Strona główna
Logo unii europejskiej

Podniesienie poziomu efektywności energetycznej 3 budynków użyteczności publicznej ZHP Chorągwi Kieleckiej w Starachowicach (OSI), Busku-Zdroju oraz Końskich

Data publikacji: 04.06.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 25-06-2020

Numer ogłoszenia

1248591

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Zamawiający dokonuje modyfikacji zapisu wiedza i doświadczenie, który otrzymuje brzmienie:
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat dla robót przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
Dla Zadania nr 1
Jedną robotę budowlaną zrealizowaną w ramach, której wykonano roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku lub budynków wraz z instalacją instalacji fotowoltaicznej, o wartości minimum 150 000,00 zł brutto.
Dla Zadania nr 2
Jedną robotę budowlaną zrealizowaną w ramach, której wykonano roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku lub budynków o wartości minimum 150 000,00 zł brutto.
Dla Zadania nr 3
Jedną robotę budowlaną zrealizowaną w ramach, której wykonano roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku lub budynków wraz z instalacją instalacji fotowoltaicznej, o wartości minimum 120 000,00 zł brutto.

UWAGA!
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się jedną robotą, jeżeli sumaryczna wartość tej roboty odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku dla zadań, na które Wykonawca składa ofertę (np. wartość roboty dla zadania 1 i 3 to minimum 280 000,00 zł).

Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę należy złożyć:
a) osobiście, pocztą lub kurierem na adres:
Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Kielecka
ul. Pańska 1a, 25-811 Kielce
w godz. 9 - 15
b) w formie skanów na adres e-mail: zamowienia@kielecka.zhp.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

zamowienia@kielecka.zhp.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Alojzy Jakóbik

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

606 206 214

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Podniesienie poziomu efektywności energetycznej 3 budynków użyteczności publicznej ZHP Chorągwi Kieleckiej w Starachowicach (OSI), Busku-Zdroju oraz Końskich
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania:
Zadanie nr 1 – Hufiec ZHP Busko Zdrój.
Zadanie nr 2 – Hufiec ZHP Końskie.
Zadanie nr 3 – Hufiec ZHP Starachowice.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: świętokrzyskie Powiat: Miejscowość: Busko-Zdrój, Końskie, Starachowice

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Podniesienie poziomu efektywności energetycznej trzech budynków Związku Harcerstwa Polskiego Chorągwi Kieleckiej oraz budowa instalacji OZE
Zgodnie z punktem 3.1 SIWZ
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w następujących dokumentach:
a) dokumentacji, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej:
 audyty energetyczne
b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Podniesienie poziomu efektywności energetycznej 3 budynków użyteczności publicznej ZHP Chorągwi Kieleckiej w Starachowicach (OSI), Busku-Zdroju oraz Końskich
Zgodnie z punktem 3.1 SIWZ
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w następujących dokumentach:
a) dokumentacji, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej:
 audyty energetyczne
b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ.

Kod CPV

45332200-5

Nazwa kodu CPV

Roboty instalacyjne hydrauliczne

Dodatkowe przedmioty zamówienia

45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45321000-3 Izolacja cieplna
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 Instalowanie kotłów
45261000-4 Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421131-1 Instalowanie drzwi
45421132-8 Instalowanie okien
45320000-6 Roboty izolacyjne
09332000-5 Instalacje słoneczne

Harmonogram realizacji zamówienia

zakończenie robót budowlanych do dnia.
Zadanie nr 1 – do 30.11.2020 r.
Zadanie nr 2 - do 30.11.2020 r.
Zadanie nr 3 – do 30.11.2020 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ

Wiedza i doświadczenie

Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat dla robót przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
Dla Zadania nr 1
Jedną robotę budowlaną zrealizowaną w ramach, której wykonano roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku lub budynków wraz z instalacją instalacji fotowoltaicznej, o wartości minimum 150 000,00 zł brutto.
Dla Zadania nr 2
Jedną robotę budowlaną zrealizowaną w ramach, której wykonano roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku lub budynków o wartości minimum 150 000,00 zł brutto.
Dla Zadania nr 3
Jedną robotę budowlaną zrealizowaną w ramach, której wykonano roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku lub budynków wraz z instalacją instalacji fotowoltaicznej, o wartości minimum 120 000,00 zł brutto.

UWAGA!
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się jedną robotą, jeżeli sumaryczna wartość tej roboty odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku dla zadań, na które Wykonawca składa ofertę (np. wartość roboty dla zadania 1 i 3 to minimum 280 000,00 zł).

Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:
Dla Zadania nr 1, 2 oraz 3
• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej posiadający doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy w tym przy realizacji przynajmniej jednego przedsięwzięcia związanego z termomodernizacją budynku.

Uwaga !
Tą samą osobą można wykazać się do jednego zadania .

Do wykazu osób w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.

Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Na potwierdzenie należy złożyć:

a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże, że posiada nie mniej niż
dla Zadania nr 1 – 80 000,00 PLN,
dla Zadania nr 2 – 80 000,00 PLN,
dla Zadania nr 3 – 60 000,00 PLN
środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości.

b) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - to jest wykonywaniem robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż
dla Zadania nr 1 –150 000,00 PLN,
dla Zadania nr 2 – 150 000,00 PLN,
dla Zadania nr 3 –120 000,00 PLN.

Warunki zmiany umowy

1. Dopuszcza się stosowanie robót zamiennych w następujących okolicznościach;
1) na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jaki przewiduje opis przedmiotu zamówienia określony w art. 31 ustawy (dalej OPZ). W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny uzgodniony z autorem OPZ zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt taki wymaga akceptacji i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego który korzysta z opinii inspektora nadzoru.
2) w przypadku gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych wynikających z umowy Zamawiający sporządza protokół robót zamiennych, a następnie dostarcza dokumentację na te roboty.
3) konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego i zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy.
4) konieczność zrealizowania OPZ przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, a zmiany te uniemożliwią przekazanie obiektu do użytkowania.
5) Konieczność wprowadzenia zmian spowodowanych kolizją z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji,
6) W przypadku, gdy określone w pkt. 2 zmiany spowodują wzrost kosztów, roboty te będą traktowane jako dodatkowe i Zamawiający sporządzi aneks na wykonanie robót dodatkowych.
7) Rozliczenie robót zamiennych o których mowa w pkt. 1) - 5) następuje w oparciu o czynniki cenotwórcze przedstawione w kosztorysie ofertowym Wykonawcy lub szczegółowej kalkulacji. W przypadku braku w kosztorysie ofertowym lub kalkulacji cen materiałów lub urządzeń przyjmuje się za prawidłowe średnie ceny z ostatniego opublikowanego cennika sekocenbud dla woj. świętokrzyskiego lub udokumentowaną najniższą cenę z trzech porównywalnych cen z hurtowni z tymi materiałami.
8) Zmiany wynagrodzenia wskazanego w umowie w przypadku zlecenia robót dodatkowych lub wystąpienia okoliczności skutkujących zmianą wynagrodzenia na warunkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy
2. Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia wynagrodzenia w przypadku;
1) Rezygnacji z części zakresu robót do wykonania
2) Braku konieczności wykonania robót wynikłych z błędów stwierdzonych w OPZ
3) Modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub powtarzających za roboty zaniechane 4) Jeżeli wartość robót zamiennych będzie mniejsza od podstawowych.
5) Zmniejszenie wynagrodzenia o którym mowa w pkt. 1) - 4) następuje w oparciu o kosztorys ofertowy.
3. Zmiana terminu, która uprawnia do zmiany harmonogramu który wymaga akceptacji Zamawiającego nastąpi w następujących okolicznościach;
1) Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót, tj.:
a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku lub utrzymują się przez dłuższy okres czasu co uniemożliwia prowadzenie robót budowlanych z uwagi na uwarunkowania techniczne i technologiczne wynikające z norm
b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne, lub lokalne, epidemie oraz inne uwarunkowania niezależne od producenta materiałów dostarczającego główne materiały lub sprzęt czynniki które wstrzymały produkcję ), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót;;
c) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w OPZ o czas niezbędny do ich usunięcia.
d) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
e) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
f) wykopalisk archeologicznych lub niewypałów uniemożliwiających wykonanie dalszych robót
g) wydłużenie o czas powstały w wyniku nie zawarcia umowy w pierwotnym terminie związania ofertę
h) o czas niezbędny na wykonanie robót zamiennych lub dodatkowych
i) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności;
• przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.
• odmowa wydania przez organ administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w OPZ.
J) Skrócenie terminu realizacji zakresów częściowych oraz terminu końcowego.
k) Zmiana terminów cząstkowych bez zmiany terminu końcowego jest dopuszczalna w okolicznościach niespowodowanych działalnością Wykonawcy.
l) wydłużenie terminu związanego z wydłużeniem terminu odbioru końcowego ponad termin wskazany w umowie w tym wydłużenie terminu na usunięcia wad i usterek podczas odbioru końcowego
4. Zmiany materiałowe, dopuszcza się wprowadzenie zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że;
a) spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy;
b) wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów (następca zmienianego materiału lub urządzenia).
c) Zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania lub niedostępność na rynku materiału lub urządzenia oferowanego.
d) zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, pod warunkiem iż niniejsza zmiana nie powoduje zmiany ceny ofertowej.
5. Dokonanie zamiany kierownika budowy (robót) na osobę o kwalifikacjach wymaganych w SIWZ oraz zmianę osób zatrudnionych na umowę o pracę.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem „formularza oferty” – załącznik do SIWZ. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to RYCZAŁT. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie dane z analizy przedmiaru robót, dokumentacji oraz wnioski wypływające z zalecanej do przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie. Do wynagrodzenia ryczałtowego ma zastosowanie art. 632 KC.
2. Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.2 (załącznik nr 3 i 4 SIWZ)
3. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a SIWZ)
4. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych – według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Oferty.
5. Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
6. Wykonawcy, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)”.
7. Oryginał wniesienia wadium jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej.
13. 1.2 Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunki podmiotowe - składane na wezwanie Zamawiającego
1. Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót 9.4.2 a) - załącznik nr 8 SIWZ
2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 b) - załącznik nr 6 SIWZ
3. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.3
4. Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.3
x Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
5. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów. (dokumenty te zostały określone w pkt. 9.4.4 )
6. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1 Cena brutto 80%
2 Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20%

1 Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 80
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 80 wskaźnik stały 80 % 80 pkt

2 Okres wydłużonego okresu udzielonej gwarancji jakości na wykonanie przedmiotu zamówienia
Za udzielenie gwarancji jakości na okres:
poniżej 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona
• 36 miesięcy, wykonawca otrzyma – 0 pkt.
• 48 miesięcy, wykonawca otrzyma – 10 pkt.
• 60 miesięcy, wykonawca otrzyma – 20 pkt.
Informację należy wskazać w formularzu ofertowym 20% 20 pkt.

Wykluczenia

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty i oświadczenia;
a) art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz.U. 2019 poz. 243) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (t.j. Dz.U.2019 r. poz. 498); - wymagany dokument; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;
b) Wykonawca zostanie wykluczony z rozpoznania:
jeżeli jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
 uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
 posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
 pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
 pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO CHORĄGIEW KIELECKA

Adres

Pańska 1a

25-811 Kielce

świętokrzyskie , Kielce

Numer telefonu

413446555

Fax

413446555

NIP

6570386525

Tytuł projektu

Podniesienie poziomu efektywności energetycznej trzech budynków Związku Harcerstwa Polskiego Chorągwi Kieleckiej oraz budowa instalacji OZE

Numer projektu

RPSW.03.03.00-26-0058/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Zadanie 1:
F. H. U. MAD-MAX Łukasz Grzesiak, Siesławice 62, 28-100 Busko Zdrój
data: 25.06.2020 r.
cena: 210 330,00 zł brutto

Zadanie 2: POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONO

Zadanie 3:
„DREWBUD” Jerzy Perchel, ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 36, 27-200 Starachowice
data: 25.06.2020 r.
cena: 174 600,00 zł brutto
Liczba wyświetleń: 768