Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty można składać: Drogą pocztową, przesyłką kurierską, osobiście w siedzibie zamawiającego (ZMM MAXPOL sp. z o.o., Al. Gen L. Okulickiego 16 c, 35-206 Rzeszów )
pocztą elektroniczna jednocześnie 2 adresy e-mail: sekretariat@zmm-maxpol.pl oraz biuro@zmm-maxpol.pl
Okres ważności oferty nie może być krótszy niż 60 dni roboczych
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
sekretariat@zmm-maxpol.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Andrzej Polak
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 602376497 (dni robocze w godz 8-15)
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Dostawa fabrycznie nowej linii do nadruku grafiki 5 kolorowej w technologii tampon druku na powierzchniach z tworzyw sztucznych i metalicznych w ramach realizacji projektu „Realizacja strategii wzorniczej ZMM MAXPOL” nr POPW.01.04.00-18-005/19 w ramach Działania 1.4. Wzór na konkurencję II etap, Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, oś priorytetowa I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podkarpackie
Powiat:
Rzeszów
Miejscowość:
Rzeszów
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór dostawcy fabrycznie nowej linii do nadruku grafiki 5 kolorowej w technologii tampon druku z niezależnymi ruchami tamponów oraz zamkniętymi kałamarzami.
Przedmiot zamówienia
Dostawa linii do nadruku grafiki 5 kolorowej w technologii tampon druku powierzchniach z tworzyw sztucznych i metalicznych z niezależnymi ruchami tamponów oraz zamkniętymi kałamarzami.
Charakterystyka linii :
• Wielkość powierzchni do nadruku : min 600 x 250 mm
• Ilość kałamarzy(kolorów) - 5
• Kałamarze pracujące w systemie zamkniętym z ceramicznymi pierścieniami.
• Średnica kałamarzy Ø160 mm.
• Sterowanie - komputer przemysłowy z dotykowym ekranem minimum 12”
• 5 uchwytów formy drukowej sterowanych mikrometrycznie w pozycji XY oraz regulowanych rotacyjnie o +/ -5 stopni.
• 5 regulowanych uchwytów tamponów.
• 5 form drukowych, 5 tamponów.
• Stół dla przedmiotu sterowany mikrometrycznie w pozycji XYZ.
• Ruchy tamponów w osi Y i Z za pomocą silnika elektrycznego ( nie pneumatycznie ).
• Ruchy maszyny w osi X za pomocą silnika elektrycznego ( nie pneumatycznie ).
• Niezależny ruch tamponów –możliwość programowania każdego tamponu osobno.
• Automatyczne czyszczenie tamponów z możliwością programowania cyklu czyszczenia.
• Nadmuch ciepłego powietrza z możliwością skierowania dysz na tampony lub detale.
• Elektryczne silniki krokowe z programowalnymi krokami co 0,01mm.
• Obwodowe osłony bezpieczeństwa z kurtynami świetlnymi na podczerwień.
• Możliwość mocowania detali na uchwycie z wykorzystaniem próżni, pompa próżniowa w wyposażeniu urządzenia
Dodatkowe wymagania
• Moduł diagnostyki maszyny przez internet.
• Gwarancyjny serwis door 2 door.
• 24 miesięcy gwarancji i bezpłatnej aktualizacji oprogramowania.
• Instrukcja obsługi w języku polskim.
• Oferowana cena obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie linii oraz przeszkolenie obsługi (dwa dni szkolenia dla min. 4 osób)
• Maszyna (z oprogramowaniem) nie może być prototypem
Kod CPV
42991200-1
Nazwa kodu CPV
Maszyny drukarskie
Dodatkowe przedmioty zamówienia
brak
Harmonogram realizacji zamówienia
czas dostarczenia – do 20 tygodni od podpisania umowy
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udziale zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają niezbędną wiedzę dotyczącą znajomości przedmiotu zamówienia oraz jego dostawy
Wiedza i doświadczenie
O udziale zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają niezbędną wiedzę dotyczącą znajomości przedmiotu zamówienia oraz jego dostawy
Potencjał techniczny
O udziale zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają niezbędną wiedzę i potencjał techniczny dotyczącą znajomości przedmiotu zamówienia oraz jego dostawy
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udziale zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają niezbędną wiedzę dotyczącą znajomości przedmiotu zamówienia oraz jego dostawy
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udziale zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają niezbędną wiedzę i potencjał techniczny i ekonomiczny dotyczącą znajomości przedmiotu zamówienia oraz jego dostawy
Dodatkowe warunki
1.Każdy oferent może złożyć tylko 1 ofertę.
2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania oraz warunki techniczne.
3.Oferta w wersji papierowej lub elektronicznej powinna zawierać co najmniej:
- nazwę i adres oferenta,
- nazwę i numer katalogowy produktu
- datę sporządzenia,
- opis ( w języku polskim lub angielskim ) nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym,
- wartość oferty netto,
- termin ważności oferty, jednak nie mniej niż 60 dni, bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert,
- termin realizacji zamówienia w tygodniach od momentu złożenia zamówienia,
- podpis upoważnionego przedstawiciela Oferenta,
- wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 i załącznik nr 3,
W ofercie należy odnieść się do wszystkich wymienionych w zapytaniu kryteriów wyboru.
Oferta powinna zawierać również inne dodatkowe informacje jak warunki gwarancji, warunki płatności, warunki dostawy, itp.
4.Nie są dopuszczalne oferty wariantowe lub częściowe.
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z ofertą, Zamawiający nie ponosi kosztów udziału Oferenta w postępowaniu ofertowym,
6.Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za opóźnienie w terminie dostawy przedmiotu zamówienia za każdy tydzień opóźnienia o ile opóźnienie nie wynika z winy Zamawiającego,
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy zaakceptowali bez zastrzeżeń wszystkie postanowienia niniejszego zapytania ofertowego.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Nie złożenie wyjaśnień w określonym przez Zamawiającego terminie oraz wymaganej formie będzie podstawą do odrzucenia ofert.
9. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyn.
Warunki zmiany umowy
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym o czym poinformuje za pośrednictwem odpowiednich stron internetowych oraz portali. W przypadku wprowadzenia takich zmian, Zamawiający może oznaczyć inny termin składania ofert.
2. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia lub zamknięcia postępowania, na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
3. Zamawiający zastrzega również możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy pod warunkiem, że zmiany te podyktowane są okolicznościami, które mogą mieć wpływ na prawidłową realizacje niniejszego zamówienia. Dla dokonania zmian umowy wymagana jest forma pisemna. Zamawiający dopuszcza zmianę innych postanowień umowy nie przewidzianych na tym etapie w formie aneksu, w szczególności niemożliwych do przewidzenia w dniu podpisywania umowy przez Zamawiającego i nie mających wpływu na wybór oferty najkorzystniejszej.
4.Umowa może zostać zmieniona w drodze pisemnego aneksu, bez zmian warunków podlegających ocenie w ramach postępowania ofertowego.
5.Przewidziano możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:- zmiana terminu realizacji zamówienia,- zmiana warunków płatności,- zmiana stawki podatku VAT- obniżenie ceny zamówienia.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (zgodnie ze wzorem – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego);
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego);
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia do umocowania osoby składającej oświadczenie woli.
Zamówienia uzupełniające
nie
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1.Zamawiający dokona oceny ważnych ofert, spełniających warunki udziału w postępowaniu ofertowym, na podstawie następujących kryteriów:
Cena w PLN - waga kryterium – 90 %.
W kryterium „cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 90 pkt. Ocena punktowa zostanie obliczona wg wzoru.
P=Cn/Cb x[90]
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
CB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Cena oferty wyrażona w walucie innej niż PLN zostanie przeliczona wg średniego kursu NBP dla waluty oferty, obowiązującego na dzień upływu terminu składania ofert.
Okres gwarancji – waga kryterium – 10 %.
Za przedłużenie okresu gwarancji na maszynę oraz okresu bezpłatnej aktualizacji oprogramowania do 36 miesięcy (dodatkowe 12 miesięcy ponad obowiązkowe 24 miesiące) – 10 pkt.
Przyznane punkty zostaną zsumowane a za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
2. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Obliczenie uzyskanych punktów będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. W ciągu 7 dni od otwarcia ofert Zamawiający ma prawo do weryfikacji, czy linia produkcyjna przedstawiona w ofercie spełnia wszystkie przedstawione powyżej warunki i dokonać testów przez / w obecności członków Komisji Oceny Ofert oraz / lub dodatkowych ekspertów powołanych przez Komisje Oceny Ofert. Weryfikacja może być przeprowadzona w siedzibie producenta lub w innym uzgodnionym miejscu, gdzie pracuje taka linia.
Weryfikacja - testowanie linii produkcyjnej przed Komisją Oceny Ofert jest traktowana jak udział Oferenta w postępowaniu ofertowym a jej odmowa będzie traktowana jako odstąpienie od postępowania.
Wykluczenia
1. Oferty będą podlegały odrzuceniu jeżeli:
1.1 Treść oferty nie odpowiada treści Zapytania ofertowego,
1.2 Oferta złożona przez oferenta nie spełnia wymogów określonych w Zapytaniu ofertowym,
1.3 Oferta została złożona po wyznaczonym terminie
1.4 W postępowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (na przykład na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego). Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
Nazwa
ZMM MAXPOL SP. Z O.O.
Adres
gen. Leopolda Okulickiego 16 C/nie dotycz
35-206 Rzeszów
podkarpackie
, Rzeszów
Numer telefonu
17 863 04 47
Fax
17 863 04 52
NIP
5170383818
Tytuł projektu
Realizacja strategii wzorniczej ZMM MAXPOL
Numer projektu
POPW.01.04.00-18-0005/19-00
Inne źródła finansowania
„Realizacja strategii wzorniczej ZMM MAXPOL” nr POPW.01.04.00-18-005/19 jest realizowana w ramach Działania 1.4. Wzór na konkurencję II etap, Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, oś priorytetowa I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia