Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę należy złożyć w 2 egzemplarzach (1 oryginał i 1 kopia) w siedzibie Zamawiającego: „Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o., ul. Zjednoczenia 110A, 65-120 Zielona Góra (kancelaria) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 06.07.2020 r. do godz. 12:00
2. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:
„Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o.
ul. Zjednoczenia 110 a
65-120 Zielona Góra
Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie:
„Opracowanie dokumentacji przetargowej w zakresie opisu przedmiotu zamówienia dla Kontraktów objętych Projektem „Uporządkowanie gospodarki wodami opadowymi na obszarze Aglomeracji Zielona Góra – etap I”, Nr POIS.02.01.00-00-0002/18”
Nie otwierać przed dniem: 06.07.2020 r., godz. 12:15 (data i godzina zgodna z pkt. 14 Zapytania ofertowego)
3. Na kopercie (paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
4. Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: „Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o., ul. Zjednoczenia 110A, 65-120 Zielona Góra (sekretariat) w dniu 06.07.2020 r. o godz. 12:15
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Melania Miałkowska-Kopciuch
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dokumentacji przetargowej w zakresie opisu przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kosztorysów inwestorskich dla czterech Kontraktów na roboty objętych Projektem „Uporządkowanie gospodarki wodami opadowymi na obszarze Aglomeracji Zielona Góra – etap I”, Nr POIS.02.01.00-00-0002/18.
W ramach dokumentacji przetargowej Wykonawca opracuje m.in. projekty wykonawcze (wszystkie wymagane branże) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
Kontrakty na robot realizowane będą według „Warunków Kontraktowych dla Budowy dla robót inżynieryjno – budowlanych projektowanych przez Zamawiającego” pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils – FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, oraz drugie wydanie angielsko-polskie 2004.
Niniejszym zamówieniem objęto Kontrakty I, II, III, IV.
Dokumentacja przetargowa musi być opracowana zgodnie z wymaganiami prawa polskiego z uwzględnieniem zasad obowiązujących przy realizacji projektów współfinansowanych z Funduszu Spójności. Zamówienia zostaną udzielone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubuskie
Powiat:
Cel zamówienia
Celem niniejszego zamówienia jest wykonanie dokumentacji przetargowej w zakresie opisu przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kosztorysów inwestorskich dla czterech Kontraktów na roboty objętych Projektem „Uporządkowanie gospodarki wodami opadowymi na obszarze Aglomeracji Zielona Góra – etap I”, Nr POIS.02.01.00-00-0002/18.
Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dokumentacji przetargowej w zakresie opisu przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kosztorysów inwestorskich dla czterech Kontraktów na roboty objętych Projektem „Uporządkowanie gospodarki wodami opadowymi na obszarze Aglomeracji Zielona Góra – etap I”, Nr POIS.02.01.00-00-0002/18.
W ramach dokumentacji przetargowej Wykonawca opracuje m.in. projekty wykonawcze (wszystkie wymagane branże) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
Kontrakty na robot realizowane będą według „Warunków Kontraktowych dla Budowy dla robót inżynieryjno – budowlanych projektowanych przez Zamawiającego” pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils – FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, oraz drugie wydanie angielsko-polskie 2004.
Niniejszym zamówieniem objęto Kontrakty I, II, III, IV.
Dokumentacja przetargowa musi być opracowana zgodnie z wymaganiami prawa polskiego
z uwzględnieniem zasad obowiązujących przy realizacji projektów współfinansowanych
z Funduszu Spójności. Zamówienia zostaną udzielone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Podział Projektu na kontrakty objęte niniejszym postępowaniem:
Kontakt I - obejmuje:
• Zadanie 12 Budowa zbiornika retencyjno-rozsączającego przy ul. Foluszowej
Kontrakt II - obejmuje:
• Zadanie 1 Budowa kanalizacji deszczowej w rejonie ulicy Zacisze
• Zadanie 5 Budowa kolektora deszczowego od ulicy Westerplatte do Ronda Anny Borchers
• Zadanie 6 Budowa kolektora deszczowego od Ronda Kaziowa do ulicy Dworcowej
• Zadanie 9a Rozbudowa kanalizacji deszczowej na Osiedlu Czarkowo – Etap II
Kontrakt III - obejmuje:
• Zadanie 3 Zagospodarowanie wód cieku Dłubnia w rejonie ul. Botanicznej i ul. Zawiszy Czarnego
• Zadanie 4 Uporządkowaniem kanalizacji deszczowej w ulicach Nowojędrzychowskiej i Makowej wraz z budową stawu parkowego na cieku Dłubnia przy ulicy Makowej
Kontrakt IV - obejmuje:
• Zadanie 2 Budowa kanalizacji deszczowej w rejonie ulic Sulechowskiej i Gorzowskiej
• Zadanie 7 Rozdział kanalizacji ogólnospławnej poprzez budowę kanalizacji deszczowej i budowa zbiornika retencyjno-rozsączającego w rejonie ulic Zyty i Podgórnej
• Zadanie 10 Budowa urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe oraz wylotu kanalizacji deszczowej przy ul. M. Curie-Skłodowskiej w zlewni kanału Gęśnik
• Zadanie 11 Budowa urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe w zlewni kanału Gęśnik dla istniejącego wylotu kanalizacji deszczowej przy ul. Giżyckiej
Przedmiot zamówienia realizowany będzie według następujących etapów:
a) Etap 1 – wykonanie i doręczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji przetargowej
w zakresie opisu przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kosztorysów inwestorskich
dla Kontraktu II,
b) Etap 2 – wykonanie i doręczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji przetargowej
w zakresie opisu przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kosztorysów inwestorskich
dla Kontraktu IV,
c) Etap 3 – wykonanie i doręczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji przetargowej
w zakresie opisu przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kosztorysów inwestorskich
dla Kontraktu III,
d) Etap 4 – wykonanie i doręczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji przetargowej
w zakresie opisu przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kosztorysów inwestorskich
dla Kontraktu I.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III Zapytania ofertowego.
Kod CPV
71320000-7
Nazwa kodu CPV
Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Harmonogram realizacji zamówienia
1. Termin wykonania i doręczenie Etapu 1 – 3 miesiące kalendarzowe od dnia podpisania Umowy.
2. Termin wykonania i doręczenie Etapu 2 – 4 miesiące kalendarzowe od dnia podpisania Umowy.
3. Termin wykonania i doręczenie Etapu 3 – 5 miesięcy kalendarzowych od dnia podpisania Umowy.
4. Termin wykonania i doręczenie Etapu 4 – 6 miesięcy kalendarzowych od dnia podpisania Umowy.
Załączniki
Brak załączników
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
Minimalne warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej:
Za spełniającego niniejszy warunek uznany będzie Wykonawca, który:
w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał:
- co najmniej jedną Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowalnych dla inwestycji z dziedziny gospodarki wodami opadowymi lub z gospodarki wodno-ściekowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
- co najmniej jedną dokumentację projektową dla inwestycji z dziedziny gospodarki wodami opadowymi lub z gospodarki wodno-ściekowej, zawierającą projekty wykonawcze i kosztorysy.
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie tego warunku).
Warunek określone powyżej uważa się za wstępnie spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż posiada zdolności techniczne odpowiednie do prawidłowego wykonania zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2
do Zapytania ofertowego).
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Minimalne warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej:
Za spełniającego niniejszy warunek uznany będzie Wykonawca, który:
wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby:
I. Ekspert 1 - Projektant w branży inżynieryjnej hydrotechnicznej – niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
• min. 3 letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie jako projektant obiektów/sieci hydrotechnicznych,
• uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej,
II. Ekspert 2 - Projektant w branży sanitarnej – niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
• min. 3 letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie jako projektant sieci kanalizacyjnych,
• uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
III. Ekspert 3 - Projektant w branży konstrukcyjno-budowlanej – niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
• min. 3 letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie jako projektant w branży konstrukcyjno-budowlanej,
• uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno–budowlanej,
IV. Ekspert 4 - Kosztorysant – niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
• min. 3 letnie doświadczenie w kosztorysowaniu inwestycji z dziedziny gospodarki wodami opadowymi/wodno-ściekowej.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji ww. osób.
Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. w szczególności w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394, z 2013 r. poz. 1650, z 2014 r. poz. 1004).
Jeżeli wskazane wyżej osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić co najmniej jednego tłumacza na czas obowiązywania Umowy.
Warunek określony powyżej uważa się za wstępnie spełnione, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż posiada zdolności zawodowe odpowiednie do prawidłowego wykonania zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2
do Zapytania ofertowego).
Dodatkowe warunki
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
b) Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art.258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny
(Dz. U. 2018, poz. 1600, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2018 r. poz.1263 i 1669),
o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 §20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
skarbowe,
o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
c) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano
za przestępstwo, o którym mowa w pkt. powyżej,
d) Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami
lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności,
e) Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów,
f) Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
g) Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności Zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
h) Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonywająca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu,
i) Wykonawcę, który z innymi Wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych,
j) Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2018 r. poz.703 i 1277),
k) Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne,
l) Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, 650i 1637 i 1669), złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
m) Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 oraz Dz.U. z 2018 r. poz. 149,398,1544 i 1629) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 2344 i 2491 oraz Dz.U. z 2018 r. poz. 398,685, 1544 i 1629).
Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wymienionych w pkt. 2) a) – k) i m) powyżej (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).
Wykonawca potwierdza brak podstawy do wykluczenia, o której mowa w pkt l) powyżej, na druku stanowiącym załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego.
Inne pozostałe warunki zostały określone w zapisach Zapytania Ofertowego, dostępnego na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem: www.zwik.zgora.pl, w zakładce "Przetargi".
Warunki zmiany umowy
Warunki zmiany umowy zostały określone w zapisach Zapytania Ofertowego, dostępnego na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem: www.zwik.zgora.pl, w zakładce "Przetargi".
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Lista dokumentów /oświadczeń wymaganych od Wykonawcy została określona w zapisach Zapytania Ofertowego, dostępnego na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem: www.zwik.zgora.pl, w zakładce "Przetargi".
Zamówienia uzupełniające
1. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, w wysokości nieprzekraczającej 10% wartości zamówienia podstawowego.
2. Zamówienia uzupełniające będą polegały na wykonaniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym, które w sposób szczegółowy zostały opisane w Części III – OPZ, przy zastosowaniu identycznych, jak w zamówieniu podstawowym zasad wykonania, odbioru oraz rozliczania usług i odpowiedzialności.
3. W przypadku wystąpienia w/w usług, wymagane są następujące dokumenty stanowiące podstawę przygotowania umowy:
a) protokół konieczności sporządzony przez Zamawiającego,
b) wycena usług objęta protokołem konieczności - sporządzona przez Wykonawcę,
c) protokół z negocjacji upoważnionych przedstawicieli stron.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1. cena (C)
2. dodatkowy Ekspert (E)
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1) Cena (C) 60% 60 punktów
2) Dodatkowy Ekspert (E) 40% 40 punktów
Zasady punktacji:
a) kryterium „Cena” (C) - oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, oferty pozostałe otrzymają zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą, obliczoną na podstawie poniższego wzoru:
Pi(C) = (Cmin/Ci)*60 pkt
gdzie:
Pi(C) liczba punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena"
Cmin najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci cena oferty badanej "i"
b) kryterium „Dodatkowy Ekspert” (E)
a. 40 pkt. otrzyma Wykonawca, który wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia dodatkowego Eksperta, który będzie spełniał nw. kwalifikacje.
Dodatkowy Ekspert - Projektant w branży sanitarnej – niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
• min. 3 letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie jako projektant sieci kanalizacyjnych,
• uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
Do oferty należy dołączyć informacje na temat kwalifikacji zawodowych Dodatkowego Ekspert - Projektanta w branży sanitarnej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do Zapytania ofertowego) w celu ustalenia punktacji w kryterium oceny ofert „Dodatkowy Ekspert”. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że wskazana osoba na stanowisko Dodatkowego Ekspert - Projektanta w branży sanitarnej, posiada wymagane wyżej kwalifikacje zawodowe, Wykonawca otrzyma 0 punktów za te kryterium.
Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za wszystkie kryteria, obliczoną według wzoru: Pi = Pi(C) + Pi(E).
Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na fakt, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryterium ceny i dodatkowego Eksperta, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najkorzystniejszą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Nazwa
ZIELONOGÓRSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O. O.
Adres
65-120 Zielona Góra
lubuskie
, Zielona Góra
Numer telefonu
684519 300-3
Fax
684519 340
NIP
1040000159
Tytuł projektu
Uporządkowanie gospodarki wodami opadowymi na obszarze Aglomeracji Zielona Góra - Etap I
Numer projektu
POIS.02.01.00-00-0002/18-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
ENVI KONSULTING Marek Gazda
ul. Jana Brzechwy 3
49-305 Brzeg
Oferta wpłynęła w dniu 06.07.2020 r. o godz. 8:50
cena oferty: 478 470,00 zł (z VAT)