Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/KLJ/2020

Data publikacji: 04.06.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 15-06-2020

Numer ogłoszenia

1248640

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Uprzejmie prosimy o przesłanie oferty nie później niż do dnia 15 czerwca 2020 r. do godziny 10:00.
O terminie złożenia oferty decyduje data wpłynięcia do Zamawiającego.
2. Oferty, które wpłyną po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty
w innym miejscu, niż wskazanie w niniejszym zapytaniu.
4. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
5. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii (załączniki do oferty). Każda strona dokumentu złożonego w formie kopii musi być opatrzona klauzulą: „ZA ZGODNOŚĆ
Z ORYGINAŁEM” oraz datą i podpisana przez Oferenta.
6. Ofertę można wysłać pocztą tradycyjną, kurierem lub złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Zapytanie ofertowe nr 2/KLJ/2020 – Poradnictwo psychologiczne” na adres:
Związek Młodzieży Wiejskiej ul. Chmielna 6 lok. 6, 00-020 Warszawa.
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktów z oferentami jest:
Paweł Płocharz tel. 22 826 11 68.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Paweł Płocharz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

22 826 11 68

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Związek Młodzieży Wiejskiej w ramach procedury zapytania ofertowego zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego w ramach projektu pt.: „Krok do Lepszego Jutra”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020, IX Oś Priorytetowa – Włączenie społeczne, Działanie 9.1 – Aktywna Integracja Poddziałanie: 9.1.1 Aktywna integracja - konkursy horyzontalne.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

W ramach procedury zapytania ofertowego Związek Młodzieży Wiejskiej zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego w ramach projektu pt.: „Krok do Lepszego Jutra”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020, IX Oś Priorytetowa – Włączenie społeczne, Działanie 9.1 – Aktywna Integracja Poddziałanie: 9.1.1 Aktywna integracja - konkursy horyzontalne.

Przedmiot zamówienia

Zgodnie ze wspólnym słownikiem zamówień (CPV) przedmiotem zapytania ofertowego jest 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne polegająca na:
1. Przeprowadzeniu indywidualnego wsparcia w zakresie poradnictwa psychologicznego dla 60 osób pozostających bez zatrudnienia (osoby bezrobotne i bierne zawodowo), zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w tym osoby korzystające ze świadczeń pomocy społecznej zgodnie z ustawą
z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej lub kwalifikujące się do objęcia wsparciem z pomocy społecznej tj. spełniające co najmniej jedną z przesłanek określonych w art. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz osoby z niepełnosprawnościami. Uczestnicy projektu to osoby zamieszkujące obszar województwa dolnośląskiego. Przewidywany czas wsparcia to 200 godzin. Usługa będzie realizowana na terenie województwa dolnośląskiego w zależności od miejsca zamieszkania Uczestnika Projektu oraz przy uwzględnieniu miejsc dogodnych pod względem dojazdu dla UP. O miejscu realizacji usługi Wykonawca będzie informowany najpóźniej na 1 dzień przed terminem realizacji usługi. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 18 czerwca do 31 października 2020 r.
Wykonawca zobowiązany jest do:
a. przeprowadzenia indywidualnego wsparcia dla uczestników projektu prowadzącego do:
- wzmocnienia poczucia własnej wartości, poprawy funkcjonowania psychospołecznego i integracji społeczno-zawodowej
- właściwej psychofizycznej dyspozycji uczestników projektu, dostosowania ich do wymogów społecznych, wsparcia w rozwiązaniu problemów oraz podejmowaniu decyzji
- przystosowania uczestników do nowej sytuacji spowodowanej m.in. utratą pracy
b. indywidualizacji świadczonych usług,
c. przeprowadzenia m.in. testów diagnostycznych, terapii
d. poruszenia w trakcie wsparcia kwestii związanych z wpływem stereotypów na funkcjonowanie społeczno-zawodowe kobiet i mężczyzn, uprzedzeniem i dyskryminacją,
e. dopasowania terminów realizacji wsparcia do obowiązków rodzinnych uczestników projektu,
f. realizacji wsparcia w miejscach dogodnych dla uczestników projektu pod względem komunikacyjnym
g. sprawdzania listy obecności.
Zamawiający przewiduje po swojej stronie:
a. Przygotowanie listy obecności,
b. Prowadzenie monitoringu jakości realizacji doradztwa.

Kod CPV

85121270-6

Nazwa kodu CPV

Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

Harmonogram realizacji zamówienia

od 18 czerwca do 31 października 2020 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca posiada wykształcenie wyższe psychologiczne. Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty odpowiednie dyplomy/zaświadczenia potwierdzające posiadane kwalifikacje.

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca posiada doświadczenie zawodowe umożliwiające przeprowadzenie wsparcia. Minimalne doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie/w pracy z określoną grupą docelową nie powinno być krótsze niż rok. Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty odpowiednie zaświadczenia i/lub CV potwierdzające posiadane doświadczenie.

Potencjał techniczny

Wykonawca dysponuje adekwatnym do zamówienia potencjałem technicznym i osobowym, umożliwiającym przeprowadzenie wszystkich elementów zamówienia. Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty stosowne oświadczenie.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Zamawiający nie przewiduje płatności zaliczkowych). Oferent posiada aktualne – na czas realizacji całości zamówienia – ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 50 tysięcy złotych. W celu spełnienia tego warunku Oferent zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku – inny dokument jednoznacznie potwierdzający fakt posiadania stosownego ubezpieczenia. Należy bezwzględnie załączyć również dowód opłacenia składki za ww. ubezpieczenie OC. W przypadku upływu terminu trwania ochrony ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu niezwłocznie, bez wezwania Zamawiającego, dokumenty potwierdzające dalsze posiadanie ubezpieczenia, na warunkach nie gorszych niż poprzednio, przez cały okres realizacji zamówienia.
Ponadto posiada środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości gwarantującej realizację całości zamówienia. W celu spełnienia tego warunku Oferent zobowiązany będzie przedłożyć do oferty wyciąg bankowy potwierdzający posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym na dzień złożenia oferty w wysokości złożonej oferty oraz oświadczenie, że nie mają one charakteru środków publicznych.

Dodatkowe warunki

Wykonawca nie może być powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się:
 uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
 posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji,
 pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
 pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Kompletna oferta musi zawierać :
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (Załącznik nr 1)
2. Podpisane oświadczenie o braku powiązań (Załącznik nr 2)
3. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy OC, a w przypadku jej braku – inny dokument jednoznacznie potwierdzający fakt posiadania stosownego ubezpieczenia, łącznie z dowodem opłacenia składki za ww. ubezpieczenie OC.
4. Wyciąg bankowy potwierdzający posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym
w wysokości złożonej oferty wraz z oświadczeniem, że nie mają one charakteru środków publicznych
5. Dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe w pracy z określoną grupą docelową.
6. Dokument potwierdzający kwalifikacje do świadczenia usług.
7. Oświadczenie potwierdzające dysponowanie adekwatnym do zamówienia potencjałem technicznym
i osobowym, umożliwiającym przeprowadzenie wszystkich elementów zamówienia.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Oferta powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim.
2. Kryterium wyboru oferty stanowić będzie:
Cena wyrażona w kwocie brutto, obejmująca wszystkie koszty związane z wykonaniem całego zakresu zamówienia. Zamawiający dokona oceny i porównania złożonych ofert biorąc pod uwagę cenę brutto za całość zamówienia, przyznając punktację według wzoru:

Cena brutto – 100%
wyliczana wg wzoru:
Cena oferowana brutto najtańszej oferty
Ilość punktów = ----------------------------------------------------------------------------------------- x 100 Cena ofertowa brutto ocenianej oferty

Ocena zostanie przeprowadzona na podstawie przesłanej oferty Oferenta

3. Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, iż zostały złożone oferty o takiej samej punktacji lub cena oferty najkorzystniejszej przekracza wartość środków przeznaczonych na realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji cen.
4. Zamawiający może prowadzić negocjacje z Wykonawcą, którego oferta została wybrana
5. Wykonawca jest związany ofertą do 30 dni od upływu terminu składania ofert.
6. Zamawiający niezwłocznie po wybraniu oferty albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru, powiadamia oferentów o jego wyniku albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
7. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie niezwłocznie wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy.

Wykluczenia

Wykonawca nie może być powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się:
 uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
 posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji,
 pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
 pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MŁODZIEŻY WIEJSKIEJ

Adres

Chmielna 6/6

00-020 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

228261168

Fax

228264455

NIP

5251916874

Tytuł projektu

Krok do Lepszego Jutra

Numer projektu

RPDS.09.01.01-02-0017/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Centrum Rozwoju Zawodowego Katarzyna Frańczak ul. Piotrkowska 12/103 (budynek G) 25-510 Kielce, data 10.06.2020
Liczba wyświetleń: 373