Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
W dniu 18.03.2020 r. Zamawiający zmienił zapis w pkt 7.4 zapytania ofertowego dodając możliwość złożenia oferty pocztą elektroniczną na adres: bogdan.dziedzic@zsl-zagnansk.pl (podpisane dokumenty w postaci skanów, w formacie PDF). W przypadku złożenia wersji elektronicznej każdorazowo należy dostarczyć wersję papierową oferty.
W związku z powyższą zmianą, zostało zmienione zapytanie ofertowe i podpisane jako „skorygowane”.
W dniu 19.03.2020 r. zostały umieszczone zapytania oferentów, odpowiedzi oraz informacja Zamawiającego o zmianie treści ogłoszenia.
W pkt 4.5 zapytania ofertowego Zamawiający dokonał zmiany dotyczącej terminu dostarczenia przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę aktualnego, wydanego przez producenta sprzętu dokumentu, potwierdzającego autoryzację na terenie Polski. Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć w/w dokument na etapie składania ofert do dnia 25.03.202 r. godz. 12.00, a nie do dnia podpisania umowy.
W związku z powyższym został zmienione zapytanie ofertowe i opisane jako skorygowane(2). Starsze pliki zostały usunięte.
W dniu 20.03.2020 r. została zamieszczone odpowiedź na pytanie 3.
Miejsce i sposób składania ofert
Pisemne oferty należy składać /osobiście, pocztą. kurierem/ do dnia 25.03.2020 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół Leśnych w Zagnańsku ul. Spacerowa 4, 26-050 Zagnańsk lub pocztą elektroniczną na adres: bogdan.dziedzic@zsl-zagnansk.pl (podpisane dokumenty w postaci skanów, w formacie PDF). W przypadku złożenia wersji elektronicznej każdorazowo należy dostarczyć wersję papierową oferty.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
bogdan.dziedzic@zsl-zagnansk.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Bogusław Dziedzic
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
41 300 11 41, 41 300 15 14
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup 2 dronów wraz z symulatorem i oprogramowaniem zgodnie z załącznikiem nr 1 do Zapytania ofertowego.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
świętokrzyskie
Powiat:
kielecki
Miejscowość:
Zagnańsk
Cel zamówienia
Niniejsze postępowanie toczy się w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności, w ramach projektu "Technik leśnik na miarę potrzeb rynku pracy” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. Oś priorytetowa: RPSW.08.00.00 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Działanie: RPSW.08.05.00 Rozwój i wysoka jakość szkolnictwa zawodowego i kształcenia ustawicznego. Poddziałanie: RPSW.08.05.01 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU (projekty konkursowe) Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego. Celem zamówienia jest pozyskanie ofert na dostawę 2 dronów oraz symulatora wraz z oprogramowaniem. Oferty posłużą do wyboru dostawcy.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup (statek powietrzny – dron z systemem RTK wraz z oprogramowaniem fotogrametrycznym 1 szt., statek powietrzny – dron z systemem kamer termowizyjnych - 1 szt., symulator - 1 szt.) dla Zespołu Szkół Leśnych w Zagnańsku w ramach projektu pn.: „Technik leśnik na miarę potrzeb rynku pracy”
Kod CPV
34711200-6
Nazwa kodu CPV
Bezzałogowe statki powietrzne
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty podpisania umowy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Potwierdzenie spełnienia warunku będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Oferenta (Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego).
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie zamówienia. Potwierdzenie spełnienia warunku będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Oferenta (Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego).
Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.
Na dowód potwierdzający spełnienie tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu roku przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał dwa zamówienia polegające na dostawie bezzałogowego statku powietrznego i symulatora. Jako jedno zamówienie należy rozumieć dostawę/dostawy w ramach jednej umowy.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówień. Potwierdzenie spełnienia warunku będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Oferenta (Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego).
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i organizacyjnej zapewniającej wykonanie zamówienia. Potwierdzenie spełnienia warunku będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Oferenta (Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego).
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Ofertę należy sporządzić na Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Do oferty należy załączyć:
a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3
b) Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym – Załącznik nr 4
c) Klauzula informacyjna– Załącznik nr 5
d) Oświadczenie RODO – Załącznik nr 6
e) Parafowany projekt umowy– Załącznik nr 7
f) Wykaz wykonanych zamówień - Załącznik nr 8
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Ocena ofert będzie dokonywana wg poniższej zasady:
a) Kryterium „cena wykonania zamówienia”
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone według następującego wzoru:
(Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej) x 60=liczba punktów
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
b) Kryterium „parametry techniczne”. Za każde wyposażenie opcjonalne wymienione poniżej Wykonawca otrzymuje 5 pkt (maks. 5 pkt.). Za wszystkie elementy opcjonalnego wyposażenia Wykonawca może otrzymać maksymalnie 30 pkt.
Elementy podlegające ocenie:
I. Statek powietrzny – dron z systemem RTK wraz oprogramowaniem fotogrametrycznym:
1. Czujniki wykrywania przeszkód - wyposażony w czujniki wykrywania przeszkód w 5 kierunkach - 5 pkt (maks. 5 pkt)
2. Aparatura sterująca z ekranem dotykowym o przekątnej min.: 5,5” cali 4 GB RAM, 16 GB ROM, 1000 cd/m2 - 5 pkt
(maks. 5 pkt.)
3. System RTK pozwalający na odbieranie poprawek stacji referencyjnych GNSS RTK/RTN dostępnych w Polsce – 5 pkt (maks. 5) pkt
II. Statek powietrzny – dron z systemem kamer termowizyjnych
4. Czujniki wykrywania przeszkód - wyposażony w czujniki wykrywania przeszkód w 5 kierunkach - 5 pkt (maks. 5 pkt)
5. Aparatura sterująca z ekranem dotykowym o przekątnej min.: 5,5” cali 4 GB RAM, 16 GB ROM, 1000 cd/m2 - 5 pkt (maks.
5 pkt)
6. Możliwość podłączenia głośnika, diody ostrzegawczej, oświetlenia – 5 pkt (maks. 5 pkt)
Razem maksymalnie 30 pkt
c) Kryterium „okres gwarancji”
Zamawiający wymaga zaoferowania na dostarczony sprzęt minimum 24 – miesięcznej gwarancji.
Wykonawcy oferujący wydłużenie okresu gwarancji do 36 miesięcy miesiące uzyskają 10 punktów /max 10 pkt/.
Wykluczenia
Wykonawca jest zobowiązany do podpisania stosownego oświadczenia, określonego w Załączniku nr 4 do Zapytania ofertowego. Wykonawcy, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną wykluczeni.
Nazwa
ZESPÓŁ SZKÓŁ LEŚNYCH IM. ROMANA GESINGA W ZAGNAŃSK
Adres
26-050 Zagnańsk
świętokrzyskie
, kielecki
Numer telefonu
413001141
Fax
413001141
NIP
9590830692
Tytuł projektu
Technik leśnik na miarę potrzeb rynku pracy
Numer projektu
RPSW.08.05.01-26-0053/19-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
NaviGate Sp. z o.o., ul. Wadowicka 8a, 30-415 Kraków
data wpłynięcia: 25.03.2020 r.
49 910,49 zł brutto