Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pocztą elektroniczną na adres: marcin.grzegorski@gmail.com, w terminie do dnia 30.04.2020 r. do godziny 15.00 na „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Zamawiający również zwraca się z prośbą o informację pocztą elektroniczną. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
marcin.grzegorski@gmail.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Marcin Grzegórski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 575 351 333
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 150 szt. urządzeń/ aparatów fotograficznych, których parametry określone zostały w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia do obowiązków Wykonawcy należało będzie w szczególności:
1. dostawa 150 szt. urządzeń/ aparatów fotograficznych;
2. zapewnienie minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczany sprzęt;
3. dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, ul. Frezerów 3, 20-209 Lublin;
4. dostarczenie przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, bez wad, odpowiadającego standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji przeznaczenia;
5. dostarczenie sprzętu kompletnego, wraz z wymaganymi akcesoriami, atestami i dokumentami gwarancyjnymi;
6. w przypadku dostarczenia wadliwej partii towaru, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie wymienić wadliwy towar na nowy, bez wad, jednak nie później niż 7 dni od wezwania Zamawiającego;
7. dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem odbioru podpisanym przez przedstawiciela Wykonawcy oraz Zamawiającego. Za dzień odbioru uważa się podpisanie bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego Protokołu odbioru. Protokół odbioru zostanie sporządzony
w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. Protokół stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę;
8. termin dostawy: nie później niż do dnia 30 lipca 2020 r.
9. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo
z Zamawiającym.
10. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty częściowej.
11. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
12. Termin związania ofertą: 30 dni.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubelskie
Powiat:
Lublin
Miejscowość:
Lublin
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zakup i dostawa 150 szt. urządzeń/ aparatów fotograficznych” w ramach realizacji projektu nr POIR.02.03.01-06-0074/18-00 pn. „Opracowanie i wdrożenie w przedsiębiorstwie AB Sp. z o.o. innowacji technologicznej w postaci skanera 3D" projekt w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 150 szt. urządzeń/ aparatów fotograficznych, których parametry określone zostały w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Kod CPV
38651000-3
Nazwa kodu CPV
Aparaty fotograficzne
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: nie później niż do dnia 30 lipca 2020 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia publicznego może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną (1) dostawę urządzeń/ aparatów fotograficznych na łączną kwotę minimum 100 000,00 złotych brutto. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Warunki zmiany umowy
Zmiana postanowień warunków umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
1. w części dotyczącej sposobów realizacji poszczególnych czynności opisanych w umowie
w przypadku konieczności dostosowania tych zapisów do aktualnych standardów rynkowych lub regulacyjnych wymaganych dla prawidłowego i akceptowalnego poziomu świadczonej dostawy;
2. w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności: nazwy przedsiębiorstwa, adresu siedziby, formy prawnej Wykonawcy;
3. w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do zamówienia;
4. w przypadku wystąpienia siły wyższej, przez co rozumie się katastrofalne działania przyrody (np. niezwykłe mrozy), akty władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie) oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego (np. zamieszki uliczne) z wyłączeniem protestów pracowniczych, powodującej konieczność zmiany pierwotnych warunków realizacji dostawy przewidzianej w SOPZ, gdy realizacja dostawy na dotychczasowych warunkach uniemożliwiałaby dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych postanowień umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań;
5. w przypadku zaistnienia okoliczności, z przyczyn obiektywnych niezależnych od Stron umowy, powodujących konieczność zmiany pierwotnych warunków realizacji dostawy przewidzianych
w załączniku nr 1 do umowy, gdy dalsza realizacja przedmiotu umowy na dotychczasowych warunkach uniemożliwiałaby dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych warunków postanowień umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Formularz oferty;
2. Wykaz dostaw;
3. Stosowne pełnomocnictwo – w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Przy wyborze oferty do realizacji Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena (C) – 60%
Punkty w ramach kryterium cena zostaną obliczone według wzoru:
oferta z najniższą ceną ofertową brutto
wartość punktowa oferty = ----------------------------------------------------------- x 60%
cena ofertowa brutto oferty ocenianej
okres gwarancji (G) – 40%
W ramach kryterium okres gwarancji Wykonawca otrzyma punkty adekwatnie do przedłużonego okresu gwarancji dla przedmiotu zamówienia:
20 punktów – przedłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy (do 36 miesięcy);
40 punktów - przedłużenie okresu gwarancji o 24 miesiące (do 48 miesięcy).
UWAGA! Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Oferty z krótszym okresem gwarancji zostaną odrzucone.
OCENA KOŃCOWA ofert zostanie obliczona jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert wg poniższego wzoru:
∑=C+G
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów przyznaną przez komisję według wzoru z pkt 6.2.3. zapytania ofertowego
Wykluczenia
Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo
z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
AB SP. Z O.O.
Adres
20-209 Lublin
lubelskie
, Lublin
Numer telefonu
606 461 407
NIP
9462676570
Tytuł projektu
Opracowanie i wdrożenie w przedsiębiorstwie AB Sp. z o.o. innowacji technologicznej w postaci skanera 3D
Numer projektu
POIR.02.03.01-06-0074/18-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę Fotoforma Sp. z o.o., ul. Gen. W. Andersa 21, 00-159 Warszawa, z łączną ceną brutto 675 750,00 zł oraz okresem gwarancji wydłużonym do 48 miesięcy.
Oferta wpłynęła w dniu 30.04.2020 r., spełnia wymagania Zamawiającego pod względem formalno-prawnym. Spośród ofert podlegających badaniu i ocenie uzyskała najwyższą liczbę punktów.