Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr 2_11_2_0071_RPOWL/2018

Data publikacji: 29.06.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 07-07-2020

Numer ogłoszenia

1251835

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę wraz z niezbędnymi załącznikami należy złożyć do dnia 07.07.2020 r. do godz. 09.00 (liczy się data wpływu do Zamawiającego) w formie pisemnej, na adres Andrzej Lubański Doradztwo Gospodarcze, 20-077 Lublin, ul. Jasna 6 lok. 17, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Zapytanie ofertowe nr referencyjny 2_11_2_0071_RPOWL/2018”, lub w jednym pliku (PDF) na adres mailowy kielczewice@andrzejlubanski.pl, gdzie w tytule wiadomości powinien być zapis „Zapytanie ofertowe nr referencyjny 2_11_2_0071_RPOWL/2018”. Ofertę można dostarczyć osobiście, przesyłką pocztową, kurierską lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

info@andrzejlubanski.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Andrzej Lubański

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

793 195 075

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby doposażenia dziennego klubu seniora i wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy Domu Pomocy Społecznej w Kiełczewicach.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: lubelski Miejscowość: Kiełczewice Maryjskie

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór dostawcy/dostawców wyposażenia na potrzeby doposażenia dziennego klubu seniora i wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy Domu Pomocy Społecznej w Kiełczewicach, na potrzeby realizacji projektu pt. „Nowe usługi DPS Kiełczewice” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś 11: Aktywne włączenie Działanie 11.2: Usługi społeczne i zdrowotne.

Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności opisaną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby doposażenia dziennego klubu seniora i wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy Domu Pomocy Społecznej w Kiełczewicach. Oczekiwane minimalne parametry i funkcjonalności zgodnie z załącznikiem nr 4 do Zapytania ofertowego. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części, które będą niezależnie od siebie oceniane. Oferent może złożyć ofertę na minimum 1 część zamówienia.

Koszty opakowania i dostawy leżą po stronie Sprzedającego.

W zakresie części I i II kryterium premiującym jest posiadanie w odległości do 200 km od miejscowości Kiełczewice Maryjskie autoryzowanego serwisu producenta danego urządzenia, którego nazwę i adres Oferent zobowiązany jest wskazać w treści oferty. Premia punktowa wynosi 10 pkt, tj. 10% wartości punktów możliwych do uzyskania za kryterium cena.

Kod CPV

33150000-6

Nazwa kodu CPV

Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii

Harmonogram realizacji zamówienia

Zamawiający wymaga, aby dostawa i odbiór przedmiotu zamówienia nastąpiło nie później niż do 31 lipca 2020 r. (w tej dacie najpóźniej musi zostać sporządzony protokół odbioru z podaniem numer/ów seryjnego (jeśli dotyczy).

Dostawa odbędzie się do siedziby Odbiorcy 23-107 Strzyżewice, Kiełczewice Maryjskie 86.

Zawarcie umów/umowy na dostawy nastąpi nie później niż 10 lipca 2020 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród złożonych ofert (z wyjątkiem ofert odrzuconych z przyczyn formalnych), Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oceny ofert:

Kryterium nr 1: cena brutto, waga max 100 pkt
Punkty w tym kryterium przyznawane będą według następującej formuły: C = (Cmin / Cbad) x 100 pkt, gdzie:
C – oznacza ilość punktów przyznaną badanej ofercie za cenę brutto danej formy w PLN oferty. Cmin – najniższa oferowana cena brutto w PLN za daną formę (część) spośród złożonych i nie podlegających odrzuceniu ofert
Cbad – cena brutto w PLN za formę badanej oferty.

Dotyczy części I i II Premia punktowa 10 pkt – za posiadanie na w odległości do 200 km od miejscowości Kiełczewice Maryjskie autoryzowanego serwisu producenta.
Łączna ilość pkt możliwa do zdobycia 110.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZGROMADZENIE SŁUG JEZUSA

Adres

Sewerynów 8

00-331 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

228263869

NIP

5252245784

Tytuł projektu

Nowe usługi DPS Kiełczewice

Numer projektu

RPLU.11.02.00-06-0071/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Część I – MEDEN-INMED Sp. z o.o., Ul. Wenedów 2, 75-847 Koszalin, 07.07.2020 r., 22 500,00 zł
Uzasadnienie: Oferent spełnia wymagane warunki udziału w postępowaniu, złożył najkorzystniejszą ofertę.
Część II – MEDEN-INMED Sp. z o.o., Ul. Wenedów 2, 75-847 Koszalin, 07,07,2020 r., 9 553,30 zł
Uzasadnienie: Oferent spełnia wymagane warunki udziału w postępowaniu, złożył najkorzystniejszą ofertę.
Część III – MEDEN-INMED Sp. z o.o., Ul. Wenedów 2, 75-847 Koszalin, 07.07.2020 r., 2 794,96 zł
Uzasadnienie: Oferent spełnia wymagane warunki udziału w postępowaniu, złożył najkorzystniejszą ofertę.
Część IV - Reha Med. Adam Nawrocki, ul. Lwowska 3, 15-252 Białystok, 06.07.2020 r., 4 998,00 zł
Uzasadnienie: Oferent spełnia wymagane warunki udziału w postępowaniu, złożył najkorzystniejszą ofertę.
Liczba wyświetleń: 416