Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Miejscem składania ofert jest miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Zamawiającego: ZEG-MED S.C., ul. Leśna 184, 39-100 Ropczyce
2. Oferta powinna zostać złożona w terminie do 22.06.2020r. do godziny 09:00 tj. w godzinach pracy Zakładu (Zmawiającego). W przypadku przesyłania oferty Pocztą Polską bądź firmą kurierską decyduje data i godzina wpływu oferty do miejsca wykonywania działalności gospodarczej przez Zamawiającego - ZEG-MED S.C., ul. Leśna 184, 39-100 Ropczyce,
3. Oferty składane/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
4. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zaadresowanej do siedziby (miejsca wykonywania działalności gospodarczej) Zamawiającego wraz z dopiskiem „Oferta na budowę zakładu produkcyjnego wielowarstwowych układów przepływowych z tworzyw sztucznych – nie otwierać do dnia 22.06.2020r. do godziny 09:10”. Oferty składane w innej formie nie będą przyjmowane oraz rozpatrywane przez Zamawiającego.
5. W przypadku przeslania oferty w postaci skanu podpisanych dokumentów na adres mailowy Zamawiającego w tytule wiadomości należy zawrzeć zapis „Oferta na budowę zakładu produkcyjnego wielowarstwowych układów przepływowych z tworzyw sztucznych – nie otwierać do dnia 22.06.2020r. do godziny 09:10”.
6. Oferta powinna być sporządzona na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 i 1.B do Zapytania ofertowego,
7. Oferta musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta.
8. W przypadku gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wynika to z dokumentów rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, zgodne z wymaganiami Kodeksu cywilnego upoważniające do wykonania tej czynności.
9. Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów rejestrowych.
10. Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Oferent.
11. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
12. Otwarcie kopert z Ofertami nastąpi w dniu 22.06.2020 roku o godzinie 09:10 w siedzibie Zmawiającego,
13. Wszyscy oferenci biorący udział w procedurze o udzielenie zamówienia, będą mieli możliwość uczestniczenia osobiście w posiedzeniu otwarcia kopert z ofertami we wskazanym terminie i miejscu (22.06.2020r., godz. 09:10, ul. Leśna 184, 39-100 Ropczyce). Zamawiający przed otwarciem kopert z ofertami poda do wiadomości oferentów kwotę jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W trakcie spotkania Zamawiający poinformuje również oferentów o ilości złożonych ofert, a także pod nazwy i adresy wykonawców, ceny poszczególnych ofert oraz informacje dotyczące pozostałych kryteriów oceny ofert (kryterium: gwarancja). Oferenci podczas spotkania będą mieli możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
zegmed@zegmed.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Pan Janusz Żegleń
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Obiekt zlokalizowany zostanie na działce nr 4818 obręb ewidencyjny 0002 Ropczyce-Chechły (podłączenie mediów przez działkę 4816 obręb ewidencyjny 0002 Ropczyce-Chechły). Nieruchomość wykonana zostanie w konstrukcji stalowej z poszyciem z płyt warstwowych jako budynek jednokondygnacyjny, przykryty dwuspadowym dachem. Inwestycja przeprowadzona zostanie w następujących etapach: wykonanie stanu zerowego, otwartego, zamkniętego, wykonanie inst. elektrycznych, sanitarnych (wod-kan, c.o, gazowa), wykończenie zewnętrzne, wykończenie wewnętrzne (m.in. stolarka, ściany działowe, roboty malarskie, posadzki przemysłowe).
Na dysku Google Drive udostępniony został projekt budowlany (załącznik nr 5 do postępowania ofertowego) możliwy do pobrania w wersji elektronicznej przez oferentów.
Link bezpośredni do projektu budowlanego w zakresie przedmiotu zamówienia:
https://drive.google.com/file/d/1VuCS1mMqckE4bw_n9MX3_wZ3HHKML6oL/view?usp=sharing
Dodatkowo, jako załącznik nr 4 do postępowania ofertowego udostępniony został przedmiar robót w zakresie przedmiotu zamówienia.
Dokumentacja projektowa przedmiotu zamówienia udostępniana jest także w siedzibie Zamawiającego (ul. Leśna 184, 39-100 Ropczyce) w godzinach pracy Zakładu od 7:30 do 15:30.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podkarpackie
Powiat:
ropczycko-sędziszowski
Miejscowość:
Ropczyce
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy oraz realizacja zadania w zakresie budowy zakładu produkcyjnego wielowarstwowych układów przepływowych z tworzyw sztucznych w ramach projektu pn. "Uruchomienie technologii wytwarzania wielowarstwowych zgrzewanych dyfuzyjnie układów przepływowych z tworzyw sztucznych firmy ZEG-MED" współfinansowanego z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 - 2020 w ramach Osi priorytetowe III Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, 3.2. Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, 3.2.2. Kredyt na innowacje technologiczne.
Przedmiot zamówienia
Obiekt zlokalizowany zostanie na działce nr 4818 obręb ewidencyjny 0002 Ropczyce-Chechły (podłączenie mediów przez działkę 4816 obręb ewidencyjny 0002 Ropczyce-Chechły). Nieruchomość wykonana zostanie w konstrukcji stalowej z poszyciem z płyt warstwowych jako budynek jednokondygnacyjny, przykryty dwuspadowym dachem. Inwestycja przeprowadzona zostanie w następujących etapach: wykonanie stanu zerowego, otwartego, zamkniętego, wykonanie inst. elektrycznych, sanitarnych (wod-kan, c.o, gazowa), wykończenie zewnętrzne, wykończenie wewnętrzne (m.in. stolarka, ściany działowe, roboty malarskie, posadzki przemysłowe).
Na dysku Google Drive udostępniony został projekt budowlany (załącznik nr 5 do postępowania ofertowego) możliwy do pobrania w wersji elektronicznej przez oferentów.
Link bezpośredni do projektu budowlanego w zakresie przedmiotu zamówienia:
https://drive.google.com/file/d/1VuCS1mMqckE4bw_n9MX3_wZ3HHKML6oL/view?usp=sharing
Dodatkowo, jako załącznik nr 4 do postępowania ofertowego udostępniony został przedmiar robót w zakresie przedmiotu zamówienia.
Dokumentacja projektowa przedmiotu zamówienia udostępniana jest także w siedzibie Zamawiającego (ul. Leśna 184, 39-100 Ropczyce) w godzinach pracy Zakładu od 7:30 do 15:30.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.
Kod CPV
45000000-7
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane
Harmonogram realizacji zamówienia
Maksymalny czas realizacji przedmiotu zamówienia nie powinien przekroczyć sześciu miesięcy. Czas realizacji inwestycji liczony jest od dnia przekazania przez Zamawiającego placu budowy oraz dokumentacji technicznej, na podstawie umowy na wykonanie robót budowlanych zawartej z Wykonawcą, przy czym czas przekazania przez Zamawiającego placu budowy oraz dokumentacji technicznej nie może być dłuższy niż 14 dni od momentu podpisania umowy na wykonanie robót budowlanych zawartej z Wykonawcą.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia – za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisane oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty – załącznik nr 1 „Wzór oferty”.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.
Wiedza i doświadczenie
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie odpowiadające przedmiotowi zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedstawienie przez oferentów min. 3 dowodów dokumentujących doświadczenie oferenta wraz z wykazem robót budowlanych o podobnym charakterze (mieszczących się w zakresie kodów CVP dla przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik nr 1.B do zapytania ofertowego, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze oferent nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedstawienie załącznika nr 1.B. do postępowania ofertowego „Wykaz robót budowlanych” – zawierającego wykaz robót budowlanych potwierdzających doświadczenie Oferenta w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wraz załączeniem min. 3 dowodów o którym mowa powyżej.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.
Potencjał techniczny
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednimi zdolnościami technicznym do wykonania zamówienia – za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisane oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty – załącznik nr 1 „Wzór oferty”.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisane oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty – załącznik nr 1 „Wzór oferty”.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna zobowiązanie Oferenta do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna min. 335 000,00 zł (słownie: trzysta trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100 ) przez cały okres realizacji umowy. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisane oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty – załącznik nr 1 „Wzór oferty”.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.
Dodatkowe warunki
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy zobowiążą się do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na wykonane prace w zakresie budowy zakładu produkcyjnego wielowarstwowych układów przepływowych z tworzyw sztucznych od momentu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (potwierdzonego protokołem odbioru końcowego robót budowlanych) z wyłączeniem elementów, dla których obowiązują odmienne okresy gwarancyjne (np. gwarancje producentów) lub są regulowane przepisami prawa - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisane oświadczenia umieszczone na formularzu oferty – załącznik nr 1 „Wzór oferty”.
Warunkiem uczestniczenia w postępowaniu o udzielenie niniejszego Zamówienia jest wniesienie przez Oferenta wadium przed upływem terminu składania ofert.
1. Wadium musi być złożone na cały okres związania ofertą,
2. Kwota wadium wynosi 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 30 9171 0004 0019 7625 2000 0010 – Bank Spółdzielczy w Ropczycach,
5. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale należy dołączyć do oferty jako załącznik do oferty (Załącznik 1.C. „Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium”)
6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert,
7. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert,
8. Wadium w pieniądzu winno być wniesione z następującym tytułem płatności: Wadium na budowę zakładu produkcyjnego wielowarstwowych układów przepływowych z tworzyw sztucznych
9. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert.
10. Gwarancja bankowa/ ubezpieczeniowa powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie, wystawiona dla Zamawiającego
11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza
12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie udzielonego zamówienia
13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert
14. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
15. Wykonawca uzna wniesienie przez Oferenta wadium w przypadku dołączenia do oferty załącznika 1.C. „Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium”,
16. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.
Warunki zmiany umowy
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy o zamówienie dopuszczalne są w niżej wymienionych przypadkach:
a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
b) zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy,
c) zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę lub Zamawiającego,
d) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodów niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było wcześniej przewidzieć.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy.
4. Przedłużenie terminów zakończenia przedmiotu zamówienia dopuszczalne jest wyłącznie w przypadku:
a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
b) działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
c) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności,
d) konieczność usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmiany dokumentacji projektowej lub/i specyfikacji technicznych, które będą miały wpływ na termin wykonania umowy,
e) wstrzymania budowy przez właściwy organ, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp.
f) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową,
g) wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych i technologicznych;
h) wystąpienia osuwisk gruntu lub innych, nie dających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrologicznych pojawiających się w trakcie budowy;
5. W sytuacjach opisanych w lit. a, b, c, d, e, f, g, h, przedłużenie terminu zakończenia robót wymaga pisemnego wniosku Wykonawcy wraz z uzasadnieniem oraz aneksu do umowy podpisanego przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Ponadto opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy oraz przedstawiciela Zamawiającego. W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.
6. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy, bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferenci, w zakresie przedmiotu zamówienia, zobowiązani są do przedstawienia załącznika nr 1 „Wzór oferty”, 1.A Kosztorys ofertowy, 1.B – Wykaz robót budowlanych (wraz z dowodami potwierdzającymi doświadczenie w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia). Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, przedłożenie przez Oferenta załącznika nr 1 „Wzór oferty”, opracowanego na podstawie udostępnionej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej (przedmiaru robót oraz projektu budowlanego), a także kosztorysu ofertowego - załącznik 1.A „Kosztorys ofertowy”, 1.B – Wykazu robót budowlanych (wraz z dowodami potwierdzającymi doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia). Dodatkowo oferent zobowiązany jest do przedłożenia załącznika 1.C. „Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium” na zasadach określonych w ramach przedmiotowego postępowania ofertowego, w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.
Zamówienia uzupełniające
W ramach przedmiotowego postępowania nie przewidziano możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia. Wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.
Wykluczenia
1. W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia udzielane przez Zamawiającego, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
2. Za spełnienie warunku o którym mowa powyżej Zamawiający uzna podpisane oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego – wzór oświadczenia o nieistnieniu konfliktu interesów oraz załącznika nr 6 – wzór oświadczenia o braku powiązań z wykonawcami.
3. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zapytania ofertowego albo powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym zostaje wykluczony, a jego oferta odrzucona.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.
Nazwa
ZEG-MED S.C.
Adres
39-100 Ropczyce
podkarpackie
, ropczycko-sędziszowski
Numer telefonu
577553790
NIP
8181720020
Tytuł projektu
Uruchomienie technologii wytwarzania wielowarstwowych zgrzewanych dyfuzyjnie układów przepływowych z tworzyw sztucznych firmy ZEG-MED
Numer projektu
POIR.03.02.02-00-1765/19-00
Nierozstrzygnięte – Inne
Opis
Zgodnie z pkt. IX, ppkt. 19, zapytania ofertowego nr 01/2020/3.2.2/POIR/RB, Zamawiający zastrzegł sobie prawo do unieważnienia postępowania ofertowego, w przypadku kiedy cena najlepszej oferty przekracza środki Zamawiającego, przewidziane i dostępne na realizację przedmiotu zamówienia. W związku z faktem zaistnienia okoliczności o których mowa powyżej, Zamawiający dokonał unieważnienia przedmiotowego postępowania ofertowego.