Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe na usługę cateringu dla 30 osób w ramach projektu p.n.: DDP "Dom nad Potokiem" Gminie Janowiec

Data publikacji: 14.07.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 27-07-2020

Numer ogłoszenia

1254030

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć w formie papierowej, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
2BIZNES SP. Z O. O.
ul. gen. Fieldorfa "Nila" 18/15
24-100 Puławy
Do dnia 27.07.2020r. do godziny 10:00
Za termin przyjęcia oferty w wersji papierowej uznaje się wpływ oferty do siedziby Zamawiającego.
Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny w języku polskim na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1. Formularz ten ma charakter pomocniczy; w przypadku gdy formularz nie zawiera wszystkich ww. elementów oferty – Oferent powinien dołączyć do formularza pismo z wymaganymi elementami oferty. Oferta wraz załącznikami powinna być złożona w zamkniętej kopercie. Koperta winna być oznakowana widocznym dopiskiem: Oferta usługę cateringu dla 30 osób w ramach projektu p.n.: DDP "Dom nad Potokiem" Gminie Janowiec
Oferta powinna być kompletna , zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia oraz informacje określone w sposób jednoznaczny.
Oferta powinna być zgodna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami dotyczącymi ochrony uczciwej konkurencji oraz przepisami Kodeksu cywilnego dotyczącymi oferty oraz spełniać wymogi opisane w niniejszym zapytaniu.
Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, na całość zamówienia zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami oraz zaparafowana.
Poprawki lub zmiany w ofercie, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Eliza Czerwińska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

512287072

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa cateringu dla 30 osób w DDP w Janowcu w terminie 01.08.2020r.-31.12.2021r. przez 5 dni w tygodniu, która obejmuje:
• 10 830 posiłków (drugie śniadanie, obiad dwudaniowy, podwieczorek);
• 2x organizacja Wigilii;
• 1x organizacja Wielkanocy;
• 1x organizacja Dnia Babci i Dziadka;
• 1x organizacja Dnia Kobiet;
• 45 tortów na urodziny uczestników projektu;

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi cateringowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: puławski Miejscowość: Janowiec

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zamówienie ma zostać wykonane w ramach realizacji projektu DDP "Dom nad Potokiem" Gminie Janowiec, numer RPLU.11.02.00-06-0179/18, realizowany przez 2BIZNES Sp. zo. o. w partnerstwie ze Specjalistycznymi Gabinetami Lekarskimi "Zdrowie" H.Kłaczyńska i E.Czerwińska s.c. oraz z Gminą Janowiec, współfinansowanego ze środków UE w ramach RPO WL, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa cateringowa dla 30 osób w DDP w Janowcu w terminie 01.08.2020 - 31.12.2021r. przez 5 dni w tygodniu.
1. Łącznie 10 830 posiłków, które obejmują:
a) drugie śniadania:
2 rodzaje pieczywa, herbata ziołowa/owocowa „sucha” (herbata tzw. ekspresowa 1 torebka = 1 pacjent+ cukier), masło i 4 dodatki w tym co najmniej jeden warzywny;
b) obiad dwudaniowy– ciepłe posiłki zawierające:
• zupę z pieczywem- nie mniej niż 300ml ;
• drugie danie;
• kompot niesłodzony (+ cukier), sok;
przy czym w każdym miesiącu Wykonawca zobowiązuje się przygotować zbilansowane i równomiernie podzielone posiłki rodzajowo tj.:
• obiady rybne (z wykluczeniem fileta panga);
• obiady półmięsne (bigos, pierogi, krokiety, łazanki lub podobne);
• obiady bezmięsne (naleśniki, placki ziemniaczane, knedle, kopytka itp.);
• obiady mięsne;
c) podwieczorek:
owoc lub jogurt, ciasto, budyń, kisiel, deser mleczny, deser owocowy, wyrób cukierniczy.

2. Organizacja Wigilii dla 30 osób obejmuje m.in.:
barszcz czerwony z uszkami, karp smażony, smażony filet z dorsza, pierogi z kapustą i grzybami, kapusta z grochem i grzybami, ryba po grecku, 3 rodzaje śledzi, kluski z makiem, kompot z suszu, owoce, zimne napoje, 2 rodzaje pieczywa, makowiec, sernik, szarlotka, kawa, herbata.

3 Organizacja Wielkanocy dla 30 osób obejmuje m.in.:
m.in.: żurek, jajka w majonezie, jajka nadziewane, sałatka jarzynowa, rolada szpinakowa z szynką i sosem chrzanowym, schab w galarecie, 2 rodzaje pieczywa, wędliny i mięsa pieczone, pasztety, 3 rodzaje ciasta, zimne napoje, kawa, herbata.

4 Organizacja Dnia Babci i Dziadka obejmuje m.in.:
Kawę, herbatę, cukier, mleko cytrynę, ciasto, ciastka, paluszki, owoce, wodę gazowaną i niegazowaną, soki owocowe.

5 Organizacja Dnia Kobiet obejmuje m.in.:
Kawę, herbatę, cukier, mleko cytrynę, ciasto, ciastka, paluszki, owoce, wodę gazowaną i niegazowaną, soki owocowe.

6 Torty na urodziny uczestników projektu:
każdy tort ok 1,5 kg

Kod CPV

55520000-1

Nazwa kodu CPV

Usługi dostarczania posiłków

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Pomocnicze Kody CPV
55321000-6 - Usługi przygotowania posiłków
55521200-0 – Usługi dowożenia posiłków

Harmonogram realizacji zamówienia

Umowa na usługę cateringu dla 30 osób w ramach projektu p.n.: DDP "Dom nad Potokiem" Gminie Janowiec na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu zawarta zostanie w okresie nie dłuższym niż 2 dni od wyłonienia oferenta.
Termin realizacji usługi 01.08.2020-31.12.2021r. przez 5 dni w tygodniu.
Miejsce dostawy: ul. Lubelska 9, 24-123 Janowiec oraz miejsce zamieszkania uczestnika projektu (Gmina Janowiec).

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w poniższym zakresie:
- uzasadnionych przyczyn technicznych, funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy;
- z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego;
- zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
- jeśli wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w zakresie terminu wykonania lub odbioru przedmiotu Umowy, na skutek zaistnienia obiektywnych przeszkód, które uniemożliwią realizację umowy lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego terminu realizacji zamówienia;
- jeśli wystąpi konieczność rezygnacji z realizacji części lub całości zamówienia podyktowana zaistnieniem siły wyższej lub okoliczności, których nie można było przewidzieć
w momencie zawarcia Umowy;
- zmiany warunków i terminów płatności w przypadku gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
- otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany,

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Zamawiający wymaga złożenia w Ofercie następujących oświadczeń i dokumentów,
a mianowicie:
a) wypełniony formularz ofertowy wraz z ofertą cenową i oświadczeniami, zgodnymi ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 (A, B, C) do zapytania ofertowego,
b) całkowitą cenę netto, brutto oraz wartość podatku VAT przedmiotu zamówienia należy wyrazić w jednostkach pieniężnych w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału
w postępowaniu;
d) parafowany wzór umowy -– Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
e) parafowana klauzula informacyjna - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;
f) wypełniona zgoda na przetwarzanie danych osobowych - Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego;
g) zaparafowane zapytanie ofertowe;
h) każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami spięta w trwały sposób ze sobą (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację),
i) oferta musi zawierać spis treści;
j) poprawki lub zmiany w ofercie, muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Złożenie oferty w określonym terminie do biura w formie papierowej. Decyduje data wpłynięcia do biura Zleceniodawcy.

O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych w kryteriach:
a) cena (waga kryterium 80%)- maksymalnie 80 pkt
b) klauzula społeczna (waga kryterium 20%)- maksymalnie 20 pkt

Oferent może uzyskać maksymalnie 100pkt.

Sposób przyznawania punktów:

Cena
Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 80 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
C= C min / C ofer. x 80% x 100
(gdzie C min –oferta z najniższą ceną, C ofer. – badana oferta).

Klauzula społeczna
Zamawiający w toku oceny ofert przyzna dodatkowe punkty oferentom, którzy złożą stosowne oświadczenie że przy realizacji zamówienia, tzn. w okresie obowiązywania umowy zatrudnią osobę/osoby, która/e będą bezpośrednio wykonywały zamówienie w wymiarze co najmniej ½ etatu, tj:
• bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
• młodocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego;
• osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
• innych osób niż określone w pkt 1, 2 lub 3, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 650) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

a) zatrudnianie 0 osób z grup wskazanych powyżej - 0 pkt.
b) zatrudnienie 1 osoby z grup wskazanych powyżej –10 pkt.
c) zatrudnienia 2 osób i więcej z grup wskazanych powyżej –20 pkt.

Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego formularza oferty cenowej. Deklaracja składana jest poprzez wpisanie właściwej liczby osób. W przypadku nie wpisania żadnej odpowiedzi przez Wykonawcę, ocena ww. kryterium wynosi 0 punktów.
Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osób. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osób oraz dokumentów poświadczających status osób zatrudnionych.
W przypadku gdy w wyniku kontroli spełniania kryterium Wykonawca nie udowodni faktu jego spełniania Zamawiający ma prawo naliczyć karę umowną w wysokości 10% wartości przedmiotu zamówienia.

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę tj. ofertę, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w kryteriach: cena oraz klauzula społeczna.

Wykluczenia

13. WYKLUCZENIA

Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy:
1. Nie posiadają pełnej zdolności do czynności prawnych, byli skazani prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne.
2. Są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
e) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tj. nie posiadają uprawnień do wykonywania określonej działalności.
3. Wykonawcą nie może być osoba zatrudniona w instytucji uczestniczącej w realizacji PO (rozumie się IZ PO lub instytucję, do której IZ PO delegowała zadania związane z zarządzaniem PO) na podstawie stosunku pracy chyba, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie (zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020).

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

2BIZNES SP. Z O. O.

Adres

gen. Fieldorfa "Nila" 18/15

24-100 Puławy

lubelskie , puławski

Numer telefonu

889937627

NIP

7162821877

Tytuł projektu

DDP "Dom nad Potokiem" Gminie Janowiec

Numer projektu

RPLU.11.02.00-06-0179/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

„ZDROWY SENIOR” Sp. z o.o., ul. Kościuszki17, 27.07.2020r., 549 901,60 zł brutto
Liczba wyświetleń: 1307