Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr 2/KONK/0798/2020 „ZAKUP ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENICZNYCH – CZĘŚĆ II” w ramach projektu Nowy żłobek w Jaworznie - aktywność zawodowa rodziców o numerze RPSL.08.01.03-24-0798/17

Data publikacji: 16.06.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 23-06-2020

Numer ogłoszenia

1250056

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Miejsce składania ofert:
- Odpowiedź na zapytanie ofertowe należy złożyć na adres e-mail: oferta@tacongroup.eu
- O terminie złożenia oferty decyduje data wpływu na wskazany adres e-mail
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

2. Sposób składania ofert:
- Odpowiedź na zapytanie ofertowe należy przygotować w języku polskim, na Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2)
- Odpowiedź na zapytanie ofertowe należy złożyć drogą elektroniczną, w formie skanu podpisanych dokumentów, na adres e-mail: oferta@tacongroup.eu
- Skan należy umieścić w pojedynczym folderze i spakować za pomocą programu umożliwiającego nadanie hasła dostępowego do odczytu (Zamawiający zaleca posłużenie się programem 7-Zip). Niezachowanie zalecanego trybu złożenia oferty w odniesieniu do zabezpieczenia hasłem, nie będzie stanowiło okoliczności uzasadniającej odrzucenie oferty, jednakże jest preferowane.
- W pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym upłynął termin składania ofert, tj. w dniu 24.06.2020 roku, do godziny 10:00 czasu polskiego, należy na adres e-mail: oferta@tacongroup.eu przesłać hasło dostępu do folderu z ofertą
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- Oferty, dla których nie przesłano haseł dostępowych do godziny, o której mowa w tiret 4 nie będą rozpatrywane

3. Sposób podpisywania składanych dokumentów:
- Formularz ofertowy należy parafować na każdej ze stron oraz opatrzyć podpisem i pieczęcią firmową bądź imienną w miejscu do tego wyznaczonym przez osobę upoważnioną
- W przypadku nie posiadania pieczęci firmowej bądź imiennej, Formularz należy podpisać w sposób czytelny.

4. Sposób oznaczania składanych dokumentów:
- W tytule wiadomości e-mail należy wpisać: „Formularz ofertowy – ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/KONK/0798/2020 – ZAKUP ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENICZNYCH – CZĘŚĆ II"
- Wykonawca może, przed upływem terminu przesyłania odpowiedzi na zapytanie ofertowe, zmienić lub wycofać złożoną ofertę poprzez przesłanie wiadomości mailowej o tytule odpowiednio: "Formularz ofertowy – ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/KONK/0798/2020 – ZAKUP ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENICZNYCH – CZĘŚĆ II – zmiana" lub "Formularz ofertowy – ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/KONK/0798/2020 – ZAKUP ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENICZNYCH – CZĘŚĆ II – wycofanie" z odpowiednim wyjaśnieniem w treści wiadomości

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

oferta@tacongroup.eu

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Natalia Strzelecka

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 792 029 470

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie środków czystości i higienicznych na potrzeby placówki żłobkowej w Jaworznie, przy ul. Inwalidów Wojennych 4, odpowiadających parametrom opisowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: Jaworzno Miejscowość: Jaworzno

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie Dostawcy lub Dostawców środków czystości i higienicznych dla placówki żłobkowej w Jaworznie, przy ul. Inwalidów Wojennych 4, odpowiadających parametrom opisowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie środków czystości i higienicznych w stanie fabrycznie nowym do lokalu żłobka w Jaworznie, przy ul. Inwalidów Wojennych 4.

2. Rodzaj oraz liczba/ilość środków czystości i higienicznych będących przedmiotem zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. Oferta Dostawcy obligatoryjnie składana jest na Załączniku nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego. Oferty złożone na innych wzorach zostaną odrzucone i nie będą rozpatrywane.

6. Załączone do ofert złożonych na Załączniku nr 2 dodatkowe załączniki/dokumenty/informacje niewymagane niniejszym zapytaniem nie będą brane pod uwagę. Składając ofertę na Załączniku nr 2 oferent oświadcza, że złożenie przez niego oferty oznacza, że jest w stanie dokonać w wymaganym terminie, po zadeklarowanej cenie, dostawy środków czystości i higienicznych w stanie fabrycznie nowym, spełniających kryteria opisowe przedstawione w Zapytaniu ofertowym.

7. Wszelkie dostarczane środki czystości i higieniczne muszą posiadać aktualne atesty i/lub certyfikaty oraz muszą spełniać normy polskie/unijne (jeżeli dotyczy).

8. Wszelkie dostarczane elementy wyposażenia muszą być odpowiednie do wykorzystania w żłobku.

9. Dostarczany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone przepisami prawa, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek.

10. Jeżeli zaoferowana cena wydawać się będzie rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny, w szczególności w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy i przepisów o zabezpieczeniu społecznym, obowiązujących w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie.

Kod CPV

39831240-0

Nazwa kodu CPV

Preparaty czyszczące

Dodatkowe przedmioty zamówienia

24455000-8 Środki odkażające
39831600-2 Środki do czyszczenia toalet
39832000-3 Produkty do zmywania naczyń
33711900-6 Mydło
39831000-6 Preparaty piorące
18930000-7 Worki i torby
33761000-2 Papier toaletowy
33763000-6 Ręczniki papierowe do rąk
39514300-1 Ręczniki kuchenne
39224320-7 Gąbki
18424300-0 Rękawice jednorazowe
33762000-9 Chusteczki higieniczne papierowe
33751000-9 Chusteczki jednorazowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Zamawiający określa termin realizacji zamówienia na 5 dni roboczych od daty podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym a Dostawcą. Dostawca rozpoczyna realizację zamówienia po podpisaniu umowy z Zamawiającym.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień treści zawartej umowy z Dostawcą w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
1) zmiana spowodowana siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapytaniem ofertowym;
2) zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
3) zmiana unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację przedmiotu umowy;
4) rozwiązanie umowy o dofinansowanie przez Instytucję Zarządzającą.

2. Przewidziane wyżej okoliczności, będące podstawą zmiany zapisów umowy zawartej z Dostawcą, stanowią uprawnienie Zamawiającego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Odpowiedź na zapytanie ofertowe musi zostać złożona na Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2.

2. Dostawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z dniem następującym po dniu, w którym upływa termin składania ofert).

3. Każdy z Dostawców zostanie powiadomiony o wynikach postępowania drogą elektroniczną, na podany w Formularzu ofertowym adres e-mail.

4. W przypadku gdy wybrany Dostawca odstąpi od zawarcia umowy, zamawiający zawiera umowę z kolejnym dostawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Kryterium oceny ofert stanowi:
- Cena – waga 100%

2. Ofertę ocenia się według kryteriów jak w punkcie 1, osobno dla każdej części.

3. Sposób przyznawania punktacji:
- W przypadku ceny:
Liczba punktów w ramach kryterium zostanie obliczona poprzez podzielenie ceny za część z oferty najniższej przez cenę za część z oferty badanej oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium – wg wzoru: (cena oferty najniższej / cena oferty badanej) x waga kryterium;

4. Badaniu podlegać będą wyłącznie oferty zawierające łącznie:
- kompletne dane Oferenta,
- co najmniej jeden kompletnie wypełniony wiersz odpowiadający części zamówienia, to jest zawierający: cenę brutto [PLN],
- wypełnioną miejscowość i datę,
- podpis z pieczęcią firmową bądź imienną osoby upoważnionej, a w przypadku nie posiadania pieczęci firmowej bądź imiennej, podpisane w sposób czytelny,

5. Oferty niezawierające elementów, o których mowa w punkcie 4 podlegają odrzuceniu i nie będą rozpatrywane.

6. Oferty złożone po terminie podlegają odrzuceniu i nie będą rozpatrywane.

7. Oferty złożone na innym niż wymagany załącznik podlegają odrzuceniu i nie będą rozpatrywane.

8. Załączone do ofert złożonych na Załączniku nr 2 dodatkowe załączniki/dokumenty/informacje niewymagane niniejszym zapytaniem nie będą brane pod uwagę. Składając ofertę na Załączniku nr 2 oferent oświadcza, że złożenie przez niego oferty oznacza, że jest w stanie dokonać w wymaganym terminie, po zadeklarowanej cenie, dostawy środków czystości i higienicznych w stanie fabrycznie nowym, spełniających kryteria opisowe przedstawione w Zapytaniu ofertowym.

9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia tych części oferty, które spełniają co najmniej jeden z poniższych warunków:
- cena brutto za część przekracza o co najmniej 10% cenę założoną do przeznaczenia na część w budżecie projektu,
- cena brutto za część przekracza o co najmniej 10% ceny katalogowe.

Wykluczenia

1. W celu uniknięcia konfliktu interesów niniejsze zamówienie nie może być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumieć należy wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ŻŁOBEK "KLUB MALUSZKA GWIAZDOLANDIA" NATALIA STRZELECKA

Adres

Karola Stabika 34

40-750 Katowice

śląskie , Katowice

Numer telefonu

792029470

NIP

2220749824

Tytuł projektu

Nowy żłobek w Jaworznie - aktywność zawodowa rodziców

Numer projektu

RPSL.08.01.03-24-0798/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

WYKONAWCA 1:
Nazwa i adres: ADAM WASIELEWSKI W & A - ul. Powstańców Wielkopolskich 47 lok. 5, 63-800 Gostyń
Data wpłynięcia oferty: 18.06.2020 r.
Cena oferty:
- Część 19-20 = 1.124,40 zł

WYKONAWCA 2:
Nazwa i adres: TRUCK PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - Piątki 37A, 13-100 Nidzica
Data wpłynięcia oferty: 23.06.2020 r.
Cena oferty:
- Część 1-5, 7-9 = 904,10 zł
Liczba wyświetleń: 433