowej, stołowej i ręczników, czynności dotyczące zagospodarowania w aktywny sposób czasu wolnego, pomoc przy przemieszczaniu się);
b) opiekę higieniczną (np. czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmianę pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności higieniczno-pielęgnacyjnych, pomoc przy ubieraniu się, zmianie bielizny osobistej, zmianę bielizny pościelowej, układanie osoby leżącej w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji);
c) pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej.
d) udzielanie I pomocy
e) ścisła współpraca z pacjentem, jego rodziną, opiekunami, a także personelem Projektu
f) staranne prowadzenie dokumentacji

Kod CPV

85000000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 01.08.2020r. do 31.12.2021r.
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: ul. Lubelska 9, 24-123 Janowiec.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w poniższym zakresie:
- uzasadnionych przyczyn technicznych, funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy;
- z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego;
- zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
- jeśli wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w zakresie terminu wykonania lub odbioru przedmiotu Umowy, na skutek zaistnienia obiektywnych przeszkód, które uniemożliwią realizację umowy lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego terminu realizacji zamówienia;
- jeśli wystąpi konieczność rezygnacji z realizacji części lub całości zamówienia podyktowana zaistnieniem siły wyższej lub okoliczności, których nie można było przewidzieć
w momencie zawarcia Umowy;
- zmiany warunków i terminów płatności w przypadku gdy zmiany te wynikać będą
z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
- otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany,

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Zamawiający wymaga złożenia w Ofercie następujących oświadczeń i dokumentów, a mianowicie:
a) wypełniony formularz ofertowy wraz z ofertą cenową i oświadczeniami, zgodnymi ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 (A, B, C) do zapytania ofertowego;
b) kserokopie dokumentów potwierdzających kompetencje zawodowe osób wykonujących przedmiot zamówienia;
c) parafowany wzór umowy -– Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
d) parafowana klauzula informacyjna - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;
e) wypełniona zgoda na przetwarzanie danych osobowych - Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego;
f) wypełnione oświadczenia - Załącznikami nr 5,6, do zapytania ofertowego;
g) parafowane wzory dokumentacji - zgodnie z Załącznikami nr 7,8 do zapytania ofertowego;
h) zaparafowane zapytanie ofertowe;
i) każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami spięta w trwały sposób ze sobą (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację),
j) oferta musi zawierać spis treści;
k) poprawki lub zmiany w ofercie, muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Złożenie oferty w określonym terminie do biura w formie papierowej. Decyduje data wpłynięcia do biura Zleceniodawcy.

Sposób przyznawania punktów:
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych
w kryterium cena (waga kryterium 100%),

Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
C= C min / C ofer. x 100
(gdzie C min –oferta z najniższą ceną, C ofer. – badana oferta).

Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę tj. ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów w kryterium cena.

Wykluczenia

Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy:
1. Nie posiadają pełnej zdolności do czynności prawnych, byli skazani prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne.
2. Są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tj. nie posiadają uprawnień do wykonywania określonej działalności.
3. Wykonawcą nie może być osoba zatrudniona w instytucji uczestniczącej w realizacji PO (rozumie się IZ PO lub instytucję, do której IZ PO delegowała zadania związane z zarządzaniem PO) na podstawie stosunku pracy chyba, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie (zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020).

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

2BIZNES SP. Z O. O.

Adres

gen. Fieldorfa "Nila" 18/15

24-100 Puławy

lubelskie , puławski

Numer telefonu

889937627

NIP

7162821877

Tytuł projektu

DDP "Dom nad Potokiem" Gminie Janowiec

Numer projektu

RPLU.11.02.00-06-0179/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 644