Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostawa ubrań roboczych letnich dla uczniów Zespołu Szkół Leśnych w Zagnańsku biorących udział w stażach zawodowych u pracodawców w ramach projektu „Technik leśnik na miarę potrzeb rynku pracy”

Data publikacji: 25.05.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 03-06-2020

Numer ogłoszenia

1247066

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę umieszczoną w zamkniętej kopercie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Zespole Szkół Leśnych, ul. Spacerowa 4, 26-050 Zagnańsk - sekretariat lub przesłać przesyłką w terminie przed otwarciem ofert na adres Zamawiającego.
2. W przypadku złożenia Oferty drogą pocztową - o ważności jej złożenia nie będzie decydowała data stempla pocztowego, a tylko i wyłącznie data i godzina wpływu oferty do sekretariatu Zamawiającego. Ze względu na różne godziny dostarczania przesyłek przez Placówkę Pocztową w Zagnańsku należy uwzględnić dodatkowy czas na złożenie oferty drogą pocztową.
3. TERMIN SKŁADANIA OFERT - upływa dnia 03.06.2020 r. godz. 12.00
4. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert drogą elektroniczną lub faksem.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

W sprawie przedmiotu zamówienia Sławomir Szostek, e-mail: slawomir.szostek@zsl-zagnansk.pl, w sprawie procedury przetargowej Bogusław Dziedzic, e-mail: bogdan.dziedzic@zsl-zagnansk.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

41 300 11 41, 41 300 15 14

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ubrań roboczych dla uczniów Zespołu Szkół Leśnych w Zagnańsku biorących udział w stażach zawodowych u pracodawców w ramach projektu „Technik leśnik na miarę potrzeb rynku pracy”;
Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
Ubranie letnie robocze - 200 kompletów (kurtka, spodnie, kask, kamizelka ostrzegawcza)

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: świętokrzyskie Powiat: kielecki Miejscowość: Zagnańsk

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Niniejsze postępowanie toczy się w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności, w ramach projektu "Technik leśnik na miarę potrzeb rynku pracy” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. Oś priorytetowa: RPSW.08.00.00 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Działanie: RPSW.08.05.00 Rozwój i wysoka jakość szkolnictwa zawodowego i kształcenia ustawicznego. Poddziałanie: RPSW.08.05.01 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU (projekty konkursowe) Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego. Celem zamówienia jest pozyskanie ofert na dostawę ubrań roboczych dla uczniów Zespołu Szkół Leśnych w Zagnańsku biorących udział w stażach zawodowych u pracodawców. Oferty posłużą do wyboru dostawcy.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ubrań roboczych dla uczniów Zespołu Szkół Leśnych w Zagnańsku biorących udział w stażach zawodowych u pracodawców w ramach projektu „Technik leśnik na miarę potrzeb rynku pracy”;
1. Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
Ubranie letnie robocze - 200 kompletów (kurtka, spodnie, kask, kamizelka ostrzegawcza)
1) Kurtka – 200 szt.
- kurtka ze stójką, zapinana na zamek kryty plisą zapinaną na napy
- w strefach w których wymagana jest zwiększona wytrzymałość, jak: kołnierz, barki, przód wzdłuż zamka, przednie kieszenie na dołach, zewnętrzna część rękawa i dół tyłu, tkanina nylonowa o wysokich parametrach wytrzymałościowych
- w strefach wpływających przede wszystkim na komfort użytkowania jak: przody na piersi, wewnętrzna strona rękawów, ramiona i tył, tkanina o wysokiej elastyczności
- na piersi dwie obszerne kieszenie wpuszczane, zapinane na zamki ułożone równolegle do zamka głównego
- na dołach przodu po bokach kieszenie ukośne zapinane na zamki kryte plisą.
- na łokciach zaszewki profilujące
- obwód dołu regulowany gumosznurkiem ze stoperami.
- obwód mankietów rękawa regulowany zapięciem na rzep
- po wewnętrznej stronie przodów elastyczna podszewka poliesterowa z elastanem
- rozmiarówka męska: XS-5XL
- rozmiarówka damska: XS-3XL.
2) Spodnie – 200 szt.
- pas zapinany na nabijany guzik
- po bokach pasa wszyte taśmy gumowe dopasowujące obwód
- na górze przodów dwie kieszenie wpuszczone, zapinane na zamki
- na udach kieszenie wpuszczone, zapinane na zamki
- na kolanach zaszewki profilujące
- góra przodu i strefa na udach tyłu spodni wykonana z tkaniny nr 1, opis poniżej
- tył nogawek od kolana w dół, przód nogawek poniżej kolana oraz tył na wysokości bioder wykonano z wytrzymałej tkaniny nylonowej (tkanina nr 2, opis poniżej), odpornej na uszkodzenia mechaniczne
- rozmiarówka męska: S-5XL
- rozmiarówka damska: XS-4XL.
Dane dotyczące materiałów ubrania letniego roboczego:
Tkanina nr 1
Skład: 70-85% wiskoza, 15-20% nylon, 2-5% elastan, gramatura 285g/m² (+/-10%).
Zastosowanie: kurtka – strefy elastyczne, przód spodni na górze, tył spodni na udach.
Tkanina nr 2
Skład: 100% nylon. Kolor ciemna oliwka. Gramatura: 235 g/m² (+/-10%). Tkanina z wykończeniem przyspieszającym wysychanie.
Zastosowanie: kurtka i spodnie – strefy o zwiększonej wytrzymałości.
3) kask – 200 szt.
- z daszkiem
- lekki i wytrzymały
- posiadający ochronę czoła z tkaniny, zapobiegającej otarciom
- wentylowany
- posiadający regulację obwodzie dając możliwość dopasowania do obwodu
głowy
4) kamizelka – 200 szt.
- rozmiar – S-3XL
- 100% poliester, zapinana na rzepy
- pasy odblaskowe
- materiał fluorescencyjny
- kolor seledynowy/żółty

Kod CPV

18100000-0

Nazwa kodu CPV

Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Harmonogram realizacji zamówienia

I etap realizacji zamówienia - dostawa 100 kompletów (+/- 20%) w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia podpisania umowy oraz następne 100 (+/- 20%) kompletów do 30 czerwca 2021 r.daty

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Potwierdzenie spełnienia warunku będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Oferenta (Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego).

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie (sprzedaż odzieży roboczej i ochronnej) o wartości co najmniej 50. 000,00 zł.
Do sporządzenia wykazu dostaw należy wykorzystać załączony do SIWZ wzór załącznik nr 2.
Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego wykazu.

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają potencjał techniczny umożliwiające wykonanie zamówienia.
Potwierdzenie spełnienia warunku będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Oferenta (Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego).

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówień. Potwierdzenie spełnienia warunku będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Oferenta (Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego).

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i organizacyjnej zapewniającej wykonanie zamówienia. Potwierdzenie spełnienia warunku będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Oferenta (Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego).

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
1) wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
2) wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
3) wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;
4) zmian powszechnie obowiązujących regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy;
5) ustawowej zmiany stawki podatku VAT - Strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostanie stałą;
6) zmian umowy o dofinansowanie, jakie Zamawiający zawrze z Instytucją Pośredniczącą.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Załączniki stanowiące integralną część SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie. Załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku ściśle według warunków i postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Do oferty należy załączyć:
1) Tabelę rozmiarów dotyczącą oferowanego asortymentu
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3
3) Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym – Załącznik nr 4
4) Oświadczenie RODO – Załącznik nr 5
6) Wykaz zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00 zł w okresie trzech lat roku przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia umożliwiającego wykonanie zamówienia wzór - Załącznik nr 2
7) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Oferta każdego Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu zostanie następnie oceniona wg następującego kryterium:
1) Cena brutto usługi „C” waga 90% max. 90 pkt
2) Termin realizacji I etapu zamówienia „T” waga 10% max. 10 pkt
2. Zasady oceny kryteriów – opis sposobu obliczania punktacji:
1) Liczba punktów „P” jaka zostanie przyznana ofercie, stanowi obliczoną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku sumę punktów uzyskanych w każdym kryterium ocen:
P = C + T
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych ofercie łącznie za kryterium „cena” oraz „termin realizacji I etapu zamówienia”
C – liczba punktów za kryterium „cena”
T – liczba punktów za kryterium „termin realizacji I etapu zamówienia”
2) Liczba punktów za kryterium „cena” zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg następującego wzoru:
najniższa oferowana cena brutto (Cmin)
Ilość punktów (P ) =------------------------------------------------------ x 90 [pkt]
cena brutto badanej oferty (Cn)
3) W kryterium termin realizacji I etapu zamówienia” - „T” Wykonawca otrzyma punkty
w następujący sposób:
a) 5 pkt za realizację I etapu zamówienia, dostarczenie (100 kompletów +/- 20%) w wymaganym terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy;
b) 10 pkt za skrócenie terminu realizacji I etapu zamówienia, dostarczenie (100 kompletów +/- 20%) do 7 dni od dnia podpisania umowy;
4) Zadeklarowany termin realizacji I etapu zamówienia (100 kompletów +/- 20%) należy wpisać w formularzu ofertowym - załącznik nr 1. Brak wpisania deklarowanego terminu realizacji zamówienia w formularzu ofertowym będzie skutkował odrzuceniem oferty.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zdobędzie największą ilość punktów.

Wykluczenia

Wykonawca jest zobowiązany do podpisania stosownego oświadczenia, określonego w Załączniku nr 4 do Zapytania ofertowego. Wykonawcy, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną wykluczeni.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZESPÓŁ SZKÓŁ LEŚNYCH IM. ROMANA GESINGA W ZAGNAŃSK

Adres

Spacerowa 4

26-050 Zagnańsk

świętokrzyskie , kielecki

Numer telefonu

413001141

Fax

413001141

NIP

9590830692

Tytuł projektu

Technik leśnik na miarę potrzeb rynku pracy

Numer projektu

RPSW.08.05.01-26-0053/19-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Zakład Obsługi Leśnictwa H. Skrodzka-Bałata, P. Bałata Spółka Jawna 39-400 Tarnobrzeg, ul. Mieszka I 4, data wpłynięcia oferty 02.06.2020 r.
cena netto: 81 300,00 zł
cena brutto: 99 999,00 zł
Termin realizacji zamówienia - 7 dni od daty podpisania umowy.
Liczba wyświetleń: 400