Strona główna
Logo unii europejskiej

03/01/2020/PBK – Zakup foteli samochodowych

Data publikacji: 31.03.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 07-04-2020

Numer ogłoszenia

1241077

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Mailowo na adres: bartlomiej.czerniak@zieta.pl
Osobiście lub pocztą na adres: Zieta Prozessdesign sp. z o.o, ul. Kościerzyńska 16-18, 51-430 Wrocław

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

bartlomiej.czerniak@zieta.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Bartłomiej Czerniak

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

609772154

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest składanie ofert na dostawę 2 foteli samochodowych wg specyfikacji zamawiającego.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat: Wrocław Miejscowość: Wrocław

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zakup 2 foteli samochodowych wg specyfikacji zamawiającego w celu realizacji zadań projektowych.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest składanie ofert na dostawę 2 foteli samochodowych wg specyfikacji zamawiającego.
Podane w ofercie ceny jednostkowe powinny zawierać:
- wszystkie koszty związane z dostawą, opakowaniem itp.
- wszystkie podatki, opłaty i inne ewentualne obciążenia związane z realizacją zamówienia z wyłączeniem podatku VAT,
- koszt. transportu,
- ewentualne upusty oferowane przez Oferenta.
Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN).
Cena określona przez Oferenta zostanie ujęta w umowie i będzie obowiązywała w całym okresie obowiązywania umowy.
Cena powinna zawierać wszystkie niezbędne koszty związane z dostawą elementów.
Specyfikacja:
Rysunek A: Maksymalny wymiar najniższego miejsca siedziska liczony od dolnej powierzchni szyn – c= 10 cm (tolerancja +2cm), maksymalna wysokość podparcia ud (przód siedziska) liczony od dolnej powierzchni szyn – a= 15 cm (tolerancja +2cm), maksymalna wysokość boczków stabilizujących uda licząc od dolnej powierzchni szyn – b = 18 cm (tolerancja +2cm).
Rysunek B: Wysokość maksymalnie 97cm. Szerokość oparcia maksymalnie 47cm (tolerancja +2cm), szerokość siedziska maksymalnie 49cm (tolerancja +2cm).
Jakość: Konieczne obicie w materiale jednolite czarne (nie skóra ani nie eko skóra). Fotel bez kontrastowych i widocznych napisów. Przeszycia najlepiej w kolorze fotela. Konieczna możliwość suwania fotela przód-tył (szyny) oraz możliwość regulacji kąta pochylenia bez użycia narzędzi. Możliwość mocowania pasów czteropunktowych. Fotel sportowy/kubełkowy trzymający ciało w zakrętach. Zagłówek zintegrowany z oparciem. Fotel o niskim profilu trzymających boczków.
Pozostałe wymiary maksymalne wg rysunków w opisie zamówienia.

Kod CPV

34370000-1

Nazwa kodu CPV

Siedziska do pojazdów mechanicznych

Harmonogram realizacji zamówienia

Maksymalnie do 30 dni od podpisania umowy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Oferent powinien posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeśli są wymagane.

Wiedza i doświadczenie

Wiedza i doświadczenie:
Oferent powinien posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie tematyki opisanej w przedmiocie zamówienia.

Potencjał techniczny

Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał techniczny umożliwiający realizację zakresu wykonania usługi opisanej w przedmiocie zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał osobowy umożliwiający realizację zakresu usługi opisanej w przedmiocie zamówienia

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oferenci biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej oferty

Dodatkowe warunki

1. Z postępowania wykluczeni są Oferenci powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Oferenta, a Oferentem, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Do oferty należy załączyć oświadczenie zakresu wykluczeń w odniesieniu do podmiotów powiązanych, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Oferta powinna być złożona na Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego (pod rygorem wykluczenia Oferenta z postępowania). Każdy podpunkt zamówienia powinien zostać wyceniony. Oferta nie może być częściowa.
3. Złożona oferta wiąże Oferenta przez 30 dni licząc od dnia wskazanego w niniejszym Zapytaniu Ofertowym jako termin składania ofert.
4. Z Oferentem, którego oferta będzie najkorzystniejsza (tj. otrzyma najwyższą liczbę punktów), po wybraniu oferty, zostanie zawarta umowa na świadczenie usług, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego. Umowa ta zostanie zawarta na warunkach Zamawiającego po wybraniu oferty. W umowie przy jej zawieraniu zostanie zawarta cena wykonania usługi zgodnie z ceną podaną przez Oferenta w wybranej przez Zamawiającego ofercie. Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty, wg ceny wynikającej z wybranej oferty, wyłącznie za faktycznie wykonaną usługę.

Postanowienia ogólne:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie Oferentom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
3. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem bez zastrzeżeń wszystkich warunków postępowania.
4. Odstąpienie przez Zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia Oferenta o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń poniesionych kosztów udziału w postępowaniu.
5. W toku dokonywania oceny złożonych wniosków Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich dokumentów.
6. Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać Oferenta do jego uzupełnienia.
7. Zamawiający rezerwuje prawo do nagrywania dźwięku podczas spotkań technicznych z dostawcami. Przesłanie oferty będzie traktowane jako udzielenie zgody na nagrywanie spotkań.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Oferentem, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Oferenta przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia.
9. Oferent, składając ofertę, zgadza się ze Wzorem Umowy oraz na Warunki zmiany umowy.
10. Zamawiający nie dopuszcza oferty cząstkowej.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Oferenta, w przypadku ziszczenia się konieczności zmiany wskazanego w ofercie/umówionego zakresu robót wynikającej z:
1. Koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia;
2. konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych;
3. ograniczeń finansowych po stronie Zamawiającego powodujących konieczność ograniczenia zakresu prac ujętych w ofercie.
4. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań, tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w specyfikacji przedmiotu zamówienia. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
5. Ograniczeń wynikających z dostępności produktu na rynku, a których nie mógł przewidzieć Wykonawca, powodujących niemożność zrealizowania zamówienia w określonym czasie.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Oferentem będą dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Zamawiający wymaga od Oferenta przedstawienia:
1) wypełnionego formularza ofertowego (zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania) zawierającego zdjęcie produktu, wymiary fotela i opis jakościowy.
2)Oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków zamówienia – załącznik nr 2 do oferty.
3)Oświadczenie w przedmiocie powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym - załącznik nr 3 do oferty.
4)Złożenie oświadczenia o posiadaniu uprawnień do reprezentowania Oferenta - załącznik nr 4 do oferty.
5)Przedłożenie aktualnego wydruku z KRS lub z CEDIG lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania i reprezentowania określonej działalności (nr/symbol dokumentu rejestrowego i wskazania organu który go wydał).

Zamówienia uzupełniające

Nie wyklucza się udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Oferentem, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium WAGA (%)

Cena oferty (70%)
Termin realizacji zamówienia (30%)

Sposób oceny ofert:
Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:
Kryterium – cena
P=Cn/Cob x[70]
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Oferentowi za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Kryterium – jakość zamówienia
R= Job/100 x [300]
gdzie:
R – liczba punktów przyznanych Oferentowi za jakość zamówienia
JOB – oceniona jakość oferty w przedziale 1-10
Maksymalna łączna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Suma poszczególnych kryteriów (1+2) będzie stanowiła wynik końcowy każdego z oferentów. Wygrywa oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZIETA PROZESSDESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Stanisława Moniuszki 29/2

51-610 Wrocław

dolnośląskie , Wrocław

Numer telefonu

693 969 063

NIP

8982176666

Tytuł projektu

Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym

Numer projektu

POIR.01.02.00-00-0328/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 340