Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/KLJ/2020

Data publikacji: 04.06.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 15-06-2020

Numer ogłoszenia

1248563

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Uprzejmie prosimy o przesłanie oferty nie później niż do dnia 15 czerwca 2020 r. do godziny 10:00.
O terminie złożenia oferty decyduje data wpłynięcia do Zamawiającego.
2. Oferty, które wpłyną po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty
w innym miejscu, niż wskazanie w niniejszym zapytaniu.
4. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
5. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii (załączniki do oferty). Każda strona dokumentu złożonego w formie kopii musi być opatrzona klauzulą: „ZA ZGODNOŚĆ
Z ORYGINAŁEM” oraz datą i podpisana przez Oferenta.
6. Ofertę można wysłać pocztą tradycyjną, kurierem lub złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Zapytanie ofertowe nr 1/KLJ/2020 – Opracowanie IŚR” na adres:
Związek Młodzieży Wiejskiej ul. Chmielna 6 lok. 6, 00-020 Warszawa.
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktów z oferentami jest:
Paweł Płocharz tel. 22 826 11 68.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Paweł Płocharz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

22 826 11 68

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Związek Młodzieży Wiejskiej w ramach procedury zapytania ofertowego zaprasza do składania ofert na opracowanie Indywidualnych Ścieżek Reintegracji w ramach projektu pt.: „Krok do Lepszego Jutra”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020, IX Oś Priorytetowa – Włączenie społeczne, Działanie 9.1 – Aktywna Integracja Poddziałanie: 9.1.1 Aktywna integracja - konkursy horyzontalne.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

W ramach procedury zapytania ofertowego Związek Młodzieży Wiejskiej zaprasza do składania ofert na opracowanie Indywidualnych Ścieżek Reintegracji w ramach projektu pt.: „Krok do Lepszego Jutra”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020, IX Oś Priorytetowa – Włączenie społeczne, Działanie 9.1 – Aktywna Integracja Poddziałanie: 9.1.1 Aktywna integracja - konkursy horyzontalne.

Przedmiot zamówienia

Zgodnie ze wspólnym słownikiem zamówień (CPV) przedmiotem zapytania ofertowego jest 85312320-8 Usługa doradztwa - polegająca na:
1. Diagnoza indywidualnych potrzeb i potencjałów oraz opracowania Indywidualnej Ścieżki Reintegracji (IŚR), czyli zestawu kompleksowych i zindywidualizowanych form wsparcia mających na celu wyprowadzenie osób z ubóstwa i wykluczenia społecznego. Realizacja usługi obejmować będzie opracowanie IŚR dla 60 osób pozostających bez zatrudnienia (bezrobotne i bierne zawodow), zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w tym osoby korzystające ze świadczeń pomocy społecznej zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej lub kwalifikujące się do objęcia wsparciem z pomocy społecznej tj. spełniające co najmniej jedną z przesłanek określonych w art. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz osoby z niepełnosprawnościami. Uczestnicy projektu to osoby zamieszkujące obszar województwa dolnośląskiego. Przewidywany czas na przeprowadzenie identyfikacji potrzeb oraz przygotowanie i opracowanie IŚR dla każdego Uczestnika Projektu to maksymalnie 4 godziny zegarowe. Usługa będzie realizowana na terenie województwa dolnośląskiego w zależności od miejsca zamieszkania zrekrutowanego Uczestnika Projektu oraz przy uwzględnieniu miejsc dogodnych pod względem dojazdu dla UP. O miejscu realizacji usługi dla każdego Uczestnika Projektu Wykonawca będzie informowany najpóźniej na 1 dzień przed terminem realizacji usługi. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 30 września 2020 r.
Wykonawca zobowiązany jest do:
a. zidentyfikowania potrzeb 60 uczestników projektu m.in. poprzez:
- przeprowadzenie analizy sytuacji zawodowej i społecznej każdego Uczestnika Projektu, ze szczególnym wskazaniem jej/jego deficytów i predyspozycji,
- zdiagnozowania stanu wyjściowego, indywidualnych potrzeb uczestnika projektu i jego potencjału społecznego, kulturowego i zawodowego, określenie preferencji zawodowych i społecznych, indywidualnej ścieżki zawodowej, potrzeb szkoleniowych i możliwości doskonalenia zawodowego dla UP w odniesieniu do posiadanych predyspozycji, zainteresowań i umiejętności
- określenia rodzaju i zakresu narzędzi niezbędnych do aktywacji zawodowej i społecznej osoby objętej wsparciem,
b. opracowania dla każdego uczestnika projektu Indywidualnej Ścieżki Reintegracji (IŚR), która zawiera diagnozę sytuacji problemowej, zasoby, potencjał, predyspozycje, potrzeby, oczekiwania i cele społeczno-zawodowe Uczestników Projektu. Określa formy wsparcia zaplanowane indywidualnie do realizacji, które odpowiadają kompleksowo na potrzeby poszczególnych uczestników projektu. IŚR jest spersonalizowanym planem działania, według którego uczestnik projektu zostanie poprowadzony
w dalszych etapach realizacji projektu,
c. indywidualizacji świadczonych usług poprzez przeprowadzenia pogłębionej analizy umiejętności, predyspozycji i problemów zawodowych danego uczestnika,
d. przeprowadzenia testów diagnostycznych, pogłębionych wywiadów ustrukturyzowanych
e. posiada wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia (KRAZ)
f. sprawdzania listy obecności.
Zamawiający przewiduje po swojej stronie:
a. Przygotowanie listy obecności,
b. Prowadzenie monitoringu jakości realizacji doradztwa.

Kod CPV

85312320-8

Nazwa kodu CPV

Usługi doradztwa

Harmonogram realizacji zamówienia

od 17 czerwca do 30 września 2020 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca posiada niezbędne kwalifikacje do świadczenia usług z zakresu doradztwa zawodowego lub dysponuje personelem posiadającym niezbędne wykształcenie, w szczególności wykształcenie wyższe (psychologiczne, w kierunku psychologii doradztwa zawodowego albo podobne albo ukończone odpowiednie studia podyplomowe)/zawodowe lub certyfikat/zaświadczenie/inne. Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty odpowiednie dyplomy/zaświadczenia potwierdzające posiadane kwalifikacje.
Dodatkowo Wykonawca psiada wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia. Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty zaświadczenie potwierdzające aktualny wpis do KRAZ.

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca posiada doświadczenie zawodowe umożliwiające przeprowadzenie doradztwa zawodowego. Minimalne doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie/w pracy z określoną grupą docelową nie powinno być krótsze niż rok. Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty odpowiednie zaświadczenia i/lub CV potwierdzające posiadane doświadczenie.

Potencjał techniczny

Wykonawca dysponuje adekwatnym do zamówienia potencjałem technicznym i osobowym, umożliwiającym przeprowadzenie wszystkich elementów zamówienia. Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty stosowne oświadczenie.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca nie może być powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się:
 uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
 posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji,
 pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
 pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Zamawiający nie przewiduje płatności zaliczkowych). Oferent posiada aktualne – na czas realizacji całości zamówienia – ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 50 tysięcy złotych. W celu spełnienia tego warunku Oferent zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku – inny dokument jednoznacznie potwierdzający fakt posiadania stosownego ubezpieczenia. Należy bezwzględnie załączyć również dowód opłacenia składki za ww. ubezpieczenie OC. W przypadku upływu terminu trwania ochrony ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu niezwłocznie, bez wezwania Zamawiającego, dokumenty potwierdzające dalsze posiadanie ubezpieczenia, na warunkach nie gorszych niż poprzednio, przez cały okres realizacji zamówienia.
Dodatkowo Wykonawca posiada środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości gwarantującej realizację całości zamówienia. W celu spełnienia tego warunku Oferent zobowiązany będzie przedłożyć do oferty wyciąg bankowy potwierdzający posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym na dzień złożenia oferty w wysokości złożonej oferty oraz oświadczenie, że nie mają one charakteru środków publicznych.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Kompletna oferta musi zawierać :
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (Załącznik nr 1)
2. Podpisane oświadczenie o braku powiązań (Załącznik nr 2)
3. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy OC, a w przypadku jej braku – inny dokument jednoznacznie potwierdzający fakt posiadania stosownego ubezpieczenia, łącznie z dowodem opłacenia składki za ww. ubezpieczenie OC.
4. Wyciąg bankowy potwierdzający posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym
w wysokości złożonej oferty wraz z oświadczeniem, że nie mają one charakteru środków publicznych
5. Dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe w pracy z określoną grupą docelową.
6. Dokument potwierdzający kwalifikacje do świadczenia usług.
7. Zaświadczenie potwierdzające wpis do KRAZ.
8. Oświadczenie potwierdzające dysponowanie adekwatnym do zamówienia potencjałem technicznym
i osobowym, umożliwiającym przeprowadzenie wszystkich elementów zamówienia.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Oferta powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim.
2. Kryterium wyboru oferty stanowić będzie:
Cena wyrażona w kwocie brutto, obejmująca wszystkie koszty związane z wykonaniem całego zakresu zamówienia. Zamawiający dokona oceny i porównania złożonych ofert biorąc pod uwagę cenę brutto za całość zamówienia, przyznając punktację według wzoru:

Cena brutto – 100%
wyliczana wg wzoru:
Cena oferowana brutto najtańszej oferty
Ilość punktów = ----------------------------------------------------------------------------------------- x 100 Cena ofertowa brutto ocenianej oferty

Ocena zostanie przeprowadzona na podstawie przesłanej oferty Oferenta

3. Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, iż zostały złożone oferty o takiej samej punktacji lub cena oferty najkorzystniejszej przekracza wartość środków przeznaczonych na realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji cen.
4. Zamawiający może prowadzić negocjacje z Wykonawcą, którego oferta została wybrana
5. Wykonawca jest związany ofertą do 30 dni od upływu terminu składania ofert.
6. Zamawiający niezwłocznie po wybraniu oferty albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru, powiadamia oferentów o jego wyniku albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
7. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie niezwłocznie wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy.

Wykluczenia

Wykonawca nie może być powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się:
 uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
 posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji,
 pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
 pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MŁODZIEŻY WIEJSKIEJ

Adres

Chmielna 6/6

00-020 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

228261168

Fax

228264455

NIP

5251916874

Tytuł projektu

Krok do Lepszego Jutra

Numer projektu

RPDS.09.01.01-02-0017/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

1 Centrum Rozwoju Zawodowego Katarzyna Frańczak ul. Piotrkowska 12/103 (budynek G), 25-510 Kielce
Liczba wyświetleń: 467