Strona główna
Logo unii europejskiej

Instalacja paneli fotowoltaicznych przez firmę "ABL" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w celu wykorzystania energii słonecznej do produkcji energii elektrycznej w Olsztynie.

Data publikacji: 10.07.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 11-08-2020

Numer ogłoszenia

1253658

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem usług pocztowych lub kurierskich, w siedzibie Zamawiającego pod adresem ul. Pomorska 38, 14-300 Morąg,
2. Termin składania ofert upływa dnia 11.08.2020 r. o godz. 15:00.
3. Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez jej otwierania.
4. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę otrzymania i zarejestrowania jej w siedzibie Zamawiającego. W przypadku korzystania z usług pocztowych lub kurierskich, Zamawiający uznaje za termin złożenia oferty – termin i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego.
5. Każda przyjęta oferta zostanie opatrzona adnotacją określającą dokładny termin przyjęcia oferty, tzn. datą kalendarzową oraz godziną i minutą, w której została przyjęta.
6. Zamawiający wyklucza możliwość składania oferty w wersji elektronicznej. Oferty złożone tą metodą nie będą rozpatrywane.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Maciej Szreder

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

502557156

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy 0,2 MW w miejscowości Olsztyn przy ul. Poprzecznej 13c na działce nr 80/14 w obrębie 0014.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: warmińsko-mazurskie Powiat: ostródzki Miejscowość: Morąg

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy do realizacji zadania polegającego na budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy 0,2 MW w miejscowości Olsztyn przy ul. Poprzecznej 13c na działce nr 80/14 w obrębie 0014 w ramach projektu "Instalacja paneli fotowoltaicznych przez firmę "ABL" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w celu wykorzystania energii słonecznej do produkcji energii elektrycznej w Olsztynie".

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy 0,2 MW w miejscowości Olsztyn przy ul. Poprzecznej 13c na działce nr 80/14 w obrębie 0014.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż 625 sztuk paneli fotowoltaicznych o mocy 0,2 MW. Panele zostaną zamontowane na dachu na pod konstrukcjach ze stali ocynkowanej ogniowo lub aluminiowych. Prace instalacyjne związane z dostawą 625 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy 0,2 MW paneli, 10 szt. inwerterów o mocy 0,02 MW, konstrukcji wsporczych, modernizacja stacji transformatorowej i rozdzielnicy elektrycznej, instalacji elektrycznej DC oraz montaż instalacji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna, stanowiąca Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
4. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić ofertę obejmującą całość zamówienia, gdyż zamówienie nie zostało podzielone na wyodrębnione części i musi być zrealizowane w całości.

Kod CPV

45000000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane

Dodatkowe przedmioty zamówienia

45.31.00.00-3 – roboty w zakresie instalacji elektrycznych
09.33.12.00-0 – słoneczne moduły fotoelektryczne
09.33.20.00-5 – instalacje słoneczne
45.26.12.15-4 – pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45.31.10.00-0 – roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.12.2020 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną instalację fotowoltaiczną o mocy minimum 100 kW.

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty poświadczające, że wykazane roboty zostały wykonane prawidłowo i w sposób należyty.

Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca załączy do oferty wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

a) Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100).

Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca załączy do oferty dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną powyżej.

b) Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100).

Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca załączy do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Dodatkowe warunki

1. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy,
a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony IZ PO;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia według załącznika nr 2 do zapytania ofertowego. Brak spełnienia powyższego warunku oznacza wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
2. Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100).
3. Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy wymagane będzie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości: 10% ceny brutto oferty, przedstawionej przez Wykonawcę.

Warunki zmiany umowy

Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania.
Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:
1) wystąpienia robót zamiennych – skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia, zakresu przedmiotu umowy,
2) pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych umową – uprawniającego Strony do zmiany umowy w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu umowy,
3) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej – uprawniające Strony do zmiany terminu realizacji umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji,
4) zmiany materiałów gwarantujących realizację robót w zgodzie z uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w projektach budowlanych – uprawniające Strony do zmiany zakresu przedmiotu umowy,
5) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem – uprawniających Strony do zmiany terminu wykonania umowy,
6) w uzasadnionych przypadkach, pod warunkiem uzyskania zgody Instytucji Pośredniczącej będącej stroną umowy o dofinansowanie na wydłużenie terminu realizacji projektu, będzie istniała możliwość zmiany terminu realizacji umowy.

Podstawą do dokonania zmian jest złożenie przez jedną ze Stron wniosku i jego akceptacja przez drugą Stronę.
Wszelkie zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zgody obu stron w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony umowy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zobowiązani są złożyć następujące dokumenty, tj.:
a) formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
b) oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego,
c) wykaz robót sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego, wraz z dowodami należytego wykonania,
d) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w zapytaniu,
e) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy,
f) karty katalogowe zaoferowanych urządzeń umożliwiające weryfikację parametrów technicznych urządzeń (panele fotowoltaiczne, falownik),
g) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
h) pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego, w formie oryginału lub poświadczone notarialnie – jeśli dotyczy. W przypadku spółki cywilnej należy przedłożyć stosowne umocowanie do reprezentowania wspólników spółki tj. umowa spółki cywilnej lub uchwała wspólników lub pełnomocnictwo,
i) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) – jeśli dotyczy,
j) dowód wpłaty wadium – potwierdzenie przelewu lub dokument gwarancji lub poręczenia,
w zależności od sposobu ustanowienia wadium.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:

I. Cena (C) – 30%
II. Gwarancja na instalację i jej elementy (roboty instalacyjne, panele fotowoltaiczne oraz falowniki) (w latach) – 25%
III. Czas reakcji serwisu – 25%
IV. Gwarantowana ilość rocznej produkcji energii elektrycznej – 20%

Kryterium I: Cena – 30%

Maksymalną liczbę punktów (30) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę za realizację zamówienia (łączna cena brutto za całość zamówienia), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:

C=(CN)/(COB) x30

gdzie:
CN – najniższa zaoferowana Cena,
COB – Cena zaoferowana w ofercie badanej.

Kryterium II: Gwarancja na instalację i jej elementy (roboty instalacyjne, panele fotowoltaiczne oraz falowniki) (w latach) – 25%

Kryterium będzie oceniane na podstawie wskazanego w ofercie okresu gwarancji (w latach) na instalację i jej elementy (roboty instalacyjne, panele fotowoltaiczne oraz falowniki) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Oferta zawierająca najdłuższy okres gwarancji, spełniająca warunki zapytania, uzyska maksymalnie 25 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty przeliczone proporcjonalnie według wzoru:

okres gwarancji w badanej ofercie
Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 25 (waga punktowa)
najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert


Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji – 5 lat licząc od daty podpisania odbioru końcowego. Zaoferowanie krótszego okresu niż minimalny spowoduje odrzucenie oferty.

UWAGA! Oferowany okres gwarancji należy wskazać w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania. Brak w ofercie wskazania okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż wymagany, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z zapytaniem ofertowym.

Kryterium III: Czas reakcji serwisu – 25%

Zamawiający dokona oceny na podstawie zaoferowanego przez Wykonawcę czasu reakcji serwisu wskazanego w formularzu ofertowym. Przez czas reakcji serwisu, Zamawiający rozumie czas, liczony od powiadomienia Wykonawcy drogą telefoniczną lub pocztą elektroniczną, o nieprawidłowej pracy instalacji fotowoltaicznej, do podjęcia czynności naprawczych przez Wykonawcę w miejscu wystąpienia wady (usterki).
Czas reakcji serwisu zaoferowany przez Wykonawcę musi zostać określony w godzinach.

Punkty za kryterium: „Czas reakcji serwisu” zostaną przyznane według wzoru:

Najkrótszy czas reakcji serwisu
Punkty = ------------------------------------------------x 25
Czas reakcji serwisu badanej oferty

Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta za kryterium „Czas reakcji serwisu”
wynosi 25 pkt.

UWAGA! Zaproponowany czas reakcji serwisu Wykonawca ma obowiązek wskazać w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do zapytania). Brak w ofercie wskazania czasu reakcji serwisu spowoduje odrzucenie oferty.

Kryterium nr IV – Gwarantowana ilość rocznej produkcji energii elektrycznej – 20%

Gwarancja gwarantowanej ilości produkcji udzielana na okres 3 lat. Minimalna gwarantowana ilość rocznej produkcji energii elektrycznej z instalacji fotowoltaicznej – 187 320 kWh


Punkty w ramach niniejszego kryterium zostaną przyznane według wzoru:

Gwarantowana ilość rocznej produkcji energii z instalacji badanej oferty
Punkty = ---------------------------------------------------------------------------x 20
Największa gwarantowana ilość rocznej produkcji energii z instalacji

Wykluczenia

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Brak powiązań Wykonawcy
z Zamawiającym weryfikowany będzie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań. Wykonawcy pozostający w powiązaniu z Zamawiającym zostaną wykluczeni
z postępowania,
b) Wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

„ABL” SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Pomorska 38

14-300 Morąg

warmińsko-mazurskie , ostródzki

Numer telefonu

502557156

NIP

7411144365

Tytuł projektu

Instalacja paneli fotowoltaicznych przez firmę "ABL" Spółka z ograniczona odpowiedzialnością w celu wykorzystania energii słonecznej do produkcji energii elektrycznej w Olsztynie

Numer projektu

RPWM.04.01.00-28-0060/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

BOB ENERGETYK Sp. z o.o., ul. Jutrzenki 94, 02-230 Warszawa z ceną brutto: 1 969 000,00 zł . Oferta wpłynęła w dniu 30.07.2020 r.
Liczba wyświetleń: 557