Strona główna
Logo unii europejskiej

Usługa cateringowa – przygotowanie oraz dostarczanie posiłków do żłobka Maluszkowo w Dobrzechowie gm. Strzyżów w ramach realizacji projektu pn. „Żłobek Maluszkowo w Dobrzechowie”

Data publikacji: 17.06.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 26-06-2020

Numer ogłoszenia

1250290

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Krajobrazowa 20/E2, 35-119 Rzeszów do dnia 26.06.2020 r. godz. 9:00.

Wykonawca zamieszcza ofertę w kopercie oznaczonej nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanej w następujący sposób: „Oferta na usługę cateringową – przygotowanie oraz dostarczanie posiłków do żłobka Maluszkowo w Dobrzechowie gm. Strzyżów w ramach realizacji projektu pn. „Żłobek Maluszkowo w Dobrzechowie” nr wniosku RPPK.07.04.00-18-0010/19
Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie. W przypadku braku ww. danych na kopercie, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia mogące wyniknąć z powodu tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą kurierską - jej nieotwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Anna Lubaś, Magdalena Rabczak

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

509911055, 781749000

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i dostarczania posiłków dla dzieci od 20. tygodnia do 3. roku życia w żłobku zlokalizowanym w Dobrzechowie nr 3 gm. Strzyżów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi cateringowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: strzyżowski Miejscowość: Dobrzechów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest usługa przygotowywania i dostarczania posiłków dla dzieci od 20. tygodnia do 3. roku życia w żłobku Maluszkowo zlokalizowanym w Dobrzechowie nr 3 gm. Strzyżów w okresie 01.09.2020 - 31.08.2022.

Przedmiot zamówienia

1) Zamówienie obejmuje dostawę 20 zestawów posiłków dziennie (śniadanie, zupa, II danie oraz deser/podwieczorek, napoje) dla dzieci w żłobku w okresie od 01.09.2020 r. do 31.08.2022 r. z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy.
Obiady dostarczać należy do siedziby żłobka w Dobrzechowie nr 3 gm. Strzyżów w godzinach:
a) Śniadanie pomiędzy godz. 8:00-8:30
b) Obiad pomiędzy godz. 11.00-12.00.

2) Zamawiający informuje, że codziennie; do godziny 9:00 będzie informował o ilości obiadów i deserów/podwieczorków na dany dzień; do godziny 18:00 poprzedniego dnia o ilości śniadań na dzień następny.

3) Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w termosach, gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw.

4) Ilość i wielkość zamawianych posiłków wskazana w zapytaniu ofertowym stanowi maksymalny ich zakres i wielkość zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości posiłków, niż maksymalna wskazana w zapytaniu ofertowym, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu,
w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalną ilością posiłków wskazanych w zapytaniu ofertowym, a ilością rzeczywiście zrealizowaną na podstawie poszczególnego zlecenia Zamawiającego. Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy, po dokonaniu miesięcznego protokolarnego odbioru przedmiotu umowy. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.

Kod CPV

55520000-1

Nazwa kodu CPV

Usługi dostarczania posiłków

Dodatkowe przedmioty zamówienia

55 32 10 00 - 6 Usługi przygotowywania posiłków

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia: od 01.09.2020r. do 31.08.2022r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Warunki zmiany umowy

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy wyłącznie w następujących przypadkach i na następujących warunkach:
1) zmiana ustawą wysokości stawki podatku od towarów i usług względem stawki określonej
w umowie albo zastosowanie przez ustawodawcę zwolnienia od podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy – zmiana umowy polegająca na dostosowaniu stawki umówionej do stawki ustawowej powszechnie obowiązującej albo do zwolnienia z ww. podatku,
2) zmiany terminu wykonania umowy - w przypadkach gdy:
a) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności oraz przyczyn wystąpienia przeszkód formalno-prawnych niezależnych od stron umowy,
b) zaistnieją przyczyny niezależne od działania Stron umowy, których przy zachowaniu wszelkich należnych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, w szczególności protesty mieszkańców lub innych osób prawnych lub fizycznych. W takiej sytuacji termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o uzasadnioną okolicznościami ilość dni ustaloną przez Strony umowy.
c) wystąpiły zjawiska związane z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pandemia itp.),
d) powstały opóźnienia w wydaniu lub zmiany w decyzjach administracyjnych lub/i innych instytucji (decyzje władz publicznych, zmiany obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp.) powodujące niemożność rozpoczęcia funkcjonowania żłobka w wyznaczonym terminie.
e) braku środków finansowych na realizację inwestycji,
f) powstały opóźnienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
g) wystąpiły okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
h) zaistniały przyczyny uznane przez Zamawiającego za uzasadnione.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziałów w postępowaniu Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w pkt 5 zapytania ofertowego należy przedłożyć:
1) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych. Treść oświadczenia zawarta została we wzorze dokumentu „Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych” stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Forma dokumentu: oryginał

Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
Wymagany dokument:
1) Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, z treści którego wynika, że zakład został zatwierdzony do produkcji żywności i prowadzenia usług żywienia w systemie cateringowym.
Forma dokumentów: kopia poświadczona za zgodność z oryginałem

Inne wymagane dokumenty:
1) Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2) Pełnomocnictwo
Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.:
- wykonawców działających w formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki nie wynika odpowiedni sposób reprezentacji dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji;
- wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Cena za jednodniowy zestaw wyżywienia dla 1 dziecka w żłobku - waga 90 %
2. Wykonawca zatrudni co najmniej 1 osobę niepełnosprawną lub bezrobotną przy realizacji przedmiotowego zamówienia- waga 10%

Punkty przyznawane za podane w w/w kryteriach będą liczone według następujących wzorów:
1 Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena za jednodniowy zestaw wyżywienia dla 1 dziecka spośród wszystkich ofert
- Cof - cena za jednodniowy zestaw wyżywienia dla 1 dziecka podana w ofercie
2 Aby uzyskać 10 pkt należy załączyć do oferty oświadczenia o zatrudnieniu przy realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej. W ww. oświadczeniu należy podać status osoby zatrudnianej (osoba bezrobotna czy osoba niepełnosprawna) oraz zakres jej obowiązków przy realizacji zamówienia.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego
UWAGA !
Przez osobę bezrobotną zamawiający rozumie osobę spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415, z pózn. zm.).
Przez osobę niepełnosprawną zamawiający rozumie osobę spełniającą przesłanki statusu
niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i
społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.)

Wykonawca będzie zobowiązany zatrudniać wskazaną osobę przez okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną lub niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia, w ciągu 30 dni licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy, na to miejsce innej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ja niezwłocznie Zamawiającemu. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego osoby, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia karę umowną w wysokości 1000,00 zł PLN

Wykluczenia

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 z dnia 22 sierpnia 2019r. wydanych przez Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia publiczne nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (w tym z Kierownikiem Zamawiającego). Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b: posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c: pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d: pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

A2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Krajobrazowa 20/E2

35-119 Rzeszów

podkarpackie , Rzeszów

Numer telefonu

509911055

Fax

178501101

NIP

8133712347

Tytuł projektu

Żłobek Maluszkowo w Dobrzechowie

Numer projektu

RPPK.07.04.00-18-0010/19-00

Inne źródła finansowania

Przedsięwzięcie realizowane w ramach projektu pt. Żłobek Maluszkowo w Dobrzechowie finansowanego są w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Działanie 7.4, wniosek nr RPPK.07.04.00-18-0010/19.

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

B2 Sp. z o.o., Dobrzechów 466A, 38-100 Strzyżów
Data wpłynięcia oferty: 25.06.2020 r.
Cena brutto wynosi: 12,00 zł brutto/jednodniowy zestaw wyżywienia

Data 27.07.2020 r.
Z uwagi na fakt, iż firma B2 Sp. z o.o. odstąpiła od podpisania umowy do realizacji zadania wybrano drugą ofertę którą złożyła firma:
MNIAM „EKO SMYK” Marta Stój
Ul. Marcina Filipa 66/1
35-323 Rzeszów
Data wpłynięcia oferty: 25.06.2020 r.
Cena brutto wynosi: 13,00 zł brutto/jednodniowy zestaw wyżywienia
Liczba wyświetleń: 433