Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1) Oferta stanowi oświadczenie woli Wykonawcy. Składając ofertę w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie Wykonawca przyjmuje warunki ogłoszenia o zamówieniu, postanowienia zawarte we wzorze umowy, akceptuje bez zastrzeżeń przedmiot zamówienia.
2) Ofertę składa się na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego w terminie do dnia 23.07.2020 r. pisemnie pocztą lub osobiście na adres:
Opolskie Centrum Demokracji Lokalnej FRDL
ul. Krakowska 51 III p.
45-018 Opole
z dopiskiem:
Oferta: Przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje i kwalifikacje 11 pracowników służb świadczących usługi społeczne dla osób głuchych – konwersatorium polskiego języka migowego
lub pocztą elektroniczną (mailem) w postaci elektronicznej (tj. skan podpisanej oferty)
lub pocztą elektroniczną (mailem) w formie elektronicznej (tj. podpisanej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym)
do upływu końca dnia 23.07.2020 r. na adres: jkucharska@opole.frdl.pl
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
jkucharska@opole.frdl.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Joanna Kucharska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
77 454 48 29
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie 66 h szkoleń podnoszących kompetencje i kwalifikacje
11 pracowników służb świadczących usługi społeczne dla osób głuchych – konwersatorium polskiego języka migowego, dla uczestników i uczestniczek projektu pn. „Bądź aktywny II – kompleksowy program rozwoju usług asystenckich oraz wsparcia aktywności społecznej skierowany do osób
z dysfunkcjami słuchu z terenu woj. opolskiego” realizowanego w ramach Działania 8.1 RPO WO 2014-2020 „Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych”.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
opolskie
Powiat:
Opole
Miejscowość:
Opole
Cel zamówienia
Przeprowadzenie 66 h szkoleń podnoszących kompetencje i kwalifikacje 11 pracowników służb świadczących usługi społeczne dla osób głuchych – konwersatorium polskiego języka migowego, dla uczestników i uczestniczek projektu pn. „Bądź aktywny II – kompleksowy program rozwoju usług asystenckich oraz wsparcia aktywności społecznej skierowany do osób z dysfunkcjami słuchu z terenu woj. opolskiego” realizowanego w ramach Działania 8.1 RPO WO 2014-2020 „Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych”.
Przedmiot zamówienia
Przeprowadzenie 66 h szkoleń podnoszących kompetencje i kwalifikacje 11 pracowników służb świadczących usługi społeczne dla osób głuchych – konwersatorium polskiego języka migowego, dla uczestników i uczestniczek projektu pn. „Bądź aktywny II – kompleksowy program rozwoju usług asystenckich oraz wsparcia aktywności społecznej skierowany do osób z dysfunkcjami słuchu z terenu woj. opolskiego” realizowanego w ramach Działania 8.1 RPO WO 2014-2020 „Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych”.
Kod CPV
80500000-9
Nazwa kodu CPV
Usługi szkoleniowe
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Nie dotyczy.
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania: wrzesień - październik 2020 r. w cyklu 8 spotkań: 6 dni x 8 h + 2 dni x 9 h, łącznie 66 h dydaktycznych (45 minut). Zamawiający planuje organizację spotkań w soboty.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający nie określa tego warunku.
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający nie określa tego warunku.
Potencjał techniczny
Zamawiający nie określa tego warunku.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający potencjał osobowy niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia – Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawcę min. 1 osobą – tłumaczem języka migowego, posiadającym 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu organizacji szkoleń/warsztatów/konwersatoriów PJM (Polskiego Języka Migowego), dla grupy liczącej, co najmniej 10 osób.
Określenie warunków: W celu potwierdzenia warunku Zamawiający żąda złożenia dokumentu tj.: - weryfikacja na podstawie załącznika nr 3 do niniejszego zapytania, wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie określa tego warunku.
Dodatkowe warunki
Nie dotyczy.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadkach, gdy:
a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie,
c) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Załącznik nr 1: Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2: Wzór umowy wraz z załącznikami.
Załącznik nr 3: Wykaz osób.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert tj.:
1. Cena - waga max 100/100 pkt.
Ilość punktów cena= (Cena najniższa oferowana brutto/Cena badanej oferty brutto) x 100
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów
w kryterium oceny ofert i odpowiadająca wszystkim warunkom przedstawionym zapytaniu ofertowym.
3. Zamawiający poprawi w złożonych ofertach:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwracać się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w SOPZ zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ceny oferty z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, w przypadku, gdy zaoferowana cena przewyższa możliwości finansowe przewidziane w budżecie Projektu.
7. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia niekompletnej oferty w przypadku gdy zostanie złożona tylko jedna oferta.
Wykluczenia
Podstawy wykluczenia:
a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
z postępowania zgodnie z zapisem pkt. VII.
b) Wykonawcy, którzy lub nie wykażą braku podstaw do wykluczenia, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Nazwa
POLSKI ZWIĄZEK GŁUCHYCH ODDZIAŁ OPOLSKI
Adres
45-068 Opole
opolskie
, Opole
Numer telefonu
774543587
NIP
7542683789
Tytuł projektu
Bądź aktywny II - kompleksowy program rozwoju usług asystenckich oraz wsparcia aktywności społecznej skierowany do osób z dysfunkcjami słuchu z terenu woj. opolskiego
Numer projektu
RPOP.08.01.00-16-0014/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Polski Związek Głuchych Oddział Dolnośląski
ul. Braniborska 2/10
53 - 680 Wrocław
Kwota oferty: 80,00 zł/h; łącznie: 5 280,00 zł