Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe 4/POIR/WKM/2020 dotyczące dostawy gęstościomierza - FINANSOWANIE W FORMIE LEASINGU

Data publikacji: 03.06.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 16-06-2020

Numer ogłoszenia

1248439

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

W dniu 04.06.2020r. zmieniono adres e-mail, na który należy wysłać oferty. Prawidłowy adres email to: projekt.wkm.energia@gmail.com

Zamieszczono również poprawione zapytanie ofertowe - z nowym poprawionym adresem e-mail.
Uzupełniono opis przedmiotu zamówienia o dodatkowe wymagania - zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego.

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć w jednej z powyższych form:
1) skan własnoręcznie podpisanych dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
projekt.wkm.energia@gmail.com
LUB
2) w formie pisemnej w zamkniętej kopercie (opakowaniu). Na kopercie (opakowaniu) powinny widnieć nazwa i adres Zamawiającego oraz następujące oznaczenie: „Zapytanie ofertowe nr 4/POIR/WKM/2020 – dostawa gęstościomierza. Nie otwierać przed dniem: 16.06.2020r. godz. 10:00”
Na kopercie należy podać również nazwę i adres Wykonawcy lub pieczęć firmową Wykonawcy.
Termin złożenia oferty upływa 16.06.2020 r. do godz. 10:00
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego (na wyżej wskazany adres).

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

projekt.wkm.energia@gmail.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Anna Grzegorczyk

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa gęstościomierza – 1 sztuka.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca potwierdził całkowitą zgodność oferowanego urządzenia wyszczególnionego w załączniku nr 2 - specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia umieszczając odpowiedni opis – nazwę i/lub numer katalogowy (jeśli wszystkie wymagane informacje nie są dostępne w katalogu internetowym Wykonawcy/Producenta należy dołączyć również odpowiednią dokumentację) oraz oświadczenie dot. potwierdzenia spełnienia wymagań dotyczących urządzenia.

POSTĘPOWANIE PROWADZONE JEST W CELU WYŁONIENIA DOSTAWCY URZĄDZENIA. DOSTAWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTANIE SFINANSOWANA W POSTACI LEASINGU OPERACYJNEGO PRZEZ PODMIOT FINANSUJĄCY (FINANSUJĄCEGO) WSKAZANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: kraśnicki Miejscowość: Kraśnik

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem niniejszego zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który dostarczy gęstościomierz zgodny ze specyfikacją stanowiącą załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

Przedmiot zamówienia

Gęstościomierz o następujących parametrach i funkcjonalnościach:
- lekka i ergonomiczna konstrukcja
- przenośne urządzenie
- łatwa nawigacja (przyciski i/lub joystick)
- automatyczne pobieranie próbek
- zakres pomiaru nie gorszy niż:
gęstość od 0 do 3g/cm³,
temperatura od 15 do 40 °C,
ciśnienie od 0 do 5 barów;
- dokładność pomiaru – nie gorsza niż:
gęstość 0,001 g/cm³,
temperatura 0,3 °;
- powtarzalność pomiaru – nie gorsza niż:
gęstość 0,0002 g/cm³,
temp. 0,1 °C
- czas pomiaru – maksymalnie 60 s;
- automatyczne wyliczanie gęstości;
- kompensacja temperatury wody;
- możliwość pomiaru próbek pływających w wodzie;
- możliwość pomiaru objętości brył;
- możliwość zapisania co najmniej 1000 wyników
- oprogramowanie umożliwiające zarządzanie danymi w komputerze m.in.: przeglądanie i filtrowanie wyników, tworzenie wykresów monitorowania próbek, drukowanie z programu lub bezpośrednio z urządzenia,
- objętość próbki co najmniej 2 ml
- kolorowy wyświetlacz
- Posiadane złącza – co najmniej: USB-A, USB-C, RFID i czytnik kodów kreskowych
- W zestawie akumulatory z możliwością ładowania i wyjmowania
- Zestaw akcesoriów (co najmniej):
drukarka do drukowania wyników
osłona ochronna
rurka próbnika co najmniej 190 mm
rurka próbnika co najmniej 600
złącze do strzykawki
znaczniki - 10 szt.
folia do znacznika - 10 szt.
standard gęstości – woda, 10 szt.
strzykawki 10 ml, 100 szt.
walizka transportowa.

Wymagania dodatkowe:
1. wykonawca zapewni jakość i przydatność oferowanego urządzenia,
2. zamówienie obejmuje bezpłatną dostawę do siedziby Zamawiającego, montaż urządzenia (jeśli jest niezbędny do uruchomienia - z wyjątkiem wykonania przyłącza elektrycznego, pneumatycznego oraz wykonania fundamentów), uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie pracowników;
3. wraz z Urządzeniem Zamawiający powinien otrzymać instrukcję obsługi w języku polskim oraz płytę CD z oprogramowaniem (jeśli dotyczy);
4. systemu sterowania urządzeniem (oprogramowanie) powinien poprawnie współpracę z oferowanym modelem urządzenia oraz posiadać polską wersje językową (jeśli dotyczy);
5. menu urządzenia w języku polskim (jeśli dotyczy);
6. przedmiot zamówienia musi być nowy, kompletny i sprawny – jego zakup nie mógł być wcześniej finansowany choćby w części ze środków UE lub w ramach dotacji z krajowych środków publicznych;
7. okres gwarancji na dostarczany przedmiot będzie wynosił co najmniej 12 miesięcy od dnia wydania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu potwierdzonego pisemnym protokołem odbioru „bez zastrzeżeń”
8. oferowane urządzenie będzie zgodnie z odpowiednimi normami i będzie posiadać Certyfikat CE
9. serwis oferowanego urządzenia będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.

Kod CPV

38410000-2

Nazwa kodu CPV

Przyrządy pomiarowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Planowany termin otwarcia ofert: 16.06.2020 r.
Przedmiot zamówienia winien zostać dostarczony Zamawiającemu w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę i Finansującego na adres: ul. Racławicka 5, 23-204 Kraśnik.
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie zawrzeć umowę sprzedaży przedmiotu zamówienia z Finansującym na warunkach wynikających z oferty złożonej w odpowiedzi na Zapytanie, w terminie 15 dni od dnia zawiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o dokonaniu wyboru Finansującego
Za termin wykonania zamówienia uznaje się termin podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego

Potencjał techniczny

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego

Dodatkowe warunki

Okres związania ofertą wynosi 60 dni licząc od upływu terminu składania ofert

Warunki zmiany umowy

Nie dotyczy

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty:
a. formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, zawierający końcową cenę wyrażoną w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, podana kwota powinna pokrywać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (kwotę brutto wynagrodzenia wraz z narzutami na wynagrodzenia stanowiące koszt Zamawiającego (jeśli dotyczy), a dla podatnika VAT – kwotę zawierającą podatek VAT (jeśli dotyczy),
b. uzupełniony formularz specyfikacji technicznej stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania,
c. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zapytania,
d. oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań z Zamawiającym (Załącznik nr 4 do zapytania).

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Kryterium oceny ofert jest cena – 100% (ocenie będzie podlegała łączna cena brutto w PLN podana przez Wykonawcę w formularzu oferty – Załączniku nr 1 do oferty.
2. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą tę ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P) spośród złożonych ofert i będzie spełniać warunki opisane w przedmiocie zamówienia.
3. Liczba punktów, którą uzyska oferta badana obliczona zostanie z zastosowaniem następującego wzoru:
P = (cena oferty brutto z najniższą ceną/ cena brutto oferty badanej) x 100 pkt x 100%
4. Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta badana wynosi 100 punktów.
5. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.

Wykluczenia

Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w
szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca podpisując oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 potwierdza brak podstaw do wykluczenia z postępowania.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

"WKM-ENERGIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Elektoralna 13/103

00-137 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

+48725360366

NIP

1182082061

Tytuł projektu

Prace badawczo-rozwojowe nad sposobem i urządzeniami innowacyjnej prototypowej linii, do jednoczesnego zmniejszenia liczby kwasowej, fosforu i wody w niespożywczych olejach roślinnych.

Numer projektu

POIR.01.01.01-00-0816/19-00

Inne źródła finansowania

POSTĘPOWANIE PROWADZONE JEST W CELU WYŁONIENIA DOSTAWCY URZĄDZENIA. DOSTAWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTANIE SFINANSOWANA W POSTACI LEASINGU OPERACYJNEGO PRZEZ PODMIOT FINANSUJĄCY (FINANSUJĄCEGO) WSKAZANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert spełniających kryteria
Liczba wyświetleń: 235