Strona główna
Logo unii europejskiej

Usługa najmu sali warsztatowej, noclegów i wyżywienia dla uczestników warsztatów – Poronin i okolice

Data publikacji: 08.07.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 17-07-2020

Numer ogłoszenia

1253139

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć elektronicznie na adres e-mail: oferta@kolping.pl do dnia 17.07.2020 r. do godz. 23:59 (wiążąca jest data wpływu oferty na wskazany adres mailowy). W temacie maila należy wpisać: Aktywni

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

oferta@kolping.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Anna Wilk

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa najmu w Poroninie (pow. tatrzański) lub okolicy (w promieniu do 20 km liczonych po drogach publicznych) sali warsztatowej, noclegów i wyżywienia w obiekcie hotelarskim dla 13 uczestników warsztatów tj.: 10 osób młodych w wieku 18-29 lat oraz 2 opiekunów i 1 trenera w terminie 31.07-02.08.2020 r.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi hotelarskie

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: małopolskie Powiat: tatrzański Miejscowość: Poronin lub okolice (w promieniu do 20 km liczonych po drogach publicznych)

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy usługi najmu sali warsztatowej, noclegów i wyżywienia dla grupy 13 osób, tj. 10 uczestniczek i uczestników oraz 2 opiekunów i 1 trenera w terminie 31.07-02.08.2020 r. w Poroninie (pow. tatrzański) lub okolicy (w promieniu do 20 km liczonych po drogach publicznych) w celu przeprowadzenia warsztatów pt.: „Trening umiejętności interpersonalnych” w ramach projektu „Aktywni Młodzi – program rozwoju kompetencji społecznych” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach I. Osi Priorytetowej: Osoby młode na rynku pracy, Działanie: 1.4 Młodzież solidarna w działaniu.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa najmu na potrzeby realizacji warsztatów, sali szkoleniowej, noclegów i wyżywienia w terminie 31.07-02.08.2020 r., w szczególności:
• zapewnienie sali warsztatowej (20 godz. dydaktycznych + przerwy),
• zapewnienie wyżywienia, tj.: 2 przerwy kawowe, 2 obiady, 1 obiadokolacja i 1 kolacja,
• 2 noclegi ze śniadaniem.
Usługi mają być realizowane w obiekcie hotelarskim zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 238 z późn. zm.) oraz aktualnymi wytycznymi i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego, związanymi z trwaniem epidemii COVID-19 na terenie kraju.
Miejsce zakwaterowania (noclegów) wszystkich uczestników warsztatów, serwowania posiłków i sala warsztatowa muszą znajdować się w tym samym obiekcie i muszą być dostosowane do wymagań osób z niepełnosprawnością ruchową.
Miejsce realizacji: Poronin (pow. tatrzański) lub okolice (do 20 km od centrum – liczonych po drogach publicznych).

Kod CPV

55000000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

Dodatkowe przedmioty zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest usługa najmu sali warsztatowej, wyżywienia i noclegów w terminie 31.07-02.08.2020 r., co oznacza:
• zapewnienie sali warsztatowej (20 godz. dydaktycznych + przerwy, w rozkładzie czasowym: piątek (31.07) sala dostępna w godz. popołudniowych i wieczornych, sobota (1.07) sala dostępna cały dzień, niedziela (2.08) sala dostępna od rana do wczesnych godzin popołudniowych),
• zapewnienie wyżywienia: tj.: 2 przerwy kawowe, 2 obiady, 1 obiadokolacja, 1 kolacja,
• 2 noclegi ze śniadaniem.
2) Liczba uczestników: 13 osób, tj. 10 uczestniczek i uczestników (w wieku 18-29 lat) oraz 2 opiekunów i 1 trenerka.
3) Opis obiektu: obiekt hotelarski wyposażony w salę warsztatową w miejscu dogodnym komunikacyjnie i z możliwością bezpłatnego parkowania.
4) Wymagania wobec Wykonawcy (kwoty brutto):
• Zapewnienie sali warsztatowej – cena za jedną godzinę nie może przekroczyć 30 zł.
Sala warsztatowa powinna być przestronna i jasna oraz dawać możliwość organizacji zajęć w podgrupach.
Odpowiednie oświetlenie: dostęp światła dziennego oraz całodobowego oświetlenia umożliwiającego swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie, a zarazem możliwość zaciemnienia sali podczas prezentacji multimedialnej.
Dodatkowe wyposażenie to flipchart z papierem i flamastrami, ekran, rzutnik multimedialny, dostęp do internetu.
Sala powinna spełniać warunki BHP, PPOŻ oraz zapisy obowiązujących wytycznych i zaleceń Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego, związanych z trwaniem epidemii COVID-19 na terenie kraju, tj. minimalna przestrzeń do prowadzenia zajęć w pomieszczeniu nie może być mniejsza niż 4 m² na 1 osobę, czyli min 52 m² powierzchni w sumie. Sala do prowadzenia zajęć musi mieć możliwość regularnego wietrzenia, ponadto musi być sprzątana i dezynfekowana. Na terenie obiektu wykonawca zapewnia stałą dostępność mydła, płynu dezynfekcyjnego oraz ciepłej wody.
• Zapewnienie wyżywienia: Należy mieć na uwadze ewentualne specjalne wymagania żywieniowe (dieta mięsna, wegetariańska, bez laktozy/glutenu). Zamawiający poda wymagania w zakresie diet najpóźniej 3 dni przed rozpoczęciem pobytu.
Harmonogram:
piątek: obiadokolacja;
sobota: śniadanie, 1 przerwa kawowa, obiad, kolacja;
niedziela: śniadanie, 1 przerwa kawowa, obiad.
Menu:
Obiadokolacja – jedno ciepłe danie, zimny bufet oraz herbata i woda – przy czym cena na jedną osobę nie może przekroczyć 35 zł.
Śniadanie: zimny i ciepły bufet oraz kawa i herbata (w cenie noclegu).
Przerwa kawowa obejmuje: kawę, herbatę, wodę, soki, mleko, cukier, cytrynę i słodkie przekąski, przy czym cena na jedną osobę nie może przekroczyć 15 zł dla każdej przerwy kawowej.
Obiad: zupa, drugie danie oraz deser (ciasto), woda mineralna gazowana i niegazowana – przy czym cena na jedną osobę nie może przekroczyć 35 zł.
Kolacja: zimny bufet (pieczywo, sery, wędlina, masło, świeże warzywa, sałatki, itp.) oraz herbata i woda – przy czym cena na jedną osobę nie może przekroczyć 25 zł.
Na 7 dni przed terminem warsztatów Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt menu. Zamawiający w terminie 1 dnia dokona akceptacji menu lub zgłosi uwagi, które Wykonawca ma obowiązek uwzględnić.
Wykonawca zapewni serwis gastronomiczny (przygotowanie i sprzątanie, obsługa kelnerska – do pracy w kuchni i stołówce mogą być dopuszczone tylko osoby zdrowe, które nie miały kontaktu z osobami podejrzanymi o zakażenie oraz nie mają infekcji). Zamawiający wymaga, aby posiłki podawane były w pomieszczeniach zarezerwowanych wyłącznie dla uczestników warsztatów lub w pomieszczeniu z wyraźnie wyodrębnionym obszarem dla uczestników warsztatów. Układ miejsc w pomieszczeniu powinien zapewniać zachowanie dystansu pomiędzy uczestnikami. Należy dezynfekować blaty stołów i poręcze krzeseł.
• Zapewnienie noclegów ze śniadaniem dla uczestników w pokojach dwuosobowych i/lub jednoosobowych, przy zachowaniu min 4 m² powierzchni noclegowej na 1 osobę, z pełnym węzłem sanitarnym, WI-FI oraz 2 pokoje jednoosobowe dla trenera i opiekuna. Dopuszcza się możliwość zamiany pokoju dwuosobowego na pokój trzyosobowy (bez zmiany ceny i z zachowaniem warunku min. 4 m² powierzchni noclegowej na 1 osobę) w przypadku braku możliwości przydzielenia uczestnikom miejsca w pokoju dwuosobowym (np. ze względu na płeć/ niepełnosprawność/ chorobę/ nieparzystą liczbę osób itp.).
Cena brutto nie może przekroczyć: 60 zł za 1 osobo/noc ze śniadaniem w pokoju 1-, 2- lub 3-osobowym.
Obiekt nie może być w trakcie prac remontowo-budowlanych w czasie trwania przedsięwzięcia. Wykonawca musi dysponować infrastrukturą obiektu umożliwiającą zapewnienie izolacji osobom z objawami wskazującymi na wystąpienie choroby, w tym w szczególności choroby zakaźnej. Liczba uczestników przebywających w obiekcie w zależności od standardu obiektu musi być dostosowana i zapewniająca dystans społeczny podczas pobytu, w tym podczas prowadzenia zajęć. Dystans społeczny musi obowiązywać także przy korzystaniu z pionu sanitarnego.
Zakwaterowanie uczestników w obiekcie powinno odbywać się na zasadzie wymiany turnusu, eliminując do minimum kontakt uczestników pomiędzy zmieniającymi się turnusami. Dodatkowo Wykonawca ma obowiązek zapewnić osobę do obsługi na miejscu w ciągu całego przedsięwzięcia. Oferent wyraża zgodę na proporcjonalne obniżenie ceny usługi w przypadku pobytu mniejszej liczby uczestników spotkania. Jednocześnie akceptuje możliwość realizacji zamówienia i zapłaty przez Zamawiającego za zgłoszoną liczbę osób. Informacja o liczbie uczestników szkolenia zgłoszona będzie z 3-dniowym wyprzedzeniem. Zasada proporcjonalności dotyczyć będzie kosztów noclegów oraz wyżywienia.

Harmonogram realizacji zamówienia

31.07-02.08.2020 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają poniższe warunki:
• Akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń – złożenie oferty jest uważane za akceptację treści zapytania.
• Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Zamawiający nie może udzielić zamówienia Wykonawcom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e) powiązaniu w sposób inny niż wskazane w lit. a-d wpływającym na wynik postępowania.
Oferent jest obowiązany dołączyć do formularza ofertowego oświadczenie (załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego) o braku ww. powiązań pomiędzy Oferentem a Zamawiającym.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Na ofertę składają się:
• formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego,
• oświadczenie o spełnieniu/niespełnieniu klauzuli społecznej (Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego),
• oświadczenie Oferenta o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego),
• Klauzula informacyjna – RODO (Załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego).

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
1) Kryterium I – cena oferty brutto – 80%
2) Kryterium II – uwzględnienie klauzul społecznych – 10% (Załącznik nr 2 do zapytania)
3) Kryterium III – rodzaj obiektu hotelarskiego – 10% (ocena punktowa – do 10 pkt).
Kryterium I
W kryterium I „cena oferty brutto” – ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------- x 80 = liczba punktów
Cena oferty ocenianej
Oferta najkorzystniejsza otrzyma w tym kryterium 80 pkt.
Kryterium II
Klauzula społeczna/aspekt społeczny tj. społeczne warunki realizacji zamówienia publicznego – spełnienie klauzuli społecznej oznacza uwzględnienie aspektów społecznych przy realizacji zamówienia.
Zamawiający przyjmuje następującą wagę punktową dla kryterium „Aspekty Społeczne”:

Kryterium „AS” Liczba punktów
Oferent otrzyma 10 pkt w przypadku złożenia oświadczenia o zatrudnieniu w pełnym wymiarze czasu pracy do realizacji zamówienia co najmniej dwóch osób z poniższych grup:
a) osób z niepełnosprawnością,
b) osób do 30 roku życia lub po ukończeniu 50 roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, pozostającej bez zatrudnienia,
c) osób bezrobotnych.
Oferent otrzyma 5 pkt w przypadku złożenia oświadczenia o zatrudnieniu w pełnym wymiarze czasu pracy do realizacji zamówienia co najmniej:
a) jednej osoby z niepełnosprawnością albo
b) jednej osoby do 30 roku życia lub po ukończeniu 50 roku życia, posiadającej status osoby poszukującej pracy, pozostającej bez zatrudnienia albo
c) jednej osoby bezrobotnej.
Oferent otrzyma 0 pkt w przypadku, gdy nie zadeklaruje zatrudnienia do realizacji zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy:
a) osób/osoby z niepełnosprawnością ani
b) osób/osoby do 30 roku życia lub po ukończeniu 50 roku życia posiadających/cej status osoby poszukującej pracy, pozostającej bez zatrudnienia ani
c) osób/osoby bezrobotnych/ej.
Kryterium III
Obiekt hotelarski typu (zgodnie z ewidencję marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce położenia obiektu hotelarskiego):
Hotel o standardzie równym bądź wyższym 3* = 10 pkt,
Hotel o standardzie niższym niż 3* = 6 pkt,
Motel/Pensjonat o standardzie równym bądź wyższym 3* = 5pkt,
Motel/Pensjonat o standardzie niższym niż 3* = 3 pkt.
Ważna oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (suma kryteriów I+II+III) uznana zostanie za najkorzystniejszą. Z Wykonawcą wybranym do realizacji przedmiotu zamówienia zostanie podpisana umowa cywilnoprawna.

Wykluczenia

Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia Oferentów, którzy:
1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu,
2) nie złożą oświadczeń (wg. wzoru zgodnie z Zapytaniem) lub złożą nieprawdziwe oświadczenia,
3) są powiązani osobowo/ kapitałowo z Zamawiającym w rozumieniu ww. Wytycznych.
Ofertę wykluczonego Oferenta uznaje się za odrzuconą.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK CENTRALNY DZIEŁA KOLPINGA W POLSCE

Adres

Żułowska 51

31-436 Kraków

małopolskie , Kraków

Numer telefonu

124187771

Fax

124187776

NIP

6761051184

Tytuł projektu

Aktywni Młodzi - program rozwoju kompetencji społecznych

Numer projektu

POWR.01.04.00-00-0061/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Magdalena Siśkiewicz New Challenge
30-363 Kraków, ul. Rydlówka 5/107
data wpłynięcia oferty: 17.07.2020, godz.: 17:56
cena: 4 240,00 zł
Liczba wyświetleń: 396