Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 01/06/2020
a) W formie elektronicznej na adres e-mail: info@1000realities.io, lub
b) W formie pisemnej (osobiście, pocztą lub kurierem) na adres: 1000 realities sp. z o. o., ul Feliksa Konecznego 2/2U, 31-216 Kraków
Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Dokumenty wchodzące w skład oferty składane są w oryginale lub kopii elektronicznej. Poświadczenie za zgodność z oryginałem przez Oferenta nastąpi poprzez złożenie oświadczenia o treści zgodności kopii elektronicznych z oryginałem dokumentów. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty. Pełne ryzyko niedoręczenia oferty w terminie spoczywa na Oferencie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian całości lub części zapytania ofertowego i formularza ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdej chwili do unieważnienia zapytania ofertowego bez konieczności podawania przyczyny.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
info@1000realities.io
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Justyna Janicka
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48502547466
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Oferenta, któremu powierzona zostanie dostawa sprzętu komputerowego, aparatury badawczej oraz sprzętu sieciowego na potrzeby realizacji projektu „Platforma Edge Realities 2.0 - platforma do wyświetlania treści w rozszerzonej rzeczywistości (ang. Augmented Reality, AR) wykorzystująca nowoczesną infrastrukturę Edge Computing do wykonywania skomplikowanych obliczeń na obrzeżach sieci, funkcjonująca na okularach typu Smart Glass i w środowisku przeglądarki internetowej.”
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Sprzęt IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
małopolskie
Powiat:
Kraków
Miejscowość:
Kraków
Cel zamówienia
Działając zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, 1000 realities sp. z o. o. ogłasza postępowanie w trybie zapytania ofertowego celem wyłonienia dostawcy sprzętu komputerowego, aparatury badawczej oraz sprzętu sieciowego, który wykorzystywany będzie na potrzeby projektu „Platforma Edge Realities 2.0 - platforma do wyświetlania treści w rozszerzonej rzeczywistości (ang. Augmented Reality, AR) wykorzystująca nowoczesną infrastrukturę Edge Computing do wykonywania skomplikowanych obliczeń na obrzeżach sieci, funkcjonująca na okularach typu Smart Glass i w środowisku przeglądarki internetowej.” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Priorytet I: Wsparcie prowadzenia prac B+R przez przedsiębiorstwa Działanie 1.1: Projekty B+R przedsiębiorstw Poddziałanie 1.1.1: Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
a) 3 szt. Okulary Smart Glass, typ 1
b) 2 szt. Okulary Smart Glass, typ 2
c) 2 szt. Okulary Smart Glass, typ 3
d) 2 szt. Okulary Smart Glass, typ 4
e) 2 szt. Okulary Smart Glass, typ 5
f) 1 szt. Okulary Smart Glass, typ 6
spełniające wymagania określone w Specyfikacji Sprzętu do zamówienia ofertowego, numer referencyjny postępowania 08/2020 (zwanym dalej „Specyfikacją Sprzętu”), stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. Sprzęt wykorzystywany będzie w ramach projektu „Platforma Edge Realities 2.0 - platforma do wyświetlania treści w rozszerzonej rzeczywistości (ang. Augmented Reality, AR) wykorzystująca nowoczesną infrastrukturę Edge Computing do wykonywania skomplikowanych obliczeń na obrzeżach sieci, funkcjonująca na okularach typu Smart Glass i w środowisku przeglądarki internetowej.”
Kod CPV
30236000-2
Nazwa kodu CPV
Różny sprzęt komputerowy
Harmonogram realizacji zamówienia
Zamówienie będzie realizowane etapami, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem, ustalonym przez Zamawiającego.
Realizacja zamówienia (dostawy sprzętu) rozpoczną się nie wcześniej niż ciągu 2 dni od dnia wyłonienia wykonawcy oraz zakończą się nie później niż w dniu 1 sierpnia 2020 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Nie dotyczy
Wiedza i doświadczenie
W ciągu ostatnich 3 lat Wykonawca zrealizował co najmniej 5 dostaw sprzętu IT, o łącznej wartości wynoszącej co najmniej 50.000 zł.
Potencjał techniczny
Nie dotyczy
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Nie dotyczy
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Nie dotyczy
Dodatkowe warunki
Warunkiem przystąpienia do realizacji zamówienia może być podpisanie umowy z Zamawiającym.
Na każdym etapie realizacji zamówienia Oferent zobowiązany będzie do kontaktu z przedstawicielem Zamawiającego, informowania o bieżących działaniach i ewentualnych utrudnieniach w realizacji przedmiotu zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia niezbędne dokumenty i informacje zostaną udostępnione Oferentowi z inicjatywy Zamawiającego lub na prośbę Oferenta.
Cena przedmiotu zapytania – wynagrodzenie Oferenta obejmuje wszelkie wydatki związane z realizacją przedmiotu zapytania oraz wszelkie daniny o charakterze publicznoprawnym i inne. Wynagrodzenie (cena) nie będzie podlegało podwyższeniu z jakiegokolwiek tytułu.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednak nie dopuszcza ofert wariantowych.
Zamawiający zastrzega sobie prawa do zawarcia w umowie z Wykonawcą kar umownych z tytułu niewywiązania się z postanowień umowy.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z następujących powodów:
a) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia,
b) obiektywnych przyczyn niezależnych do zamawiającego lub oferenta,
c) okoliczności siły wyższej,
d) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
e) otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których zamawiający zostanie zobowiązany.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta powinna zawierać:
● Wypełniony i podpisany formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, z wyraźnie podaną ceną za każdą sztukę urządzenia
● Informację z KRS lub ewidencji działalności gospodarczej (baza CEIDG)
● Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;
● Termin ważności oferty: 3 miesiące liczone od daty od daty upływu terminu składania ofert.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1. Cena – 100 pkt.
Razem 100 pkt.
Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny brutto za realizację przedmiotu zamówienia wyrażonej w PLN.
1. Cena brutto (wyrażona w PLN): maksymalnie 100 pkt.
Punkty za kryterium „Cena brutto” zostaną obliczone według wzoru:
Cena brutto najtańszej oferty
----------------------------------------- x 100 = liczba punktów
Cena brutto badanej oferty
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert.
Dodatkowe informacje:
● W przypadku otrzymania przez Zamawiającego dwóch ofert o tej samej wartości, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, spośród których zostanie wybrana oferta najkorzystniejsza.
● Ocena ofert zostanie przeprowadzona nie później niż w terminie 10 dni roboczych od upływu terminu składania oferty.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta, polegające w szczególności na:
1. uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub osobowej;
2. posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3. pełnienie funkcji: członka organu zarządzającego lub nadzorczego, prokurenta, pełnomocnika;
4. pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania w przypadku niespełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niespełnienia wszystkich wymagań Zamawiającego dotyczących przedmiotowego zapytania ofertowego.
Nazwa
1000 REALITIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
31-216 Kraków
małopolskie
, Kraków
Numer telefonu
502547466
NIP
6762534246
Tytuł projektu
Platforma Edge Realities 2.0 - platforma do wyświetlania treści w rozszerzonej rzeczywistości (ang. Augmented Reality, AR) wykorzystująca nowoczesną infrastrukturę Edge Computing do wykonywania skomplikowanych obliczeń na obrzeżach sieci, funkcjonująca na okularach typu Smart Glass i w środowisku przeglądarki internetowej.
Numer projektu
POIR.01.01.01-00-0166/19-00
Inne źródła finansowania
Nie dotyczy
Nierozstrzygnięte – Brak ofert