Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Do dnia 14.04.2020r. do godziny 10:00
Ofertę należy złożyć w formie papierowej osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera na adres:
2BIZNES SP. Z O. O.
ul. gen. Fieldorfa "Nila" 18/15
24-100 Puławy
Zamawiający wymaga złożenia w Ofercie następujących oświadczeń i dokumentów,
a mianowicie:
a) wypełniony formularz ofertowy wraz z ofertą cenową i oświadczeniami, zgodnymi ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 (A, B, C) do zapytania ofertowego,
b) całkowitą cenę netto, brutto oraz wartość podatku VAT przedmiotu zamówienia należy wyrazić w jednostkach pieniężnychw PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału
w postępowaniu;
d) parafowany wzór umowy -– zgodne z Załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego;
e) parafowana klauzula informacyjna - zgodne z Załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego;
f) wypełniona zgoda na przetwarzanie danych osobowych - zgodne z Załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego;
g) zaparafowany przedmiar robót- Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego;
h) zaparafowane zapytanie ofertowe;
i) każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami spięta w trwały sposób ze sobą (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację),
j) oferta musi zawierać spis treści;
k) poprawki lub zmiany w ofercie, muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
Za termin przyjęcia oferty w wersji papierowej uznaje się wpływ oferty do siedziby Zamawiającego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
info@2biznes.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Eliza Czerwińska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
512-287-072
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie ma zostać wykonane w ramach realizacji projektu DDP "Dom nad Potokiem" w Gminie Janowiec, numer RPLU.11.02.00-06-0179/18, realizowany przez 2BIZNES Sp. z o. o. w partnerstwie ze Specjalistycznymi Gabinetami Lekarskimi "Zdrowie" H. Kłaczyńska i E.Czerwińska s.c. oraz z Gminą Janowiec, współfinansowanego ze środków UE w ramach RPO WL, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie prac remontowo–budowlanych, mających na celu dostosowanie budynku do wymogów sanitarnych m.in. adaptację pomieszczeń do potrzeb osób niesamodzielnych, w podeszłym wieku i ON:
- Dostosowanie pomieszczeń m.in. malowanie, ścianki działowe,
- Dostosowanie otworów drzwiowych i zakup drzwi do pomieszczeń,
- Oświetlenie do pomieszczeń,
- Wykucie drzwi zewnętrzne dwuskrzydłowe z doświetleniem+ wstawienie,
- Sufity (malowanie, materiał, montaż),
- Podłogi (parkiet, wykładzina, terakota),
- Dostosowanie toalet/łazienek
- Położenie płytek
- Podjazd dla niepełnosprawnych.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubelskie
Powiat:
puławski
Miejscowość:
Janowiec
Cel zamówienia
Zamówienie ma zostać wykonane w ramach realizacji projektu DDP "Dom nad Potokiem" w Gminie Janowiec, numer RPLU.11.02.00-06-0179/18, realizowany przez 2BIZNES Sp. zo. o. w partnerstwie ze Specjalistycznymi Gabinetami Lekarskimi "Zdrowie" H.Kłaczyńska i E.Czerwińska s.c. oraz z Gminą Janowiec, współfinansowanego ze środków UE w ramach RPO WL, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.
Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy, który zrealizuje prac remontowo–budowlane, mające na celu dostosowanie budynku do wymogów sanitarnych m.in. adaptację pomieszczeń do potrzeb osób niesamodzielnych, w podeszłym wieku i ON.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie prac remontowo–budowlanych, mających na celu dostosowanie budynku do wymogów sanitarnych m.in. adaptację pomieszczeń do potrzeb osób niesamodzielnych, w podeszłym wieku i ON:
- Dostosowanie pomieszczeń m.in. malowanie, ścianki działowe,
- Dostosowanie otworów drzwiowych i zakup drzwi do pomieszczeń,
- Oświetlenie do pomieszczeń,
- Wykucie drzwi zewnętrzne dwuskrzydłowe z doświetleniem+ wstawienie,
- Sufity (malowanie, materiał, montaż),
- Podłogi (parkiet, wykładzina, terakota),
- Dostosowanie toalet/łazienek
- Położenie płytek
- Podjazd dla niepełnosprawnych
Szczegółowy zakres zamówienia określony jest przedmiarami robót załączonymi do niniejszego zapytania
Kod CPV
45450000-6
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
Dodatkowe przedmioty zamówienia
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45442100-8 Roboty malarskie
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnyc
Harmonogram realizacji zamówienia
Planowany termin realizacji usługi kwiecień - czerwiec 2020 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Zamawiający wymaga złożenia w Ofercie następujących oświadczeń i dokumentów, a mianowicie:
a) wypełniony formularz ofertowy wraz z ofertą cenową i oświadczeniami, zgodnymi ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 (A, B, C) do zapytania ofertowego,
b) całkowitą cenę netto, brutto oraz wartość podatku VAT przedmiotu zamówienia należy wyrazić w jednostkach pieniężnychw PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału
w postępowaniu;
d) parafowany wzór umowy -– zgodne z Załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego;
e) parafowana klauzula informacyjna - zgodne z Załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego;
f) wypełniona zgoda na przetwarzanie danych osobowych - zgodne z Załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego;
g) zaparafowany przedmiar robót- Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego;
h) zaparafowane zapytanie ofertowe;
i) każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami spięta w trwały sposób ze sobą (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację),
j) oferta musi zawierać spis treści;
k) poprawki lub zmiany w ofercie, muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Złożenie oferty w określonym terminie do biura w formie papierowej. Decyduje data wpłynięcia do biura zleceniodawcy.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych w kryteriach:
• cena (waga kryterium 60%)- maksymalnie 60pkt
• okres gwarancji (waga kryterium 40%) - maksymalnie 40pkt
Oferent może uzyskać maksymalnie 100pkt.
Cena
Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
C= C min / C ofer. x 60% x 100
(gdzie C min –oferta z najniższą ceną, C ofer. – badana oferta).
Okres gwarancji na wykonane prace remontowo-budowlane wraz z materiałami i produktami użytymi do tych robót. Wymagany okres gwarancji jakości na wykonane prace remontowo-budowlane wraz z materiałami, produktami użytymi do tych robót - minimum 24 miesiące a maksimum 48 miesięcy licząc od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót.
Oferta z najdłuższym okresem gwarancji spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 40 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
G= G ofer / 48 m-cy x 40% x 100
(gdzie G ofer. – okres gwarancji w ofercie ocenianej)
Wykluczenia
Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy:
1. Nie posiadają pełnej zdolności do czynności prawnych, byli skazani prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne.
2. Są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tj. nie posiadają uprawnień do wykonywania określonej działalności.
3. Wykonawcą nie może być osoba zatrudniona w instytucji uczestniczącej w realizacji PO (rozumie się IZ PO lub instytucję, do której IZ PO delegowała zadania związane z zarządzaniem PO) na podstawie stosunku pracy chyba, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie (zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020).
Nazwa
2BIZNES SP. Z O. O.
Adres
gen. Fieldorfa "Nila" 18/15
24-100 Puławy
lubelskie
, puławski
Numer telefonu
889937627
NIP
7162821877
Tytuł projektu
DDP "Dom nad Potokiem" Gminie Janowiec
Numer projektu
RPLU.11.02.00-06-0179/18-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
P.H.U. " ADAMEX" Paweł Żywicki, ul. Wylotowa 25, 24-320 Poniatowa, 14.04.2020r., 223611,81zł