Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Miejsce składania ofert:
- Odpowiedź na zapytanie ofertowe należy złożyć na adres e-mail: oferta@tacongroup.eu
- O terminie złożenia oferty decyduje data wpływu na wskazany adres e-mail
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
2. Sposób składania ofert:
- Odpowiedź na zapytanie ofertowe należy przygotować w języku polskim, na Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2)
- Odpowiedź na zapytanie ofertowe należy złożyć drogą elektroniczną, w formie skanu podpisanych dokumentów, na adres e-mail: oferta@tacongroup.eu
- Skan zaleca się umieścić w pojedynczym folderze i spakować za pomocą programu umożliwiającego nadanie hasła dostępowego do odczytu (Zamawiający rekomenduje posłużenie się programem 7-Zip). Niezachowanie zalecanego sposobu złożenia oferty w odniesieniu do zabezpieczenia hasłem, nie będzie stanowiło okoliczności uzasadniającej odrzucenie oferty, jednakże jest preferowane
- W pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym upłynął termin składania ofert, do godziny 10:00 czasu polskiego, należy na adres e-mail: oferta@tacongroup.eu przesłać hasło dostępu do folderu z ofertą
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- Oferty, dla których nie przesłano haseł dostępowych do godziny, o której mowa w tiret 4 nie będą rozpatrywane
3. Sposób podpisywania składanych dokumentów:
- Formularz ofertowy należy parafować na każdej ze stron oraz opatrzyć podpisem i pieczęcią firmową bądź imienną w miejscu do tego wyznaczonym przez osobę upoważnioną
- W przypadku nie posiadania pieczęci firmowej bądź imiennej, Formularz należy podpisać w sposób czytelny.
4. Sposób oznaczania składanych dokumentów:
- W tytule wiadomości e-mail należy wpisać: „Formularz ofertowy – ZAKUP WYPOSAŻENIA – CZĘŚĆ C - UZUPEŁNIENIE"
- Wykonawca może, przed upływem terminu przesyłania odpowiedzi na zapytanie ofertowe, zmienić lub wycofać złożoną ofertę poprzez przesłanie wiadomości mailowej o tytule odpowiednio: "Formularz ofertowy –ZAKUP WYPOSAŻENIA – CZĘŚĆ C - UZUPEŁNIENIE – zmiana" lub "Formularz ofertowy –ZAKUP WYPOSAŻENIA – CZĘŚĆ C - UZUPEŁNIENIE – wycofanie" z odpowiednim wyjaśnieniem w treści wiadomości
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
oferta@tacongroup.eu
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Renata Stachowska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 604253593
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wyposażenia do placówki żłobkowej Beneficjenta mieszczącej się w Tychach, przy ul. Armii Krajowej 105:
- krzesełek do karmienia
- pościeli
- śliniaków
- nocników
- pomocy dydaktycznej - tablica manipulacyjna
- dywanu
dalej "Wyposażenie" odpowiadających cechom zgodnie z zapytaniem.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
śląskie
Powiat:
Tychy
Miejscowość:
Tychy
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie Dostawcy Wyposażenia do placówki żłobkowej Beneficjenta mieszczącej się w Tychach, przy ul. Armii Krajowej 105, odpowiadającej cechom zgodnie z Załącznikiem nr 1 do zapytania.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie Wyposażenia:
- krzesełek do karmienia
- pościeli
- śliniaków
- nocników
- pomocy dydaktycznej - tablica manipulacyjna
- dywanu
2. Cechy przedmiotu zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 1 do Zapytania.
3. Oferta Dostawcy obligatoryjnie składana jest na Załączniku nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego. Oferty złożone na innych wzorach zostaną odrzucone i nie będą rozpatrywane. Wszelkie dodatkowe załączniki/dokumenty/informacje niewymagane niniejszym zapytaniem nie będą brane pod uwagę.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
6. Dostarczany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone przepisami prawa, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek.
Kod CPV
39112000-0
Nazwa kodu CPV
Krzesła
Dodatkowe przedmioty zamówienia
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39512000-4 - Bielizna pościelowa
18411000-3 - Odzież niemowlęca
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
Harmonogram realizacji zamówienia
Dostawca zobligowany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w ciągu co najwyżej 5 dni roboczych, licząc od dnia podpisania umowy na dostawę.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień treści zawartej umowy z Dostawcą w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
1) zmiana spowodowana siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapytaniem ofertowym;
2) zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
3) zmiana unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację przedmiotu umowy;
4) rozwiązanie umowy o dofinansowanie przez Instytucję Zarządzającą.
2. Przewidziane wyżej okoliczności, będące podstawą zmiany zapisów umowy zawartej z Dostawcą, stanowią uprawnienie Zamawiającego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Odpowiedź na zapytanie ofertowe musi zostać złożona na Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2.
2. Dla każdej części, dla której Dostawca składa ofertę, należy wraz z Formularzem ofertowym przesłać kartę katalogową produktu lub link do strony internetowej producenta, lub link do własnej strony internetowej, na której zawarto katalog cech oferowanego produktu, za pomocą których Zamawiający może zweryfikować spełnienie wszystkich oczekiwanych cech oferowanych przez Dostawcę produktów.
2. Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni.
3. W przypadku gdy wybrany Oferent odstąpi od zawarcia umowy, zamawiający zawiera umowę z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Badaniu podlegać będą wyłącznie oferty zawierające:
- kompletne dane Oferenta,
- co najmniej jeden kompletnie wypełniony wiersz zawierający: cenę brutto [PLN], cena słownie,
- wypełnioną miejscowość i datę,
- podpis z pieczęcią firmową bądź imienną osoby upoważnionej, a w przypadku nie posiadania pieczęci firmowej bądź imiennej, podpisane w sposób czytelny.
2. Oferty niezawierające elementów, o których mowa w punkcie 1 podlegają odrzuceniu i nie będą rozpatrywane.
3. Oferty złożone po terminie podlegają odrzuceniu i nie będą rozpatrywane.
4. Oferty złożone na innym niż wymagany załącznik podlegają odrzuceniu i nie będą rozpatrywane. Dodatkowe załączniki/dokumenty/informacje niewymagane niniejszym zapytaniem nie będą brane pod uwagę.
5. Ofertę ocenia się osobno dla każdej części.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia tych części oferty, które spełniają co najmniej jeden z poniższych warunków:
- cena brutto przewyższa o co najmniej 20% ceny katalogowe,
- cena brutto przewyższa o co najmniej 20% ceny założone w budżecie projektu
- oferowany produkt nie spełnia wymaganych Zapytaniem cech
7. Jeżeli zaoferowana cena wydawać się będzie rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budzić wątpliwości, Zamawiającego, może on zwrócić się do oferenta o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów dotyczących wyliczenia ceny i potwierdzenia spełnienia przez oferowany produkt cech opisanych w Zamówieniu
Kryteria oceny:
- Kryterium oceny ofert stanowi cena – waga 100%
Sposób przyznawania punktacji:
- Liczba punktów zostanie obliczona poprzez podzielenie ceny za część z oferty najniższej przez cenę za część z oferty badanej oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium – wg wzoru: (cena za część oferty najniższej / cena za część oferty badanej) x waga kryterium x 100
Wykluczenia
1. W celu uniknięcia konfliktu interesów niniejsze zamówienie nie może być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumieć należy wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ŻŁOBEK WESOŁE SKRZATY RENATA STACHOWSKA
Adres
43-100 Tychy
śląskie
, Tychy
Numer telefonu
604253593
NIP
6561525714
Tytuł projektu
Wesołe Skrzaty zapewniają Mamie spokojną głowę w pracy
Numer projektu
RPSL.08.01.03-24-02A4/18-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
GRUPA INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
37-300 Leżajsk
Giedlarowa 99A
Oferta z dnia: 14.05.2020, 13:25
DRZEWIARZ-BIS Sp. z o.o.
87-600 Lipno
ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a
Oferta z dnia: 15.05.2020, 08:04
"CEZAS" WIESŁAW HALAGIERA, KRZYSZTOF MOROZ SPÓŁKA CYWILNA
66-400 Gorzów Wielkopolski
ul. Śląska 96
Oferta z dnia: 15.05.2020, 16:14