Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę należy złożyć w 2 egzemplarzach (1 oryginał i 1 kopia) w siedzibie Zamawiającego: „Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o., ul. Zjednoczenia 110A, 65-120 Zielona Góra (kancelaria) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 02.06.2020 do godz. 12.00
2. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco: „Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o. ul. Zjednoczenia 110 a 65-120 Zielona Góra
Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: „Renowacja istniejącej sieci kanalizacyjnej na terenie miasta Zielona Góra – Etap II” Nie otwierać przed dniem: 02.06.2020 r., godz. 12:15 (data i godzina zgodna z pkt. 14 Zapytania ofertowego)
3. Na kopercie (paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: „Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o., ul. Zjednoczenia 110A, 65-120 Zielona Góra (sala konferencyjna), w dniu 02.06.2020 r. o godz. 12:15
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Krystyna Sterna
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie renowacji istniejącej sieci kanalizacyjnej
o średnicach Ø 500 - Ø 1000 o długości łącznej ca 1,98 km, w tym: Ø 500 mm na odcinku S1-S10 (L= ok. 549,5 m), Ø 600 mm na odcinku S10-S17 (L= ok. 429,5 m), Ø 800 mm na odcinku S34-S50 (L= ok. 846,0 m) i Ø 1000 mm na odcinku S50-S52 (L= ok. 151,5 m) w ul. Trasa Północna w Zielonej Górze,
w technologii bezwykopowej, tzw. „rękawem” nasączonym żywicą, utwardzonym termicznie, wraz
z renowacją studni kanalizacyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III Zapytania ofertowego.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubuskie
Powiat:
Zielona Góra
Miejscowość:
Zielona Góra
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wykonanie renowacji sieci kanalizacyjnej o średnicach Ø 500 - Ø 1000 o długości łącznej ca 1,98 km, w tym: Ø 500 mm L= ok. 549,5 m, Ø 600 mm L= ok. 429,5 m), Ø 800 mm L= ok. 846,0 m i Ø 1000 mm L= ok. 151,5 m) w ul. Trasa Północna w Zielonej Górze
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie renowacji istniejącej sieci kanalizacyjnej o średnicach: Ø 500 mm na odcinku S1-S10 (L= ok. 549,5 m), Ø 600 mm na odcinku S10-S17 (L= ok. 429,5 m), Ø 800 mm na odcinku S34-S50 (L= ok. 846,0 m) i Ø 1000 mm na odcinku S50-S52 (L= ok. 151,5 m) w ul. Trasa Północna w Zielonej Górze, w technologii bezwykopowej, tzw. „rękawem” nasączonym żywicą, utwardzonym termicznie, wraz z renowacją studni kanalizacyjnych, o długości łącznej ca 1,98 km.
Zakres sieci kanalizacyjnej przewidzianej do renowacji w ramach niniejszego zamówienia oznaczono na mapach, które są załącznikiem do niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia. Dla odcinków: od S1 do S2; od S48 do S50; od S50 do S52 nie została wykonana inspekcja TV, odcinki od S7 do S8, S42 do S43, S47 do S48 posiadają częściowo wykonaną inspekcję TV. Wyniki inspekcji kanalizacji, tj. filmy z inspekcji, raporty: opis odcinków z inspekcji, grafika odcinka, grafika spadków zostały dołączone do niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia.
Uwaga: dla odcinka S34-S35 rzeczywista średnica kanału to Ø 800 mm.
W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać renowację 34 studni kanalizacyjnych
(S1–S16 oraz S35–S52). Zestawienie studni stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia. Studnia S3 jest wyłączona z zakresu.
Pomiędzy studniami S38 i S39 w odległości ca 5 m od S39 minimalnie w górnej części kanału Ø 800mm przebiega poprzecznie czynny wodociąg DN315 w rurze osłonowej stalowej.
Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest również do:
• przygotowania właściwej dokumentacji wymaganej do zgłoszenia i dokonania zgłoszenia, w imieniu Zamawiającego, organowi administracji architektoniczno-budowlanej zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane; sporządzenie i uzyskanie niezbędnych dokumentów, w tym m. in.: uzyskanie mapy zasadniczej, wypisu z wykazu działek ewidencyjnych gruntów i wypisu z wykazu podmiotów (właścicieli i władających),
• dokonanie uzgodnień/uzyskanie zgód właścicieli terenów na prowadzenie robót,
• sporządzenia szczegółowego Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego i Planu Płatności,
• sporządzenia dokumentacji projektowej,
• sporządzenia planu BIOZ,
• organizacji i utrzymania zaplecza budowy, zasilania w wodę i energię placu budowy oraz opłaty za zużytą wodę do prób szczelności, celów socjalnych i produkcyjnych,
• wykonania wszystkich prac geodezyjnych związanych z pomiarami powykonawczymi i dokumentacją powykonawczą całości realizowanego zadania
(w tym wykonanie map powykonawczych),
• uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego wraz ze sporządzeniem i uzyskaniem dla tego celu niezbędnych dokumentów,
• oznakowania i zabezpieczenia miejsca robót zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót,
• wywiezienia na wysypisko osadów, gruzu i innych materiałów rozbiórkowych,
• odtworzenia nawierzchni pasa drogowego i odbiór przez Departament Inwestycji Miejskich i Zarządzania Drogami Urzędu Miasta w Zielonej Górze – lub inną, właściwą dla danego terenu jednostkę administracyjną, wraz z uporządkowaniem terenu po robotach budowlanych. Ogłoszenie o zamówieniu i Zapytanie ofertowe dostępne są na stronie Zamawiającego pod adresem: www.zwik.zgora.pl
Kod CPV
45453000-7
Nazwa kodu CPV
Roboty remontowe i renowacyjne
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia: 10 m-cy kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Załączniki
Brak załączników
Pytania i wyjaśnienia
Wiedza i doświadczenie
Minimalne warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej:
Za spełniającego niniejszy warunek uznany będzie Wykonawca, który:
a) w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał:
- robotę/ty, której/ych przedmiotem było wykonanie bezwykopowej renowacji sieci kanalizacyjnej metodą rękawa utwardzonego, o łącznej długości co najmniej 1,5 km, w tym wykonanie bezwykopowej renowacji sieci kanalizacyjnej metodą rękawa utwardzonego nasączonego żywicą epoksydową, o średnicy kanału min. Ø 500 mm, o łącznej długości
co najmniej 400 m.
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku).
Warunek określony powyżej uważa się za wstępnie spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż posiada zdolności techniczne odpowiednie do prawidłowego wykonania zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Minimalne warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej:
Za spełniającego niniejszy warunek uznany będzie Wykonawca, który wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następującą osobę:
- kierownik budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
• minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie jako kierownik budowy/robót na budowach /przebudowach /modernizacjach /renowacjach sieci kanalizacyjnych i w tym okresie pełniła samodzielne funkcje techniczne w budownictwie jako kierownik budowy/robót na co najmniej jednym zrealizowanym zadaniu, w ramach którego przeprowadzono bezwykopową renowację sieci kanalizacyjnych metodą rękawa utwardzonego o łącznej długości min. 1,0 km,
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń.
Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. w szczególności w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394, z 2013 r. poz. 1650, z 2014 r. poz. 1004).
Jeżeli wskazana osoba nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić co najmniej jednego tłumacza na czas obowiązywania Umowy.
Warunek określony powyżej uważa się za wstępnie spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż posiada zdolności zawodowe odpowiednie do prawidłowego wykonania zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego)
Dodatkowe warunki
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
b) Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
- o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art.258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. 2018, poz. 1600, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2018 r. poz.1263 i 1669),
- o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 §20 ustawy
z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
- skarbowe,
- o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r.
o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
c) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano
za przestępstwo, o którym mowa w pkt. powyżej,
d) Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami
lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności,
e) Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów,
f) Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
g) Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności Zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę
w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
h) Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia
lub którego pracownik, a także osoba wykonywająca pracę na podstawie umowy zlecenia,
o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału
w postępowaniu,
i) Wykonawcę, który z innymi Wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych,
j) Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r.
o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2018 r. poz.703 i 1277),
k) Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne,
l) Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, 650
i 1637 i 1669), złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
m) Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 oraz Dz.U. z 2018 r. poz. 149,398,1544 i 1629) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 2344 i 2491 oraz Dz.U. z 2018 r. poz. 398,685, 1544 i 1629).
Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wymienionych w pkt. 2) a) – k) i m) powyżej (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego).
Wykonawca potwierdza brak podstawy do wykluczenia, o której mowa w pkt 2) l) powyżej zgodnie z pkt 7.2.2), na druku stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszego Zapytania ofertowego.
Inne pozostałe warunki zostały określone w zapisach Zapytania ofertowego, dostępnego na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem www.zwik.zgora.pl w zakładce "Przetargi"
Warunki zmiany umowy
Warunki zmiany umowy zostały określone w zapisach Zapytania ofertowego, dostępnego na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem www.zwik.zgora.pl w zakładce "Przetargi"
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy została określona w zapisach Zapytania ofertowego, dostępnego na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem www.zwik.zgora.pl w zakładce "Przetargi"
Zamówienia uzupełniające
1. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy przewidzianych w Zapytaniu ofertowym zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, w wysokości nieprzekraczającej 10% wartości zamówienia podstawowego.
2. Wynagrodzenie za w/w roboty będzie wycenione na podstawie wyceny Wykonawcy zatwierdzonej w Protokole Negocjacji i Protokole Konieczności. Wycena Wykonawcy sporządzona będzie z zastosowaniem cen i stawek nie wyższych niż średnie ceny i stawki Sekocenbudu opublikowane dla kwartału poprzedzającego sporządzenie wyceny, a w przypadku braku takich cen i stawek dla danych robót należy zastosować średnie ceny rynkowe.
3. W przypadku wystąpienia w/w robót, wymagane są następujące dokumenty stanowiące podstawę przygotowania umowy:
a) protokół konieczności sporządzony przez Zamawiającego,
b) kosztorys robót objętych protokołem konieczności - sporządzony przez Wykonawcę
i sprawdzony przez Inspektora,
c) protokół z negocjacji upoważnionych przedstawicieli stron.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1. cena (C)
2. gwarancja (okres) (G)
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1) Cena (C) 60% 60 punktów
2) Gwarancja (G) - minimum 36 miesięcy, maksymalnie 48 miesięcy 40% 40 punktów
Zasady punktacji:
a) kryterium „Cena” (C) - oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, oferty pozostałe otrzymają zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą, obliczoną na podstawie poniższego wzoru:
Pi(C) = (Cmin/Ci) * 60 pkt
gdzie:
Pi(C) liczba punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena"
Cmin najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci cena oferty badanej "i",
b) kryterium „Gwarancja” (G) - Minimalny okres gwarancji, jaki jest wymagany od Wykonawcy wynosi 36 miesięcy.
a. 20 pkt. otrzyma oferta Wykonawcy, który zadeklaruje okres gwarancji wynoszący 42 miesięcy,
b. 40 pkt. otrzyma Wykonawca, który zadeklaruje okres gwarancji wynoszący 48 miesięcy.
Wykonawca, który zadeklaruje minimalny okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy otrzyma 0 pkt.
Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca może zadeklarować zwiększenie okresu gwarancji
o wielokrotność 6 m-cy. Maksymalny okres gwarancji to 48 miesięcy.
Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która uzyska największą liczbę punktów
za wszystkie kryteria, obliczoną według wzoru: Pi = Pi(C) + Pi(G).
2. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na fakt, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i gwarancji, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
Nazwa
ZIELONOGÓRSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O. O.
Adres
65-120 Zielona Góra
lubuskie
, Zielona Góra
Numer telefonu
684519 300-3
Fax
684519 340
NIP
1040000159
Tytuł projektu
Gospodarka ściekowa na terenie aglomeracji Zielona Góra – Etap IV
Numer projektu
POIS.02.03.00-00-0215/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
Cons Control System Marcin Kupiec (Lider), ul. Klonowa 3, 66-016 Czerwieńsk
Cons Control System Sp. z o.o. Sp.K. (partner), ul. Klonowa 3, 66-016 Czerwieńsk
Oferta wpłynęła w dniu 02.06.2020 r. , o godz. 11:50
cena oferty: 4 904 406,06 zł (z VAT)