Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/0008/2020 organizacją wypoczynku letniego

Data publikacji: 26.06.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 03-07-2020

Numer ogłoszenia

1251653

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 3 lipca 2020 r w siedzibie Zamawiającego: Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk. lub przesłać na adres: beata.matyjaszczyk@zhp.net.pl
2. Wykonawca winien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy, oraz napis: Zapytanie ofertowe na zapewnienie wyżywienia, zakwaterowania oraz programu podczas wypoczynku letniego nr projektu RPPM.06.02.02-22-0008/17 lub przesłać mailem na adres: beata.matyjaszczyk@zhp.net.pl podając w tytule maila: Zapytanie ofertowe na organizację wypoczynku nr projektu: RPPM.06.02.02-22-0008/17.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

beata.matyjaszczyk@zhp.net.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Beata Matyjaszczyk

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

501209717

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zapytania ofertowego jest zapewnienie wyżywienia, zakwaterowania oraz programu podczas wypoczynku letniego w terminie 14 – 27.07.2020 r. dla 25 uczestników i uczestniczek i 2 wychowawców w województwie warmińsko- mazurskim, w odległości maksymalnie 25 km od Ostródy (mierzonej wg mapy google) po drogach publicznych, w obszarze leśnym nad jeziorem spełniającym obowiązujące normy sanitarne, w tym przepisów wynikających z COVID - 19, i przeciwpożarowe dla danego typu obiektu wypoczynkowego.
Placówka musi posiadać regulamin sanitarny zgodny z wytycznymi GIS dla danego typu obiektów/miejsc obozowania.
Placówka musi figurować w rejestrze placówek wypoczynku letniego prowadzonym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej zgodnie z aktualnymi przepisami prawa.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: warmińsko-mazurskie Powiat: ostródzki

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór oferenta, który zapewni wyżywienie zakwaterowanie oraz realizację programu podczas wypoczynku letniego w terminie 14 – 27.07.2020 r. dla 25 uczestników i uczestniczek i 2 wychowawców w województwie warmińsko- mazurskim, w odległości maksymalnie 25 km od Ostródy (mierzonej wg mapy google) po drogach publicznych, w obszarze leśnym nad jeziorem spełniającym obowiązujące normy sanitarne, w tym przepisów wynikających z COVID - 19, i przeciwpożarowe dla danego typu obiektu wypoczynkowego.
Placówka musi posiadać regulamin sanitarny zgodny z wytycznymi GIS dla danego typu obiektów/miejsc obozowania.
Placówka musi figurować w rejestrze placówek wypoczynku letniego prowadzonym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej zgodnie z aktualnymi przepisami prawa.

Przedmiot zamówienia

W ramach oferty Wykonawca zapewni:
1) kierownika placówki i 2 wychowawców (jednego wychowawcę zapewnia zamawiający)
2) rejestrację placówki w Bazie Wypoczynku
3) transport uczestników z Malborka do miejsca wypoczynku i z powrotem
4) zakwaterowanie w dużych namiotach typu „10” lub „alladyn” lub „wojskowe” Przy czym w namiocie nie może być zakwaterowane więcej niż 4 osoby. Wyposażenie namiotu stanowi:
a. na każdego: uczestnika łóżko turystyczne, materac, pościel, koc
b. wyposażenie namiotu: regał, greting na buty
5) całodobową opiekę medyczną dla całej grupy (pielęgniarka oraz w razie konieczności dowiezienie i odwiezienie uczestnika wraz z opiekunem do punku opieki medycznej tj. przychodni lub szpitala), zapewnienie apteczki wyposażonej w materiały opatrunkowe do udzielenia pierwszej pomocy przedlekarskiej oraz lekarstw przepisanych przez lekarza w trakcie trwania obozu, w przypadku zachorowania uczestnika transport z wychowawcą do miejsca zamieszkania.
6) świetlicę dla 25 uczestniczek i uczestników do prowadzenia zajęć programowych w przypadku braku pogody.
7) zaplecze kuchenne i obsługę kuchni umożliwiające przygotowanie i jednoczesne wydanie posiłków dla wszystkich uczestników wypoczynku. Posiłki muszą być przygotowywane zgodnie z wytycznymi przepisami prawa i muszą spełniać warunki dotyczące wyżywienia grupowego dla dzieci i młodzieży.
8) 4 posiłki dziennie zgodnie z obowiązującymi normami (śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek, kolacja), przy czym średni dzienny wsad do kotła nie może być niższy niż 15 zł. Posiłki dostępne w opcjach: wegetariańska, bezglutenowa, normalna. Pierwszym posiłkiem w dniu przyjazdu będzie obiad, ostatnim w dniu wyjazdu jest obiad.
9) udział uczestników w pracach porządkowych związanych z przygotowywaniem posiłków np. dyżur na stołówce.
10) kąpielisko i opiekę ratownika wodnego z odpowiednimi kwalifikacjami lub dostępu do kąpieliska/miejsca wykorzystywanego do kąpieli wraz z wymaganymi prawem wyposażeniem.
11) węzeł sanitarny zgodnego z wymaganiami sanitarnymi dla danego typu obiektu wypoczynkowego.
12) miejsce ogniskowe na terenie obiektu oraz minimum raz podczas trwania wypoczynku dla wszystkich uczestników poczęstunku na ognisko w postaci - kiełbasa, pieczywo, sosy (na ognisko).
13) suchy prowiant w przypadku zajęć programowych realizowanych poza terenem wypoczynku.
14) materiałów niezbędnych do realizacji zajęć edukacyjno-kompetencyjnych, w tym między innymi: art. papiernicze, art. spożywcze, pasmanteryjne, drewno, gwoździe, koszulki dla uczestników itp.
15) Zapewnienie realizacji programu edukacji morskiej – 10 bloków zajęciowych, w tym zajęcia na łódkach

Kod CPV

63500000-4

Nazwa kodu CPV

Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

Harmonogram realizacji zamówienia

6.07.2020 - wybór oferenta
8.07.2020 - podpisanie umowy
14-27.07.2020 - realizacja usługi

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

Posiadają niezbędną Wiedzę i doświadczenie tj.: Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, tj. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej trzy usługi polegające na organizacji zakwaterowania i wyżywienia dla grupy minimum 25 dzieci i/ lub młodzieży w formie wypoczynku letniego.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków
Na etapie składania oferty Wykonawca podpisując ofertę jednocześnie oświadcza spełnienie tych warunków. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie wezwany do przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są:
referencje i/lub kopia umowy cywilnoprawnej potwierdzające spełnienie doświadczenia w zakresie realizacji trzech usług zgodnych z przedmiotem zapytania ofertowego, dla grupy minimum 25 dzieci i/ lub młodzieży.

Potencjał techniczny

Wykonawca zapewni, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, tj. Wykonawca zapewni, że obiekt posiada pozytywną opinię Państwowej Straży Pożarnej na zakwaterowanie dzieci i młodzieży, pion kuchenno-stołówkowy został dopuszczony do organizacji wypoczynku dla dzieci i młodzieży zgodnie z przepisami prawa w zakresie organizacji wypoczynku dla dzieci i młodzieży.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków
Na etapie składania oferty Wykonawca podpisując ofertę jednocześnie oświadcza spełnienie tych warunków. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie wezwany do przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są:
dokumenty poświadczające możliwość wykonania usługi w szczególności: plan terenu, pozytywna opinia Państwowej Straży Pożarnej dopuszczającej obiekt do użytku, potwierdzenie dopuszczenia obiektu przez służby sanitarno-epidemiologiczne do wypoczynku dzieci i młodzieży.

Wykonawca posiada regulamin sanitarny placówki zgodny z Wytycznymi GIS w związku z pandemią COIV -19
Na etapie składania oferty Wykonawca podpisując ofertę jednocześnie oświadcza spełnienie warunku. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie wezwany do przedłożenia Zamawiającemu Regulaminu sanitarnego obiektu w związku z pandemią COVID – 19.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

D. Wykonawca zapewni że dysponuje odpowiednim personelem spełniający następujące wymogi:
a) Ma pełną zdolność do czynności prawnych.
b) Korzysta z pełni praw publicznych.
c) Nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym
d) Nie figuruje w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków lit. C:
Na etapie składania oferty Wykonawca podpisując ofertę jednocześnie oświadcza spełnienie tych warunków. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie wezwany do przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających, spełnienie wymagań przez personel, przy czym dowodami są:
a) Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niefigurowaniu w Rejestrze
b) Informacja z rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym
c) Oświadczenia personelu o spełnianiu wymogów z punktu a i b

Warunki zmiany umowy

Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wartości zamówienia do wysokości 50% wartości zamówienia określonej w umowie z wykonawcą, związanej ze zwiększeniem zakresu zamówienia w przypadku zrekrutowania większej liczby uczestników.

Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wartości zamówienia do wysokości 50% wartości zamówienia określonej w umowie z wykonawcą, związanej ze zmniejszenia zakresu zamówienia w przypadku zrekrutowania mniejszej liczby uczestników.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Załącznik Nr 1- Część ofertowa
Załącznik nr 2 – wykaz usług
Załącznik nr 3 – klauzula informacyjna RODO

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający przy wyborze ofert będzie się kierować kryterium 100% cena.
Oferta, która uzyska za najwyższą liczbę punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

Opis sposobu obliczania kryterium cena.
Punkty przyznawane za kryterium cena będą naliczone według następującego wzoru:
C = (Cmin / C0 ) x 100
C – ilość punktów przyznana danej ofercie
Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert
C0 – cena oferty rozpatrywanej
Wykonawca wypełnia załącznik nr 1 wskazując cenę za godzinę usługi.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 100.

Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

Wykluczenia

E. Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków lit. C:
Zamawiający nie dokonuje oceny sposobu spełnienia tego warunku. Wykonawca podpisując wycenę jednocześnie oświadcza spełnienie tych warunków.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

MIASTO MALBORK

Adres

pl. Słowiański 5

82-200 Malbork

pomorskie , malborski

Numer telefonu

556290400

Fax

556473324

NIP

5792230763

Tytuł projektu

Malbork na "+" - działania społeczne

Numer projektu

RPPM.06.02.02-22-0008/17-00
Liczba wyświetleń: 429