Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę mebli do DDP "Dom nad Potokiem"

Data publikacji: 30.03.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 07-04-2020

Numer ogłoszenia

1240840

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Do dnia 07.04.2020r. do godziny 10:00
Ofertę należy złożyć w formie papierowej osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera na adres:
2BIZNES SP. Z O. O.
ul. gen. Fieldorfa "Nila" 18/15
24-100 Puławy

Zamawiający wymaga złożenia w Ofercie następujących oświadczeń i dokumentów, a mianowicie:
a) wypełniony formularz ofertowy wraz z ofertą cenową i oświadczeniami, zgodnymi ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 (A, B, C) do zapytania ofertowego,
b) całkowitą cenę netto, brutto oraz wartość podatku VAT przedmiotu zamówienia należy wyrazić w jednostkach pieniężnychw PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału
w postępowaniu;
d) parafowany wzór umowy -– zgodne z Załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego;
e) parafowana klauzula informacyjna - zgodne z Załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego;
f) wypełniona zgoda na przetwarzanie danych osobowych - zgodne z Załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego;
g) zaparafowane zapytanie ofertowe;
h) każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami spięta w trwały sposób ze sobą (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację),
i) oferta musi zawierać spis treści;
j) poprawki lub zmiany w ofercie, muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

Za termin przyjęcia oferty w wersji papierowej uznaje się wpływ oferty do siedziby Zamawiającego.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Eliza Czerwińska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

512 287 072

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa mebli do DDP "Dom nad Potokiem" w ramach projektu pn.: „DDP "Dom nad Potokiem" Gminie Janowiec”:
1) Regał/witryna z półkami- 4szt.
2) Regał/witryna z półkami- 1 szt.
3) Komoda- 4szt.
4) Tapczan/łóżko jednoosobowe ze stelażem pod materac i materacem- 2szt.
5) Szafka przyłóżkowa- 2szt.
6) Szafa z półkami i bezuchwytowymi drzwiami przesuwnymi- 3szt.
7) Stolik z kwadratowym blatem na 4 nogach- 3szt.
8) Stolik z okrągłym blatem na 4 nogach- 1szt.
9) Fotel z eko-skóry- 4szt.
10) Krzesło biurowe z regulacją wysokości z eko-skóry- 2szt.
11) Krzesła (siedzisko i oparcie z ekoskóry)- 6szt.
12) Szafa słupek zamykana na kluczyk- 30szt.
13) Kanapa 3 osobowa z eko-skóry- 2szt.
14) Szafa ubraniowa dla personelu zamykana na kluczyk- 3szt.
15) Wieszak ścienny z 5 haczykami-1szt.
16) Szafka podumywalkowa- 2szt.
17) Stół z możliwością rozkładania- 5szt.
18) Krzesło z podłokietnikiem (siedzisko i oparcie z ekoskóry)- 35szt.
19) Meble do aneksu kuchennego- 1kpl.
20) Zlew dwukomorowy z baterią- nablatowy- 1szt.
21) Stół ogrodowy z blatem ze szkła hartowanego z parasolem i 6 krzesłami- 5kpl.
22) Wycieraczka pod drzwi z podgumowanym spodem- 3szt.
Dostarczone meble muszą być gotowe do użytku.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Meble

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: puławski Miejscowość: Janowiec

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zamówienie ma zostać wykonane w ramach realizacji projektu DDP "Dom nad Potokiem" w Gminie Janowiec, numer RPLU.11.02.00-06-0179/18, realizowany przez 2BIZNES Sp. zo. o. w partnerstwie ze Specjalistycznymi Gabinetami Lekarskimi "Zdrowie" H.Kłaczyńska i E.Czerwińska s.c. oraz z Gminą Janowiec, współfinansowanego ze środków UE w ramach RPO WL, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.
Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy, który zakupi i dostarczy meble do DDP "Dom nad Potokiem"

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa mebli do DDP "Dom nad Potokiem" w ramach projektu pn.: „DDP "Dom nad Potokiem" Gminie Janowiec”:
1) Regał/witryna z półkami- 4szt.
2) Regał/witryna z półkami- 1 szt.
3) Komoda- 4szt.
4) Tapczan/łóżko jednoosobowe ze stelażem pod materac i materacem- 2szt.
5) Szafka przyłóżkowa- 2szt.
6) Szafa z półkami i bezuchwytowymi drzwiami przesuwnymi- 3szt.
7) Stolik z kwadratowym blatem na 4 nogach- 3szt.
8) Stolik z okrągłym blatem na 4 nogach- 1szt.
9) Fotel z eko-skóry- 4szt.
10) Krzesło biurowe z regulacją wysokości z eko-skóry- 2szt.
11) Krzesła (siedzisko i oparcie z ekoskóry)- 6szt.
12) Szafa słupek zamykana na kluczyk- 30szt.
13) Kanapa 3 osobowa z eko-skóry- 2szt.
14) Szafa ubraniowa dla personelu zamykana na kluczyk- 3szt.
15) Wieszak ścienny z 5 haczykami-1szt.
16) Szafka podumywalkowa- 2szt.
17) Stół z możliwością rozkładania- 5szt.
18) Krzesło z podłokietnikiem (siedzisko i oparcie z ekoskóry)- 35szt.
19) Meble do aneksu kuchennego- 1kpl.
20) Zlew dwukomorowy z baterią- nablatowy- 1szt.
21) Stół ogrodowy z blatem ze szkła hartowanego z parasolem i 6 krzesłami- 5kpl.
22) Wycieraczka pod drzwi z podgumowanym spodem- 3szt.
Dostarczone meble muszą być gotowe do użytku.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w ZAPYTANIU OFERTOWYM, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.

Kod CPV

39100000-3

Nazwa kodu CPV

Meble

Dodatkowe przedmioty zamówienia

CPV 44411000-4 Wyroby sanitarne

Harmonogram realizacji zamówienia

Umowa na zakup i dostawę mebli do DDP "Dom nad Potokiem" na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu zawarta zostanie w okresie nie dłuższym niż 2 dni od wyłonienia oferenta. Termin realizacji dostawy do 08.05.2020r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w poniższym zakresie:
- uzasadnionych przyczyn technicznych, funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy;
- z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego;
- zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
- jeśli wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w zakresie terminu wykonania lub odbioru przedmiotu Umowy, na skutek zaistnienia obiektywnych przeszkód, które uniemożliwią realizację umowy lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego terminu realizacji zamówienia;
- jeśli wystąpi konieczność rezygnacji z realizacji części lub całości zamówienia podyktowana zaistnieniem siły wyższej lub okoliczności, których nie można było przewidzieć
w momencie zawarcia Umowy;
- zmiany warunków i terminów płatności w przypadku gdy zmiany te wynikać będą
z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
- otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany,

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Zamawiający wymaga złożenia w Ofercie następujących oświadczeń i dokumentów, a mianowicie:
a) wypełniony formularz ofertowy wraz z ofertą cenową i oświadczeniami, zgodnymi ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 (A, B, C) do zapytania ofertowego,
b) całkowitą cenę netto, brutto oraz wartość podatku VAT przedmiotu zamówienia należy wyrazić w jednostkach pieniężnychw PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału
w postępowaniu;
d) parafowany wzór umowy -– zgodne z Załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego;
e) parafowana klauzula informacyjna - zgodne z Załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego;
f) wypełniona zgoda na przetwarzanie danych osobowych - zgodne z Załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego;
g) zaparafowane zapytanie ofertowe;
h) każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami spięta w trwały sposób ze sobą (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację),
i) oferta musi zawierać spis treści;
j) poprawki lub zmiany w ofercie, muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych w kryteriach:
• cena (waga kryterium 60%)- maksymalnie 60pkt
• okres gwarancji (waga kryterium 40%) - maksymalnie 40pkt
Oferent może uzyskać maksymalnie 100pkt.

Sposób przyznawania punktów:
Cena
Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
C= C min / C ofer. x 60% x 100
(gdzie C min –oferta z najniższą ceną, C ofer. – badana oferta).

Okres gwarancji
na dostarczone meble, na wszelkie wady techniczne za wyjątkiem defektów spowodowanych zniszczeniem, uszkodzeniem przez użytkownika bądź wadliwym użytkowaniem- minimum 24 miesiące a maksimum 48 miesięcy licząc od dnia dostawy.
Oferta z najdłuższym okresem gwarancji spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 40 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
G= G ofer / 48 m-cy x 40% x 100
(gdzie G ofer. – okres gwarancji w ofercie ocenianej)

Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę tj. ofertę, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w kryteriach: cena, oraz okres gwarancji.

Wykluczenia

Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy:
1. Nie posiadają pełnej zdolności do czynności prawnych, byli skazani prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne.
2. Są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tj. nie posiadają uprawnień do wykonywania określonej działalności.
3. Wykonawcą nie może być osoba zatrudniona w instytucji uczestniczącej w realizacji PO (rozumie się IZ PO lub instytucję, do której IZ PO delegowała zadania związane z zarządzaniem PO) na podstawie stosunku pracy chyba, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie (zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020).

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

2BIZNES SP. Z O. O.

Adres

gen. Fieldorfa "Nila" 18/15

24-100 Puławy

lubelskie , puławski

Numer telefonu

889937627

NIP

7162821877

Tytuł projektu

DDP "Dom nad Potokiem" Gminie Janowiec

Numer projektu

RPLU.11.02.00-06-0179/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

PROINCEPT Paweł Bielak, Uściąż 98B, 24-120 Kazimierz Dolny, data wpłynięcia: 06.03.2020, godz. 12:00, cena: 52.091,53zł
Liczba wyświetleń: 983