Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów światłowodowych, optoelektronicznych, mechanicznych i elektronicznych

Data publikacji: 25.06.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 28-07-2020

Numer ogłoszenia

1247496

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1) Ofertę należy złożyć do dnia 28.07.2020 (oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane).
2) Ofertę należy złożyć osobiście/pocztą/kurierem, na adres: ul. Stanisława Dubois 6/3, 20-061 Lublin, w godzinach pracy biura 09:00 – 15:00.
3) Decyduje data wpływu do Zamawiającego, otrzymania przesyłki pocztowej.
4) Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie opisanej: „Oferta do zapytania ofertowego 006/06/2020”

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Małgorzata Kuklińska

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów światłowodowych, optoelektronicznych, mechanicznych i elektronicznych.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: cała Polska Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest dostawa materiałów światłowodowych, optoelektronicznych, mechanicznych i elektronicznych.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa elementów zużywalnych podczas prowadzenia badań przemysłowych tj. materiałów światłowodowych, optoelektronicznych, mechanicznych i elektronicznych.

Kod CPV

38000000-5

Nazwa kodu CPV

Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Kody CPV:
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
24000000 - Produkty chemiczne

Harmonogram realizacji zamówienia

Zamówienia realizowane będą zgodnie z zapisami umowy podpisanej z wyłonionym w postępowaniu Wykonawcą. Całość przedmiotu zamówienia ma być wykonana do końca trwania Projektu tj. 31.01.2022

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

Oferenci powinni zaproponować zastosowanie rozwiązań korzystnie oddziałujących na środowisko mających wpływ na zmniejszenie negatywnego oddziaływania zamówienia na środowisko szczególnie pod względem rozwiązań energooszczędnych oraz materiałooszczędnych, przy czym zaproponowane rozwiązania nie mogą mieć negatywnego wpływu na jakość realizacji zamówienia [weryfikowane na podstawie formularza ofertowego – załącznik nr 1]

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Oferenci, którzy spełniają łącznie poniższe warunki:
posiadają potencjał techniczny umożliwiający realizację zamówienia [weryfikowane na podstawie wykazu 3 dostaw materiałów do realizacji prac badawczych potwierdzonych odpowiednim dokumentem, wykonanych nie wcześniej niż 24 miesiące przed datą zapytania ofertowego, stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego]

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Oferenci, którzy spełniają łącznie poniższe warunki:
znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia [weryfikowane na podstawie formularza ofertowego – załącznik nr 1].

Dodatkowe warunki

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Oferenci, którzy spełniają łącznie poniższe warunki:
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania z uwagi na powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym – przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w Spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą dla danego Programu w wytycznych programowych,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
[weryfikowane na podstawie oświadczenia – zał. nr 2],
2. nie są w trakcie rozwiązywania działalności, nie znajdują się pod zarządem komisarycznym, nie znajdują się w toku likwidacji, postępowania upadłościowego, postępowania naprawczego, nie zawiesili prowadzenia działalności, wobec Wykonawcy nie została ogłoszona decyzja o upadłości lub Wykonawca nie znajduje się w innej, podobnej sytuacji wynikającej z przepisów prawa [weryfikowane na podstawie formularza ofertowego – załącznik nr 1].
3. posiadają potencjał techniczny umożliwiający realizację zamówienia [weryfikowane na podstawie wykazu 3 dostaw materiałów do realizacji prac badawczych potwierdzonych odpowiednich dokumentem, wykonanych nie wcześniej niż 24 miesiące przed datą zapytania ofertowego, stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego]
4. zaproponują zastosowanie rozwiązań korzystnie oddziałujących na środowisko mających wpływ na zmniejszenie negatywnego oddziaływania zamówienia na środowisko szczególnie pod względem rozwiązań energooszczędnych oraz materiałooszczędnych, przy czym zaproponowane rozwiązania nie mogą mieć negatywnego wpływu na jakość realizacji zamówienia [weryfikowane na podstawie formularza ofertowego – załącznik nr 1]

Warunki zmiany umowy

Zmiana postanowień zawartej na przedmiot zamówienia Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
Zamawiający ma prawo do zmiany istotnych warunków Umowy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z następujących sytuacji:
1) Nastąpi zmiana Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 lub innych obowiązujących Wytycznych, obowiązująca dla zawartych umów i wymagająca zmiany Umowy zawartej z Wykonawcą.
2) Nastąpi zmiana w interpretacjach Wytycznych.
3) Nastąpi zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, skutkująca koniecznością wprowadzenia zmian do zawartej Umowy.
4) Wynikną rozbieżności i niejasności w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób niż poprzez zmianę postanowień Umowy, a zmiana postanowień Umowy spowoduje jednoznaczną interpretację postanowień Umowy przez obie jej strony i nie doprowadzą one do zmiany charakteru Umowy
5) Nastąpi konieczność likwidacji oczywistych pomyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy.
6) Nastąpią okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć a zmiana postanowień w Umowie nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy.
7) Zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku gdy z powodów niezależnych od Wykonawcy nie będzie możliwe wykonanie zamówienia w zakładanym terminie.
8) Zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku gdy konieczność zmiany wynikać będzie z przebiegu prac B+R w ramach projektu.
9) Zmiana zakresu przedmiotu zamówienia i proporcjonalnego zmniejszenia/zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku konieczności zmiany zakresu prac.
10) Zmiany w rozliczeniu umowy cywilno-prawnej ustalonych przez Strony.

W powyższych przypadkach, Zamawiający wystąpi do Wykonawcy z żądaniem zmiany postanowień umowy. Brak zgody Wykonawcy na zmianę warunków Umowy będzie oznaczał rozwiązanie Umowy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1) Formularz ofertowy z oświadczeniem Wykonawcy dotyczącym spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z przykładami oferowanych rozwiązań proekologicznych (zał. nr 1);
2) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (zał. nr 2);
3) Klauzulę informacyjną ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych (zał.3);
4) Wykaz dostaw potwierdzony odpowiednim dokumentem (zał. nr 4)
5) Aktualny wyciąg z KRS

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, nie przekraczających 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający wybierze spośród nadesłanych w terminie, formalnie zgodnych ofert Wykonawców, którzy wykażą się spełnieniem warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu i zaoferują materiały zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.

Zostanie wybrana oferta, która otrzyma łącznie największą liczbę punktów, według następujących kryteriów:
Cena C: maksymalnie 80 punktów, Liczba dni na dokonanie płatności G: maksymalnie 15 punktów. Propozycja rozwiązań korzystnie oddziałujących na środowisko w zakresie rozwiązań energooszczędnych oraz materiałooszczędnych 1 punkt za każde zaproponowane rozwiązanie proekologiczne, ale nie więcej niż 5 punktów.

W przypadku uzyskania przez Wykonawców tej samej liczby punktów, zostanie wybrana oferta, która uzyska wyższą ilość punktów w kryterium Cena.

Kryteria oceny szczegółowo zostały opisane w załączniku zapytanie ofertowe.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

POLSKIE CENTRUM FOTONIKI I ŚWIATŁOWODÓW

Adres

aleje Racławickie 8/12

20-037 Lublin

lubelskie , Lublin

Numer telefonu

510146332

NIP

5170360711

Tytuł projektu

Opracowanie i wdrożenie technologii pomiaru temperatury szyn zabudowanych w torach z bezprzewodowym przesyłem uzyskanych danych pomiarowych do systemów informatycznych

Numer projektu

POIR.04.01.01-00-0002/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Inne

Opis

Oferta wpłynęła po terminie
Liczba wyświetleń: 322